Dat is wel leuker dan die saaie witte of blauwe.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
die vermaak je toch gewoon tot mondkapjes?
Ik heb er ook eentje.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is wel leuker dan die saaie witte of blauwe.
Nou heb ik niet iedereen gegoogled, heb ff gekeken naar die paar "Nederlanders"... Maare wat voor kennis hebben bv. statistici en wiskundigen van virussen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef Salina het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)-tijd-meer~ac8264b3/
Verontruste topdokters slaan alarm: 'Alle landen moeten in totale lockdown, er is géén tijd meer!’
Als Europa niet op korte termijn een voorbeeld neemt aan landen als China of Zuid-Korea, dan is de chaos die het coronavirus zal ontketenen niet langer te overzien. Daarvoor waarschuwen gerenommeerde doktoren vandaag in een open brief aan collega’s uit andere landen. ,,Tijd is onze gemeenschappelijke vijand, omdat het virus zich razendsnel verspreidt en erg dodelijk is.”
Sociaal contact mag niet van de overheid. Ik wacht even tot april, want RIVMquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:52 schreef Cronometer het volgende:
Ik ga tinder eens downloaden. Wil graag liefde bedrijvend de pijp uit straks.
Wie waarschuwen ze, elk land heeft zijn eigen "experts".quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef Salina het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)-tijd-meer~ac8264b3/
Verontruste topdokters slaan alarm: 'Alle landen moeten in totale lockdown, er is géén tijd meer!’
Als Europa niet op korte termijn een voorbeeld neemt aan landen als China of Zuid-Korea, dan is de chaos die het coronavirus zal ontketenen niet langer te overzien. Daarvoor waarschuwen gerenommeerde doktoren vandaag in een open brief aan collega’s uit andere landen. ,,Tijd is onze gemeenschappelijke vijand, omdat het virus zich razendsnel verspreidt en erg dodelijk is.”
Idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit zeggen wij hier al heel lang lol.
Dit ja... wat de fuck gebeurt hier... waarom moeten zo krampachtig die scholen open gehouden worden? Het kkan makkelijk zoals ze het in zweden doen; iedereen opvang die niet anders kan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nederland maar huilen "ja we moeten wel de tijd nemen om een en ander weloverwogen te doen"![]()
NEE JE MOET NU handelen idioot.
Ik denk dat volgende week de scholen zullen sluiten, denk jij niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef Mijk het volgende:
[..]
Dit ja... wat de fuck gebeurt hier... waarom moeten zo krampachtig die scholen open gehouden worden? Het kkan makkelijk zoals ze het in zweden doen; iedereen opvang die niet anders kan.
Pff, moeilijke. Ik hoop dat het nooit zo ver gaat komen. Denk wel dat de kans aanwezig is dat personeel van andere afdelingen ingezet gaan worden. Daarnaast kan je misschien wel leerlingen/studenten inzetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Denk jij Kyran dat ziekenhuizen op een gegeven moment ook vrijwilligers gaat werven. Ook die geen zorgachtergrond hebben
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:46 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Er komt opvallend weinig nieuws uit Rusland omtrent het hele corona gebeuren
twitter:SputnikInt twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 00:56:00#Russia confirms 11 new coronavirus cases in past 24 hours - health authorities
#CoronavirusOutbreak #COVID19
https://t.co/JWRdGUm88M reageer retweet
Boe fuckin hoe.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:48 schreef Cronometer het volgende:
https://www.ad.nl/show/we(...)der-zitten~af46cfe4/
Nou, als iemand de intentie had om DJ Jean te neuken, sla je slag.
[..]
Omdat geld...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef Mijk het volgende:
[..]
Dit ja... wat de fuck gebeurt hier... waarom moeten zo krampachtig die scholen open gehouden worden? Het kkan makkelijk zoals ze het in zweden doen; iedereen opvang die niet anders kan.
Die kans is inderdaad nihil want er rijden geen directe treinen naar Lombardije.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, maar onze experts zeggen dat het hier NOOOOOOOIT zo ver gaat komen als Italië.
Ze mogen toch aangeven dat ze het moeilijk hebben?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Boe fuckin hoe.
Nieuwswaardig dit, alsof gewone werknemers bij een importeur het makkelijker hebben.![]()
Wat willen ze? Noodfonds voor artiesten die al miljonair zijn?
Ja, eh, dat is wel heel makkelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:58 schreef Montagui het volgende:
Corona blijkt fataal te zijn voor de oudere (zieken) en zieken/of met aandoeningen etc onder ons. De rest geneest.
Zorg dat die vatbare groep niet in aanraking komt.
Kunnen we doorgaan met ons leven.
Ik mag het hopen... het is onverantwoord.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende week de scholen zullen sluiten, denk jij niet?
Alles facilitair / niet medisch of zorgtechnisch bedoel ik dan. De kasten bijvullen las ik in een schrijven uit Brabant. Daar zorgpersoneel op inzetten lijkt mij op een gegeven moment zonde van de tijd. Kunnen leken dat niet overnemen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Pff, moeilijke. Ik hoop dat het nooit zo ver gaat komen. Denk wel dat de kans aanwezig is dat personeel van andere afdelingen ingezet gaan worden. Daarnaast kan je misschien wel leerlingen/studenten inzetten.
Echt complete leken lijkt mij zinloos. want door gebrek aan kennis en kunde kan dat juist voor meer problemen zorgen.
er is genoeg kennis.....heb je alleen geen fuck aan als je het niet mag gebruikenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou heb ik niet iedereen gegoogled, heb ff gekeken naar die paar "Nederlanders"... Maare wat voor kennis hebben bv. statistici en wiskundigen van virussen?
quote:4718/7,8 miljard
4718/780000000000*100%=0,00060487%
Dit is het % van de wereldbevolking die is overleden. Let wel grotendeels mensen die al een zwakke weerstand hadden.
Vergeet ook niet dat langdurige angst en stress het immuunsysteem onderdrukken. De angst om de angst is nog erger dan de primaire angst om Corona.
Laten we ons niet gek maken.
# Love❤️
En raak niet in paniek als het aantal besmettingen de komende dagen eerst flink toeneemt voordat het effect van de maatregelen duidelijk wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:58 schreef Montagui het volgende:
Corona blijkt fataal te zijn voor de oudere (zieken) en zieken/of met aandoeningen etc onder ons. De rest geneest.
Als er een bericht komt dat een gezond iemand van 30 is overleden door Corona, is het hek van de damquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:58 schreef Montagui het volgende:
Heb vandaag nog wel wat geinvesteerd in Bitcoin. En ook nog wat verdient. De beurzen zelf zijn teleurstellend. eindstand is ongeveer 0% terwijl er deze maand gigantische verliezen zijn geleden. Zal morgen niet anders zijn. Misschien wel de grootste crasch allertijde… Niemand weet het.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:00 schreef Stoorzendert het volgende:
25 miljard is een druppel op een gloeiende plaat
De EU/ECB pompt al sinds 2013 miljarden in de economie om de boel overeind te houden.
Dit gaat echt niks meer doen voor Europa het vertrouwen is nu weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |