Op de bovenste foto zie ik in ieder geval Beefheart en Nick Drake.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:59 schreef Gehenna het volgende:
Door met de CD'sEn die liggen verspreid door het huis op deze plekken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GCD001 Air - Moon Safari
[ afbeelding ]
[...]
Kloptquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:04 schreef bazbo het volgende:
[..]
Op de bovenste foto zie ik in ieder geval Beefheart en Nick Drake.
Die wat tegenvallende plaat erna met die schedel was voor mij ook een reden omdat te doen destijds. Maar inmiddels weer dik en dwars ingehaald, want daarna gingen ze weer als een speer kwam ik achterquote:Op donderdag 26 maart 2020 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
hierna ben ik ze uit het oog verloren maar het blijft toch wel een boeiende band.
Ik vond de albums hiervoor ook wel grappig maar ik heb nou net de ene hierna die weer een stuk minder is. Trouwens op deze EP staat ook de aphex twin cover van come to daddy was ik al weer vergeten erg leukquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:17 schreef bartrid het volgende:
Ah, Dillinger Escape Plans. 1 van de bands waar ik ooit na 4 nummers of zo weg ben gegaan bij hun concert. Man, wat was dat slecht. Ben het met je eens dat die EP wel het beste is wat ze gedaan hebben. Vond dit nummer ook wel aardig, maar dat klinkt dan ook best wel Tomahawk achtig en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |