Daar komt neem ik aan toch bijna niemand meerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dichtgaan is op termijn niet echt een werkbare optie, je personeel en installatie stilleggen veelal al helemaal niet en dan moet je een weg zoeken... die soms op afstand (en achteraf) wat bizarrig kan uitzien. Iedereen in het leven, is aan het zoeken naar een nieuwe aanpak wat zal leiden tot een nieuwe norm.
Kan mi voorstellen dat de Efteling gewoon openblijft, richtlijnen geeft hoe je daar te gedragen, wat meer aan inschatting doet, het aantal onderlinge contacten minimaliseert en attracties regelmatiger schoonmaakt etc.etc.
Dat proces zullen we vaker gaan zien.
Dat een hoop mensen hun baan gaat kwijt raken boeit wel degelijk....quote:
Er zijn ook heel veel chronisch zieke mensen en bejaarden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de instelling, het leven gaat namelijk wel gewoon door.
Wat weerstand opbouwen is niks mis mee
Tjah, hoe weet je of het überhaupt zomer wordt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe weten jullie eigenlijk dat het in de zomer minder wordt of weg is?
Valse start we doen het gewoon overquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze 2020 is een verspild jaar. Kunnen we het op 1 januari nog een keer proberen?
Ik gok dat dit een veel grotere crisis gaat achterlaten dan die van 2008.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef Kyran het volgende:
Echt, zitten nog aan het begin van een crisis. Weten echt niet hoe dit precies gaat aflopen en bij Jinek hebben ze het over financiële compensatie van culturele sector.
Misschien is het een idee om iets meer aandacht te geven aan wat er NU aan de hand is en daarna ps de schade op te maken? Gewoon een idee ....
omdat ze denken dat het virus beïnvloed wordt door het weer, wat dus niet zo isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe weten jullie eigenlijk dat het in de zomer minder wordt of weg is?
Nee, maar ik bedoel in Singapore is het ook heel warm en het virus leeft daar ook gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Tjah, hoe weet je of het überhaupt zomer wordt?
De media was altijd al een virus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De media is een deel van het virus geworden
Dan komen we/ze er eens achter dat we ons niet totaal afhankelijk van een bepaald geldsysteem moeten opstellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel goed dit kan waarschijnlijk nog jaren gaan duren ik weet niet hoeveel buffers jij hebt?
Maar de meeste mensen redden het einde van de maand niet eens
Dat klopt, maar op de manier waarop we het nu doen komen we er ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel chronisch zieke mensen en bejaarden.
het leven gaat niet gewoon door, het leven en de maatschappij gaat er anders uit zienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de instelling, het leven gaat namelijk wel gewoon door.
Wat weerstand opbouwen is niks mis mee
Gezien het zich nu ook in Afrika lijkt te gaan verspreiden lijkt het weer me niet de grootste factor inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat ze denken dat het virus beïnvloed wordt door het weer, wat dus niet zo is
Nee, daar ben ik eigenlijk ook niet zo van overtuigd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nee, omdat bij warmte virussen zich minder snel verspreiden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nou nee je kunt beter voor het bedrijf failliet is hulp geboden hebben. Dat doet de regering goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef Kyran het volgende:
Echt, zitten nog aan het begin van een crisis. Weten echt niet hoe dit precies gaat aflopen en bij Jinek hebben ze het over financiële compensatie van culturele sector.
Misschien is het een idee om iets meer aandacht te geven aan wat er NU aan de hand is en daarna ps de schade op te maken? Gewoon een idee ....
Crisis van 2008 is nooit opgelost daarom zitten we nu met een een negatieve rente de ECB heeft geen oplossingen meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok dat dit een veel grotere crisis gaat achterlaten dan die van 2008.
Ja dit. En dan ook van alle sectoren graag en niet alleen die van je eigen straatje en die van veel van je tafelgasten..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:38 schreef Kyran het volgende:
Een virus kan ook uitdoven omdat het bepaalde supermensen raakt waardoor het virus zoiets heeft van ''laat maar zitten'' of ''ik houd het toch maar bij vleermuizen'' Om het even heel simpel beeldend te verwoorden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel in Singapore is het ook heel warm en het virus leeft daar ook gewoon.
Je weet dat eerdere pogingen tot een vaccin voor SARS bij proefdiertesten uitliepen op Antibody-dependent enhancement?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Normaal duurt het wel een tijd, minstens een jaar, vaak veel langer. Echter denk ik dat alle bedrijven nu echt 24/7 aan het draaien zijn om een vaccin te vinden. Diegene die de race wint is namelijk binnen. Even een vaccin vinden voor een pandemie is natuurlijk niet niksen alle knappe koppen zitten nu bij elkaar naar een oplossing te zoeken.
Dat kan dus niet, jammer maar helaasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het leven gaat niet gewoon door, het leven en de maatschappij gaat er anders uit zien
efteling is sowieso ook gesloten de rest van de maand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dichtgaan is op termijn niet echt een werkbare optie, je personeel en installatie stilleggen veelal al helemaal niet en dan moet je een weg zoeken... die soms op afstand (en achteraf) wat bizarrig kan uitzien. Iedereen in het leven, is aan het zoeken naar een nieuwe aanpak wat zal leiden tot een nieuwe norm.
Kan mi voorstellen dat de Efteling gewoon openblijft, richtlijnen geeft hoe je daar te gedragen, wat meer aan inschatting doet, het aantal onderlinge contacten minimaliseert en attracties regelmatiger schoonmaakt etc.etc.
Dat proces zullen we vaker gaan zien.
Met een beetje geluk wordt deze crisis dus zo erg dat ze wel moeten gaan hervormenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Crisis van 2008 is nooit opgelost daarom zitten we nu met een een negatieve rente de ECB heeft geen oplossingen meer.
Meer geld in het systeem pompen gaat niks doen zonder structurele hervormingen
Brittquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef Kyran het volgende:
Britt Dekker maakt gewoon even RIVM belachelijk in twee seconden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |