Mja zwanger zijn is niet echt mijn hobby ofzo.. Vind het heel bijzonder allemaal hoor, weer zo'n klein wondertje in mijn buik voelen groeien en bewegen.. maar verder..quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb altijd medelijden met die hoogzwangere vrouwen.
Ik koop wel een sniper riflequote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker achter de ijscoboer aan waggelen
Zo loop jij er elke dag bijquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een zwangerschapklas die honger hebben
NIET MET MEER DAN 100 SAMENKOMENquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een zwangerschapklas die honger hebben
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:03 schreef Nizno het volgende:
ik zocht de tweet over zwangere die een winkel uit loopt en daar zal worden aangesproken door een krantenverkoper ofzo...
maar ze keek niet vriendelijk, zegt ene verkoper tegen andere, joh laat die maar lopen die heeft PMS
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:03 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een leuk punt in de zwangerschap
Mijn moeder is ooit een winkel uitgestuurd toen ze hoogzwanger was van mij.Die mevrouw was bang dat ze daar ging bevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mja zwanger zijn is niet echt mijn hobby ofzo.. Vind het heel bijzonder allemaal hoor, weer zo'n klein wondertje in mijn buik voelen groeien en bewegen.. maar verder..
Gelukkig kunnen ze niet zo makkelijk een sprintje trekken als ze hoogzwanger zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar boze zwangere vrouwen, oh boy, daar moet je voor uitkijken
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit een winkel uitgestuurd toen ze hoogzwanger was van mij.Die mevrouw was bang dat ze daar ging bevallen.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mja zwanger zijn is niet echt mijn hobby ofzo.. Vind het heel bijzonder allemaal hoor, weer zo'n klein wondertje in mijn buik voelen groeien en bewegen.. maar verder..
Wat ergquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit een winkel uitgestuurd toen ze hoogzwanger was van mij.Die mevrouw was bang dat ze daar ging bevallen.
En hoe hard denk je dat een kreupele, licht-obese oude zwarte panter kan rennen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze niet zo makkelijk een sprintje trekken als ze hoogzwanger zijn
quote:
ah krijgen we nu de bloederige verhalen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
En dan nog bevallen.. dat is ook al zo'n feest
Jammer, maar wel verstandigquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef Jippie68 het volgende:
Mijn feestelijke congres dinsdag is, zoals verwacht, ook afgelast. Nieuwe datum in het najaar.
uitscheuren!quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah krijgen we nu de bloederige verhalen?
Goed tochquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef Jippie68 het volgende:
Mijn feestelijke congres dinsdag is, zoals verwacht, ook afgelast. Nieuwe datum in het najaar.
bloedproppenquote:
Zo is hetquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:10 schreef Jippie68 het volgende:
Ja, verwachte nu ook een lage opkomst, dus beter verzetten.
[..]
Je vergeet de poep, pies, vruchtwater, tranen en transpiratie..quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Spannendquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:11 schreef dud0r het volgende:
Ik zit nog te wachten wat er bij mij op werk gecommuniceerd gaat worden
ja ook diequote:Op donderdag 12 maart 2020 20:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je vergeet de poep, pies, vruchtwater, tranen en transpiratie..
dan ondertussen nog even de tafel onderschijtenquote:
een weequote:Op donderdag 12 maart 2020 20:11 schreef dud0r het volgende:
En
[..]
dan ondertussen nog even de tafel onderschijten
Ach ja,ik ben ook eens heel trots het dorp in gefietst al roepend: Ïk heb een zusje."quote:
Hechtinkje extra.quote:
Heb je wel kans vanquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:12 schreef Dotteke het volgende:
Heb volgende week drie vergaderingen. Kijken of die ook afgelast worden.
Haha naja dat viel wel mee.. naja behalve bij de tweede, toen had ik een dubbele placenta die niet goed los kwam waardoor ik bijna een liter bloed had verloren.. alles stond al klaar om naar de OK te gaan, maar toen kwam hij gelukkig als nog los en was alles goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon om vragen of ze dat willen doen.quote:
En het hijgen, puffen, krijsen, lachen, huilen, schreeuwen, roepen, praten, hikken, zingen en fluisterenquote:
Mooi zo een bevallingquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha naja dat viel wel mee.. naja behalve bij de tweede, toen had ik een dubbele placenta die niet goed los kwam waardoor ik bijna een liter bloed had verloren.. alles stond al klaar om naar de OK te gaan, maar toen kwam hij gelukkig als nog los en was alles goed
Maar helemaal niet ingescheurd ofzo, dus viel allemaal wel mee
We vergaderen niet met 100 man 😀 dus wie weet.quote:
Wat zing je dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En het hijgen, puffen, krijsen, lachen, huilen, schreeuwen, roepen, praten, hikken, zingen en fluisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |