Hope so.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het duurt een paar dagen voordat iedereen zich er aan gaat houden. En nog een paar dagen voordat het effect van de maatregelen zichtbaar wordt.
Eerst dat kwartje van Kok van de benzine prijs afquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Waar is rutte nu we m nodig hebben
En mn 1000 euro!
Ja ik zie de kwal nuquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
Damn, terwijl het aantal besmettingen daar nog mee valtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaar beeld, hier ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb echt veel betere foto's gemaakt vandaag met echt lége schappenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een luie varkens, die vakkenvullers.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur ze ook even door naar @DJMO voor op de FP.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon vrolijk naar kantoor maandagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel veel mensen overschatten de burgerlijke gehoorzaamheid vd gemiddelde Nederlander.
Wij zitten hier al 2 maanden cijfers te analyseren, zij denken 'ach 800 mensen hebben een griepvirus en er gaan een paar bejaarden aan dood'. En gaan vrolijk weer naar de kroeg of de sportschool.
Want daar en die verspreiden geen virus......quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Scholen blijven open en dat is prima!
Het is net als grenzen stellen of veranderingen doorvoeren, als je te snel weer verandert en opschuift, te grote stappen neemt ipv eerst wat kleinere, kan het uiteindelijke effect juist tegenvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het duurt een paar dagen voordat iedereen zich er aan gaat houden. En nog een paar dagen voordat het effect van de maatregelen zichtbaar wordt.
Veiligste plek, daar zit niemand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vrolijk naar kantoor maandag
Krijg ik nog wat zuurstof binnen.
In Leeuwarden bedoel je? die gaat dicht ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef Donna het volgende:
Een MBO school in de dichtstbijzijnde stad hier bij mij in Friesland is volgende week gesloten.
Jullie mogen in handjes knijpen met zo'n steady premier als Rutte.quote:
Kinderopvang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:25 schreef maryen65 het volgende:
Andere landen sluiten scholen, wat is hier het probleem dan om het te doen?
Nee Sneek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Leeuwarden bedoel je? die gaat dicht ja.
Ja, het is ook niet altijd logisch. Die gekte in Australië ook. ongeveer 150 gevallen daar. Omgeving Rotterdam heb ik dan weer prima kunnen winkelen in de supermarkt. Terwijl hier meer gevallen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Damn, terwijl het aantal besmettingen daar nog mee valt
Sinds de persconferentie gisteren lijkt er wel echt een knop om te zijn gegaan bij de massa. Daarvoor was het idd zoals je zegt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel veel mensen overschatten de burgerlijke gehoorzaamheid vd gemiddelde Nederlander.
Wij zitten hier al 2 maanden cijfers te analyseren, zij denken 'ach 800 mensen hebben een griepvirus en er gaan een paar bejaarden aan dood'. En gaan vrolijk weer naar de kroeg of de sportschool.
Mosterd na een maaltijd, maarja... misschien scheelt het een extra brandhaard in Nederlandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Trage lul is het... man man man
met zijn vluchten verbieden
achterlijke mongool
godtering
En dat probleem hebben andere landen niet?quote:
Ik zie dat er nog genoeh is. Overogens ziet dat vriesvak er hier altijd zo uitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Daarom moet je ze die kans gewoon niet meer geven, klaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
En velen met ze. Als de MP het niet doet dan doen de scholen zelf het wel. Iemand moet de kinderen beschermen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef Donna het volgende:
Een MBO school in de dichtstbijzijnde stad hier bij mij in Friesland is volgende week gesloten.
Net weer misgegrepen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
Vandaag weer geen brood kunnen kopen.![]()
Dat alle hamsters even snel dood gaan.
Die brandhaard vormt zich nu al in zuidelijk Gelderland.. sterke stijging van besmettingen daarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mosterd na een maaltijd, maarja... misschien scheelt het een extra brandhaard in Nederland
Geen nieuwe maatregelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer slappe hap qua maatregelen?
Ik kijk niet.
Wat maakt het uit als ze een aantal van 100 aanhouden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Collide het volgende:
Waarom zouden scholen in Nederland dicht moeten? Hoeveel besmettingen vinden er op middelbare en basisscholen plaats?
Nope want die zeggen... sluiten en dan kijken of en waar data tot problemen leidt en je dan dus daar alsnog iets voor kunt gaan regelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
En dat probleem hebben andere landen niet?
Kinderen lopen weinig gevaar. Hoeveel keer moet dat gezegd?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Collide het volgende:
Waarom zouden scholen in Nederland dicht moeten? Hoeveel besmettingen vinden er op middelbare en basisscholen plaats?
Nou scholen zijn wel een bron van infecties. Toen mijn kinderen nog op de lagere school zaten waren ze om de haverklap ziekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Collide het volgende:
Er is nog genoeg, maar weinig keus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
W
[..]
Ik zie dat er nog genoeh is. Overogens ziet dat vriesvak er hier altijd zo uit
Denk aan de leraren!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Collide het volgende:
Zegt ook wat over de massa, dat ze zo slecht geinformeerd waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sinds de persconferentie gisteren lijkt er wel echt een knop om te zijn gegaan bij de massa. Daarvoor was het idd zoals je zegt.
Ja daarom alleen maar beter dat scholen open blijven, voor zover mogelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kinderen lopen weinig gevaar. Hoeveel keer moet dat gezegd?
hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef LTVDK het volgende:
'Hamsteren is niet nodig'
Morgen dus echt lege supermarkten![]()
Ja als hij zegt niet nodig moet je omdenkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef mazaru het volgende:
Hamsteren is niet nodig zegt hij. Nou ga ik twijfelen. Ik ga toch ook maar wat inslaan.
Tijdens de persconferentie gaat het nou eenmaal mega snel. Tis even niet anders. Als iedereen onnodige posts met alleen een smiley ofzo even laat zitten dan blijft het beter leesbaar.quote:
Die lullo zegt ook "Hamsteren is niet nodig, er is OP DIT MOMENT NOG genoeg".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen die het morgen in z'n botte harses haalt om naar een AH of Jumbo te rijden vraagt er gewoon om: ik verwacht serieus pinstoringen of overbelaste netwerken door het aantal transacties zoals we die enkel rond Kerst en Pasen hebben doorgaans.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef LTVDK het volgende:
Haha wat een grapjas.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen nieuwe maatregelen.
Hij zegt juist dat hij onder indruk is van hoe goed de burgers luisteren en zich aanpassen
Op zeker dat er een babyboom komt....quote:
Zie? Paniek zaaien en snel hoger verkopen waarvoor je de aandelen ooit gekocht hebt, dan nog meer paniek zaaien om de koers lager te krijgen en daarna keurig weer kopen.quote:
Er is toch ook ruim genoeg, Nederland is een distributie en productieland. Als elk land zo ondertussen in lockdown gaat hebben we dus al die voorraden voor onszelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die lullo zegt ook "Hamsteren is niet nodig, er is OP DIT MOMENT NOG genoeg".
* Kyran mompelt iets over woordkeuzes
#Coronedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Greep mooi naast de vaatwastablettenHeb er nog maar twee in huis.
Morgen nog maar een poging wagen.
Gewoon afwassen luilakquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Greep mooi naast de vaatwastablettenHeb er nog maar twee in huis.
Morgen nog maar een poging wagen.
Artis zorgt niet goed meer voor de apen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik zag trouwens een aap in de lidl met z'n halve kar vol pakken vochtig toiletpapier omdat het gewone toiletpapier al lang op was.
Gênant gewoon. Meerdere volle dozen had 'ie.
Ik ga elke dag naar de AH voor gewoon broodjes en wat voor het avondetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Iedereen die het morgen in z'n botte harses haalt om naar een AH of Jumbo te rijden vraagt er gewoon om: ik verwacht serieus pinstoringen of overbelaste netwerken door het aantal transacties zoals we die enkel rond Kerst en Pasen hebben doorgaans.
Hahaha. Man man man. En dan geen eten hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik zag trouwens een aap in de lidl met z'n halve kar vol pakken vochtig toiletpapier omdat het gewone toiletpapier al lang op was.
Gênant gewoon. Meerdere volle dozen had 'ie.
Misschien is dat ook zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
Ze blijven maar volhouden dat kinderen amper besmettelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |