Vermoedelijk. We zullen zien welke kant het opgaat. Het kan meevallen, het kan tegenvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De grootste golf van doden komt pas later. Eind volgende week bijvoorbeeld.
Om de AH bij ons hier leeg te kopen moeten er wel echt heel veel mensen gek hebben gedaan, die hebben normaal gesproken wel echt een hele grote voorraad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kreeg een filmpje binnen van mijn vriendin, lachwekkend gewoon hoeveel lege schappen er zijn. Alleen de dure varianten van rijst en pasta waren nog voor handen.
Het virus discrimineert niet tussen rijk en arm maar de mens doet dat wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kreeg een filmpje binnen van mijn vriendin, lachwekkend gewoon hoeveel lege schappen er zijn. Alleen de dure varianten van rijst en pasta waren nog voor handen.
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie echt dat nl dicht gaat met horeca ,musea en de rest?
Ja, musea zijn al dicht, horeca volgt snel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Dat vind ik nog wel het meeste sneue, dat je gaat hamsteren door al het goedkoopste vreten in je karretje te mikken wat je nooit gaat opetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Groot gedeelte van horeca in A'dam is al dicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
in 1 week 5 doden , nu in 1 dag 5 doden en 190 mensen besmet er bijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Slechts 5 doden erbij vandaag, waar praten we over?
Ben benieuwd hoe ze dat met die treinverbindingen gaan doen zoals die van Roosendaal naar Zwolle bijvoorbeeld. Dat ding gaat dwars door Branbant (Tilburg) en dan zo richting het noorden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Brabant zal wel de proeftuin zijn. Die krijgen einde van dit weekend (of vanavond al?) extra maatregelen. Dat zal dan wel zijn: alles dicht behalve noodzakelijke.
Rest van NL ergens volgende week.
Als het doorzetten van de lente niet de oplossing blijkt? Absoluutquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Nederland gaat niet zo laf doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Heb je hier voorbeelden van (websites)?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Groot gedeelte van horeca in A'dam is al dicht.
Als het aan mij lag vorige week al.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja, zijn niet noodzakelijke plaatsen met veel publiek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Omdat zijn moeder niet op hem wil passenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
En rutte doet nog zo moeilijk over de scholen
Dit ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het aan mij lag vorige week al.
Godverdomme, wij kunnen die dure shit weer kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat zijn moeder niet op hem wil passen
Mwah. Het was niet echt moeilijk, en op zich zat er nog wel een logische redenatie achter. Ik geloof alleen dat het niet lang meer stand gaat houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
En rutte doet nog zo moeilijk over de scholen
Als het aantal gemete besmettingen in dit aantal blijft toenemen, kunnen ze niet anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat zijn moeder niet op hem wil passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |