SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
@:afcniels
@:jancees
@:kapiteintje
@:caland
@:kingroland
HIJ LEEFT NOG!!!!
RIPquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Dybala van Juventus is ook positief getesttwitter:ElNacionalWeb twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:15:12#ENDeportes Paulo Dybala es el segundo jugador de la Serie A en tener coronavirus https://t.co/hEOQ7u2nCu reageer retweet
ohhh nee joh komt goed. als marketingstudent ben ik van mening dat er genoeg voedsel in de supermarkten te vinden isquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Preppen maat.
Voedsel preppen. Jwt.
https://www.tiktok.com/@x(...)=twitter&source=h5_mquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ohhh nee joh komt goed. als marketingstudent ben ik van mening dat er genoeg voedsel in de supermarkten te vinden is
Heb jij al geprept?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Preppen maat.
Voedsel preppen. Jwt.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)=twitter&source=h5_m
JAAAAquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende: @:afcniels @:jancees @:kapiteintje @:caland @:kingroland HIJ LEEFT NOG!!!!
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:04 schreef KingRoland het volgende:
@:el-stinho trein vermijden als je lessen hebt
ik blijf thuis lekker netflixen
Loop je geen gigantische achterstanden op dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.
Alle hbo en uni sluiten. Wij ook maatje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vrij, hoor. De Haagse schort gewoon op tot minstens 31 maart. We zijn gelukkig de debiele HvA niet.
hou je veilig he rensie vriendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle hbo en uni sluiten. Wij ook maatje.
corona treinquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen gewoon met trein naar afspraak. Wel echt klote.
Kost mij geld niet opdagenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
corona trein
moet je ni doen veiligheid eerst
Ga je nu niet meer posten voordat het middag is?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 01:24 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka is de nieuwe @:drizzt_dourden @:elan
Nee, natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |