SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOEOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Als 10% op de IC beland= 1766 gevallen. Dan is 1266 een grote meerderheid die het dan niet overleeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je zult bedden nodig hebben om mensen te behandelen. Daar is gewoon een tekort aan.![]()
Dapper, hoor! Nou, dan wens ik je een gezegende virus-combat!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zo dicht mogelijk bij het vuur. Anders wordt je niet warm...![]()
![]()
19:15
Denemarken sluit vanaf morgen tijdelijk de grenzen vanwege de virusuitbraak. Dat heeft premier Mette Frederiksen zojuist bekendgemaakt.
https://www.ad.nl/dossier(...)-hamsteren~a26b4b4e/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik gok eerder op de eerste/eerdere berichten. Dat zie je nu hier ook. Allemaal nog 60+ en allemaal met onderliggende klachten/oorzaken. Die kiepen het eerst om. Verwacht tussen nu en 2 weken ook maar vast de eerste groep die na 2 weken op de IC alsnog het loodje legt die een stuk jonger zijn en geen klachten hadden.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
10% zou IC zorg nodig hebben, maar kan dat niet krijgen, want de IC's liggen vol. Zo simpel is het. En ja, dat gaat hier ook gebeuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als 10% op de IC beland= 1766 gevallen. Dan is 1266 een grote meerderheid die het dan niet overleeft.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Zonder beademing is het lastig. Dan wordt de kans wel erg klein dat mensen het redden als ze op de IC zouden moeten liggen met orgaanfalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat kan het leven toch heerlijk simpel zijn soms he
Ah, snap hem nu.![]()
Ja. Dus eigenlijk hoop ik stiekem dat mijn geteste vriendin het heeft, morgen uitslag, dan heb ik het naar alle waarschijnlijkheid ook. En mochten wij dan op de IC terecht komen dan kan ik sliep uit sliep uit roepen naar al die na ons komen en geen bedje meer krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:17 schreef _I het volgende:
[..]
Zonder beademing is het lastig. Dan wordt de kans wel erg klein dat mensen het redden als ze op de IC zouden moeten liggen met orgaanfalen.![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Dus eigenlijk hoop ik stiekem dat mijn geteste vriendin het heeft, morgen uitslag, dan heb ik het naar alle waarschijnlijkheid ook. En mochten wij dan op de IC terecht komen dan kan ik sliep uit sliep uit roepen naar al die na ons komen en geen bedje meer krijgen![]()
![]()
![]()
Ego.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Dus eigenlijk hoop ik stiekem dat mijn geteste vriendin het heeft, morgen uitslag, dan heb ik het naar alle waarschijnlijkheid ook. En mochten wij dan op de IC terecht komen dan kan ik sliep uit sliep uit roepen naar al die na ons komen en geen bedje meer krijgen![]()
![]()
Rond de 500 doden was dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok eerder op de eerste/eerdere berichten. Dat zie je nu hier ook. Allemaal nog 60+ en allemaal met onderliggende klachten/oorzaken. Die kiepen het eerst om. Verwacht tussen nu en 2 weken ook maar vast de eerste groep die na 2 weken op de IC alsnog het loodje legt die een stuk jonger zijn en geen klachten hadden.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hey ik riep weken terug al dat er harde maatregelen moesten komen. Laat al die riepen "het is maar een griepje" maar lekker wachten op een bedquote:
vosss is de naam,
Tja, wie het eerst komt.. Heb je alvast een handdoekje over een bed gelegd. Wie weet versla je dan wel een verdwaalde geteste Duitser.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:20 schreef _I het volgende:
[..]
Tja, wie het eerst komt.. Heb je alvast een handdoekje over een bed gelegd. Wie weet versla je dan wel een verdwaalde geteste Duitser.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Hamsteren in het kwadraat dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Dus eigenlijk hoop ik stiekem dat mijn geteste vriendin het heeft, morgen uitslag, dan heb ik het naar alle waarschijnlijkheid ook. En mochten wij dan op de IC terecht komen dan kan ik sliep uit sliep uit roepen naar al die na ons komen en geen bedje meer krijgen
And so is the past![]()
97,488 is trouwens het aantal Italiaanse getesten.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:20 schreef _I het volgende:
Wie weet versla je dan wel een verdwaalde geteste Duitser.
Ik wens iedereen succes toe de komende tijd. Dat zullen we allemaal nodig hebben. Succes en schijtpapier.
vosss is de naam,
En dan toch gefaald hebben en nu al corona hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey ik riep weken terug al dat er harde maatregelen moesten komen. Laat al die riepen "het is maar een griepje" maar lekker wachten op een bed
Lekkere maatregelen getroffen vriend. Bijna gelukt.![]()
Ga weg, krijg je niet eens last van. Je bent toch geen 70+?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey ik riep weken terug al dat er harde maatregelen moesten komen. Laat al die riepen "het is maar een griepje" maar lekker wachten op een bedVakman pur sang![]()
Eerder vanavond op tv bij geloof ik EenVandaag was die mevrouw met dat grijze haar die we heel vaak zien nu. (Weten jullie wie ik bedoel?) Die zei dat we niet zo bang hoeven zijn voor Italië taferelen omdat we qua maatregelen voorlooen op hun tijdpad zeg maar. Is dat wel echt zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Geef je op bij @Bosbeetle voor de volgende VraagWatJeWilquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey ik riep weken terug al dat er harde maatregelen moesten komen. Laat al die riepen "het is maar een griepje" maar lekker wachten op een bed![]()
![]()
Jammer Trumpquote:Varianten van coronavirus in VS komen niet uit Europa
De varianten van het nieuwe coronavirus die nu in de Verenigde Staten steeds meer mensen besmetten, komen niet uit Europa. De Amerikaanse president Donald Trump kondigde deze week plotseling een inreisverbod voor buitenlanders vanuit Europa af, om nieuwe besmettingen te voorkomen. Maar uit de genetische informatie die wetenschappers verzamelen van circulerende coronavirussen blijkt dat de epidemie in de VS direct geïmporteerd is vanuit China en daarna de kans heeft gekregen zich uit breiden.
blablablabla![]()
Ik ben 50 minner. Die zijn fucked volgens dat rijnmond berichtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga weg, krijg je niet eens last van. Je bent toch geen 70+?
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: