https://www.flightradar24(...)flightradar24-users/quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef spapaars het volgende:
Iemand die weet waarom een aantal vliegtuigen in blauw worden weergegeven?
[ afbeelding ]
Mooi, thxquote:Op maandag 16 maart 2020 18:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://www.flightradar24(...)flightradar24-users/
Zijn MP, niet KLM.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:19 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Ze hebben nog 4 freighters, dusniet alles kan de deur uit
Oh vet, dat begint eindelijk echt een ding te wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://www.flightradar24(...)flightradar24-users/
Ik hoor her en der geruchten dat ze zeker nog deze week blijven vliegen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:15 schreef derLudolf het volgende:
Op dit moment vliegt er nog wel een 74M naar LA en komt er eentje binnen uit New York?
Als je blij wordt van vliegtuigjes in kleurtjes... https://tar1090.adsbexchange.com/quote:Op maandag 16 maart 2020 18:51 schreef spapaars het volgende:
Iemand die weet waarom een aantal vliegtuigen in blauw worden weergegeven?
[ afbeelding ]
Blij van de uitleg waarom.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef shiz het volgende:
[..]
Als je blij wordt van vliegtuigjes in kleurtjes... https://tar1090.adsbexchange.com/
(Kijk vaak wat er net voorbijvliegt als het de kustwacht/militair is ofzo)
Foto ik kom er niet in de buurt... hoop dat ze het gaan redden. ( pluspunten voor het milieu dan nu..dat dan weer wel)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:03 schreef Fer het volgende:
Iemand al langs Schiphol gereden? Indrukwekkend om al die blauwe toestellen overal aan de grond te zien.
Een vriend van me is er gisteren overheen gevlogen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:03 schreef Fer het volgende:
Iemand al langs Schiphol gereden? Indrukwekkend om al die blauwe toestellen overal aan de grond te zien.
Weer een aantal A340's die uit de lucht gaan dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
De eerste A350 (van de 3) voor de Duitse Luftwaffe heeft haar kleuren gekregen:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Tobias_Gudat/status/1240610687447117825
Mag hopen dat die domme kut van een burgemeester hier echt flinke gevolgen van gaat ondervinden. Wat een idioot. Er zou maar een vliegtuig in de buurt zijn die een noodlanding moet maken op dat moment of iets dergelijks. Dit is gewoon spelen met mensenlevens, zowel die in de lucht als die op de grond.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
De burgemeester van Guayaquil heeft afgelopen woensdag de landing geblokkeerd van een Iberia A340-600 en KLM 777-200ER (paar uur later; vanuit Quito) die daar wilden landen.
Schijnbaar heeft ze de plaatselijke politie de luchthaven laten betreden om vervolgens met auto's de landingsbaan te blokkeren.
De Iberia vlucht is uitgeweken naar Quito; de KLM vlucht is vanuit Quito naar Amsterdam teruggevlogen.
Beide vluchten arriveerden met alleen crew aan boord, geen passagiers.
In Quito kwamen 200 passagiers aan boord van de KLM vlucht; in Guayaquil stonden zo'n 200 passagiers te wachten op de Iberia en KLM vluchten om ze naar Spanje en Nederland terug te brengen.
Onderzoek is geopend naar dit gebeuren, aangezien de burgemeester hier niet de bevoegdheid heeft.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat de grote "nationale" carriers wel overeind gehouden zullen worden. Dus de KLM, Air France, British Airways etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand die durft te speculeren hoe het luchtvaartlandschap eruit ziet over pakweg 6 maanden?
Zijn er grote carriers die echt op omvallen staan, of die niet hoeven te rekenen op staatssteun?
Voordeel van clubs als Ryanair is wel dat ze redelijk eenvoudig en makkelijk hun kosten kunnen drukken door gewoon 90% operationeel personeel per direct non actief te zetten of te ontslaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de grote "nationale" carriers wel overeind gehouden zullen worden. Dus de KLM, Air France, British Airways etc.
Maatschappijen als Ryanair zullen het nog wel eens lastig kunnen gaan krijgen.
Ik denk niet dat het zo simpel is. Crew die je nu ontslaat moet je ook weer aannemen natuurlijk. Dan moeten ze wel genegen zijn om weer te komen werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:30 schreef Drekkoning het volgende:
Voordeel van clubs als Ryanair is wel dat ze redelijk eenvoudig en makkelijk hun kosten kunnen drukken door gewoon 90% operationeel personeel per direct non actief te zetten of te ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |