Jammer, ik probeer altijd minstens 100 mensen met me mee te nemen als ik naar de Lidl ga.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
Mensen kunnen nog wel de deur uit, maar niet groepen met meer dan 100 mensen

Haha ja ik zat ook al zoiets te denkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer, ik probeer altijd minstens 100 mensen met me mee te nemen als ik naar de Lidl ga.

Dus ik ben opeens werkloos.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
Bezoek aan kwetsbare personen moet beperkt worden, deze mensen wordt geadviseerd gezelschappen en OV te vermijden

Ongeveer zo, maar dan iets minder down.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Nou weet ik niet hoe hij er normaal uit ziet maar ik zou bijna zeggen dat hij zelf ziek is.

Zal wel heel weinig slapen momenteel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ongeveer zo, maar dan iets minder down.

Ja want als jij met je luie reet thuis zit kunnen jouw ouders de natie niet redden Nexum!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:34 schreef Nexum het volgende:
Ik wil gewoon 2 weken vrij en gewoon oude songfestival edities terugkijken IS DAT NOU ZOVEEL GEVRAAGD MENEERTJE RUTTE

Nee, en zeg je vriend dat hij z'n bronnen moet checken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:35 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Mijn vriend belde net dat ESF wordt gecancelled......weet iemand meer?

quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:35 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Mijn vriend belde net dat ESF wordt gecancelled......weet iemand meer?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en zeg je vriend dat hij z'n bronnen moet checken.

Nouja. Straks zijn we weer staats-Brabant en dus terug een wingewest.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:34 schreef Strani het volgende:
Jaap: "We hebben in Nederland nog een aantal provincies"
Van de andere provincies hebben we helaas afscheid moeten nemen

Oh jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja. Straks zijn we weer staats-Brabant en dus terug een wingewest.

Zit die me weer voor de gek te houdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en zeg je vriend dat hij z'n bronnen moet checken.

Aha. De eerste lul op pootjes dus geïdentificeerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:38 schreef Arizona het volgende:
Eerste collega: nou ik ga niet thuiswerken hoor, heb kinderen thuis!
En we zitten hier niet met 100 man op kantoor dus!

God vergeeft het echt wel als je een keertje thuis gaat biddenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:40 schreef Strani het volgende:
Ik zou, met alle respect, ook maar even niet naar de kerk gaan hoor. Dat is helaas nu even een luxe die men zich niet kan veroorloven.

Heel goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Zit die me weer voor de gek te houden
Zak m vanavond een elleboog verkopen😁😉😂

quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:34 schreef Strani het volgende:
Jaap: "We hebben in Nederland nog een aantal provincies"
Van de andere provincies hebben we helaas afscheid moeten nemen

Precies. En als hij dat niet doet dan moet je je afvragen of dat wel zo'n leuke god is om te vereren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
God vergeeft het echt wel als je een keertje thuis gaat bidden

In de Bijbel stond ook niet: Gaat heen en vermenigvuldigt ziekten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. En als hij dat niet doet dan moet je je afvragen of dat wel zo'n leuke god is om te vereren.

Ik vind die zeer specifieke vragen toch al irritant altijd. Meteen de reden dat ik niet geschikt zou zijn voor dit soort dingen, ik zou veel te snel mijn geduld verliezen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:40 schreef Strani het volgende:
Ik zou, met alle respect, ook maar even niet naar de kerk gaan hoor. Dat is helaas nu even een luxe die men zich niet kan veroorloven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |