Ik heb vandaag een pizza gekocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
En mensen mij maar gek noemen omdat ik 3 weken geleden al een kar vol boodschappen meenam.
Jij bent de slimste, en ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
En mensen mij maar gek noemen omdat ik 3 weken geleden al een kar vol boodschappen meenam.
Niet op drukke tijden boodschappen doen, niet in de rij bij de kassa, afstand houden tot anderen en niet aan je gezicht zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef Galepinjo het volgende:
Ja ik ook, maar ik krijg nog veel liever geen Corona virus.
ja morgen weer nieuwe boodschapjes doen zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hier in Den Haag ook al:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef hollandia02 het volgende:
21 MINUTEN GELEDEN
Ook in Griekenland gaan openbare gelegenheden dicht
Ook in Griekenland komt het openbare leven verder stil te liggen. Gisteren gingen theaters, rechtbanken, bioscopen, sportscholen en kinderspeelplaatsen dicht. Vandaag komen daar cafés, bars, restaurants, winkelcentra, kerken, musea, archeologische vindplaatsen en sporthallen bij.
De Griekse overheid lanceerde gisteren een 'blijf-thuiscampagne' om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Volgens minister Kikikias van Volksgezondheid houden de Grieken zich daar niet aan. Ook is het aantal geregistreerde coronagevallen sterk gestegen. Het zijn er nu 190, gisteren waren het er nog 117. Supermarkten, apotheken en banken mogen openblijven, net als eetgelegenheden die thuisbezorgen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-uit-nederland.html
Stop aub met dat kuthamsteren!!! Jij bent hierin geen lichtend voorbeeld geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een voorraad voor minimaal 3 weken waar ik nog niet aan heb gezeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja morgen weer nieuwe boodschapjes doen zeker
Euh Die heb je toch nu?quote:
90% van het kantoorpersoneel kan vanuit huis werken, dat is fors....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
Die Rutte doet alsof iedereen thuis kan werken en/of iedereen flexibele werktijden kan aanhouden.
Hoeveel procent van Nederland kan dat nou daadwerkelijk?
Hoi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Maver24 het volgende:
Niemand die op mijn bericht reageert 😫😫😫
Is dat echt zo ja? Flink aantal danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
90% van het kantoorpersoneel kan vanuit huis werken, dat is fors....
dat scheelt echt
De daadwerkelijke reden laat zich zonder verder onderzoek heel lastig raden. Dat maakt dit soort berichten ook zo 'spannend', omdat de titel vaak veel erger doet kijken dan het daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen die 50-minners er wel zo ziek van worden maar hebben ze nog genoeg lichamelijke kracht om er (eventueel met opname op de IC) van te genezen, waar de 80-plussers dat meestal niet meer hebben.
jacktwitter:AdonisAlbright twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:23:14#NEW on @OANN: Alibaba co-founder & Asia's richest man, Jack Ma, is shipping 500,000 testing kits and 1 million masks to the U.S. He has already made similar donations to Japan, Korea, Italy, Iran & Spain. #OANN https://t.co/WnKPVOTav8 reageer retweet
Ik had een paar weken terug gewoon wat extra besteld bij het bezorgen. Toen zei de AH-bezorgster nog dat het die week lekker rustig was in vergelijk met de week ervoor (toen was het carnaval).quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Dat gaat wel flink schelen inderdaad. Gouden tijden voor ict bedrijven die al die verbindingen aan mogen leggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
90% van het kantoorpersoneel kan vanuit huis werken, dat is fors....
dat scheelt echt
Jack! Doe ook eens even een paar duizend naar ons danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
jacktwitter:AdonisAlbright twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:23:14#NEW on @:OANN: Alibaba co-founder & Asia's richest man, Jack Ma, is shipping 500,000 testing kits and 1 million masks to the U.S. He has already made similar donations to Japan, Korea, Italy, Iran & Spain. #OANN https://t.co/WnKPVOTav8 reageer retweet
aah okequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een voorraad voor minimaal 3 weken waar ik nog niet aan heb gezeten.
Juist zodat ik nu niet hoef te hamsteren. Ik kom de komende week niet meer in een supermarkt.
Modereren op fok kan zeker vanuit huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is dat echt zo ja? Flink aantal dan
Ik kan dat dus echt niet namelijkMijn vrouw dan weer wel gelukkig.
Wanneer heeft ie dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
Die Rutte doet alsof iedereen thuis kan werken en/of iedereen flexibele werktijden kan aanhouden.
Kan jij reageren op mijn quote bericht over die ic opnames, bedoelen ze nou 50 minners in 40 tot 50 jarige? Zou mijzelf zeer geruststellen. Niks over 20 en 30 jarigequote:
Dit klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
80% van wat ik zeg klopt voor 30%
de rest is waanzin
verstandige mensen laten de gezondheid van hun kinderen niet afhangen van de mening van Rutte en halen ze eerder van school.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef JortKelder het volgende:
Rutte die de scholen aanbeveelt om dan maar een toneelstukje te oefenen voor wanneer iedereen weer beter is
Jackie!! Held!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
jacktwitter:AdonisAlbright twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:23:14#NEW on @:OANN: Alibaba co-founder & Asia's richest man, Jack Ma, is shipping 500,000 testing kits and 1 million masks to the U.S. He has already made similar donations to Japan, Korea, Italy, Iran & Spain. #OANN https://t.co/WnKPVOTav8 reageer retweet
en wij dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan jij reageren op mijn quote bericht over die ic opnames, bedoelen ze nou 50 minners in 40 tot 50 jarige? Zou mijzelf zeer geruststellen. Niks over 20 en 30 jarige
50 minner, is onder de 50, dus 3 jaar, 5 jaar, 30 jaar 21 jaar, etc etcquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Maver24 het volgende:
En neem ze dan daarna aub ook niet mee naar de supermarkt...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
verstandige mensen laten de gezondheid van hun kinderen niet afhangen van de mening van Rutte en halen ze eerder van school.
Als Danny mij wil betalen komt het wel goed jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Modereren op fok kan zeker vanuit huis.of je stopt met liegen.
Treurig dat de gezondheid af moet hangen van donaties van particulieren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
Nu op NPO1 pannenkoek. Hij zit vragen te beantwoorden. Hij doet alsof het zo makkelijk is om thuis te werken, nou ik kan dat dus echt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef kibo het volgende:
[..]
Wanneer heeft ie dat gezegd dan?
Je lult weer eens uit je nek.
Welke?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Maver24 het volgende:
Ah, een Bob Marleytje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:47 schreef PzKpfw het volgende:
M'n grote teen jeukt, heb ik nu ook corona?
50 minner is 40 tot 50 jaar. In het artikel heeft hij het over dat 40 tot 50 zo ziek van zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
50 minner, is onder de 50, dus 3 jaar, 5 jaar, 30 jaar 21 jaar, etc etc
Wanneer is het de week met extra vlees?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Het is de week zonder vlees. Supermarkten hebben vaak extra vega(n) producten ingeslagen. Iemand die hamstert, gaat daar uiteraard niet voor. Die gaat voor pasta, tonijn in blik en soep. En toiletpapier.
Jij snap t. Als ze niet op school zitten dan rennen ze overdag rond op straat in de supermarkt enz.... Besmetting verspreiden doen ze toch wel hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:47 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
En neem ze dan daarna aub ook niet mee naar de supermarkt...
Je herhaalt dan ook al uren hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Maver24 het volgende:
appart. ik ben jonger dan 40, maar geen 50 minner?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
50 minner is 40 tot 50 jaar. In het artikel heeft hij het over dat 40 tot 50 zo ziek van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |