Waarom zou [algemeen] dicht moetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:01 schreef daNpy het volgende:
Topic kan dicht, race gaat toch niet door.
Dit is het algemene topic hè. Livetopic is vannacht al dicht gegooid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:01 schreef daNpy het volgende:
Topic kan dicht, race gaat toch niet door.
Kak niet opgeletquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dit is het algemene topic hè. Livetopic is vannacht al dicht gegooid..
Naar mijn weten betaal ik niet voor de F1 als ik geen Ziggo Sport/F1 TV Pro oid neem.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Éxtra betalen voor een dienst waar je al voor betaald. Tja
Precies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Naar mijn weten betaal ik niet voor de F1 als ik geen Ziggo Sport/F1 TV Pro oid neem.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het voorlopig bij Bahrein en Vietnam weg blijft. Hooguit wordt alles erna gewoon een beetje naar achter geschoven.
Dat lijkt het meest logische inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:45 schreef nils7 het volgende:
De FE is alles 2 maanden opgeschort.
Zo iets verwacht ik met de F1 ook zal gebeuren.
Denk dat niemand het wil.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat lijkt het meest logische inderdaad.
Maar misschien ook niet, omdat Nattekat het niet wilt!
Dan beginnen we in Barcelona, ook best.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat lijkt het meest logische inderdaad.
Maar misschien ook niet, omdat Nattekat het niet wilt!
Niet nodig, kunnen ze gewoon de uitslagen van de laatste testdag gebruikenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan beginnen we in Barcelona, ook best.
Hmmm....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet nodig, kunnen ze gewoon de uitslagen van de laatste testdag gebruiken
Gecorrigeerd naar compound dan, hoop ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dag dat er heel wat teams niet voluit zijn gegaan? Die dag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Bahrein gaat iig op zeker niet door nu; alle teams gaan in quarantaine tot 29 maart.
De grappenmakers of de mensen die erin trappen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:34 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dit is fake. Godverdomme wat een mongolen bestaan er toch
Als je dit zo voorbij ziet komen is er toch niks wat wijst op het feit dat het fake isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De grappenmakers of de mensen die erin trappen?
Misschien wachten op betrouwbare bronnen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dit zo voorbij ziet komen is er toch niks wat wijst op het feit dat het fake is
Lijkt me betrouwbaar genoegtwitter:F1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:38:30Due to the continued global spread of COVID-19 and after ongoing discussions with the FIA, and race organisers a decision has been taken by all parties to postpone the Bahrain Grand Prix and the Vietnam Grand Prix due to take place on March 20-22 and April 3-5 respectively
#F1 https://t.co/btpFLckwtO reageer retweet
Dus Baku zal eerste race worden want in Nederland zal de komende maanden/weken Corona aantallen nog flink stijgen. Over 12 weken pas weer F1. 😰quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef franklop het volgende:
twitter:F1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:38:30Due to the continued global spread of COVID-19 and after ongoing discussions with the FIA, and race organisers a decision has been taken by all parties to postpone the Bahrain Grand Prix and the Vietnam Grand Prix due to take place on March 20-22 and April 3-5 respectively
Een tweet van F1 Fantasy.....???quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef franklop het volgende:
Lijkt me betrouwbaar genoegtwitter:F1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:38:30Due to the continued global spread of COVID-19 and after ongoing discussions with the FIA, and race organisers a decision has been taken by all parties to postpone the Bahrain Grand Prix and the Vietnam Grand Prix due to take place on March 20-22 and April 3-5 respectively
Dit is het account van de F1 zelfquote:
Zandvoort moet dus serieus vrezen.twitter:F1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:40:28As a result, Formula 1 and the FIA expect to begin the Championship in Europe at the end of May but given the sharp increase in COVID-19 cases in Europe in recent days, this will be regularly reviewed.
#F1 reageer retweet
Beginnen lekker in Monacoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:43 schreef franklop het volgende:
Zandvoort moet dus serieus vrezen.twitter:F1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:40:28As a result, Formula 1 and the FIA expect to begin the Championship in Europe at the end of May but given the sharp increase in COVID-19 cases in Europe in recent days, this will be regularly reviewed.
#F1 reageer retweet
Mwa je zal maar naar Melbourne zijn gevlogen voor de gp. Dat is pas lullig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dutch GP zal wel niet doorgaan dus. Wel lullig voor de mensen met tickets.
Jaartje wachten voor de eerste NL grand prix dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dutch GP zal wel niet doorgaan dus. Wel lullig voor de mensen met tickets.
Als er straks meer dan 200 besmettingen bij komen dan zal die ook snel geannuleerd wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, Zandvoort is nu de voorlopige seizoensopener
6 weken is best lang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als er straks meer dan 200 besmettingen bij komen dan zal die ook snel geannuleerd worden
10 te weinig, jammer joh.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als er straks meer dan 200 besmettingen bij komen dan zal die ook snel geannuleerd worden
Nederland doet echt helemaal niks, ze testen nauwelijks. Waarschijnlijk zitten we a op 4000-5000 besmettingen en het wordt alleen maar meer...quote:
In China werd eerst een maand gedaan alsof er niks gaande was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe het in China ging, duurt dit hele feest zeker een maand of 3.
In China werden de eerste lockdownmaatregelen genomen begin februari, non?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe het in China ging, duurt dit hele feest zeker een maand of 3.
Maar in china is het ook nog steeds niet klaar. Besmettingen dat er per dag bij komen daalt, maar daar is volgens mij ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In China werd eerst een maand gedaan alsof er niks gaande was.
ftfyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland werd eerst een maand gedaan alsof er niks gaande was.
Precies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze schijnen in Canada een medicijn aan het testen te zijn. Dat verschil is er ook nog natuurlijk. We lopen achter op china qua start van de besmettingen, maar de ontwikkeling in de wetenschap loopt wel door.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In China werden de eerste lockdownmaatregelen genomen begin februari, non?
Dan zou ik inzetten op 2 maanden, maar niet vanaf nu, want de keuzes die gemaakt worden zijn nog te laf.
Lopen we toch al een maand voor op schemaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ftfy
oh wacht nee, we mochten geen handjes meer schudden van meneer rutte
Alsof ze over twee maanden dat medicijn aan iedereen toe kunnen dienen... zo snel gaat dat nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze schijnen in Canada een medicijn aan het testen te zijn. Dat verschil is er ook nog natuurlijk. We lopen achter op china qua start van de besmettingen, maar de ontwikkeling in de wetenschap loopt wel door.
Het testen van medicijnen en vaccins duurt zeker een half jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze schijnen in Canada een medicijn aan het testen te zijn. Dat verschil is er ook nog natuurlijk. We lopen achter op china qua start van de besmettingen, maar de ontwikkeling in de wetenschap loopt wel door.
Nee, ik bedoel meer dat je niet china en europa in het hele verloop 1 op 1 kunt vergelijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof ze over twee maanden dat medicijn aan iedereen toe kunnen dienen... zo snel gaat dat niet
Mee eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat je niet china en europa in het hele verloop 1 op 1 kunt vergelijken.
De eerste gevallen waren daar in december, dus we zijn nu 4 maanden verder en de groei is er weliswaar uit, maar het heerst daar nog volop. We moeten natuurlijk nog kijken hoe het zich verder ontwikkelt, maar het zou me niks verbazen als het F1-seizoen pas in juni of juli van start kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In China werd eerst een maand gedaan alsof er niks gaande was.
Eerste preventieve acties werden pas in februari genomen. Tot januari werd het zelfs ontkend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
De eerste gevallen waren daar in december, dus we zijn nu 4 maanden verder en de groei is er weliswaar uit, maar het heerst daar nog volop. We moeten natuurlijk nog kijken hoe het zich verder ontwikkelt, maar het zou me niks verbazen als het F1-seizoen pas in juni of juli van start kan.
Dat klopt niet helemaal, hoor. Volgens deze tijdlijn heeft China in December aan het WHO gemeld dat er iets aan de hand is in Wuhan. Op 1 januari is toen die markt daar dichtgegaan. Op 7 januari is vervolgens het virus geïsoleerd en is de data met de rest van de wereld gedeeld. Half januari werden de eerste geïnfecteerden buiten China gemeld. Op 22 januari sprong het aantal doden van 3 naar 17 en het aantal geïnfecteerden van 200 naar 550. Toen was de situatie daar dus vergelijkbaar met die hier in Nederland nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste preventieve acties werden pas in februari genomen. Tot januari werd het zelfs ontkend.
Volgens mij hadden ze pas daarna écht maatregelen genomen, toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, hoor. Volgens deze tijdlijn heeft China in December aan het WHO gemeld dat er iets aan de hand is in Wuhan. Op 1 januari is toen die markt daar dichtgegaan. Op 7 januari is vervolgens het virus geïsoleerd en is de data met de rest van de wereld gedeeld. Half januari werden de eerste geïnfecteerden buiten China gemeld. Op 22 januari sprong het aantal doden van 3 naar 17 en het aantal geïnfecteerden van 200 naar 550. Toen was de situatie daar dus vergelijkbaar met die hier in Nederland nu.
twitter:Motorsport_NL twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:26:54De Formule 1 bevestigt ons dat het om eind mei gaat en niet 1 mei (zoals in het bericht van de FIA). Dus ook Zandvoort en Barcelona moeten vrezen voor hun plek. reageer retweet
Ze mikken op Monaco. Deze is eind meiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Baku zou echt de meest verschrikkelijke seizoensopener ooit zijn
Knoflook en kruis in de chat gooit.. en slissssssst als slang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Rond Assen vallen de besmettingen mee toch?.
Er is nog wel wat sport dit weekend!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:54 schreef ondeugend het volgende:
Maar van het prachtige sportjaar was 2020 zou zijn, blijft weinig meer over.
Maar daarom is Mercedes ook bezig met de ontwikkeling van : Vision One", hun streetlegal racewagen mét F1 motor achterin.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Minder G-forces of vibraties zoals in een echte auto. Kan soms net wat uitmaken. Oliedruk die dan opeens te laag blijkt tijdens een snelle bocht.
Bahrein is ook vreselijk hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Baku zou echt de meest verschrikkelijke seizoensopener ooit zijn
Zou Jan nog steeds lachen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:16 schreef Nattekat het volgende:
En de eerste geruchten dat de Nederlandse GP uitgesteld zal gaan worden steken de kop al op.
Gaat ook vast gebeurenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:16 schreef Nattekat het volgende:
En de eerste geruchten dat de Nederlandse GP uitgesteld zal gaan worden steken de kop al op.
Krijgt McLarenFan toch nog gelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Hoewel ze verder gekomen zijn dan ik ooit had gedacht , de juridische- en PAS problemen goed gepareerd zijn, de verbouwingen in die tijdspanne een knap staaltje werk geweest is en het weer goed meegewerkt heeft, lijkt het er inderdaad op dat ze gaan struikelen over een virusje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Krijgt McLarenFan toch nog gelijk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Rond Assen vallen de besmettingen mee toch?.
Veel te spannend!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef JayHovah het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend de Amerikaanse GP van 2005 ga terugkijken...
Vandaag het programma vullen gaat wel lukken, maar de komende tijd...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef THEFXR het volgende:
F1 cafe om 22.30 op ziggo, allemaal meehuilen
Wat doen ze met uitzendtijd van de kwali en de race?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef THEFXR het volgende:
F1 cafe om 22.30 op ziggo, allemaal meehuilen
En ook St. Pete gaat niet door! 😔quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Veel te spannend!
Dit weekend ook St. Pete! Gaat vooralsnog wel door, maar zonder toeschouwers.
Karmaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
En ook St. Pete gaat niet door! 😔
2012 terugkijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Mooi kut, kom net uit een zware depressie zetten en keek dus echt uit naar de F1. Zucht.... well shit happens. En nu?
die andere programma's over de formule 1. The inside line of F1 Confidential.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wat doen ze met uitzendtijd van de kwali en de race?
WK onderwaterhockey?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Mooi kut, kom net uit een zware depressie zetten en keek dus echt uit naar de F1. Zucht.... well shit happens. En nu?
Lekker treintje rijden als seizoensopener.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:50 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ze mikken op Monaco. Deze is eind mei
Overleven, op tanden bijten en na wolken komt zonneschijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Doen ze met motoGP als het goed is ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:37 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk gaan ze nog wat races inhalen in augustus en in december.
Ik verwacht dat uiterlijk half april de knoop wordt doorgehakt. Je kan nu niet zeggen hoe het exact gaat verlopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Oeps.twitter:subgap twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:17:20Lewis Hamilton (and Idris Elba) next to Sophie Trudeau last week in London. She tested positive for Covid-19 last night.
#covid19 #f1 https://t.co/GIWAILX36G reageer retweet
Alsof ze niet in de tussentijd besmet kan zijn geraaktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oeps.twitter:subgap twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:17:20Lewis Hamilton (and Idris Elba) next to Sophie Trudeau last week in London. She tested positive for Covid-19 last night.
#covid19 #f1 https://t.co/GIWAILX36G reageer retweet
Je zou inderdaad zeggen misschien kunnen ze wat meer de winter in doorgaan, maar met de ontwikkeling van de 2021 auto gaan de teams dat niet leuk vinden lijkt me.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:37 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk gaan ze nog wat races inhalen in augustus en in december.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je zou inderdaad zeggen misschien kunnen ze wat meer de winter in doorgaan, maar met de ontwikkeling van de 2021 auto gaan de teams dat niet leuk vinden lijkt me.
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:05:10F1 Teams schijnen afgesproken te hebben fabrieken op slot te doen, races in de zomerbreak in te halen en desnoods tot in 2021 dit kamp af te maken. In jan kun je racen in bahrein en abudhabi. Dan ook de 2021 auto’s en regels pas in 2022 te introduceren reageer retweet
Is Australie dat ook niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lekker treintje rijden als seizoensopener.
Goed planquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon aan het seizoen beginnen in Zandvoort en niets tegen Mercedes zeggen
Denk dat vanavond dan de laatste uitzending is en ze pas weer verder gaan vlak voor de 1e race. Het heeft niet zoveel nut om nu elke vrijdag over hetzelfde onderwerp te praten inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaag het programma vullen gaat wel lukken, maar de komende tijd...
Bij Ziggo hebben ze sowieso wat zendtijd over de komende tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wat doen ze met uitzendtijd van de kwali en de race?
twitter:thomasmaheronf1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:19:14Am told that Zandvoort and Spain will not be happening in May. Dutch GP postponed, Barcelona cancelled and no deal for 2021. Packed schedule through July August with season finale in Abu Dhabi Dec 13th. #F1 reageer retweet
twitter:thomasmaheronf1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:20:25New calendar, without Spain, expected next week. reageer retweet
Hoop maar dat ze het op tijd bekend maken ipv twee uur voor FP1.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:32 schreef F1gamer het volgende:
Zolang niks officieel van FIA of de overheid gaat het door
Net zoals iedereen die wat anders riep gisteravond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Geruchten via een mij niet bekende journalist. Maar blijkbaar zit de man kort op de bronnen en FIA.twitter:thomasmaheronf1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:19:14Am told that Zandvoort and Spain will not be happening in May. Dutch GP postponed, Barcelona cancelled and no deal for 2021. Packed schedule through July August with season finale in Abu Dhabi Dec 13th. #F1 reageer retweet
twitter:thomasmaheronf1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:20:25New calendar, without Spain, expected next week. reageer retweet
juist, vandaar de heads-up van te voren.....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals iedereen die wat anders riep gisteravond.
Dermate plausibel dat 't geloofwaardig isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Geruchten via een mij niet bekende journalist. Maar blijkbaar zit de man kort op de bronnen en FIA.twitter:thomasmaheronf1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:19:14Am told that Zandvoort and Spain will not be happening in May. Dutch GP postponed, Barcelona cancelled and no deal for 2021. Packed schedule through July August with season finale in Abu Dhabi Dec 13th. #F1 reageer retweet
Max en Lando doen al mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:06 schreef Gezicht het volgende:
Als alle coureurs straks toch allemaal thuiszitten kunnen ze toch ook gewoon een E-sports F1-competitie rijden? Die jongens hebben toch allemaal wel een sim thuis.
Denk niet dat Lewis een sim heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:06 schreef Gezicht het volgende:
Als alle coureurs straks toch allemaal thuiszitten kunnen ze toch ook gewoon een E-sports F1-competitie rijden? Die jongens hebben toch allemaal wel een sim thuis.
twitter:Max33Verstappen twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 08:10:31We were all looking forward to the start of the 2020 season. Of course I’m disappointed but we all understand that in the end this was the right decision. Feeling sorry for all the fans and everyone involved. Stay safe 🙏🏼 https://t.co/XwPCOc621H reageer retweet
twitter:PierreGASLY twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:02:43Stay safe everyone, and let’s hope this whole COVID-19 situation gets better soon. Shame we can’t race here in Australia, but keeping everybody health & safety is priority. Was really looking forward to start the season, but we will have to wait. Lets hope for better news soon❤️ https://t.co/Shqz41hWPE reageer retweet
twitter:GeorgeRussell63 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 00:48:48Can’t remember ever being more excited for a race weekend than this one - but cancelling was absolutely the right call. Eveybody’s safety has to come first. Stay safe people 🙏 reageer retweet
twitter:OconEsteban twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:08:19Will have to wait some more days to get officially back racing. Of course, very disappointed but this is the best decision for us drivers, teams and fans. Hopefully the whole situation will get better soon🤞🏼Stay safe. #EO31 https://t.co/Q3I3Z8GIDa reageer retweet
- was looking forwardtwitter:Charles_Leclerc twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 00:29:31We'll have to wait a bit longer to get back in the car. I was really looking forward to get back behind the wheel but this is the best decision, the health of everyone is the priority. Stay safe everyone ❤️ https://t.co/vKvo5lCtxG reageer retweet
twitter:NextgenAuto twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 08:57:32F1 teams begin coronavirus quarantine period https://t.co/2SrPmoubfW https://t.co/DAVDbo8HZS reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:48 schreef XL het volgende:
Bij de eerste race 10 teams met dual axis steering
Mooie oplossing! Zeker wanneer je bij de Jumbo kaarten voor Super Friday bij elkaar gespaard hebt!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:45 schreef VacaLoca het volgende:
Tweedaagse weekenden worden nu besproken.
In dat geval lijkt quali en race op zondag me meest logische aangezien je na Quali toch niets mag aanpassen.
En dan twee trainingen op zaterdag.
Dat maakt de kwalificaties ook een stukje spannender. De kans dat je GP-weekend weg is na één foutje (crash) wordt groter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:45 schreef VacaLoca het volgende:
Tweedaagse weekenden worden nu besproken.
In dat geval lijkt quali en race op zondag me meest logische aangezien je na Quali toch niets mag aanpassen.
En dan twee trainingen op zaterdag.
Dat waren er sowieso maar 4quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:49 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Mooie oplossing! Zeker wanneer je bij de Jumbo kaarten voor Super Friday bij elkaar gespaard hebt!
Maar de 2 daagse raceweekenden maakt het uit logistiek oogpunt wat gemakkelijker. Maar passen alle uitgestelde GP’s in de 6 weken zomerstop?
NL SP MON in Augustus. China Vietnam ergens in de herfst ertussen proppen en Bahrein als (een na) laatstequote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:49 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Mooie oplossing! Zeker wanneer je bij de Jumbo kaarten voor Super Friday bij elkaar gespaard hebt!
Maar de 2 daagse raceweekenden maakt het uit logistiek oogpunt wat gemakkelijker. Maar passen alle uitgestelde GP’s in de 6 weken zomerstop?
9, want Williams zal wel weer eigenwijs zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:48 schreef XL het volgende:
Bij de eerste race 10 teams met dual axis steering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |