Maar hoe gaat de overheid de maatregelen handhaven?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Noek het volgende:
Wat een uitstelgedrag toch. Hak die knoop gewoon door en zorg dat er zsm iets van controle komt.
Echt zoveel mensen nemen gewoon zelf wel inniatief, bedrijven en ouders. Zo achterlijk dat je het zelf beslist en de overheid wacht nog even af. Dat kost echt levens maar ook veel geld.
Ik heb geen idee, maar Mark vast welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef hollandia02 het volgende:
Een noodtoestand wilt toch zeggen dat de regering zich niet meer aan de wet hoeft te houden en bijvoorbeeld de doodstraf mag opleggen? Niet dat dat gaat gebeuren maar ter voorbeeld.
Belachelijk! Hoe komen we dan ons eigen koninkrijk in?!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Curaçao schrapt alle vluchten vanuit Nederland om coronavirus
Mensen kunnen nog wel het eiland verlaten, meldt onze correspondent Dick Drayer vanuit Curaçao.
nos
Ze moeten jou wel een beetje bezig kunnen houden.quote:
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Noek het volgende:
Wat een uitstelgedrag toch. Hak die knoop gewoon door en zorg dat er zsm iets van controle komt.
Echt zoveel mensen nemen gewoon zelf wel inniatief, bedrijven en ouders. Zo achterlijk dat je het zelf beslist en de overheid wacht nog even af. Dat kost echt levens maar ook veel geld.
dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:03 schreef monkyyy het volgende:
23 MINUTEN GELEDEN
President Bolsonaro ontkent positieve coronatest
De Braziliaanse president Jair Bolsonaro is negatief getest op het coronavirus, zegt hij op sociale media. Eerder vandaag meldden Braziliaanse media en de Amerikaanse televisiezender Fox News dat Bolsonaro een positief resultaat had bij een eerste test.
bron nos
Zo, zo. Dat zijn harde cijfers die ik nog niet eerder heb gelezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
Die Rutte snapt echt niet dat 1 besmetting voor 100 anderen kan zorgen he ...
Wat ik ook bijzonder vind is dat hij scholen open laat omdat kinderen niet zo snel anderen zouden besmetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
Nou ja, hij heeft dus gezegd dat-ie 80 à 90 miljard euro kan uitgeven om de economische gevolgen van deze crisis op te vangen. Dat is toch wel een novum.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef THEFXR het volgende:
rutte heeft vandaag dus niks nieuws gezegd, gewoon van gisteren herhaald
wordt geadviseerd door het RIVM, dus ik verwijt het hem nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |