Je wilt toch niet het gevoel hebben dat je in een douchecabine zit te dineren?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef _I het volgende:
Als beetje restauranteur speel je erop in en creëer je lastig wandelpaden tussen de tafels door. Of een soort van doorzichtige douchegordijnen om elke tafel heen.
Helaas voor je, heb nog 20 rollen ofso.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen pleepapier meer hebt.
Rutte is slechts een woordvoerder, misschien is hij het ook niet eens met wat hij moet zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
Die Rutte snapt echt niet dat 1 besmetting voor 100 anderen kan zorgen he ...
Uit eigen zak?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft dus gezegd dat-ie 80 à 90 miljard euro kan uitgeven om de economische gevolgen van deze crisis op te vangen. Dat is toch wel een novum.
Denk dat die dat dondersgoed weet, maar zijn functie is om rust te bewaren en informatie verkondigen die door een team experts en het RIVM worden opgesteld. Hij moet zich daar helaas ook voor verantwoorden en niet de experts dus inhoudelijk heeft die gewoon niet alle info.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
Die Rutte snapt echt niet dat 1 besmetting voor 100 anderen kan zorgen he ...
Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef BeriBeri het volgende:
Zijn allemaal wel erg drastische maatregelen wereldwijd voor zo'n virusje🙄
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef Collide het volgende:
[..]
Rutte is slechts een woordvoerder, misschien is hij het ook niet eens met wat hij moet zeggen.
Voor de zekerheid opgezochtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook van mijn leidinggevende, ik werk ook voornamelijk met ouderen. Ik vind het zorgelijk.
Ja hoor schat, dat noemen ze exponentiële groei. Google maar eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo, zo. Dat zijn harde cijfers die ik nog niet eerder heb gelezen.
Heb je een betrouwbare bron?
Waarover?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen.
ik zou me niet druk maken om de economie, dat komt wel weer, de wereld is op weg naar een hard reset.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft dus gezegd dat-ie 80 à 90 miljard euro kan uitgeven om de economische gevolgen van deze crisis op te vangen. Dat is toch wel een novum.
Nou nee, normaal niet. Maar als ik een bak geld neerleg om te eten, heb ik liever ook niet dat er 3 mensen om me heen zitten te hoesten in een kleine ruimte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je wilt toch niet het gevoel hebben dat je in een douchecabine zit te dineren?
Dit ja, natuurlijk weet hij dat wel. Zoals elk weldenkend mens dit wel snapt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die dat dondersgoed weet, maar zijn functie is om rust te bewaren en informatie verkondigen die door een team experts en het RIVM worden opgesteld. Hij moet zich daar helaas ook voor verantwoorden en niet de experts dus inhoudelijk heeft die gewoon niet alle info.
Gast ga weg met je plastic vuilnisbak die aliexpress heet. Hier zijn we geen seconde afhankelijk van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja en wat wil je daar mee zeggen.... dat het volgens jou irrelevant is ?
Ali-express stuurt niet alleen jouw oordopjes maar ook materialen waar hele winkel/industrie aprtijen van afhankelijk zijn. Denk aan de autoindustrie. En nee mijn Ali moet je zien als generieke aanduinding voor alle hightech (volgens jou shit) waarmee wij onze maatschappij draaiende houden. Dit is inclusief het LCD panel met een onmisbare chip van RealTek wat in de operatiekamer staat te snorren.
twitter:rte twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:28:56“No play dates, no playgrounds, no parties, no visits to grandparents.” Dr Anne Marie McLaughlin at St James Hospital in Dublin appeals to parents to limit their children’s social interactions to stop #Covid19 spread: “this is not school holidays” @rtenews https://t.co/CghQauqDQp reageer retweet
1 besmetting kan zelfs voor honderdduizend besmettingen zorgen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo, zo. Dat zijn harde cijfers die ik nog niet eerder heb gelezen.
Heb je een betrouwbare bron?
Ik denk dat je eerst heldere maatregelen moet uitspreken zodat mensen iig hun eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen. Dit is te half/halfquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar hoe gaat de overheid de maatregelen handhaven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |