Was er sowieso niet een verplichting vanuit de WHO of EU dat er getest MOET worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
... dus medewerkers moeten gaan werken zolang er geen koorts is en lopen extra kans op besmetting
... en als ze dan koorts krijgen krijgen ze de middelvinger?
Verder zijn ze natuurlijk helden en bedankt en super goed, kunnen niet zonder ze en bla bla bla LOZE woorden weer zeg, tering.
Ik denk dat we dat punt voorbij aan het gaan zijn. Dus bij klachten (waarvan een gedeelte dus corona) thuis blijven. Er komt een punt dat we allemaal een keer in contact zijn geweest met iemand die het virus heeftquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel handig om te weten of hij en vooral z'n familie (want hij zal wel binnenblijven sowieso) in quarantaine moeten.
De Python dat is een achtbaan in de Efteling.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan geen python.. iemand hier in dit topic wel?
Greys hoopt nog dat het ESF doorgaat, maar wij weten wel beterquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het wel gewoon een beetje leuk houden voor Greys (en de andere modjes), die doen dit ook maar vrijwillig, die willen af en toe ook wel eens wat eten en naar de wc zonder dat het hier gelijk ontspoort.
De leiding over het land overlaten aan de militairen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:20 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, weet jij een beter select clubje die het even kan behappen allemaal?
Man, man man.
Zou kunnen dat die verplichting er is, maar het is nogal lastig om daar aan te voldoen als ze nu al met een groot tekort aan tests zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Was er sowieso niet een verplichting vanuit de WHO of EU dat er getest MOET worden.
Kan zo snel geen bron vinden, maar dit heb ik van de week gelezen
Ja, ook gelezen inderdaad dat ieder land moet testen en moet rapporteren. Heb bron ook even niet bij dehand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Was er sowieso niet een verplichting vanuit de WHO of EU dat er getest MOET worden.
Kan zo snel geen bron vinden, maar dit heb ik van de week gelezen
Maar misschien heeft die maar minimale klachten!quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zult er eentje aan je bed krijgen terwijl je daar ligt met een gebroken been.![]()
Wat een armoe dit. Hoe wil je nou indammen als je niet weet of je personeel besmet is?
Kan ze tenminste extra lang voor ons zorgen hier.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Greys hoopt nog dat het ESF doorgaat, maar wij weten wel beter
Nou, als je er zeker van wilt zijn dat je dan aankomend jaar je bips mag afvegen met een oude natte krant die je in de papierbak bij de plaatselijke voetbalvereniging hebt gevonden is dat een prima plan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
De leiding over het land overlaten aan de militairen.
Gewoon een nieuwe ziekte naast de griep en verkoudheid denk ik..vandaar de schrik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef HetDonkertAan het volgende:
Je kunt wel allerlei dingen gaan verzinnen; dit virus is nieuw.
Niemand weet hoe het zich ontwikkelt / wat de beste manier is om er mee om te gaan.
Deal with it.
"t is niet anders.
Inderdaad, het enige belangrijke is dat de mensen aan de beademing kunnen als dat nodig is en dat anderen die dat nodig hebben nog op de ic terecht kunnen. Hoeveel mensen er echt besmet zijn is alleen maar een statistiekje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef capricia het volgende:
Het gaat ook uiteindelijk niet over de hoeveelheid besmette personen. Maar over de vraag naar IC bedden.
De Efteling blijft open net zoals die band op het dek van de Titanic maar bleef spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef RipCity het volgende:
We verwachten het advies van de Brabantse Veiligheidsregio’s op vrijdag 13 maart in de loop van de dag. Vooralsnog blijven het Efteling attractiepark en de Efteling Hotels en Resorts open. We sluiten het Efteling Theater en Efteling Golfpark en gelasten we alle evenementen voor meer dan 100 personen af. Dit past bij de nationale adviezen en richtlijnen, welke wij uiteraard opvolgen.
NOG SNEL IN DE PYTHON!!
Wat stel je voor dan? Het gelaten over ons heel laten komen of zo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef HetDonkertAan het volgende:
Je kunt wel allerlei dingen gaan verzinnen; dit virus is nieuw.
Niemand weet hoe het zich ontwikkelt / wat de beste manier is om er mee om te gaan.
Deal with it.
"t is niet anders.
Militairen in maanpakken toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kunnen ze nu alvast wel cancelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Greys hoopt nog dat het ESF doorgaat, maar wij weten wel beter
Ligt er natuurlijk vaak aan of 't bekenden/familie treft.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe ziekte naast de griep en verkoudheid denk ik..vandaar de schrik.
Over een jaar lachen we hierom
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
De Efteling blijft open net zoals die band op het dek van de Titanic maar bleef spelen.
Er gaat gereageerd worden op de capaciteit van de IC bedden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zult er eentje aan je bed krijgen terwijl je daar ligt met een gebroken been.![]()
Wat een armoe dit. Hoe wil je nou indammen als je niet weet of je personeel besmet is?
Nee, er bewust in mee gedijen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan? Het gelaten over ons heel laten komen of zo?
Ja ik, mijn moeder ook in de 70 en al een paar keer een tia gehad...maak mij er wel druk omquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef KI1234 het volgende:
Mijn ouders zijn bejaard, vader is 73 en moeder 67. En vader is ook nog eens sinds juli j.l. hartpatiënt en heeft een operatie moeten ondergaan. Beide zijn dus van de risicogroep. Ik heb ze voorlopig verboden het huis uit te gaan maar kan dat niet controleren noch handhaven.
Herkent iemand zich hierin?
Lolquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nielsie ouwe reus. Alle uni's gesloten lees ik op HvA naquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kunnen ze nu alvast wel cancelen.
Als dit allemaal wordt ingedamd en gedempt dan denk ik een hele bult.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Wie stemt nou nog op Rutte joh, volgend jaar?
Als in: gewoon op het RIVM vertrouwen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee, er bewust in mee gedijen.
Weloverwogen afwegingen maken.
Geen paniekmaatregelen.
als de doden opeens met 100 stijgen dan is het gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Wie stemt nou nog op Rutte joh, volgend jaar?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Dybala van Juventus is ook positief getesttwitter:ElNacionalWeb twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:15:12#ENDeportes Paulo Dybala es el segundo jugador de la Serie A en tener coronavirus https://t.co/hEOQ7u2nCu reageer retweet
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Dybala van Juventus is ook positief getesttwitter:ElNacionalWeb twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:15:12#ENDeportes Paulo Dybala es el segundo jugador de la Serie A en tener coronavirus https://t.co/hEOQ7u2nCu reageer retweet
Dude, ik ben al lang weer aan de beterende hand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Jij hebt pas angst. Jij wilt het liefst verplichte vaccinaties en hoop er op dat de overheid geweld in gaat zetten om iedereen te vaccineren.
Verkeerde emiconquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
No need to. Het virus doet het ws sneller
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nielsie ouwe reus. Alle uni's gesloten lees ik op HvA na
scholen en bijna alles nog open.
Die mensen kunnen beter gewoon binnen blijven. Gewoon alle kasten volgooien met eten, en binnen blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja ik, mijn moeder ook in de 70 en al een paar keer een tia gehad...maak mij er wel druk om
Gaat nogal, goed dat Jesse erover valtquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:25 schreef Kyran het volgende:
De manier waarop Rutte soms dingen weglacht is echt om te kotsen soms hoor. Jesse stelt gewoon een serieuze vraag en hij lacht het gewoon weg.
Kunnen die beademingsmachines niet gewoon in veldyenten worden opgesteld? Daar heb je goede ventilatie ook nog eens. Win-win?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige belangrijke is dat de mensen aan de beademing kunnen als dat nodig is en dat anderen die dat nodig hebben nog op de ic terecht kunnen. Hoeveel mensen er echt besmet zijn is alleen maar een statistiekje.
In het geval van Klaver kan ik Rutte goed begrijpen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:25 schreef Kyran het volgende:
De manier waarop Rutte soms dingen weglacht is echt om te kotsen soms hoor. Jesse stelt gewoon een serieuze vraag en hij lacht het gewoon weg.
Nou, heel veel meer kun je denk ik niet op groter niveau.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Als in: gewoon op het RIVM vertrouwen?
Ik weet hetquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die mensen kunnen beter gewoon binnen blijven. Gewoon alle kasten volgooien met eten, en binnen blijven.
Het is dubbel want als heel veel meer mensen het virus hebben, betekent dat wel dat de death rate veel lager ligt in de werkelijkheid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Noem mij een paniekzaaier en ook nog mod van COR! Maar ik ben bang dat echt heel veel mensen dit virus al hebben en de 600 gevallen alleen maar de mensen zijn die medische hulp nodig hebben.
CFR is het probleem niet (initieel), het hoge aantal ziekenhuis en met name de ICU opnames zijn het probleemquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dubbel want als heel veel meer mensen het virus hebben, betekent dat wel dat de death rate veel lager ligt in de werkelijkheid.
Gaat wel over...net als de griep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoeveel van die machines zijn er, denk je?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:27 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kunnen die beademingsmachines niet gewoon in veldyenten worden opgesteld? Daar heb je goede ventilatie ook nog eens. Win-win?
Klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dubbel want als heel veel meer mensen het virus hebben, betekent dat wel dat de death rate veel lager ligt in de werkelijkheid.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Maar alsnog vervelend dat 1% (in Italië maar liefst 6%) er aan dood gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:29 schreef Fukushima het volgende:
[..]
CFR is het probleem niet (initieel), het hoge aantal ziekenhuis en met name de ICU opnames zijn het probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |