SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 21:58:01 ]![]()
Dan zie ik niet in hoe hij kan stellen de supermarkten gewoon te kunnen blijven bevoorraden. Het is immers maar de vraag hoe de import eruit blijft zien de komende weken.quote:![]()
Klopt wederom niet. Hij heeft meerder malen herhaal dat we tussen die 2 fases zitten. Je stopt niet helemaal met fase 1 terwijl je al met fase 2 begint en dat brabant een uitzondering is![]()
Mobilisatie van de politie en eventueel leger, zodat zowel de buitengrenzen(wat minder relevant is geworden omdat al bijna niemand hier meer komt voor zijn lol) als bepaalde steden en gebieden binnen Nederland afgesloten kunnen worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wat voor mobilisatie? En waarom zou je het land willen afsluiten, als het in Nederland uit de hand loopt wil je toch kunnen ontsnappen?![]()
Spanje deels op slot.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:56:08After midnight, no one will be able to leave Igualada, Santa Margarida de Montbui, Òdena and Vilanova del Camí. More than 65,000 people live in this area. https://t.co/i2KcPIhiaF reageer retweet
![]()
europa gaat per uur meer een lockdown in
Belgische bioscopen gaan sluiten
https://www.lesoir.be/286(...)ferment-leurs-portes![]()
-> moment van eerste besmetting kan verschillen (niet opgezocht)quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:55 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kan Nederland trouwens meer cases hebben dan Engeland?
-> aantal tests wat daar gedaan is (geen idee)
-> aantal echte gevallen kan vele malen hoger zijn![]()
Landgrens en niet zeegrens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:55 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kan Nederland trouwens meer cases hebben dan Engeland?![]()
Zo is Italie ook aan het knoeien geslagen. Een paar dorpjes afsluiten. Nu weten we dat dat onvoldoende is...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef _I het volgende:
Spanje deels op slot.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:56:08After midnight, no one will be able to leave Igualada, Santa Margarida de Montbui, Òdena and Vilanova del Camí. More than 65,000 people live in this area. https://t.co/i2KcPIhiaF reageer retweet
![]()
Zal niks bewerkstelligen. Sluit jezelf maar op dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mobilisatie van de politie en eventueel leger, zodat zowel de buitengrenzen(wat minder relevant is geworden omdat al bijna niemand hier meer komt voor zijn lol) als bepaalde steden en gebieden binnen Nederland afgesloten kunnen worden.![]()
Ik zei dit afgelopen week tegen een collega en ze zei "ik vind dat niet kunnen".quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:49 schreef An_0_Niem het volgende:
Noodkreet Italiaanse verpleegkundige: 'Wij bepalen wie leeft en wie doodgaat'
Niet best dit
Ik zei nee ik ook niet. Probleem is alleen ze hebben geen keus meer nu.![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom we de grenzen dicht willen doen?
Laatste info die ik had was het covid al gelukt om hier te komen![]()
weinig mensen, lijkt me geen groot gebiedquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef _I het volgende:
![]()
De coronazieken uit Italie moeten naar Duitsland worden oveegebracht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zei dit afgelopen week tegen een collega en ze zei "ik vind dat niet kunnen".
tis vooral om asielzoekers buiten de deur te houden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Laatste info die ik had was het covid al gelukt om hier te komen![]()
Zoals wij aanknoeien met Brabant!?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Zo is Italie ook aan het knoeien geslagen. Een paar dorpjes afsluiten. Nu weten we dat dat onvoldoende is...![]()
2x eruit geweest vandaag: 1x boodschappen en nog ff naar de voetbalclub voor overleg.
Op basis van wat ik mee krijg uit de buitenwereld heb ik niet de indruk dat de nu afgekondigde maatregelen veel nut hebben. Veel te veel mensen doen er veel te luchtig over, plannen gewoon nog allerlei bezoekjes enz in. Als je dan vertelt dat er in Italie al duizend mensen zijn overleden krijg je opmerkingen als 'ach, die oudjes waren anders ook wel doodgegaan'.
Wil je de boel echt onder controle nemen moet je echt alles op slot gooien.![]()
13 MINUTEN GELEDEN
Luchtruim dicht uit risicogebieden
Het kabinet wil zo snel mogelijk een eind maken aan het vliegverkeer van landen met veel coronapatiënten naar Nederland. Het is alleen nog zaak na te gaan of de aanvoer van bijvoorbeeld medicijnen daardoor niet in het gedrang komt, zegt premier Mark Rutte. Mogelijk worden zulke vluchten vanaf vrijdag al geweerd.
De deskundigen die het kabinet van advies dienen over de aanpak van de uitbraak van het coronavirus raadden deze maatregel al aan. Maar Rutte kreeg ook het "dringende advies" van onder andere de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid om "een paar dingen te checken", zegt hij. "Ik verwacht heel snel een besluit te kunnen nemen."
CDA, PVV en andere partijen dringen al geruime tijd aan op het weren van vluchten uit landen waar het virus om zich heen grijpt.
nos![]()
Nog steeds 10% verschilquote:"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Wij willen in de huidige samenleving zo graag 100% veiligheid hebben. En dat is ook logisch gezien de zeer veilige tijd die er is. En de enorm hoge leeftijden die we halen.
Een crisis is moeilijk te verkroppen in deze goddeloze tijden.Vakman pur sang![]()
Dit dus. Hij hoort vooral wat hij wil horen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Klopt wederom niet. Hij heeft meerder malen herhaal dat we tussen die 2 fases zitten. Je stopt niet helemaal met fase 1 terwijl je al met fase 2 begint en dat brabant een uitzondering is![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Volgens de brief in handen van de kamer en de kamerleden die de vragen stellen staat er toch echt in dat wij voor heel Nederland in een volgende fase zitten. Niet mijn woorden, maar de woorden van de kamerleden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Klopt wederom niet. Hij heeft meerder malen herhaal dat we tussen die 2 fases zitten. Je stopt niet helemaal met fase 1 terwijl je al met fase 2 begint en dat brabant een uitzondering is
Dat Rutte er een andere draai aan heeft gegeven is wat anders. Anders zouden die kamerleden toch niet al die vragen stellen? Ze stelden net allemaal één voor één dezelfde vraag.
Jesse komt er nu ook op terug, dus nu niet doen alsof ik gek ben. Hij is gewoon NIET helder en houdt het lekker grijs.![]()
Inderdaad, wat moeten ze nog anders. Nu maar hopen dat het hier niet hoeft te gebeuren. Ik vond dat isoleren van risicogroepen en 70plussers een goed ideequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zei dit afgelopen week tegen een collega en ze zei "ik vind dat niet kunnen".
Klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zei nee ik ook niet. Probleem is alleen ze hebben geen keus meer nu.
Wat vreselijk om zo'n keuze te moeten maken. Wat een trauma voor die mensen![]()
![]()
Pffff. En ik heb net een huis gekocht en moet mn huis nog verkopen. Ik jou mn hart vast. Hopelijk eind volgende week op de markt. En hopelijk verkocht voordat de pleuris uitbreekt. Ik ben er niets gerust op.quote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Cirkels. Het wordt steeds groter.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weinig mensen, lijkt me geen groot gebied
Wennen en bam, land dicht.![]()
Ja maar je zit hier rutte te citeren op een manier die niet correct is. Het klopt dat er ee verschil is tussen de brief en rutte dat wordt ook nergens ontkent.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens de brief in handen van de kamer en de kamerleden die de vragen stellen staat er toch echt in dat wij voor heel Nederland in een volgende fase zitten. Niet mijn woorden, maar de woorden van de kamerleden.
Dat Rutte er een andere draai aan heeft gegeven is wat anders. Anders zouden die kamerleden toch niet al die vragen stellen? Ze stelden net allemaal één voor één dezelfde vraag.
Jesse komt er nu ook op terug, dus nu niet doen alsof ik gek ben. Hij is gewoon NIET helder en houdt het lekker grijs.![]()
Wij zijn onderhand ook een risicogebied, dus ben benieuwd welke landen de VS gaan volgen met vliegverboden vanuit Europa.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Het kabinet wil zo snel mogelijk een eind maken aan het vliegverkeer van landen met veel coronapatiënten naar Nederland. Het is alleen nog zaak na te gaan of de aanvoer van bijvoorbeeld medicijnen daardoor niet in het gedrang komt, zegt premier Mark Rutte. Mogelijk worden zulke vluchten vanaf vrijdag al geweerd.
De deskundigen die het kabinet van advies dienen over de aanpak van de uitbraak van het coronavirus raadden deze maatregel al aan. Maar Rutte kreeg ook het "dringende advies" van onder andere de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid om "een paar dingen te checken", zegt hij. "Ik verwacht heel snel een besluit te kunnen nemen."
CDA, PVV en andere partijen dringen al geruime tijd aan op het weren van vluchten uit landen waar het virus om zich heen grijpt.
nosOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ah. Ja dat was al een goed idee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
tis vooral om asielzoekers buiten de deur te houden.![]()
Vanaf nu alleen maar mensen onder de 45 jaar en in goede gezondheid buiten op straat en in het openbaar. Begrepen allemaal?![]()
MBO nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:02 schreef KingRoland het volgende:
UNI'S EN HOGESCHOLEN DICHT
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
maar nogmaals nos
13 MINUTEN GELEDEN
CDA, PVV en andere partijen dringen al geruime tijd aan op het weren van vluchten uit landen waar het virus om zich heen grijpt.![]()
tsja welk land is geen risicogebied ? de Faeroer eilanden misschien ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn onderhand ook een risicogebied, dus ben benieuwd welke landen de VS gaan volgen met vliegverboden vanuit Europa."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
sterktequote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij willen in de huidige samenleving zo graag 100% veiligheid hebben. En dat is ook logisch gezien de zeer veilige tijd die er is. En de enorm hoge leeftijden die we halen.
Een crisis is moeilijk te verkroppen in deze goddeloze tijden.![]()
Als je 100.000 Asielzoekers binnen kan laten, kan je ook meer ziekenhuisbedden regelen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zijn dezelfde mensen die nu nog mondkapjes willen bestellenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
![]()
Wel weer een uitstekende klimaatmaatregelquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn onderhand ook een risicogebied, dus ben benieuwd welke landen de VS gaan volgen met vliegverboden vanuit Europa.![]()
Madagaskar uiteraard.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:03 schreef TLC het volgende:
[..]
tsja welk land is geen risicogebied ? de Faeroer eilanden misschien ?![]()
Dit dus. Bescherm de kwetsbare groepen en laat de rest van Nederland het gecontroleerd uitzieken. Misschien moet je nu bewust gezonde groepen infecteren (en tijdelijk isoleren).quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moeten ze nog anders. Nu maar hopen dat het hier niet hoeft te gebeuren. Ik vond dat isoleren van risicogroepen en 70plussers een goed idee![]()
wat is er nu dan uitgebroken? nog niks?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Pffff. En ik heb net een huis gekocht en moet mn huis nog verkopen. Ik jou mn hart vast. Hopelijk eind volgende week op de markt. En hopelijk verkocht voordat de pleuris uitbreekt. Ik ben er niets gerust op.![]()
Maar de economie had zich toch ook goed herpakt na 1987?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
bijna net zoveel als 1929. we leven in historische tijden.
1929 laat ik uiteraard in het midden. Hoewel de Amerikaanse en Duitse economie daarna ook gingen als een tierelier."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Is er ook ergens een lijstje met "risico gebieden"quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
nosYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Bronquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:02 schreef KingRoland het volgende:
UNI'S EN HOGESCHOLEN DICHT
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGroot fan van User Wotte![]()
Ahja. In het kader van de put dempen met het kalf er al inquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen die nu nog mondkapjes willen bestellen![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:06 schreef riazop het volgende:
rangers - leverkusen gewoon uitverkocht huis nu![]()
![]()
#Coronedquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:06 schreef riazop het volgende:
rangers - leverkusen gewoon uitverkocht huis nu![]()
Kazachstan heeft geen coronaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:03 schreef TLC het volgende:
[..]
tsja welk land is geen risicogebied ? de Faeroer eilanden misschien ?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Niet onder een steen leven is ook een oplossing.quote:
Maar met een simpele google klik:
https://www.1limburg.nl/l(...)bo-en-universiteitenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Vooralsnog business as usual.
Personeel stroomt binnen en fans staan te wachten. 300.000 man is onderweg of is er al
https://racingnews365.nl/(...)rcuit-f1-nog-onzekerEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Waanzinquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Vooralsnog business as usual.
Personeel stroomt binnen en fans staan te wachten. 300.000 man is onderweg of is er al
https://racingnews365.nl/(...)rcuit-f1-nog-onzekerYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat is inmiddels heel Noord-West-Zuid Europa. Alleen Oost-Europa houdt het vooralsnog onder controle.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is er ook ergens een lijstje met "risico gebieden"![]()
Tjaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:06 schreef KingRadler het volgende:
Weren van mensen uit Italie dat hadden ze veel eerder moeten doen.![]()
Baudet staat er weer lekker doorgesnoven bij. De tering man. Hou dat een beetje binnen de perken Thierry
vosss is de naam,
Is curaçao ook een risicogebiedquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is inmiddels heel Noord-West-Zuid Europa. Alleen Oost-Europa houdt het vooralsnog onder controle.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
twitter:twitter:Literally_Chase twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:32:44@DisneyParksNews When the mouse stops taking money in that's when you know it's serious reageer retweet
![]()
waren dat geen nederlanders?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:06 schreef KingRadler het volgende:
Weren van mensen uit Italie dat hadden ze veel eerder moeten doen.are we infinite or am I alone![]()
bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:09 schreef vosss het volgende:
Baudet staat er weer lekker doorgesnoven bij. De tering man. Hou dat een beetje binnen de perken Thierry![]()
Vind je? De damage is nu al done. Al die mensen zitten toch al bij elkaar. Vervolgraces wel afwassen uiteraard.quote:zie email 27 oktober![]()
Waar ik op 'hoop' is dat het meerendeel van de besmettingen in Nederland is af te leiden doordat mensen in Noord-Italie zijn geweest en vrijwel daarna meteen in quarantaine zijn gegaan, en dat het overgrote deel van die toeristen jongeren zijn en meer weerstand hebben. Wellicht 'dooft' het virus dan sneller uit hier ?
En verder denk ik dat ze op plekken als Lombardije en Iran gewoon erg grote pech hebben dat iemand direct uit de brandhaard (Wuhan) naar hun streek is gegaan en dat het daarom zou erg is daar."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Behoort overmatig broekhoesten ook tot de symptomen?
Dan gaat er vanavond voor de komende 14 dagen nog een kurk in.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 22:10:53 ]![]()
Zeer xenofoob, racistisch en problematisch maar bovenal meer dan een maand (misschien wel meer dan twee maanden) te laat. Inmiddels is Nederland door verzakende autoriteiten zelf juist verworden tot zo een risicogebied.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:05 schreef monkyyy het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Het kabinet wil zo snel mogelijk een eind maken aan het vliegverkeer van landen met veel coronapatiënten naar Nederland. Het is alleen nog zaak na te gaan of de aanvoer van bijvoorbeeld medicijnen daardoor niet in het gedrang komt, zegt premier Mark Rutte. Mogelijk worden zulke vluchten vanaf vrijdag al geweerd.Eindelijk eens Corona patienten die iets zinnigs zeggen maar hadden ze dat boerenverstand nou maar toegepast voordat ze doodleuk gingen carnavallen met een pandemie om de hoek in plaats van nadat ze de nog relatief milde gevolgen van dat debiele gedrag aan den lijve ondervonden hebben.quote:Boerenverstand
"Ik vind dat er te star aan de protocollen wordt gehouden. Waarom gaan die boven boerenverstand? Hij had met zoveel mensen gecarnavald, wie weet waar zij allemaal zijn geweest. Het kan toch dat hij daar besmet is geraakt? Hij op zijn beurt heeft een week lang allemaal mensen kunnen besmetten, ook artsen en anderen in de wachtkamers."
https://nos.nl/artikel/23(...)k-was-heel-ziek.html![]()
![]()
Lijkt er nu wel op inmiddels.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:06 schreef DemonRage het volgende:
Deze week gaat stront de ventilator raken.![]()
![]()
Dus je zegt dat we te laat xenofoob en racistisch zijn geworden?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zeer xenofoob, racistische en problematisch maar bovenal meer dan een maand (misschien wel meer dan twee maanden) te laat. Inmiddels is Nederland door verzakende autoriteiten zelf juist verworden tot zo een risicogebied.
[..]
Eindelijk eens Corona patienten die iets zinnigs zeggen maar hadden ze dat boerenverstand nou maar toegepast voordat ze doodleuk gingen carnavallen met een pandemie om de hoek dan nadat ze de nog relatief milde gevolgen van dat debiele gedrag aan den lijve hebben mogen ondervinden.![]()
Ik. 100% dat die ff flink heeft staan te punten net op het toilet.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Tja, achteraf is het mooi wonen kijk je een koe in zijn gat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Eindelijk eens Corona patienten die iets zinnigs zeggen maar hadden ze dat boerenverstand nou maar toegepast voordat ze doodleuk gingen carnavallen met een pandemie om de hoek dan nadat ze de nog relatief milde gevolgen van dat debiele gedrag aan den lijve hebben mogen ondervinden.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
In Italie hebben ze volgens mij vooral pech gehad dat het plaatsen heeft getroffen waar relatief veel ouderen wonen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:10 schreef TLC het volgende:
Waar ik op 'hoop' is dat het meerendeel van de besmettingen in Nederland is af te leiden doordat mensen in Noord-Italie zijn geweest en vrijwel daarna meteen in quarantaine zijn gegaan, en dat het overgrote deel van die toeristen jongeren zijn en meer weerstand hebben. Wellicht 'dooft' het virus dan sneller uit hier ?
En verder denk ik dat ze op plekken als Lombardije en Iran gewoon erg grote pech hebben dat iemand direct uit de brandhaard (Wuhan) naar hun streek is gegaan en dat het daarom zou erg is daar.
Net als in de US, in Washington St. ook een boel doden allemaal gelinkt aan een verzorgingstehuis.![]()
Op de Faeröer Eilanden zijn ook al twee gevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:03 schreef TLC het volgende:
[..]
tsja welk land is geen risicogebied ? de Faeroer eilanden misschien ?![]()
waar is ie te zien dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik. 100% dat die ff flink heeft staan te punten net op het toilet.![]()
Dat noemen we "Italië".quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Italie hebben ze volgens mij vooral pech gehad dat het plaatsen heeft getroffen waar relatief veel ouderen wonen.For great justice!![]()
Nee je moet ook huilen naar de maan ...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
' we blaffen niet naar de maan' Rutte 2020Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Kan heel goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:09 schreef vosss het volgende:
Baudet staat er weer lekker doorgesnoven bij. De tering man. Hou dat een beetje binnen de perken Thierry
SHO / [theorie] Thierry Baudet zit aan de coke![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)estigingen~a26b4b4e/quote:Alle skioorden in Tirol gaan vanaf maandag dicht. Toeristen krijgen tot en met zondag de tijd om te vertrekken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je moet ook huilen naar de maan ...![]()
Hij verwees naar de sterren van baudet![]()
Kamerdebat livequote:
vosss is de naam,
Nee uit Knokke.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef riazop het volgende:
Bijna 3 uur uitstel voor die Belgische persco!
wachten ze op de nieuwe cijfers uit China?![]()
Die wachten gewoon tot na middernacht zodat de meeste mensen liggen te slapen en er niet zo'n paniek ontstaat zoals in Nederland nu met al dat hamsteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef riazop het volgende:
wachten ze op de nieuwe cijfers uit China?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ze hadden eerder het vliegverkeer uit China stil moeten leggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:06 schreef KingRadler het volgende:
Weren van mensen uit Italie dat hadden ze veel eerder moeten doen.![]()
Walen willen scholen dicht, Vlamingen niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef riazop het volgende:
wachten ze op de nieuwe cijfers uit China?![]()
dit dus. Vanochtend de makelaar en die was wel positief maar ik ben er niet gerust op. We hebben nog wel de tijd, oplevering is 1 oktober, maar ja. Het is de onzekerheid die me echt uit mijn slaap houdt nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Pffff. En ik heb net een huis gekocht en moet mn huis nog verkopen. Ik jou mn hart vast. Hopelijk eind volgende week op de markt. En hopelijk verkocht voordat de pleuris uitbreekt. Ik ben er niets gerust op.![]()
Ja gaat nergens over, maar ik denk dat het seizoen al klaar isquote:![]()
De eerste paar vallen denk ik al af
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Wat hebben MBO'ers te maken met ouders die op kids passen?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik zeg dat de grenzen dicht voor personen met een reisgeschiedenis in china/vliegtuigen vanuit china voor/vanaf Chinees nieuwjaar op geen enkele manier racistisch of xenofoob geweest zou zijn en heel veel ellende had kunnen voorkomen/verminderen, zeker wanneer dit in internationaal verband gebeurd zou zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dus je zegt dat we te laat xenofoob en racistisch zijn geworden?![]()
Duitsland voert nu grenscontroles uit op de grens met Frankrijk.twitter:AFPStrasbourg twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:45:15Coronavirus: la police allemande effectue depuis jeudi après-midi des contrôles renforcés à la frontière avec la France, demandant aux automobilistes entrant sur le territoire allemand s'ils ont de la fièvre et s'ils sont malades #AFP https://t.co/RlsimIMcxM reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef Edje_NL_ het volgende:
Wat is dit dan? Val ik voor fake news?![]()
![]()
Ze gaan nu ook niet bouwen toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
dit dus. Vanochtend de makelaar en die was wel positief maar ik ben er niet gerust op. We hebben nog wel de tijd, oplevering is 1 oktober, maar ja. Het is de onzekerheid die me echt uit mijn slaap houdt nu.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: