SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij gaat een voorraadje olie aanleggen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ellebogen.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ja nog steeds die onzin inderdaad dat als je geen symptomen hebt je niet kunt besmetten. En dan oh de maatschappij kinderen lopen vertraging op. Dachten ze daar in de tweede wereldoorlog ook aan? Oh wacht de kinderen moeten maar naar school ook al vliegen de V2s over, want ja straks gaan ze door in de vakantie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:51 schreef Kyran het volgende: Die vrouw op NPO: Kinderen worden minder ziek, dus krijgen minder klachten, dus zijn minder besmettelijk.
Hoe kan ik viroloog worden? Of nog beter, hoe word ik dictator van dit land.
Nu zit diezelfde vrouw "mensen moeten het wel vol kunnen houden". Ja de mensen in de zorg ook, lekker.![]()
Geen titel?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Trump gaat de oliereserves vullen "tot de top"Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Die vent ook net 'als kinderen snotterend in de klas zitten worden de ouders vriendelijk verzocht ze op te komen halen, de kans op besmetting is echt nihil' ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:51 schreef Kyran het volgende:
Die vrouw op NPO: Kinderen worden minder ziek, dus krijgen minder klachten, dus zijn minder besmettelijk.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Het lijkt soms bijzonder Gay hoe Trump praat.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
FOK wordt ook traag
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Jawel:quote:
Het grote SARS-CoV-2 topic #247|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik volg Trump's persco al niet meer. Op Twitter zetten de politieke news accounts ook niets meer, dus denk dat je de reclame kan uittunen. Het is zinloos om verder te luisteren
National emergency + drive thru testing was het enige. En ik denk niet dat ze echt miljoenen tests hebben. Die breedsprakerigheid wekte wenkbrauwfronsen op van experts.![]()
Haha! Hij gaat olie kopen voor de strategische voorraad. Twee weken geleden wou hij nog 30% verkopen."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Ja online gaat dat ook snel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef Sfancta het volgende:
Heb Roter vitamine C gehaald, een aantal doosjes. Als ik besmet ben neem ik 1000 mg per dag, dat zijn 10 kauwtabletjes. (meer inhoud per tablet was al uitverkocht)
Dure grap maar kan je leven redden. Ver uitverkocht trouwens.
Het is online vitamine hamsteren.![]()
Verkapte campagne/reclame persco daar in Amerika. Je zou denken dat ze iets aan het vieren zijn ipv. het bestrijden van een pandemie
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Je kan veel over Rutte zeggen, maar hij komt wel to the point en maakt er niet zo’n onzinshow van als Trump.![]()
Die grijze dakduif drukt die dikke gans van een trump nog een paar veren in de reet.
Wat een butt-volk.![]()
Ja opgekocht met zn creditcardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:53 schreef MichaelScott het volgende:
Trump gaat de oliereserves vullen "tot de top"![]()
![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Je kan veel over Rutte zeggen, maar hij komt wel to the point en maakt er niet zo’n onzinshow van als Trump.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nee?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:51 schreef Kyran het volgende:
Die vrouw op NPO: Kinderen worden minder ziek, dus krijgen minder klachten, dus zijn minder besmettelijk.![]()
De beurs lijkt er wel positief op te reageren. En dat was waarschijnlijk ook het doel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:51 schreef MichaelScott het volgende:
Dit is echt net een comedyshow, geweldig![]()
![]()
Welke idioot heeft in godsnaam dit format bedacht?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: