Hopen dat je gezond bent en blijft en mocht je wel een beroep moeten doen op zorg, heel hard hopen dat die op één of andere manier nog voor je beschikbaar zal zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:51 schreef Revanches het volgende:
[..]
Fack als zelfs jij het zegt. Wat kunnen wij als burgers het beste doen?
nee, is het niet en daar is een ander topic voorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschien is dat het ook wel, een griepje..
Een nieuwe versie waardoor iedereen in paniek raakt
In Belgie zit men ook veel meer in de kroeg dan hierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:51 schreef Fukushima het volgende:
[..]
In België zijn alle kroegen afgeladen ivm de sluiting vanaf morgen, maar dit was juist niet de bedoeling en is precies wat er gaat gebeuren als Rutte hetzelfde hier doorvoert
Welke clown?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:52 schreef nils7 het volgende:
Wat een clown was dat bij Jinek aan tafel.
Ik ga me ook columnist noemen, dan mag je lekker ongefundeerd van allerlei onzin roepen en verkondigen alsof je mening een feit is.
Een andere factor is dat een virus - dat haar drager doet overlijden - alleen kan voortleven/overleven mits het een aantal mogelijke dragers heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan zullen mensen snel dood gaan en het virus kan zich dan minder verspreiden dus dooft het ook uit
hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, is het niet en daar is een ander topic voor
Binnen blijven en na een paar weken isbhet uitgedoofd. Jonge mensen hoeven zich over het algemeen weinig zorgen te maken, voor ouderen en voor mensen in de gezondheidszorg is het minder makkelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:51 schreef Revanches het volgende:
[..]
Fack als zelfs jij het zegt. Wat kunnen wij als burgers het beste doen?
Ja ik begrijp dat ook niet. Ze zagen toch wat er in noord Italië gebeurde met die lockdownquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet aankondigen. Gewoon 's ochtends melden dat ze die avond niet meer open gaan.
Geen idee. Kan ook zijn dat ze gewoon meer testen hebben uitgevoerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:47 schreef Kyran het volgende:
Test Denemarken veel meer ... of wat hebben ze daar gedaan? Laks beleid ook?
Griep is ook een virus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, is het niet en daar is een ander topic voor
best weinig voor de hele EUquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
25 miljard, noem het maar niks
https://www.nporadio1.nl/(...)gsfonds-tegen-corona
Ab Osterhaus slaapt volgens mij in de studio van Op1.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef Kyran het volgende:
Britt Dekker maakt gewoon even RIVM belachelijk in twee seconden
op donderdag aankondigen dat het vanaf zaterdag is, is misschien ook niet handig. Beter per direct, of op een doordeweekse dag ofzo, maar geen vrije vrijdagavond ertussenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:51 schreef Fukushima het volgende:
[..]
In België zijn alle kroegen afgeladen ivm de sluiting vanaf morgen, maar dit was juist niet de bedoeling en is precies wat er gaat gebeuren als Rutte hetzelfde hier doorvoert
Vitamine C en D.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:54 schreef JortKelder het volgende:
Net discussie met mijn vader die denkt dat deze hysterie over een maandje wel is overgewaaid en alles inclusief de handel weer normaal zal zijn.
Vind het lastig om te discussiëren met mensen die zo laconiek zijn maar ondertussen krijg ik ook het gevoel (en verwijt) alsof ik aan het overdrijven ben. Ik verwacht echt totale gekte over 2-3 weken namelijk. Hopelijk heb ik ongelijk.
PS: Is extra vitamine pillen etc nog raadzaam?
Gekke vraag.... maar nu je dit roept..... zijn virussen gevoelig voor die straling of kunnen ze zo (MRI? of zo) gedetecteerd worden ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Uh, lees je mijn posts wel eens? Ik schreeuw al weken dat het fout gaat. Bij ons in het ziekenhuis is het nog relatief rustig, vooral aan het voorbereiden. Verder sta ik niet aan het front, maar werk op de radiotherapie.
Spanje +20 graden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, omdat bij warmte virussen zich minder snel verspreiden.
Dat vind ik dicht genoeg op het front om jouw indruk even zwaar te laten wegen als die van een arts-assistent, of iemand die hier claimt dat te zijn. Sterker nog, ik denk dat je ook als toevallige bezoeker van een gemiddeld ziekenhuis al snel kunt opmerken dat er verrekt weinig bewustzijn van de immense dreiging is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Uh, lees je mijn posts wel eens? Ik schreeuw al weken dat het fout gaat. Bij ons in het ziekenhuis is het nog relatief rustig, vooral aan het voorbereiden. Verder sta ik niet aan het front, maar werk op de radiotherapie.
twitter:LegionHoops twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:15:14BREAKING: An elementary school student who received an autograph from Rudy Gobert in his game in Boston has tested positive for coronavirus, via NBC.
It’s uncertain if the virus was transmitted during the exchange. reageer retweet
Geen idee, dat is wat ik 'een expert' hoorde zeggen.quote:
Doe ik uiteraard. Heb je ook dat bericht gelezen over het aantal jonge mensen in de IC ? Ergens in Brabant was dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:53 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Binnen blijven en na een paar weken isbhet uitgedoofd. Jonge mensen hoeven zich over het algemeen weinig zorgen te maken, voor ouderen en voor mensen in de gezondheidszorg is het minder makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |