Dit niet gewoon altijd al doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
over dat toiletpapier he... ik snap niet dat mensen zich daar zo druk om maken... als het echt op is ga ik gewoon alleen nog maar kakken op het toilet in de badkamer en zet ik na elke beurt gewoon de douchekop op m'n anus...
Ik snap niet dat iedereen niet standaard 40+ rollen op voorraad heeftquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
over dat toiletpapier he... ik snap niet dat mensen zich daar zo druk om maken... als het echt op is ga ik gewoon alleen nog maar kakken op het toilet in de badkamer en zet ik na elke beurt gewoon de douchekop op m'n anus...
Ja, wat ik zeg afhankelijk van uitslag verkiezingen en of CDA meedoet met volgende regering is hij na mrt volgend jaar staatssecretaris, volgens mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Samen met Carel Stolker, decaan uni Leiden, schrijvend aan verkiezingsprogramma CDA, lijkt me redelijk goede bron ja
Tweet alweer verwijderdquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:Sywert twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:56:41Alle universiteiten sluiten per direct hoor ik. Mogelijk ook andere onderwijsvormen. reageer retweet
Iedereen moet thuis werken fokkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:01 schreef KI1234 het volgende:
Waarom is fok zo traag? Het ging zelfs down daarnet.
Niet met zn allen massaal doorrammen.
Strikt noodzakelijke bijdrages graag.☺️😷
mee eensquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De mensen die inhoudelijk reageren staan tussen 100 en 500
Die zijn alweer op de terugweg toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koning en koningin hadden niet moeten vertrekken, die komen straks niet meer thuis
Ga je rap door je handdoeken heen. Zooals ik al zei tot mijn verbazing wa shet bij d elokale aldi gisteren al bijna op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Eigen vliegtuig en hij is piloot. Die komen overal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koning en koningin hadden niet moeten vertrekken, die komen straks niet meer thuis
Ze zweten zich allebei kapot zo te zien. Of het is heel warm daar, of ze hebben wat onder de ledenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
gewoon verkapte poging om Indonesie weer te koloniseren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het koningshuis neemt wel vaker de benen als het spannend wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat heb ik normaal omdat ik in bulk koop maar net nu was ik er bijna doorheenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen niet standaard 40+ rollen op voorraad heeft
Oh ja, het is juist een escape planquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Eigen vliegtuig en hij is piloot. Die komen overal.
Waar is Klaasgod eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
We missen eigenlijk alleen @:klaasweetalles en @:tong80
Ahja, ik zie het. Ik heb zelf ook van een betrouwbare bron binnen de uni gehoord dat de VU gaat sluiten, maar ook niets bevestigd verder.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:03 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
Smerig varken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Ja maar niet in cash, dat is gevaarlijk. Je mocht een tikkie naar Rutte sturen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:04 schreef Doublepain het volgende:
Krijg ik eindelijk mijn 1000 euro???
Hij doet hij het nogquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:05 schreef KI1234 het volgende:
@:Momo
Pagina kan niet worden gevonden.
https://forum-fok.digidip(...)c%2F2542796%2F9%2F25
Ook niet veiligquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:04 schreef Collide het volgende:
Voor 400¤ ben je vanavond nog veilig op Spitsbergen.
Immuniteit overleversquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Spaanse griep uitgedoofd was. Die was waarschijnlijk wel een tandje erger, maar toch wel enigzins vergelijkbaar.
wtfquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
2 nieuwe besmettingen in Groningen (stad)
De Spaanse griep is vooral in Afrika een probleem geweest, en die zijn uit zichzelf al meer geïsoleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Spaanse griep uitgedoofd was. Die was waarschijnlijk wel een tandje erger, maar toch wel enigzins vergelijkbaar.
Hier ook de pushmelding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Straks gaat fok ook crashen.quote:
Gerucht dat eentje in mijn wijk isquote:
Straquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef KI1234 het volgende:
Stra
[..]
Straks gaat fok ook crashen.
NOGMAALS NIET MASSAAL EN TEGELIJK JE REACTIES DOORRAMMEN MENSEN. AUB.
alleen als het belangrijk is
geen dankquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef superniger het volgende:
Wel mooi dit.
Alle FOK! legends in een topic. 😄
Welke wijk is dat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gerucht dat eentje in mijn wijk is
Ja, misschien iets om uit te bouwen na deze crisis. Geldt ook voor andere branches natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef speknek het volgende:
Sluiten van universiteiten lijkt me terecht. De docenten proberen van thuis te werken, en de studenten vinden dat daarom een goed moment om lekker op tafel te gaan feesten. Heel veel studenten nemen het echt totaal niet serieus.
Okequote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is hier GEEN sc.
De sc is hier:
COR / [En Don SC #1] HATSJOE
Selwerdquote:
Nope, dat komt volgende week pasquote:
Bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:09 schreef Collide het volgende:
Feyenoord - Ajax word zonder uitsupporters gespeeld
Is dat zo @GGMM @onlogisch ??quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:09 schreef Collide het volgende:
Feyenoord - Ajax word zonder uitsupporters gespeeld
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 15:09:51BREAKING: Czech Republic declares state of emergency due to coronavirus; events with more than 30 people banned, entertainment venues closed, and travel to and from 13 countries restricted - CT24 reageer retweet
Die foto die de ronde diet is dikke nep volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gerucht dat eentje in mijn wijk is
ik hoop het. 2 weken te laat, maar beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef Mammietje het volgende:
Ik ben bijna zenuwachtig! Zou er nu echt wat gaan gebeuren?
Hopelijk volgen wijquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 15:09:51BREAKING: Czech Republic declares state of emergency due to coronavirus; events with more than 30 people banned, entertainment venues closed, and travel to and from 13 countries restricted - CT24 reageer retweet
Dat klopt. Die foto klopt van geen kanten, dat is geen Selwerd, dat is niet eens Groningenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:10 schreef Galepinjo het volgende:
Die foto is
[..]
Die foto die de ronde diet is dikke nep volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |