Dat is tenminste daadkracht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:44 schreef zipcon het volgende:
Terwijl we naar die twee slechte shows keken deed Catalonië iets:twitter:lizcastro twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:50:28#CatalanPresident “The moment has arrived to confine all of Catalonia. We cannot permit the collapse of the health system.”
#tanquemCatalunya reageer retweet
Ik heb nergens gezegd dat ik een wetenschapper ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Vleermuizen laten uitsterven zou het domste zijn wat je maar kunt doen.
Dan zul je nog meer en ergere virussen ontwikkelen op termijn dan wanneer je vleermuizen laat leven.
Zo te horen heb je geen enkel benul wat het nut van de vleermuis is en hoe een vleermuis in de biologische kringloop staat....
Daarnaast betwijfel ik ten zeerste of 'de/een vleermuis' de langdurige drager van dit virus is geweest vooraleer het naar de mens werd overgebracht
Lijkt wel een slechte show, al die adviezen die in andere landen 180 graden anders zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef Kyran het volgende:
Ook een mooie uit programma net ...
GGD: Klimaat in een vliegtuig is veilig. Die zijn er zo voor ontworpen. Als de mensen die klachten hebben thuisblijven dan is het in een vliegtuig veilig.
.... geen speld tussen te krijgen inderdaad
Gekken koeienziekte, "swine flu", vogelgriep, aids, mers en ebola van apen en kamelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik een wetenschapper ben.
Ik gooi maar wat op. Blijkbaar hebben we dit beest nodig dus.
Madrid kan hier nu niet op reagerenquote:
Oh ja en de lucht wordt gefilterd...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef Kyran het volgende:
Ook een mooie uit programma net ...
GGD: Klimaat in een vliegtuig is veilig. Die zijn er zo voor ontworpen. Als de mensen die klachten hebben thuisblijven dan is het in een vliegtuig veilig.
.... geen speld tussen te krijgen inderdaad
Ja de hele natuur (waar wij onderdeel van zijn) kan de vleermuis nogal goed gebruiken....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik een wetenschapper ben.
Ik gooi maar wat op. Blijkbaar hebben we dit beest nodig dus.
Wie wel eigenlijk, het RIVM?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef eenjongen... het volgende:
Trump snapt niet helemaal hoe besmetting werkt
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Oh ja en de lucht wordt gefilterd...
Dikke bullshit, die lucht wordt in 9/10 kisten afgetapt uit de compressorstages van de turbofans.
Ook nog eens lekker hutjemutje op elkaar gepakt en met ranzige toiletten.
Vliegtuig is de de plek bij uitstek om ziek te worden. (Gesproken als voormalig verkeersvlieger)
Ooit wel eens van het Butterfly effect gehoord?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik me ook nog afvroeg. (Mogelijk is dit al gevraagd.)
Maar de bron van dit hele gezeik, waarmee het allemaal begon, is die vleermuis.
Kunnen we die niet laten uitsterven?
Die beesten lokken met eten/geur/geluid, wereldwijd, en ze dan op een bepaalde manier vergiftigen of op een andere manier doden. Ik snap dat dit niet makkelijk is, omdat er zo veel van zijn. Maar als we die populatie eens kunnen uitdunnen dan is dat al een hele stap.
Ik had begrepen dat ze tientallen virussen kunnen dragen waar ze immuun voor zijn. De meeste hiervan is de mens nog nooit mee in aanraking gekomen en zijn mogelijk nog veel gevaarlijker.
Iemand hier een antwoord op?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:44 schreef Maver24 het volgende:
Stel je hebt lichte astma, mag je dan nu gewoon thuisblijven zonder dat er problemen komen met je werk omdat de overheids maatregel leidend is? Hoorde ik dat nu van dat Juridisch mevrouw daarstraks op npo1?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Maar de bron van dit hele gezeik, waarmee het allemaal begon, is die vleermuis.
Ik las ergens een onderzoek dat dit virus weer verder kan muteren in bepaalde vleermuizen in Brazilië, waardoor de death rate naar de 30% gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:48 schreef _I het volgende:
[..]
Gekken koeienziekte, "swine flu", vogelgriep, aids, mers en ebola van apen en kamelen.
Dat blijft er geen beest over. Ziektes springen af en toe over. That's life.
Ik zou me niet zo zeer druk maken om het juridische, maar om de mogelijke gevolgen die dit voor de relatie van jou met je manager/werkgever heeft, en of je denkt dat het (1) noodzakelijk is en (2) het voor jou waard is om het evt tot een juridisch geschil te laten komen.quote:
Volgens mij zei ze dat ja.quote:
quote:Voor kwetsbare personen geldt: (ouderen en personen met verminderde weerstand) vermijd grote gezelschappen en openbaar vervoer. In het algemeen wordt mensen dringend verzocht om bezoek aan kwetsbare personen te beperken.
Omdat je dan in de risicogroep valt en de maatregel van de overheid nu leidend is en niet de regels van je werkgeverquote:
Dat was geen onderzoek, dat was een post op 4chan van iemand die zei dat het gepland was. Gepost op 31 januari en "profeteerde" dat het in Italie zou beginnen en als het in Brazilië zou komen, dat we dan fukced zouden zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik las ergens een onderzoek dat dit virus weer verder kan muteren in Vleermuizen in Brazilië, waardoor de death rate naar de 30% gaat.
Dus als Brazilië goed geraakt wordt door het virus zijn we de sjaak.
Heel veel virussen beginnen bij de vleermuis. Die beesten hebben een belachelijk sterke immuunsysteem waardoor ze zelf nauwelijks (of zelfs geen) last hebben. UIteindelijk kan het zowel direct via een vleermuis als via een ander dier overgedragen worden op de mens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
![]()
Geloof je hetzelf.Ze vreten daar al eeuwenlang vleermuizen en andere zooi
Klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:53 schreef _I het volgende:
[..]
Dat was geen onderzoek, dat was een post op 4chan van iemand die zei dat het gepland was. Gepost op 31 januari en "profeteerde" dat het in Italie zou beginnen en als het in Brazilië zou komen, dat we dan fukced zouden zijn.
God op blote knieën dat het conspiracy is theory is, die toevallig klopt.
(had het gelezen op 31 jan en sindsdien ietwat "gegrepen" door de ontwikkelingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |