Ik zie dat er nog genoeh is. Overogens ziet dat vriesvak er hier altijd zo uitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Daarom moet je ze die kans gewoon niet meer geven, klaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel veel mensen overschatten de burgerlijke gehoorzaamheid vd gemiddelde Nederlander.
Wij zitten hier al 2 maanden cijfers te analyseren, zij denken 'ach 800 mensen hebben een griepvirus en er gaan een paar bejaarden aan dood'. En gaan vrolijk weer naar de kroeg of de sportschool.
En velen met ze. Als de MP het niet doet dan doen de scholen zelf het wel. Iemand moet de kinderen beschermen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef Donna het volgende:
Een MBO school in de dichtstbijzijnde stad hier bij mij in Friesland is volgende week gesloten.
Net weer misgegrepen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
Vandaag weer geen brood kunnen kopen.![]()
Dat alle hamsters even snel dood gaan.
Die brandhaard vormt zich nu al in zuidelijk Gelderland.. sterke stijging van besmettingen daarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mosterd na een maaltijd, maarja... misschien scheelt het een extra brandhaard in Nederland
Geen nieuwe maatregelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer slappe hap qua maatregelen?
Ik kijk niet.
Wat maakt het uit als ze een aantal van 100 aanhouden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Collide het volgende:
Waarom zouden scholen in Nederland dicht moeten? Hoeveel besmettingen vinden er op middelbare en basisscholen plaats?
Nope want die zeggen... sluiten en dan kijken of en waar data tot problemen leidt en je dan dus daar alsnog iets voor kunt gaan regelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
En dat probleem hebben andere landen niet?
Kinderen lopen weinig gevaar. Hoeveel keer moet dat gezegd?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Collide het volgende:
Waarom zouden scholen in Nederland dicht moeten? Hoeveel besmettingen vinden er op middelbare en basisscholen plaats?
Nou scholen zijn wel een bron van infecties. Toen mijn kinderen nog op de lagere school zaten waren ze om de haverklap ziekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Collide het volgende:
Er is nog genoeg, maar weinig keus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
W
[..]
Ik zie dat er nog genoeh is. Overogens ziet dat vriesvak er hier altijd zo uit
Denk aan de leraren!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Collide het volgende:
Zegt ook wat over de massa, dat ze zo slecht geinformeerd waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sinds de persconferentie gisteren lijkt er wel echt een knop om te zijn gegaan bij de massa. Daarvoor was het idd zoals je zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |