In Nederland bij de Belgische grens kopen die Belgen ook al alles leegquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef Bamba het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef weetjewel5 het volgende:twitter:Maarten86_ twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:54:18“Geen problemen met de voorraad”, ondertussen in een Colruyt: #hamsteren #Covid_19 #Belgium #COVID19BE https://t.co/QUMrWOshtt reageer retweet
Heb je daar een bron voor?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef Red_85 het volgende:
Fucking schandalig iedereen. Supermarkten blijven open en bevoorraden. Paniekkopers.
Civilisatie mn reet. Pakket schroot met een dunne laag chroom
Lekker allemaal in quarantaine = hele dag fokkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
Fok! heeft ook last van corona, zoooooo traag.
Jan Jambon (NVA) eist Nederlandse aanpak: Scholen OPEN (om contact met grootouders te voorkomen) en thuiswerken. Sophie Wilmès wil de aanpak v Macron. Scholen dicht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wat België gaat doen.
Ik heb 'm ook open staan. Vooralsnog zijn ze anderhalf uur te laatquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Jan Jambon (NVA) eist Nederlandse aanpak: Scholen OPEN (om contact met grootouders te voorkomen) en thuiswerken. Sophie Wilmès wil de aanpak v Macron. Scholen dicht.
Livestream hier
https://www.hln.be/nieuws(...)n~ae51a56a/#comments
Mag @Danny wel even een betere server fixen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:59 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Lekker allemaal in quarantaine = hele dag fokken
Ze zullen het ook eens ergens over eens zijn..quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Jan Jambon (NVA) eist Nederlandse aanpak: Scholen OPEN (om contact met grootouders te voorkomen) en thuiswerken. Sophie Wilmès wil de aanpak v Macron. Scholen dicht.
Livestream hier
https://www.hln.be/nieuws(...)n~ae51a56a/#comments
Wat een stel complete idiotenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Nederland bij de Belgische grens kopen die Belgen ook al alles leeg
BAMtwitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:00:46BREAKING: Dow closes down 2,373 points (10%), largest point drop in history reageer retweet
Dit is echt erg ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mag @:Danny wel even een betere server fixen.
Tsja. Jelle zal wel zien, sprak hij gelaten.quote:
GA toch weg man. Vanmiddag nog geweest en het was net zo druk als altijd. Al die onzingeluiden, doe gewoon ff normaal met zijn allen. Of als je wil, ga lekker hamsteren. Pak ik mijn normale boodschap tussendoor welquote:
'Nederlanders zijn zo'n lekker nuchter volkje'.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
21:00
Nederlanders zijn vanavond aan het hamsteren geslagen nadat het kabinet indringende maatregelen aankondigde om het coronavirus in te dammen. Op sociale media verschijnen diverse berichten en beelden van lege schappen én van klanten die met volle winkelkarretjes door supermarkten struinen. De Nederlandse supermarkten bevestigen dat het vandaag drukker is dan normaal.
Zie hierquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ook later hoor!Was ff benieuwd.
Wat staat er op Twitter?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe serieus zijn die hamster verhalen. Ik hoor ook hamster verhalen uit Amsterdam maar ik kan eigenlijk geen bewijs vinden. Appie bij mij (oost) lijkt super rustig juist.
Maar een andere appie in oost zou nu super druk zijn met veel lege schappen.
Dat is dus iets wat ik mij ook afvraag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:57 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Ik snap niet hoe het daar opeens over kan zijn. Er moeten toch ook veel meer gevallen zijn geweest?
Hier (Rotterdam-Barendrecht) was echt alles rustig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe serieus zijn die hamster verhalen. Ik hoor ook hamster verhalen uit Amsterdam maar ik kan eigenlijk geen bewijs vinden. Appie bij mij (oost) lijkt super rustig juist.
Was dat voor of na de persconferentie? Maakt nogal verschilquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
GA toch weg man. Vanmiddag nog geweest en het was net zo druk als altijd. Al die onzingeluiden, doe gewoon ff normaal met zijn allen. Of als je wil, ga lekker hamsteren. Pak ik mijn normale boodschap tussendoor wel
Elk volk heeft ook een domme zijde.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Nederlanders zijn zo'n lekker nuchter volkje'.
Al gezocht. Ik moet zeggen best veel foto's en videos van lege schappen, maar mensen zetten nooit erbij waar het is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |