Geloof ik best.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hier ook veel lege schappen hoor (Groningen) .
Kuddegedrag?quote:
Iemand gespot die binnenkort een washandje moet gebruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef Janneke141 het volgende:
De enige conclusie die we kunnen trekken is dat dit soort massahysterie nog besmettelijker is dan dat hele virus.
Wat een debielen.
Nee hoor, want over twee dagen is deze absurditeit voorbij, heeft iedereen zijn kasten vol liggen maar AH de schappen ook weer en kunnen we gewoon verder waar we gebleven waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand gespot die binnenkort een washandje moet gebruiken.
Waarom zou je bijdragen aan massahysterie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:48 schreef Domnivoor het volgende:
AH in Utrecht (12-3):
Toiletpapier:
[ afbeelding ]
Pasta:
[ afbeelding ]
Tomatenconserven gaan ook hard:
[ afbeelding ]
Nu aandelen kopenquote:Weight Watchers
NASDAQ: WW
Daar draag ik niet aan bij. Ik plaats alleen maar foto's van lege schappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarom zou je bijdragen aan massahysterie?
Nog meer paniekpieten straks.
Een overgewaaide hype uit Australië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Kan iemand ook maar één goede reden geven waarom het wc-papier zo hard gaat? Conserven en droge pasta snap ik nog wel.
Kuddegedrag idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kuddegedrag?
Net in de lidl zag ik ook pallets toiletpapier gaan
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:20 schreef Richestorags het volgende:
Wat voel ik me een baas met mijn voorraadmaar even een blikje makreel open trekken om het te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |