twitter:2eKamertweets twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:31:04Het debat over de bestrijding van het #coronavirus is vanavond om 18.30 uur. De publieke tribune is gesloten voor publiek. Het debat is live te volgen via de gratis app Debat Direct en wordt live ondertiteld. Lees meer: https://t.co/U15rDS9YVX #covid19 #tweedekamer reageer retweet
ROTMAATREGELSquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:55 schreef Hexagon het volgende:
De VVD is zoals te verachten de pispaal van vanavond
Ze leest het!quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:57 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wacht ik app haar even.
I know! Ze wil wel een keer afspreken met je...maar je mag niet meer dan 99 vrienden meenemen.quote:
Ik als vader zijnde dan weer niet. 100% kans op besmetting.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef DW457 het volgende:
Ik sta heel erg achter de maatregel om die scholen open te houden, als vader zijnde.
Naja, dat vraag ik me dus af...ding is dat we nog te weinig weten om dit te kunnen zeggen. Ik moet echter wel blijven werken en ik kan dat niet thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik als vader zijnde dan weer niet. 100% kans op besmetting.
Dit idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef Kyran het volgende:
Als je door Kuzu al afgemaakt wordt dan ben je verloren hoor
hoezo dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef DW457 het volgende:
Ik sta heel erg achter de maatregel om die scholen open te houden, als vader zijnde.
Naam en rugnummer.quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
I know! Ze wil wel een keer afspreken met je...maar je mag niet meer dan 99 vrienden meenemen.
Omdat de kans op besmetting onder kinderen, vooralsnog, erg klein is en de gevolgen voor werkende ouders (zoals ik) erg groot is.quote:
In ons huis is afgelopen jaar echt elke griepje en koudje langsgeweestcdoor de kleine. Waarom zou dat nu anders zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Naja, dat vraag ik me dus af...ding is dat we nog te weinig weten om dit te kunnen zeggen. Ik moet echter wel blijven werken en ik kan dat niet thuis.
Ex partij van de dieren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Femke van Kooten-Arissen
Fractie van Kooten-Arissen
Door haar zou ik overwegen op 50plus te stemmen.quote:
Hier zie je juist wie er onderdeel is van het theater en wie niet. Het is zeer fascinerend, omdat ze grove fouten hebben gemaakt en zichzelf redelijk vastdraaien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Snap dit soort debatten niet, nooit maar ook nooit is er uit gekomen dat de coalitie ineens van gedachte veranderd.. Nu ook niet, ze beschermen elkaar
Eigen land eerstquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef Zorro het volgende:
We moeten reageren op wat we zien!
Dat het in andere landen al een paar weken eerder speelde en je mooi wordt voorgezegd hoe het zal gaan negeren we maar even
kinderen zijn juist de grootste bron van verspreiding volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Omdat de kans op besmetting onder kinderen, vooralsnog, erg klein is en de gevolgen voor werkende ouders (zoals ik) erg groot is.
Lopende afvalbakkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kinderen zijn juist de grootste bron van verspreiding volgens mij
Vaak wel, maar t is niet gezegd dat dat hier ook geldt. Er zijn nog weinig kinderen getroffen door dit virus. Maar goed, ik weet er verder niet genoeg van af of hier echt wat zinnigs over te zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kinderen zijn juist de grootste bron van verspreiding volgens mij
ESF afgelastenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat kunnen ze nog doen behalve scholen dichtgooien? Wat ik wel verstandig zou vinden.
God nee. Dan zit ik met drie kinderen thuis. De vakanties zijn al zo'n feestquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat kunnen ze nog doen behalve scholen dichtgooien? Wat ik wel verstandig zou vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |