De ene helft schreeuwt moord en brand omdat ze niet a la minute door de dokter worden getest en de andere helft dat we ons allemaal aanstellen want 'het is maar een griepje'quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die FB-paniekers een goede afspiegeling vind van de maatschappij
Wat gek dat ze zich aan richtlijnen en protocollen houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als artsen en ziekenhuizen nou eerlijker zijn over de weigering zou dat al veel schelen. Maar nee, ze blijven schermen met vage protocollen en richtlijnen van het RIVM. Zeg gewoon dat er geen capaciteit is.
Stuur haar deze link maar terug: https://www.vrt.be/vrtnws(...)einfoopsocialemedia/quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn stiefmoeder stuurde dit gisteren ook naar mij. Reageerde sceptisch maar ze zei dat het echt waar was
ja geen zin in een discussie dus laat het gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:10 schreef XDo het volgende:
[..]
Stuur haar deze link maar terug: https://www.vrt.be/vrtnws(...)einfoopsocialemedia/
Als je kijkt naar cases buiten China is het bijna schoolvoorbeeld exponentieel.quote:
Die protocollen hebben geen medische redenen, maar capaciteitsredenen. Dat wordt mondjesmaat toegegeven maar niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Wat gek dat ze zich aan richtlijnen en protocollen houdenWaarschijnlijk geven ze ook een reden van weigering maar dat kunnen Henk & Ingrid maar niet verkroppen, want zij vinden dat ze boven de rest staan.
Tuurlijk, dit is een sneeuwbaleffect.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik schat in dat heel Duitsland deze stappen snel gaat nemen.
Dank u.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je kijkt naar cases buiten China is het bijna schoolvoorbeeld exponentieel.
In Nederland trouwens ook. Exponentieel betekend niet perse elke dag een verdubbeling (wat sommige mensen denken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, dat is ook wel de doelgroep waar de Baudets en Wilders van deze wereld hun stemmen vandaan halen... zo'n groep mensen waarvoor je het nooit goed doet, wat er ook wordt besloten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ook niet ,maar het zijn er meestal wel veel. Dat vind ik het zorgwekkende.
Mi gadoquote:
niet doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:12 schreef MPC60 het volgende:
Jezus, vraag van werk of ik zondag wil werken. Collega ziek. Zit zelf als hartpatiënt in de risicogroep en heb nu eigenlijk vakantie. Wat vinden jullie hier? Ik werk op een woongroep waar niemand zich aan enig voorschrift houd.
Ook al is het niet duidelijk genoeg dan is dat nog geen reden om onwaarheden te gaan verspreiden. Maar alles voor de likes hè?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die protocollen hebben geen medische redenen, maar capaciteitsredenen. Dat wordt mondjesmaat toegegeven maar niet duidelijk genoeg.
Als je daar niet eerlijk over durft te zijn krijg je inderdaad die complottheorieën.
Bij twijfel niet gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:12 schreef MPC60 het volgende:
Jezus, vraag van werk of ik zondag wil werken. Collega ziek. Zit zelf als hartpatiënt in de risicogroep en heb nu eigenlijk vakantie. Wat vinden jullie hier? Ik werk op een woongroep waar niemand zich aan enig voorschrift houd.
Geen sprake van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik dacht bij Gers altijd, die kan nooit zo dom zijn als hij er uit ziet.quote:
Heeft die lekker staan knuffelen met Dreetje Hazesquote:
Hoe durven ze het te vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:12 schreef MPC60 het volgende:
Als mensen elkaar twee en halve week veel minder kunnen besmetten wordt het in ieder geval een stuk beheersbaarder. Er herstellen namelijk ondertussen ook heel veel mensen. Dat is nog wel wat me het meeste irriteert aan alles, dat alles maar cumulatief op een hoop wordt gegooidquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:13 schreef Elan het volgende:
Vandaag al thuiswerken, ik vraag me af hoelang we in (semi)lockdown gaan.
Na twee weken of een maand is dat virus toch niet ineens beheersbaar geworden?
Je kunt ook je opa en oma niet maandenlang alleen laten zitten want dan gaan ze ook dood ( van de eenzaamheid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |