Je gaat toch niet hamsteren he?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net ook mokerhard zitten schijten.
Nu even een boodschappenlijstje maken en boodschappen doen. De ontwikkelingen kan je volgen op twitter
Die collega moet z'n bek houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
Thuiswerkupdate: ik blijk algemene sleutels in mijn eigen bureaula gelegd te hebben, welke ik daarna op slot gedaan heb.
Mijn collega die even naar het kantoor ging om iets te bekijken was hier NIET blij mee.
Ik gok dat zij haar bek moet houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die collega moet z'n bek houden
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die collega moet z'n bek houden
Uiteraard, een man had dit eerst gecheckt voordat hij naar het kantoor zou gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gok dat zij haar bek moet houden.
Voordeel bij het nadeel van in een nietszeggend gehucht ergens in Friesland wonen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
De schappen waren hier nog allemaal vol.
En zelfvoorzienendgenot.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordeel bij het nadeel van in een nietszeggend gehucht ergens in Friesland wonen.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Wel gelachen om de voorpagina van de telegraaf.
Lees jij roddelbladen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Wel gelachen om de voorpagina van de telegraaf.
Loltwitter:RickyMoraleZzz twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 10:55:49@GersPardoel Fucking MDMA slikkende idioot... Doe 's effe normaal joh! Niet twitteren als je waus bent! 🤦🏻♂️ reageer retweet
Geklikt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is en blijft mijn favoriete plaat van Cypress Hill, @:GGMM
Kijk maar wat je ermee doet op zo'n thuiswerk dag als d'n dizze.
Toen ik een AD meenam ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh je zag de telegraaf in het voorbij lopen?
Ik vind dat persoonlijk helemaal geen prima schema.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima op het schema van Italie volgens mij.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima op het schema van Italie volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |