Ik ook niet, maar ik vind het wel onhandig dat sommige schappen leeg zijn idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:34 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik sla niks extra’s in tijdens mijn boodschappen. Ik ben ook niet in paniek. Met panieken heb je eigenlijk alleen jezelf en het helpt ook nog eens niks.
Ik ben vooral heel benieuwd hoe het zich de aankomende maand ontwikkeld en dan zien we wel.
Misschien heeft iemand hier macaroni over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het wel onhandig dat sommige schappen leeg zijn idd.
Je moet voorlopig even geen trek hebben in macaroni hier in de wijk, of je moet jezelf bij een hamsteraar uitgenodigd zien te krijgen.
Ik heb nog wel macaroni!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het wel onhandig dat sommige schappen leeg zijn idd.
Je moet voorlopig even geen trek hebben in macaroni hier in de wijk, of je moet jezelf bij een hamsteraar uitgenodigd zien te krijgen.
Vorige keer kwam het ook uit China?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vleermuizen dragen zeker standaard allerlei shit mee, het lijken nogal goede reservoirs te zijn.
Maar het is aangetoond dat civetkatten en kamelen de manier zijn waarop die virussen uiteindelijk bij de mens kwamen.
Wil natuurlijk niet zeggen dat vleermuizen dus veilig zijn. Vleermuizen zijn gewoon dragers van van alles, ook rabiës en dat soort rottigheid, maar deze virussen lijken nu eenmaal liever een omweg te hebben genomen.
Voor dít virus nu moet dat allemaal nog uitgezocht worden. Ik heb iig nog geen zekere bron gehoord/gelezen, behalve dan waarschijnlijk die veemarkt.
Het viel mij woensdag wel heel erg mee dat vooral de diepvriesgroenten op waren en niet de snacks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Arizona het volgende:
"De vriesvakken zijn er al leeg"
Ik hoop wel dat mijn supermarkt nog frietjes en kroketten heeft
#fokkershelpenfokkersquote:
*Nodigt zichzelf uit bij Aoibhin.quote:
Is echt een cultuurding dat ze daar echt lekker alles opeten daar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vorige keer kwam het ook uit China?
Lijkt me handig dat het onderzocht wordt (maar dat zal misschien sowieso wel gebeuren) en dat er dan maatregelen volgen.
Ik vind dit echt niet kunnen
Alsof je tijdens je quarantaine geen kroketten wil etenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het viel mij woensdag wel heel erg mee dat vooral de diepvriesgroenten op waren en niet de snacks.
Blijkbaar wonen hier best gezonde hamsteraars.
Macaroni, pastasaus en diepvriesgroenten was allemaal leeg.
Waarom doen ze daar niks tegen? Dat snap ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Is echt een cultuurding dat ze daar echt lekker alles opeten daar.
SARS kwam ook uit China, MERS kwam voor het eerst in mensen in de Arabische regio en heeft links met vleermuizen in Noord-Afrika.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vorige keer kwam het ook uit China?
Lijkt me handig dat het onderzocht wordt (maar dat zal misschien sowieso wel gebeuren) en dat er dan maatregelen volgen.
Ik vind dit echt niet kunnen
Misschien op een bepaalde manier vergelijkbaar met zwarte piet. Dan veranderen je niet zo maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom doen ze daar niks tegen? Dat snap ik niet
Ik breng Gnocchi inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik voel een Fok Macaronimeet aankomen.
Ik breng de risotto!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik voel een Fok Macaronimeet aankomen.
Vleermuispatatjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alsof je tijdens je quarantaine geen kroketten wil eten. Gekke mensen toch. Ik wil gewoon kroketjes op brood kunnen eten wanneer ik dat wil.
En we gaan "animal style fries" maken. Genoeg calorieën voor de rest van je leven, geloof ik. Maar dochter wil het graag eens proberen.
Oh dat is die pasta waarvan ik eerst dacht dat het aardappel was. Nee die is niet zo heel lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik breng Gnocchi in![]()
(Dat heb ik nog op voorraad maar vinden we hier allemaal niet zo lekker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde vanmorgen dat er genoeg ligt in de distributiecentra (maar misschien om te sussen).quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Arizona het volgende:
"De vriesvakken zijn er al leeg"
Ik hoop wel dat mijn supermarkt nog frietjes en kroketten heeft
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef Momo het volgende:
Vleermuizensoep wordt ook gewoon in restaurants geserveerd in Wuhan en omgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom opende ik deze foto's?
Scheelt dat wij vrijwel de grootste voedselproducent zijn van de wereld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen dat er genoeg ligt in de distributiecentra (maar misschien om te sussen).
Denk dat ze het gewoon even niet zo snel kunnen aanvullen door de grote vraag.
Jullie zijn altijd welkom, maar wel netjes handjes wassen bij binnenkomst en 2 meter afstandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Nodigt zichzelf uit bij Aoibhin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |