Hope so.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het duurt een paar dagen voordat iedereen zich er aan gaat houden. En nog een paar dagen voordat het effect van de maatregelen zichtbaar wordt.

Eerst dat kwartje van Kok van de benzine prijs afquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Waar is rutte nu we m nodig hebben
En mn 1000 euro!

Ja ik zie de kwal nuquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek

Damn, terwijl het aantal besmettingen daar nog mee valtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Herkenbaar beeld, hier ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb echt veel betere foto's gemaakt vandaag met echt lége schappenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een luie varkens, die vakkenvullers.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Stuur ze ook even door naar @DJMO voor op de FP.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
De score in Den Helder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ga gewoon vrolijk naar kantoor maandagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel veel mensen overschatten de burgerlijke gehoorzaamheid vd gemiddelde Nederlander.
Wij zitten hier al 2 maanden cijfers te analyseren, zij denken 'ach 800 mensen hebben een griepvirus en er gaan een paar bejaarden aan dood'. En gaan vrolijk weer naar de kroeg of de sportschool.

Want daar en die verspreiden geen virus......quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Scholen blijven open en dat is prima!

Het is net als grenzen stellen of veranderingen doorvoeren, als je te snel weer verandert en opschuift, te grote stappen neemt ipv eerst wat kleinere, kan het uiteindelijke effect juist tegenvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het duurt een paar dagen voordat iedereen zich er aan gaat houden. En nog een paar dagen voordat het effect van de maatregelen zichtbaar wordt.

Veiligste plek, daar zit niemand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vrolijk naar kantoor maandag
Krijg ik nog wat zuurstof binnen.

In Leeuwarden bedoel je? die gaat dicht ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef Donna het volgende:
Een MBO school in de dichtstbijzijnde stad hier bij mij in Friesland is volgende week gesloten.

Jullie mogen in handjes knijpen met zo'n steady premier als Rutte.quote:

Kinderopvang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:25 schreef maryen65 het volgende:
Andere landen sluiten scholen, wat is hier het probleem dan om het te doen?

Nee Sneek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Leeuwarden bedoel je? die gaat dicht ja.

Ja, het is ook niet altijd logisch. Die gekte in Australië ook. ongeveer 150 gevallen daar. Omgeving Rotterdam heb ik dan weer prima kunnen winkelen in de supermarkt. Terwijl hier meer gevallen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Damn, terwijl het aantal besmettingen daar nog mee valt

Sinds de persconferentie gisteren lijkt er wel echt een knop om te zijn gegaan bij de massa. Daarvoor was het idd zoals je zegt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel veel mensen overschatten de burgerlijke gehoorzaamheid vd gemiddelde Nederlander.
Wij zitten hier al 2 maanden cijfers te analyseren, zij denken 'ach 800 mensen hebben een griepvirus en er gaan een paar bejaarden aan dood'. En gaan vrolijk weer naar de kroeg of de sportschool.

Mosterd na een maaltijd, maarja... misschien scheelt het een extra brandhaard in Nederlandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Trage lul is het... man man man
met zijn vluchten verbieden
achterlijke mongool
godtering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |