abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192022027
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:38 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ging het over vrouwenrechten of feminisme?

In ieder geval, dit is geen achteruitgang voor mannen. Het is een vooruitgang. Een poging tot gelijktrekking. Feminisme.
Feminisme is veel meer dan gelijke rechten. En juist daar waar het meer is dan dat is het allesbehalve vooruitgang. En ook vooral iets tijdelijks. Dat hele progressieve is onder het eigen succes aan het bezwijken, al is het maar omdat ze elkaar de tent uitvechten.
pi_192022036
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, die feministische verwende krengen ook allemaal..!

Typisch voorbeeld van een man die 'de vrouw' de schuld geeft van zijn eigen slachtoffergedrag.
Dit is gewoon wetenschap, ga er op google'n.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:42:15 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022037
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das denk niet het issue. Of dit is een specifiek issue voor de lager opgeleide mannen in NL.

Maar dit is wel gewoon onderzocht dus ik heb het vermoeden dat dit wat robuuster is.
Je weigert te zien dat jijzelf het probleem bent.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:42:45 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192022040
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Een heel aantal mannen natuurlijk ook wel en sommige vrouwen ook nog altijd niet, maar de stilstaande boze gefrustreerde mannen lijken op FOK! oververtegenwoordigd te zijn.
Hier op Fok! krijg je het idee dat het ervan stikt. In mijn omgeving hoor ik dat soort Calimero-geluiden (gelukkig) totaal niet.
quote:
En die lopen dan voortdurend allemaal trends in hun representatieve omgeving te signaleren waar vrouwen debet aan zijn en dat trekken ze dan door als absolute waarheid. :r
Ja maar dat is natuurlijk veel makkelijker en minder confronterend dan eens naar jezelf te kijken.

Overigens ben ik zelf een aantal keer in verschillende Zuid-Amerikaanse landen geweest en verdient het beeld van 'de latina' in dit topic wel enige nuancering. Ja, het stereotype latina bestaat zeker, evenals dat je in Nederland ook vrouwen hebt die er 'klassieke' denkbeelden over de rolverdeling en relaties tussen mannen en vrouwen op nahouden. In Zuid-Amerika zijn dat er meer dan hier (de vraag is voor hoelang nog), maar onder de vrouwen van mijn leeftijd kom je toch veel progressieve vrouwen tegen. En die zijn veel leuker.

Om nog even verder te gaan met wat generalisaties: een 'klassieke latina' wil natuurlijk ook een 'echte man'. En een 'echte man' zit logischerwijs niet op internet te huilsmoelen over hoe kut en oneerlijk alle vrouwen zijn. Dus of je dan betere kansen hebt in Zuid-Amerika? Ik vraag het me af :') .
Huilen dan.
pi_192022051
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

En dan? Heeft jouw wantrouwende karakter zich veranderd in een leuke persoonlijkheid toen je de inloggegevens kreeg?
Lol. Dat hele privacy vind ik persoonlijk zo een onzin altijd. Mn vriend kan gewoon in mijn telefoon kijken, ik heb niks te verbergen ofzo hoor.
pi_192022070
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je weigert te zien dat jijzelf het probleem bent.
Lijkt me gezond om me niet te laten verleiden tot ongezonde irrationele gedachten inderdaad. Waarom doe jij daar je best voor? Ben je wel helemaal lekker?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192022080
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:43 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Lol. Dat hele privacy vind ik persoonlijk zo een onzin altijd. Mn vriend kan gewoon in mijn telefoon kijken, ik heb niks te verbergen ofzo hoor.
Uhuh.
pi_192022082
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mannen zijn niet minder gaan verdienen. Vrouwen zijn het verschil aan het inhalen, dat is een heel ander verhaal. Quota ben ik het niet mee eens maar het doel is om de ongelijkheid tussen vrouwen en mannen recht te trekken. En mannen krijgen meer vaderschapsverlof (nog niet genoeg wat mij betreft).

Dus tenzij je punt hier nu is dat de werel pas eerlijk is als mannen altijd x procent voorsprong hebben op vrouwen: ik zie nog steeds geen concrete voorbeelden waar mannen ineens een achterstand hebben op vrouwen.
Het inleveren van voorsprong is ook verlies. Dat is wat ik zeg.

In een wereld waar vrouwen omkomen van de hoger als ze geen man hebben is een zwakke man nog steeds op datinggebied een catch.

Dat is natuurlijk geen goede zaak, maar ik snap wel dat die zwakke man verlekkerd terugkijkt naar de jaren dat hij wel interesse had gekregen.
pi_192022085
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een slecht idee. Enabelen van wangedrag is dat.

Nee. Er is geen reden gegeven voor wantrouwen, dus moet ze hem vertrouwen. Zo niet: oprotten. Niets is zo rampzalig als een partner die geen vertrouwen heeft en een controlefreak wordt. Ik zie het om mij heen hier en daar. Daar wordt de ander zo’n klein zielig vogeltje (m/v) van.
Tja ieder zijn ding.
pi_192022093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uhuh.
Jij hebt wel wat te verbergen?
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:45:40 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022108
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit is gewoon wetenschap, ga er op google'n.
Google het lekker zelf.

Ik verdien ruim 2x modaal en ik ga in mei trouwen met een man die een uitkering heeft. En eigenlijk zijn alle vrouwen in mijn omgeving financieel zelfstandig (of kunnen dat ogenblikkelijk worden als ze er alleen voor komen te staan).
Resistance is futile.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:47:11 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022138
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het inleveren van voorsprong is ook verlies. Dat is wat ik zeg.

In een wereld waar vrouwen omkomen van de hoger als ze geen man hebben is een zwakke man nog steeds op datinggebied een catch.

Dat is natuurlijk geen goede zaak, maar ik snap wel dat die zwakke man verlekkerd terugkijkt naar de jaren dat hij wel interesse had gekregen.
Boze witte mannen-gedachtengoed. Je bevestigt wel wat ik al jaren zie als het echte probleem.
Resistance is futile.
pi_192022153
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hier op Fok! krijg je het idee dat het ervan stikt. In mijn omgeving hoor ik dat soort Calimero-geluiden (gelukkig) totaal niet.
[..]

Ja maar dat is natuurlijk veel makkelijker en minder confronterend dan eens naar jezelf te kijken.

Overigens ben ik zelf een aantal keer in verschillende Zuid-Amerikaanse landen geweest en verdient het beeld van 'de latina' in dit topic wel enige nuancering. Ja, het stereotype latina bestaat zeker, evenals dat je in Nederland ook vrouwen hebt die er 'klassieke' denkbeelden over de rolverdeling en relaties tussen mannen en vrouwen op nahouden. In Zuid-Amerika zijn dat er meer dan hier (de vraag is voor hoelang nog), maar onder de vrouwen van mijn leeftijd kom je toch veel progressieve vrouwen tegen. En die zijn veel leuker.

Om nog even verder te gaan met wat generalisaties: een 'klassieke latina' wil natuurlijk ook een 'echte man'. En een 'echte man' zit logischerwijs niet op internet te huilsmoelen over hoe kut en oneerlijk alle vrouwen zijn. Dus of je dan betere kansen hebt in Zuid-Amerika? Ik vraag het me af :') .
Heb je hier een bron voor? Wetenschappelijk svp anders accepteert Chia het niet.
pi_192022154
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das denk niet het issue. Of dit is een specifiek issue voor de lager opgeleide mannen in NL.

Maar dit is wel gewoon onderzocht dus ik heb het vermoeden dat dit wat robuuster is.
Ik ken echt zo ontzettend veel lager opgeleide mannen die gewoon een gezin hebben. _O-
pi_192022162
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lager opgeleid of lagere status zegmaar.
Oh. Ligt eraan wat voor vrouwen denk ik. Ik zou zelf niet met iemand gaan die geen geld binnenhaalt of zo inderdaad. Maar dat kan wel weer losstaan van opleidingsniveau.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:49:39 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022177
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt me gezond om me niet te laten verleiden tot ongezonde irrationele gedachten inderdaad. Waarom doe jij daar je best voor? Ben je wel helemaal lekker?
Vind jij het rationeel om je onvermogen om een relatie van de grond te tillen, toe te schrijven aan vrouwen in z'n algemeenheid?
Resistance is futile.
pi_192022200
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:48 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ik ken echt zo ontzettend veel lager opgeleide mannen die gewoon een gezin hebben. _O-
Klopt. Ik verzin de cijfers niet. Ga het nu niet opzoeken. Maar als je het opzoekt op internet ga je het gewoon vinden. Houdoe.
pi_192022207
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Tja ieder zijn ding.
Ben het als vrouw wel met hem eens. En ja ik ben zwaar beschadigd door o.a. mannen. Een wachtwoord moeten geven omdat je als vrouw helemaal leip wordt wegens een fucking meldingstekentje is gewoon echt niet goed.
pi_192022210
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:48 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Oh. Ligt eraan wat voor vrouwen denk ik. Ik zou zelf niet met iemand gaan die geen geld binnenhaalt of zo inderdaad. Maar dat kan wel weer losstaan van opleidingsniveau.
Tjah. Voor mannen geldt zoiets niet. En dit gaat gewoon op voor vrouwen op makro niveau.
pi_192022214
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt. Ik verzin de cijfers niet. Ga het nu niet opzoeken. Maar als je het opzoekt op internet ga je het gewoon vinden. Houdoe.
Heb je daar een bron van? Over welke cijfers heb je het?
pi_192022216
quote:

[..]

Klopt idd dat dat statistisch zo is. Is gewoon terug te vinden in de cijfers van ons CBS.
pi_192022229
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vind jij het rationeel om je onvermogen om een relatie van de grond te tillen, toe te schrijven aan vrouwen in z'n algemeenheid?
Waar heb je het over? Je weet niet eens of ik een relatie heb.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:52:37 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192022232
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Jij hebt wel wat te verbergen?
Wat heeft dat ermee te maken?

Het lijkt me bijzonder onwenselijk wanneer je partner in jouw telefoon/mail/andere shit gaat zitten grasduinen om zijn of haar achterdochtige gevoelens weg te nemen. Dan kom je in een heel ongezond patroon terecht, want vroeg of laat wordt er wel iets gelezen dat uit context verkeerd begrepen kan worden (en in het geval van een wantrouwende partner ook verkeerd begrepen zál worden) en dan zijn de rapen gaar.

Ik heb nooit moeilijk gedaan over het gebruiken van mijn telefoon of computer, want dat boeit me totaal niet, maar dat was dan niet om achterdochtige gevoelens te stillen.
Huilen dan.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:54:05 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022260
quote:

[..]

Gefeliciteerd.

Maar je vader heeft je onterft.
Ik ben niet onterfd hoor. Mijn ouders en ik kunnen prima door één deur, alleen ik ben volledig onafhankelijk van mijn ouders. Ik voel me niet persoonlijk aangevallen in ieder geval :* .

Het zou mooi zijn als jij stopt met afgeven op vrouwen en toegeven dat je slachtofferhouding de gemene deler is.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:55:30 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022278
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Je weet niet eens of ik een relatie heb.
Puh-lease.
Resistance is futile.
pi_192022320
quote:

[..]

Ja, maar als iemand je heel erg aan het wantrouwen is.. dan is het minder.
pi_192022371
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Beetje een nare sneer dit. Niet nodig.
pi_192022379
quote:

[..]

Maar het komt niet in je op dat er ook andere mensen zijn waar je mee spreekt, die dingen met jou bespreken die jouw partner niet hoeft te weten?
pi_192022389
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Boze witte mannen-gedachtengoed. Je bevestigt wel wat ik al jaren zie als het echte probleem.
Ik vind het van weinig empathie getuigen door het alleen maar bij de boze witte man te leggen.

Natuurlijk hebben ze geen gelijk dat we terug moeten naar vroeger, maar zeggen dat ze hun bek moeten houden is het andere uiterste.
pi_192022409
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:02 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Maar het komt niet in je op dat er ook andere mensen zijn waar je mee spreekt, die dingen met jou bespreken die jouw partner niet hoeft te weten?
Dat dus. Het is wel fijn als mijn vrienden weten dat ze berichten naar mijn sturen en niet naar iemand anders.
pi_192022460
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het van weinig empathie getuigen door het alleen maar bij de boze witte man te leggen.

Natuurlijk hebben ze geen gelijk dat we terug moeten naar vroeger, maar zeggen dat ze hun bek moeten houden is het andere uiterste.
Op een bepaald punt hoef je gewoon niet meer op empathie te rekenen vanwege je eigen standpunt en houding. Degenen die wel de hand (of in ieder geval deels) in eigen boezem steken kunnen wel rekenen op empathie.

Een voormalig slavenhandelaar die graag terug wil naar de slavernij, omdat zijn leven is geruïneerd door de afschaffing daarvan hoeft ook niet op empathie te rekenen. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2020 11:07:53 ]
pi_192022462
quote:

[..]

Bek houden is ook een uiterste ja. Ze zouden wel in de spiegel mogen kijken en eerlijk opzoek gaan naar wat hun eigen bijdrage in hun probleem is ipv gaan beroepen op cijfertjes en dingen die ze online en op straat zien.

Emotionele ontwikkeling is ook wel iets wat zeer zeer aantrekkelijk is voor mij.
pi_192022466
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 09:07 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Dus je hebt je vriendin omdat ze een lekker wijf is en je niet op je imperfecties wijst?
Want iemand op zijn imperfecties wijzen is echt iets wat je nodig hebt in een relatie?

Of is dat zo'n "feministisch" verworven recht waar men nog geen afstand van kan doen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_192022488
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:07 schreef Koral het volgende:

[..]

Want iemand op zijn imperfecties wijzen is echt iets wat je nodig hebt in een relatie?
Nee

quote:
Of is dat zo'n "feministisch" verworven recht waar men nog geen afstand van kan doen?
Oh je wilt gewoon de 'hedendaags feminisme is kut'-kaart trekken.
pi_192022540
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:07 schreef Koral het volgende:

[..]

Daar kun je van alles over zeggen. Als de imperfectie inhoudt dat iemand 0 bijdraagt in het huishouden, of veel te veel drinkt op een kinderverjaardag, dan mag je daar prima iets van vinden.

Is de imperfectie dat iemand een grote neus heeft ofzo, ja nee dan ben je gewoon een lul.

Die laatste zin heb ik maar gewoon weg gelaten.
pi_192022554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:12 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Daar kun je van alles over zeggen. Als de imperfectie inhoudt dat iemand 0 bijdraagt in het huishouden, of veel te veel drinkt op een kinderverjaardag, dan mag je daar prima iets van vinden.

Is de imperfectie dat iemand een grote neus heeft ofzo, ja nee dan ben je gewoon een lul.
Ik vind van niet hoor. Smaak is smaak ;).

Maar ik snap echt het hele verhaal niet verder.. zij is boos maar eigenlijk zonder reden. Lijkt wel extreem jaloers.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 11:14:22 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022561
quote:

[..]

Ik zeg nergens dat ze hun bek moeten houden.

Je hebt het tegen de mannen hier trouwens niet gezegd dat het van weinig empathie getuigt om de schuld alleen maar bij vrouwen te leggen.
Resistance is futile.
pi_192022570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:13 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik vind van niet hoor. Smaak is smaak ;).

Maar ik snap echt het hele verhaal niet verder.. zij is boos maar eigenlijk zonder reden. Lijkt wel extreem jaloers.
Het gaat om in een relatie. Dan is het wel lullig om iemand te gaan afzeiken op zijn neus.
pi_192022577
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:14 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Het gaat om in een relatie. Dan is het wel lullig om iemand te gaan afzeiken op zijn neus.
Ja dan moet je dr geen relatie mee beginnen. :P
pi_192022579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:08 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee
[..]

Oh je wilt gewoon de 'hedendaags feminisme is kut'-kaart trekken.
Kut ... Trekken :9~

Hou op met me, je maakt me gek hoor :') :D :+

Maar nee.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_192022588
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zou kiezen voor een man met uitkering. Lijkt me niet goed. Maar neem aan dat dat voor mannen zelf ook geldt.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 11:22:08 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Beetje een nare sneer dit. Niet nodig.
Het is een (zeer directe) vraag, niet bedoeld als sneer. Voel jij je aangesproken? Want jij hebt er ook een handje van om de schuld bij 'de Nederlandse vrouw' te leggen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Seven. op 14-03-2020 11:33:25 ]
Resistance is futile.
pi_192022673
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:16 schreef Mar_an het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zou kiezen voor een man met uitkering. Lijkt me niet goed. Maar neem aan dat dat voor mannen zelf ook geldt.
Moa, als ik zelf twee keer modaal zou verdienen en we financiële vrijheid hebben, hoeft ‘ie van mij niet ook 40 uur weg te zijn hoor.

1 gestresst mens is minder kut dan twee gestresste mensen. :D
  zaterdag 14 maart 2020 @ 11:32:44 #144
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192022851
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:22 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Moa, als ik zelf twee keer modaal zou verdienen en we financiële vrijheid hebben, hoeft ‘ie van mij niet ook 40 uur weg te zijn hoor.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaren overbelasting heeft hem ingehaald. Me wat geluk kan hij over een paar maandjes opbouwen en 2-3 dagen werken, maar fulltime zit er voor hem niet meer in. Gelukkig kan hij goed relativeren en hij meet zich geen slachtofferhouding aan. Anders zou ik nooit met hem trouwen natuurlijk :P.
Resistance is futile.
pi_192022965
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het is een (zeer directe) vraag, niet bedoeld als sneer. Voel jij je aangesproken? Want jij hebt er ook een handje van om de schuld bij 'de Nederlandse vrouw' te leggen.
Lekker doorgaan met beledigen, ga zo door. _O_
pi_192023055
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaren overbelasting heeft hem ingehaald. Me wat geluk kan hij over een paar maandjes opbouwen en 2-3 dagen werken, maar fulltime zit er voor hem niet meer in. Gelukkig kan hij goed relativeren en hij meet zich geen slachtofferhouding aan. Anders zou ik nooit met hem trouwen natuurlijk :P.
Ja herkenbaar. Zit zelf thuis :s) komt wel weer goed _O_

Fulltime moet je ook niet willen als het niet nodig is. Fijn dat het voor jullie zo kan O+

Twee mensen die tot over hun oren gaan zitten is gewoon niet goed en kost relaties en huwelijken. Als het met mate kan, zeker doen. Wat dat betreft snap ik dat ding tegen feminisme van vem wel, maar het is ook wel weer wat sneu als je dan wordt afgevallen omdat je ervoor kiest om 3 dagen te werken in plaats van vijf.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 11:44:30 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192023072
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lekker doorgaan met beledigen, ga zo door. _O_
Hoe is dit een belediging? Ik stel je een vraag. Ik snap dat dit een hele directe vraag is, maar uiteindelijk is dat waar het in dit topic nu om gaat. De kwestie waar we het nu over hebben is dat mannen die niet succesvol zijn in de liefde, de neiging hebben om 'de vrouw' en dan in het bijzonder de Nederlandse soort, de schuld te geven. Zij zijn te feministisch en te veeleisend.

Als dan iemand opstaat om daarover in discussie te gaan, dan is dat beledigend? Why?

Waarom mogen jullie talloze topics volposten met jullie denkbeelden, en waarom mogen anderen jullie niet oprecht vragen of jullie wel eens nadenken over jullie eigen aandeel hierin?
Resistance is futile.
pi_192023112
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Puh-lease.
Naja prima wat jij wilt ;)
pi_192023115
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe is dit een belediging? Ik stel je een vraag. Ik snap dat dit een hele directe vraag is, maar uiteindelijk is dat waar het in dit topic nu om gaat. De kwestie waar we het nu over hebben is dat mannen die niet succesvol zijn in de liefde, de neiging hebben om 'de vrouw' en dan in het bijzonder de Nederlandse soort, de schuld te geven. Zij zijn te feministisch en te veeleisend.

Als dan iemand opstaat om daarover in discussie te gaan, dan is dat beledigend? Why?

Waarom mogen jullie talloze topics volposten met jullie denkbeelden, en waarom mogen anderen jullie niet oprecht vragen of jullie wel eens nadenken over jullie eigen aandeel hierin?
En dan te bedenken dat de gemiddelde Nederlandse vrouw helemaal niet veeleisend is en al helemaal niet feministisch.
pi_192023133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:22 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Nee, maar een uitkering hoeft van mij echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')