Dat wel maar vind het wel sneu voor Matthijs zo te stoppen...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:04 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het zonder publiek wel intiem zo, geeft de gesprekken een hele andere dimensie
Die zullen vast nog wel een afscheidsaflevering doen met publiek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat wel maar vind het wel sneu voor Matthijs zo te stoppen...
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik had ze eerlijk gezegd wel verwacht.
NOS=subliemquote:Op maandag 16 maart 2020 19:26 schreef Slobeend het volgende:
Och och och dat zelfvoldane hoofd en toontje van Rutger. Ik trek dit niet.
Die gaat ons zometeen raken met teksten waarmee we de crisis gaan doorkomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:27 schreef superniger het volgende:
Straks ook nog schijtlol van Claudia de Breij.
Hij mag weer eens op tv...quote:Op maandag 16 maart 2020 19:33 schreef MPC60 het volgende:
Die Felix is bijna blij met het corona virus.
Echt, zo irritant weer vind ik dat. Met zijn allen Brabant zingen, of applaudisseren , in een situatie onvergelijkbaar met Italië. Maar goed, ze doen maar, met hun valse sentiment.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Als dat zangpartijen spontaan gebeuren dan kan het best ontroeren maar ik las al allerlei initiatieven in Nederland om zoiets hier ook te organiseren
Zij wilt voornamelijk haarzelf horen pratenquote:Op maandag 16 maart 2020 19:44 schreef BasEnAad het volgende:
Domme kut die Baarsma, totaal geen aansluiting met de maatschappij
Barbara is licht autistisch.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:44 schreef BasEnAad het volgende:
Domme kut die Baarsma, totaal geen aansluiting met de maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |