Kutmensen. Hopelijk zijn ze straks weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren eind middag die AH op het stadionplein was wel druk met hamsteraars
Ik denk dat iemand ze gepikt heeft!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Er is iets heel raars gebeurd.
Ik heb 2 zakken krentenbollen gekocht vanmorgen, dat weet ik echt heel zeker. Ik denk dat gooi ik er één in de vriezer.
Maar nu wil ik dat net doen maar ik kan er nog maar één vinden.
Dit ga ik tot op de bodem uitzoeken.
Laatste weekend dat ze nog open zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kroeg in vandaag en morgen denk ik, zondag Netflixen.
Ik denk dat gooi ik erquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Er is iets heel raars gebeurd.
Ik heb 2 zakken krentenbollen gekocht vanmorgen, dat weet ik echt heel zeker. Ik denk dat gooi ik er één in de vriezer.
Maar nu wil ik dat net doen maar ik kan er nog maar één vinden.
Dit ga ik tot op de bodem uitzoeken.
Dat vrees ik ook ja, dan wordt het wel saai hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste weekend dat ze nog open zijn denk ik.
Welke serie op Netflix? Heb nog wel aanraders nodig.
Pics?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Het moest 'dan gooi ik er' zijn.
Ik was een beetje van slag mensen!
Maar het is opgelost. Ze lagen nog in mijn auto.
Ze liggen nu in de vriezerquote:
Die zit in quarantaine.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het met @:Drizzt zijn boys?
Na de Borne-besmetting weinig meer van hem vernomen
Ja, al 20 jaar (lol)quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die zit in quarantaine.
O wacht...
niquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Alle pasta ook weg
En andere zooi ook is er ni
Maak je niet druk Roland, je moeder heeft al de boodschappen al gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Alle pasta ook weg
al ert?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Tyfuszooi geen lays chips ben de bij al ert heijn nu
Eet je wat anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Alle pasta ook weg
Nee, daar hoef ik geen pics van. Daar heb ik niks aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze liggen nu in de vriezer
Ik heb nog wel die ene zak die ik niet kwijt was, maar die bedoel je niet denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |