quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders ga ik een boze postduif sturen naar Danny
[ afbeelding ]
quote:
3 streepjes en Potje zit er niet bijquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 streepjes en Potje zit er niet bij
Nee, Potje staat ver voor. Die doet nu net alsof hij blijft hangen bij hem om ons te laten denken dat hij niet de saboteur is. Daar heeft hij over nagedachtquote:
Nu weet ik precies hoe jullie je voelen als het een keer niet lukt. En voor de challenge is het alleen maar spannender als iedereen dichter bij elkaar zitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
Potje 10 streepjes
Tasje 8 streepjes
Praadje 6 streepjes
Monkyyy 2 streepjes
PoppelGod 1 streepje
Goed gedaan Poppel. Zeker voor een eerste keer
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nu weet ik precies hoe jullie je voelen als het een keer niet lukt. En voor de challenge is het alleen maar spannender als iedereen dichter bij elkaar zit
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, Potje staat ver voor. Die doet nu net alsof hij blijft hangen bij hem om ons te laten denken dat hij niet de saboteur is. Daar heeft hij over nagedacht
Anders ben in net een Lewis Hamilton die niet meer in te halen is dat is ook niet leuk. Nu maakt Tassendief het nog een beetje spannendquote:
Nope, ik laat normaal mijn boodschappen bezorgen. (Ben liever lui dan moequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Iemand nog boodschappen gedaan vandaag? Ik was even voor kaas in de supermarkt, rijen dik en karren vol. Niet normaal meer, wat een idioterieEn ik was er nog vroeg, rond 10.00 uur. Ik zag foto's van mijn supermarkt dat de rijen tot buiten stonden in de middag.
Mijn zus had mij net foto's gestuurd van een leeg geplunderde Appiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Iemand nog boodschappen gedaan vandaag? Ik was even voor kaas in de supermarkt, rijen dik en karren vol. Niet normaal meer, wat een idioterieEn ik was er nog vroeg, rond 10.00 uur. Ik zag foto's van mijn supermarkt dat de rijen tot buiten stonden in de middag.
Nee, dan is het spel al half in de maand gespeeld. Nu wordt het weer spannender.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders ben in net een Lewis Hamilton die niet meer in te halen is dat is ook niet leuk. Nu maakt Tassendief het nog een beetje spannend
Wel fijn dat jullie mij mentale steun geven dat had ik wel even nodig toen mijn invoer reactie bleef hangenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, dan is het spel al half in de maand gespeeld. Nu wordt het weer spannender.
Tuurlijk, zo sportief zijn we allemaal wel. Tenminste, als ik ook voor de anderen mag sprekenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel fijn dat jullie mij mentale steun geven dat had ik wel even nodig toen mijn invoer reactie bleef hangen
Even boodschappen gedaan vanuit mijn voorraadkast, 4 sneetjes brood, wat plakjes worst en pindakaas, glaasje houdbare melk, ananas uit blik en verse lasagne bereid, staat in de oven. Vanavond een glaasje wijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Hier is er geen wc papier meer in de winkelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Wat is dat toch met wc papierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:20 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hier is er geen wc papier meer in de winkel
Lekker. En verse lasagnequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even boodschappen gedaan vanuit mijn voorraadkast, 4 sneetjes brood, wat plakjes worst en pindakaas, glaasje houdbare melk, ananas uit blik en verse lasagne bereid, staat in de oven. Vanavond een glaasje wijn.
Ik kan dit prima volhouden.
Ik snap het ook niet. Behalve een tekst die ik op FB tegenkwam. 'Als ik nies schijten er 25 mensen in hun broek"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat is dat toch met wc papierwaarom slaat iedereen dat massaal in. Zoveel gebruik je daar ook weer niet van op een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |