SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Game on vriendjes
VANAF 01/03/2020 TOT 30/03/2020 BEGINT DE CHALLENGE. WIE LUKT HET OM HET VAAKST OM 18.00.00 TE POSTEN. DE WINNAAR MAG ZICH TV SLOWCHATTER VAN HET JAAR 2020 NOEMEN EN KRIJGT DE EER.![]()
![]()
![]()
![]()
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Hoop dat jij je gaat gedragenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:57 schreef WcPot het volgende:
Nog maar 3 minuten de spanning neemt weer toe en hopelijk gaat Fok! zich gedragen
Ik hoop het wel, anders ga ik een boze postduif sturen naar Dannyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:57 schreef WcPot het volgende:
Nog maar 3 minuten de spanning neemt weer toe en hopelijk gaat Fok! zich gedragen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders ga ik een boze postduif sturen naar Danny
[ afbeelding ]
quote:
3 streepjes en Potje zit er niet bijquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 streepjes en Potje zit er niet bij
Nee, Potje staat ver voor. Die doet nu net alsof hij blijft hangen bij hem om ons te laten denken dat hij niet de saboteur is. Daar heeft hij over nagedachtquote:
Nu weet ik precies hoe jullie je voelen als het een keer niet lukt. En voor de challenge is het alleen maar spannender als iedereen dichter bij elkaar zitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
Potje 10 streepjes
Tasje 8 streepjes
Praadje 6 streepjes
Monkyyy 2 streepjes
PoppelGod 1 streepje
Goed gedaan Poppel. Zeker voor een eerste keer
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nu weet ik precies hoe jullie je voelen als het een keer niet lukt. En voor de challenge is het alleen maar spannender als iedereen dichter bij elkaar zit
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, Potje staat ver voor. Die doet nu net alsof hij blijft hangen bij hem om ons te laten denken dat hij niet de saboteur is. Daar heeft hij over nagedacht
Anders ben in net een Lewis Hamilton die niet meer in te halen is dat is ook niet leuk. Nu maakt Tassendief het nog een beetje spannendquote:
Nope, ik laat normaal mijn boodschappen bezorgen. (Ben liever lui dan moequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Iemand nog boodschappen gedaan vandaag? Ik was even voor kaas in de supermarkt, rijen dik en karren vol. Niet normaal meer, wat een idioterieEn ik was er nog vroeg, rond 10.00 uur. Ik zag foto's van mijn supermarkt dat de rijen tot buiten stonden in de middag.
Mijn zus had mij net foto's gestuurd van een leeg geplunderde Appiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Iemand nog boodschappen gedaan vandaag? Ik was even voor kaas in de supermarkt, rijen dik en karren vol. Niet normaal meer, wat een idioterieEn ik was er nog vroeg, rond 10.00 uur. Ik zag foto's van mijn supermarkt dat de rijen tot buiten stonden in de middag.
Nee, dan is het spel al half in de maand gespeeld. Nu wordt het weer spannender.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders ben in net een Lewis Hamilton die niet meer in te halen is dat is ook niet leuk. Nu maakt Tassendief het nog een beetje spannend
Wel fijn dat jullie mij mentale steun geven dat had ik wel even nodig toen mijn invoer reactie bleef hangenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, dan is het spel al half in de maand gespeeld. Nu wordt het weer spannender.
Tuurlijk, zo sportief zijn we allemaal wel. Tenminste, als ik ook voor de anderen mag sprekenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel fijn dat jullie mij mentale steun geven dat had ik wel even nodig toen mijn invoer reactie bleef hangen
Even boodschappen gedaan vanuit mijn voorraadkast, 4 sneetjes brood, wat plakjes worst en pindakaas, glaasje houdbare melk, ananas uit blik en verse lasagne bereid, staat in de oven. Vanavond een glaasje wijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Hier is er geen wc papier meer in de winkelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Wat is dat toch met wc papierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:20 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hier is er geen wc papier meer in de winkel
Lekker. En verse lasagnequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even boodschappen gedaan vanuit mijn voorraadkast, 4 sneetjes brood, wat plakjes worst en pindakaas, glaasje houdbare melk, ananas uit blik en verse lasagne bereid, staat in de oven. Vanavond een glaasje wijn.
Ik kan dit prima volhouden.
Ik snap het ook niet. Behalve een tekst die ik op FB tegenkwam. 'Als ik nies schijten er 25 mensen in hun broek"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat is dat toch met wc papierwaarom slaat iedereen dat massaal in. Zoveel gebruik je daar ook weer niet van op een dag
Dat is voor als Armageddon losbreekt en het mensen écht dun door de broek gaat lopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat is dat toch met wc papierwaarom slaat iedereen dat massaal in. Zoveel gebruik je daar ook weer niet van op een dag
Maar gelukkig kan je op marktplaats een rol kopen voor 150 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zover ik weet is alles in mijn stad gewoon open.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:54 schreef praadje het volgende:
Gaan de cafe's en resto's in Nederland ook op slot vanaf morgen? En de gewone winkels zoals kappers en kledingzaken enz? Die mogen hier doordeweeks open zijn maar in de weekenden dicht.
Hier zijn vanaf morgen alleen de supermarkten en de drogisten nog open tot 3 april.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:41 schreef Ole het volgende:
https://twitter.com/i/status/1238546244173250560
filmpje van de week
Zuiden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:22 schreef praadje het volgende:
Hier is net gemeld dat alle huwelijken in stadshuizen, gemeentehuizen en kerken geannuleerd worden.
oh.. hoorde Brabant ook al.. Begrafenis is wel naar zoquote:
Die gaan wel gewoon door. Maar niet met kerkdiensten enzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
oh.. hoorde Brabant ook al.. Begrafenis is wel naar zo
Alles horeca gaat vanaf vannacht om 0.00 uur dicht tot 3 april. Winkels mogen alleen op doordeweekse dagen open zijn uitgezonderd de supermarkten en de apothekers. Huwelijken worden uitgesteld tot 3 april. Scholen gaan dicht maar blijven een opvangfunctie houden voor mensen uit de meest noodzakelijke beroepen. Winkels worden leeggeroofd. Begrafenissen zonder kerkdienst. Operaties zijn allemaal uitgesteld. En er komt per uur een nieuwe regeling bij. Over minder dan een week zitten we hier denk ik in lock down.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Alles horeca gaat vanaf vannacht om 0.00 uur dicht tot 3 april. Winkels mogen alleen op doordeweekse dagen open zijn uitgezonderd de supermarkten en de apothekers. Huwelijken worden uitgesteld tot 3 april. Scholen gaan dicht maar blijven een opvangfunctie houden voor mensen uit de meest noodzakelijke beroepen. Winkels worden leeggeroofd. Begrafenissen zonder kerkdienst. Operaties zijn allemaal uitgesteld. En er komt per uur een nieuwe regeling bij. Over minder dan een week zitten we hier denk ik in lock down.
Ik woon 2 straten van de NL grens dus ik red me wel. Ik baal alleen dat sinds vandaag ook alle afspraken in de ziekenhuizen niet doorgaan. Ik kreeg mijn bloeduitslagen en ik had daar wel wat vraagtekens bij mbt de nieren en nog wat zaken en ik had voor vrijdag een afspraak staan bij de nefroloog. Volgende week maandag had ik naar de chirurg gemoeten om de operatie te bespreken maar dat heeft geen urgentie. Maar die nefroloog daar baal ik van.quote:
Als FOK! tenminste meewerktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef WcPot het volgende:
Morgennog 7 uur en 45 minuten dan is het weer 18:00:00 uur
Het is wel vrij bizar ja met regels nu. Zelfs hier hoor in ZH.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Alles horeca gaat vanaf vannacht om 0.00 uur dicht tot 3 april. Winkels mogen alleen op doordeweekse dagen open zijn uitgezonderd de supermarkten en de apothekers. Huwelijken worden uitgesteld tot 3 april. Scholen gaan dicht maar blijven een opvangfunctie houden voor mensen uit de meest noodzakelijke beroepen. Winkels worden leeggeroofd. Begrafenissen zonder kerkdienst. Operaties zijn allemaal uitgesteld. En er komt per uur een nieuwe regeling bij. Over minder dan een week zitten we hier denk ik in lock down.
Zeg dat wel. En het zonnetje schijnt hier net zo lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:05 schreef monkyyy het volgende:
Wel een beetje saai, het huis niet uitkomen
Eerste motorritje weer gehad van dit jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En het zonnetje schijnt hier net zo lekker.
Ben je hoogma nog tegengekomenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eerste motorritje weer gehad van dit jaar
Lekker hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eerste motorritje weer gehad van dit jaar
Zeker weten morgen ga ik nog een keer als het weer het toelaatquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zeker weten morgen ga ik nog een keer als het weer het toelaat
Wat voor een taartquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:48 schreef monkyyy het volgende:
Uit pure verveling maar een taart gebakken
Picsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:48 schreef monkyyy het volgende:
Uit pure verveling maar een taart gebakken
Tarte Tatin, Dit is hem geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tarte Tatin, Dit is hem geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tarte Tatin, Dit is hem geworden.
Oehh lekker MonkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je klaar voor je revanchequote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:45 schreef WcPot het volgende:
Nog 15 minutende spanning neemt bij mij alweer toe
Hij heeft wel gelijk, tis al 2 weken niks met de snelheid op fokquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:02 schreef monkyyy het volgende:
Alle testen niet goed gegaan en dan pieken op het juiste momentnu maar eens koken
Ja zeg dat welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:03 schreef praadje het volgende:
Als het zo blijft gaan de rest van de maand kan er nog van alles gebeuren
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:30 schreef WcPot het volgende:
Nog 23 uur en 30 minuten tot de volgende poging
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:24 schreef Snowsquall het volgende:
Zooo, net even in Dld wezen tanken...E5 voor 1,25 ltr en meteen maar even een King menuutje bij de Burger King gescoord
Handen wassen als je weer thuis komt en niet je gezicht aanraken. Al die virus karretjes waar iedereen met zijn snot vingertjes aan zitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:09 schreef Bocaj het volgende:
Ik probeer mijn geluk in de super morgen om 10 uur!
Morning haha ben nu al haast moe, moet naar station Hoofddorp maandag ok met uitzendkracht die geen kut weet. Moet het allemaal even nog gaan uitleggen enzo. Omgquote:
Ja zeg dat welquote:Op zondag 15 maart 2020 09:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Goedemorgen hoop dat fok vanavond meewerkt
ZML is er vanavond. Ik kijk dat zelden, maar gezien de hele toestand in het land ben ik wel benieuwd. En ook omdat er niets anders op tv is.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:39 schreef kree het volgende:
Haha nou mss ook weer poging vanavond van mij?
Wat trouwens kijken vanavond? Zondagavond sucks nl beetje wel?
Vanavond Wegmisbruikers en de Noodcentrale. Nog 2.23 uurquote:Op zondag 15 maart 2020 13:39 schreef kree het volgende:
Haha nou mss ook weer poging vanavond van mij?
Wat trouwens kijken vanavond? Zondagavond sucks nl beetje wel?
Dat viel mij vandaag ook al op bij het test postenquote:
Fok doet weer moeilijkquote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef praadje het volgende:
Zo, mijn pita wrap was weer heerlijk. Nu kan het aftellen beginnen. Nog 15 minuten
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
Nog 1 minuut. Ik denk dat iedereen doet alsof ze er niet zijn en om 18.00.00 uur, tadaaa
Heel knap goed gedaanquote:Op zondag 15 maart 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
Nog 1 minuut. Ik denk dat iedereen doet alsof ze er niet zijn en om 18.00.00 uur, tadaaa
En ik druk op :59 en ik zie mijn bericht op :16quote:Op zondag 15 maart 2020 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou, het was wel spannend. Ik zag mijn bericht pas op seconde 15
Ja, ik heb het idee dat ze achter de schermen een beetje met de klok spelen om het voor ons spannend te maken @Danny.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik druk op :59 en ik zie mijn bericht op :16
Zullen wij anders gewoon kree de schuld geven dat hij een modje boos heeft gemaakt en dat ze een extra server hebben uitgeschakeldquote:Op zondag 15 maart 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idee dat ze achter de schermen een beetje met de klok spelen om het voor ons spannend te maken @:Danny.
Maar jij staat nog ver aan kop hoor.
Topidee. Doen wequote:Op zondag 15 maart 2020 18:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zullen wij anders gewoon kree de schuld geven dat hij een modje boos heeft gemaakt en dat ze een extra server hebben uitgeschakeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door praadje op 15-03-2020 20:07:10 ]
Benzine en Diesel zijn bijna even duur is dat normaalquote:Op zondag 15 maart 2020 19:50 schreef praadje het volgende:
De benzineprijzen in Belgie [ afbeelding ]
Diesel is in Belgie altijd duurder dan in Nederland.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Benzine en Diesel zijn bijna even duur is dat normaal
Tassendief ook nog niet gezienquote:
Rip Fok!quote:Op zondag 15 maart 2020 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is server-installateur ook een vitaal beroep.
FOK! is echt traag
Tas zijn pc is blijven hangen op 17.59.59. Die zit te wachten tot zijn bericht geplaatst is.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Tassendief ook nog niet gezienRip Tassendief
Dag praadjequote:Op zondag 15 maart 2020 20:59 schreef praadje het volgende:
Kuch kuch, goedenavond lieve Poppeltje, Doler en Tim![]()
Straks om 0:00uur komt de Avondquote:Op zondag 15 maart 2020 21:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Tas zijn pc is blijven hangen op 17.59.59. Die zit te wachten tot zijn bericht geplaatst is.
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Straks om 0:00uur komt de Avondvan Tassendief
En een extra knoopje los om indruk te maken op Nielsquote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef praadje het volgende:
Als ik in Nederland zou rijden en ik zou Hoogma zien dan ga ik extra hard rijden, ondertussen mijn mobiel vasthouden en mijn make up doen. En mijn leesbril thuis laten.
Zodat ik lekker lang in de auto bij Niels kan zitten en drie keer de beelden wil bekijken omdat ik het zo slecht zie zonder leesbril.
En ik laat heel nonchalant mijn visitekaartje vallen![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef praadje het volgende:
Als ik in Nederland zou rijden en ik zou Hoogma zien dan ga ik extra hard rijden, ondertussen mijn mobiel vasthouden en mijn make up doen. En mijn leesbril thuis laten.
Zodat ik lekker lang in de auto bij Niels kan zitten en drie keer de beelden wil bekijken omdat ik het zo slecht zie zonder leesbril.
En dan zeggen ze dat mannen viespeuken zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef praadje het volgende:
Ja, ik ben een slettebak. Zeg dan, zeg danquote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen viespeuken zijn
Goeie van je Potje, thanksquote:Op zondag 15 maart 2020 21:23 schreef praadje het volgende:
En een extra knoopje los om indruk te maken op Niels![]()
Ik ben laatst nog rechts ingehaald door een NS treinquote:Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Gelukkig doe je dit op het spoor niet meer.
Slettebakquote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Goeie van je Potje, thanks
[..]
Ja, ik ben een slettebak. Zeg dan, zeg dan![]()
Dat is je dan wel goed geluktquote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik moest jullie natuurlijk even saboteren met de poging
Komt door Tassendief zegt hij net zelfquote:
Ahum, heb je nog meegekregen dat ik de enige was die om 18.00.00 uur posttequote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik moest jullie natuurlijk even saboteren met de poging
Was alleen maar voor WcPotquote:Op zondag 15 maart 2020 21:30 schreef praadje het volgende:
A
[..]
Ahum, heb je nog meegekregen dat ik de enige was die om 18.00.00 uur postte
Bedankt nog daarvoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |