SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Lucky_Strike op 13-03-2020 07:57:46 ]
Dat was dan wel weer een grapje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:34 schreef PdeHoog het volgende: Pools? Moet je niet tegen haar zeggen he? Ze slaat [..] Pools? Ze slaat je om de oren met een Slowaakse fles Slivovich
![]()
En dat was alleen maar omdat ik een pleurishekel heb aan heen en weer lopen tijdens het etenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pdehoog heeft de afgelopen meet 4 uur lang naast zijn vriendin gezeten.
De enige die dat niet doen zijn jij en je Flip.
Bizarquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep net bij de AH tegen een leeg pasta-schap aan. Echt compleet leegEn mensen die echt de hele kar vol hebben liggen
Dus je wil wel in het meetrijtje. Je staat er weer bij nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:38 schreef Kreator het volgende:
Dat was dan wel weer een grapje..
@:bluezz: mijn naam.stond in een reactie van Isa. Je hoeft niks te doen. Toch bedankt.
Ik ben gewoon anti-sociaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat was alleen maar omdat ik een pleurishekel heb aan heen en weer lopen tijdens het etenNiet omdat zij er bij was. Had ik ook gedaan als ze er niet was geweest.
Ja en zo is iedereen de uitzondering op de regel en is er altijd wel een reden te bedenken. Ik ken je van andere meetings en toen vond ik het een stuk gezelliger.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat was alleen maar omdat ik een pleurishekel heb aan heen en weer lopen tijdens het etenNiet omdat zij er bij was. Had ik ook gedaan als ze er niet was geweest.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Helaas is het in de GGZ meer dan gebruikelijk dat er alleen wat quick and dirty symptoomdiagnostiek wordt gedaan voor er gestart wordt met behandelen. En als het dan aanslaat is het mooi, want dan klopte de diagnoseUitgebreide diagnostiek alleen bij recidive en stagnererende behandeling. (Nog los van het feit dat dat hele gepruts met de DSM natuurlijk geen diagnostiek is, maar dat terzijde.) Maar goed, moet van de verzekeraars, goede diagnostiek is duur. Schandalig vind ik het, en ik distancieer me ervan want diagnostiek is onze core-bussiness
Sterkte de komende maanden Tele, maar wel fijn dat er een soort van duidelijkheid is.
Die moet met een hoofdletter danquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:40 schreef Barreltje het volgende:
Zoute popcorn trouwens..
En ik ben te lui om Günther iedere keer te typen..![]()
NIESTquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:42 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, breken jullie de tent niet af als ik even broccoli in een pan ga mikken enzo?
*strooit bloemetjes*
Ik doe sowieso niet aan hoofdletters enzo..quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Die moet met een hoofdletter dan![]()
Had je mijn vraag over dat dinges in het water van Oostende nog gezien?
Oh wacht, even teruglezen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje heb je nog mijn reactie op jouw vraag over de minilot-eileider-haartjes gezien?
wat is dat voor dinges in het water met die 4 grote pijpen? Links op de foto. Had m gister vergroot maar die foto is weg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan hoofdletters enzo..![]()
Nee vraag niet gezien..
Dat was aanzienlijk kleinschaliger en vind ik persoonlijk ook leuker. Maar goed....ze gaat niet nog een keer mee hoor.....jullie hebben het wel duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en zo is iedereen de uitzondering op de regel en is er altijd wel een reden te bedenken. Ik ken je van andere meetings en toen vond ik het een stuk gezelliger.
Ah joh laat je niet gek maken. Het is de mening van 1 sukkel. Wij vinden het wel heel gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was aanzienlijk kleinschaliger en vind ik persoonlijk ook leuker. Maar goed....ze gaat niet nog een keer mee hoor.....jullie hebben het wel duidelijk gemaakt.
Dat is een werkeiland wat zelf kan varen..quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:45 schreef Blues het volgende:
[..]
wat is dat voor dinges in het water met die 4 grote pijpen? Links op de foto. Had m gister vergroot maar die foto is weg.
[ afbeelding ]
Heb je nog een linkje naar je street art? Ik heb NU tijdquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:45 schreef Blues het volgende:
[..]
wat is dat voor dinges in het water met die 4 grote pijpen? Links op de foto. Had m gister vergroot maar die foto is weg.
[ afbeelding ]
Kak. Verkeerde account.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah joh laat je niet gek maken. Het is de mening van 1 sukkel. Wij vinden het wel heel gezellig.
Ik heb nu kortsluiting hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah joh laat je niet gek maken. Het is de mening van 1 sukkel. Wij vinden het wel heel gezellig.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je nog een linkje naar je street art? Ik heb NU tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Krea ook. Begin van het einde. RIP aan de nabestaanden enzo![]()
Bloemen?
Ok ik snap het nu! Dank je! Er stond iets van Olsen carrier of zo op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat is een werkeiland wat zelf kan varen..
Met een groot deck waar men een hoop spullen op kan leggen .. als dat ding naar de juiste lokaties is gevaren dan duwt ie die poten in de grond en Komt het deck omhoog(boven het water) en dan maken ze een brug vanaf dat ding naar een platform.. voorop (in het witte gedeelte) en waarschijnlijk ook onderop in het rode gedeelte kunnen dan weer allemaal mensen slapen die dan aan het werk kunnen op een platform
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whehe. Nee. Kutmods. Verzieken de sfeer.
+1 Daarom blijf ik ook zo ver mogelijk bij d’r uit de buurt op meets..quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Whehe. Nee. Kutmods. Verzieken de sfeer.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:16 schreef JFlip het volgende:
[..]
+1 Daarom blijf ik ook zo ver mogelijk bij d’r uit de buurt op meets..
Goede Nick!quote:
Scheelt ook steekvlammen in dr kapselquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:16 schreef JFlip het volgende:
[..]
Klip?quote:
Autocorrectquote:
En buiten meets?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:16 schreef JFlip het volgende:
[..]
Ja, lijkt me. J is ofwel Lucky's ofwel mini's. F is Lonaa's. G is Pee's. A en B zijn van mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:23 schreef Blues het volgende:
Bonkende FOK verkloot mijn dubbelquote.
JFlip is volgens mij Luckys
Trustequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:22 schreef Barreltje het volgende:
Koppijn.. algeheel belabberd.. lekker vroeg het bed in![]()
Trusten luitjes!
In the pocketquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me. J is ofwel Lucky's ofwel mini's. F is Lonaa's. G is Pee's. A en B zijn van mij.
D hierquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een C. Misschien krijgen we het alfabet nog wel vol
Dat jouw vriendin zat te trollen onder jouw account?quote:
K van Barrel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:27 schreef Tele6 het volgende:
Eens kijken.
A en B -- ik
C -- Thinkkpinkk
F -- Lonaa
g -- Blues
G -- PdeHoog
J -- Lucky
J -- minilot
en toen?
Frantic heeft een E.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:27 schreef Tele6 het volgende:
Eens kijken.
A en B -- ik
C -- Thinkkpinkk
F -- Lonaa
g -- Blues
G -- PdeHoog
J -- Lucky
J -- minilot
en toen?
Zo dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:27 schreef Tele6 het volgende:
Eens kijken.
A en B -- ik
C -- Thinkkpinkk
F -- Lonaa
g -- Blues
G -- PdeHoog
J -- Lucky
J -- minilot
J — Uhmp
en toen?
70 of 75?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een C. Misschien krijgen we het alfabet nog wel vol
Awquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Frantic heeft een E.
Ik ben E maar niemand heeft me
Een paar jaar geleden had hier nog iemand een J. Toen hebben we besloten dat de beste vriendjes toch echt een naam met een J hebben. Hence de Jross van Isa.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Spaart iedereen J's hier?
Ik ben zelf een J trouwens
Ja maar,ja maar, dan heb ik helemaal voor niks een fok account gemaakt...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:30 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we het wel eens zijn dat er uit voorzorg geen brabanders mogen komen?
Oh, grappigquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had hier nog iemand een J. Toen hebben we besloten dat de beste vriendjes toch echt een naam met een J hebben. Hence de Jross van Isa.
Mits niet Helmond, daarvoor is visum verplichtquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:35 schreef JFlip het volgende:
[..]
Ja maar,ja maar, dan heb ik helemaal voor niks een fok account gemaakt...
Of geldt dat alleen voor echte brabo’s... wij zijn import..
Of beter, zij is import, ik ben export-import.
Dat daar een overleg voor nodig isquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:37 schreef Tele6 het volgende:
Bij mijn sportclub zijn ze nu aan het bespreken dat je vanaf nu niet meer in je handen mag tuffen voor je in een hindernis klimt![]()
Chilibonen zit vaak tomatensaus doorheen, beetje zoals witte bonen in tomatensaus. Ik koop die niet, veel te zoetquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
He JFlipfinally!
Vanavond iemand wat uitgelegd over calorieën. Daar doen ze blijkbaar niet aan in Syrië. Hij zit waarschijnlijk nog naar adem te happen van schrik dat een zak chips 500 cal is en 1 koekje net zoveel als 100 gr rijst. Hij snapte maar niet dat hij zoveel aankwammaar 2 pakken koekjes en 2 zakken chips op een dag weegt niet op tegen een half uur wandelen naar school.
Daarna even boodschappen gedaan, hoef ik morgen niet, maar er waren flink wat lege schappen, nauwelijks rijst. Gelukkig had ik dat ook niet nodig. Maar voor een recept heb ik altijd kidney bonen, die waren op (veel blik was op) dus maar chilibonen gepakt, zal elkaar niet veel ontlopen.
Verder vind ik het leuk als ook partners meekomen, degenen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn ook tof. Weet alleen niet, als ik er één had of ik die mee zou nemen. Ligt ook sterk aan de persoon.
Hoi Tele.. (of beter gezegd, hoi J)quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Spaart iedereen J's hier?
Ik ben zelf een J trouwens
Ontaarde moederquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:39 schreef minilot het volgende:
Günther: 'Mama, bed! Bed toe'
Ik: "Kan nog niet kind, Flip in tha house, moet bijlezen!"
Günther:
Magnesium lijkt me een stuk hygiënischer jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:37 schreef Tele6 het volgende:
Bij mijn sportclub zijn ze nu aan het bespreken dat je vanaf nu niet meer in je handen mag tuffen voor je in een hindernis klimt![]()
Valt mee toch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:42 schreef JFlip het volgende:
[..]
Hoi Tele.. (of beter gezegd, hoi J)
Je hebt er al 2, en nu wil je ook nog een J? Greedy, laat nog wat Js over voor de rest van de wereld! In Volendam hebben ze 3 J’s overigens, vind ik ook weer een beetje veel van goede..
Goed, zoals jullie merken wordt het niveau er niet beter op..
Hmm ik had ooit een collega die oorspronkelijk uit Eritrea kwam.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
He JFlipfinally!
Vanavond iemand wat uitgelegd over calorieën. Daar doen ze blijkbaar niet aan in Syrië. Hij zit waarschijnlijk nog naar adem te happen van schrik dat een zak chips 500 cal is en 1 koekje net zoveel als 100 gr rijst. Hij snapte maar niet dat hij zoveel aankwammaar 2 pakken koekjes en 2 zakken chips op een dag weegt niet op tegen een half uur wandelen naar school.
Daarna even boodschappen gedaan, hoef ik morgen niet, maar er waren flink wat lege schappen, nauwelijks rijst. Gelukkig had ik dat ook niet nodig. Maar voor een recept heb ik altijd kidney bonen, die waren op (veel blik was op) dus maar chilibonen gepakt, zal elkaar niet veel ontlopen.
Verder vind ik het leuk als ook partners meekomen, degenen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn ook tof. Weet alleen niet, als ik er één had of ik die mee zou nemen. Ligt ook sterk aan de persoon.
Ik heb ook een Gquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me. J is ofwel Lucky's ofwel mini's. F is Lonaa's. G is Pee's. A en B zijn van mij.
Ik heb ook een Gquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:30 schreef Myraela het volgende:
Ben jij een Brabo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:35 schreef JFlip het volgende:
[..]
Ja maar,ja maar, dan heb ik helemaal voor niks een fok account gemaakt...
Of geldt dat alleen voor echte brabo’s... wij zijn import..
Of beter, zij is import, ik ben export-import.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
... en dan eh.. zijn dat heel mijn partners niet. En nu?
Jullie tafel heeft in zijn geheel niet veel gestoelendansd volgens mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En heb bovendien zelf heel de avond bij P en fiets gezeten... en dan eh.. zijn dat heel mijn partners niet. En nu?
Komt ook een beetje door die bank... dat stoelendanst best lastig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie tafel heeft in zijn geheel niet veel gestoelendansd volgens mij.
Als het hbo is, die zijn ook dichtquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
Wij ook.
Wel handig, ik moet de komende drie weken lesgeven. Dus eh, dat wordt een uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |