Geloof ik best.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hier ook veel lege schappen hoor (Groningen) .
Kuddegedrag?quote:
Iemand gespot die binnenkort een washandje moet gebruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef Janneke141 het volgende:
De enige conclusie die we kunnen trekken is dat dit soort massahysterie nog besmettelijker is dan dat hele virus.
Wat een debielen.
Nee hoor, want over twee dagen is deze absurditeit voorbij, heeft iedereen zijn kasten vol liggen maar AH de schappen ook weer en kunnen we gewoon verder waar we gebleven waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand gespot die binnenkort een washandje moet gebruiken.
Waarom zou je bijdragen aan massahysterie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:48 schreef Domnivoor het volgende:
AH in Utrecht (12-3):
Toiletpapier:
[ afbeelding ]
Pasta:
[ afbeelding ]
Tomatenconserven gaan ook hard:
[ afbeelding ]
Nu aandelen kopenquote:Weight Watchers
NASDAQ: WW
Daar draag ik niet aan bij. Ik plaats alleen maar foto's van lege schappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarom zou je bijdragen aan massahysterie?
Nog meer paniekpieten straks.
Een overgewaaide hype uit Australië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Kan iemand ook maar één goede reden geven waarom het wc-papier zo hard gaat? Conserven en droge pasta snap ik nog wel.
Kuddegedrag idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kuddegedrag?
Net in de lidl zag ik ook pallets toiletpapier gaan
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef Richestorags het volgende:
Wat voel ik me een baas met mijn voorraadmaar even een blikje makreel open trekken om het te vieren
zijn dat diezelfde nuchtere mensen die corona een griepje noemen? RIP dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:23 schreef hoekandit het volgende:
Niets aan de hand in mijn supermarkt hier in het nuchtere deel van NL
Dat is alles behalve een goede redenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een overgewaaide hype uit Australië.
Precies, omdat jij lege schappen laat zien, moet ik in paniek raken. Want zo werkt de normale psyche kennelijk. Tenminste.. dat zegt dit filmpje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef Domnivoor het volgende:
De psychologie achter de 'jacht' op toiletpapier bij een crisis
https://www.nu.nl/279591/(...)-bij-een-crisis.html
Heeft waarschijnlijk iets te maken met de uitverkochte bruine bonen.quote:
dat gehamster moet wel opgevroten worden natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef LazyDave het volgende:
Verwachten mensen veel te moeten poepen ofzo?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
dat gehamster moet wel opgevroten worden natuurlijk
Als mensen nou eens wat minder vreten dan hoeven ze ook minder te hamsteren en ook minder te schijten, dus ook minder wc-papier te hamsteren. En ze zijn voor de zomer wat overtollig vet kwijt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef LazyDave het volgende:
Verwachten mensen veel te moeten poepen ofzo?
Bang dat ze straks hun anjer niet meer kunnen poetsen op een of andere manier... Of misschien zijn het mensen zonder een douche...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Kan iemand ook maar één goede reden geven waarom het wc-papier zo hard gaat? Conserven en droge pasta snap ik nog wel.
Nou als je normaal nadenkt is dat wat overtrokkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:17 schreef eigendeegcookie het volgende:
zelf heeeeeeel veel wcpapier hebben, maar je buren hebben helaas niks kunnen kopen, hahaha,
wat krijg je dan? verstopte riolering, omdat de buren keukenpapier of kranten gebruiken
Joh er is nu inderdaad nog geen voedselschaarste. Mensen slaan vooral in omdat ze denken dat over 2 maanden bijvoorbeeld het er misschien kan zijn (en voor als ze het zelf krijgen en 2 weken niet naar buiten mogen), niet zoals veel stellen omdat ze anderen het zien doen en dan bang zijn dat er niet meer genoeg is. Is gewoon slim om een extra voorraad te hebben in onzekere tijden. En het maakt ook uit of je een gezin hebt of niet bijvoorbeeld om maar iets te noemen. Vrijgezelle mannen (ik zeg niet dat jij dat bent) maar die praten hier altijd gemakkelijk wat dit soort zaken betreft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:52 schreef Maharski het volgende:
Man man man man, wat een achterlijke massapaniekEr is echt geen voedselsachaarste. In de verste verte niet.
Die diepvriesgroenten zien er hier eigenlijk altijd wel zo leeg uit rond dat tijdstip. Maar de rest is wel behoorlijk karig ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuw-Den Helder even voor 16 uur:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag rond 13.00 uur. Buitenwijk Utrecht.
Ik was expres gegaan met mijn dochter van 8. Om het te laten zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:51 schreef Salina het volgende:
[..]
wtf.
Ben ik blij dat ik vorige week al heb ingeslagen!
Die doen niks raars of doms.. Je weet niet of alles plat ligt over 2 maanden. Lullig voor mensen zoals jij die dat niet doen en dan lekker kunnen tieren op mensen die dat wel doen maar ja. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen leven Montagui.quote:
Het is gisteravond begonnen. Zei de cassiere. Na de persconferentie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komend weekend gewoon geen boodschappen doen, als de meute is geweest kun je maandag weer je mandje of kar vol laden.
Rare tijden zijn het. Vertel je dochter maar dat dit niet standaard is in ons landje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik was expres gegaan met mijn dochter van 8. Om het te laten zien.
We hadden een discussie of het 1 iemand was met 20 karren. En of die persoon nu jaren lang pasta en diepvries groente enzo moet eten.
Klopt. Toen heeft 'de massa' pas in de gaten gekregen dat we binnenkort allemaal gewoon een tijdje thuis moeten zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gisteravond begonnen. Zei de cassiere. Na de persconferentie.
Dit dus opgeklopt door de media.quote:
Wel typisch dat er alleen nog maar Risotto staatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag rond 13.00 uur. Buitenwijk Utrecht.
Dus inderdaad zoals jezelf zegt puur egoïsme, eigen belang en alleen maar ikke ikke ikke. Alsof de wereld vergaat. Man man. Gewoon asociaal, niks minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Die doen niks raars of doms.. Je weet niet of alles plat ligt over 2 maanden. Lullig voor mensen zoals jij die dat niet doen en dan lekker kunnen tieren op mensen die dat wel doen maar ja. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen leven Montagui.
Ik zei ook: dit zie je mss maar 1 keer in je leven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Rare tijden zijn het. Vertel je dochter maar dat dit niet standaard is in ons landje.
Ja. Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel typisch dat er alleen nog maar Risotto staat
Waarschuw je dochter dan ook meteen dat dit land blijkbaar vol zit met mongolen die meteen gaan hamsteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Rare tijden zijn het. Vertel je dochter maar dat dit niet standaard is in ons landje.
Wat voor commentaar van de mensen om je heen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zei ook: dit zie je mss maar 1 keer in je leven.
Je had het commentaar van de mensen om ons heen moeten horen.
Groente bijna weg, fruit bijna weg. Melk op.
Echt bizar.
Oh en bij een oudere man werd het brood uit zijn karretje gestolen. WTF.
Sommige mensen hebben gezinnen en gaan inderdaad niet aan mensen denken die het toch niks boeit. Je wil niet dat je kinderen de kans hebben dat ze geen avondeten kunnen krijgen. Asociaal vooral dat vooral mensen hier dat soms niet lijken te kunnen begrijpen. Heel Nederland begrijpt het en doet het maar hier op fok kan men daar weer op tieren natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dus inderdaad zoals jezelf zegt puur egoïsme, eigen belang en alleen maar ikke ikke ikke. Alsof de wereld vergaat. Man man. Gewoon asociaal, niks minder.
Je begrijpt dat het nog wel even kan duren en dat de import van allerlei producten nogal omlaag kan gaan als alle landen op slot gaan? Je doet net alsof het ergste al is geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat voor commentaar van de mensen om je heen dan?
Ow, ook al stelen uit het mandje van je oude winkel-buurman? Bah!![]()
Hier in Brabant/Breda veel rustiger. Wij zitten al een week met die maatregelen, misschien heeft iedereen dus al gehamsterd. Nergens last van vanmiddag, en dat in het hart van de brandhaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |