Immuniteit overleversquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Spaanse griep uitgedoofd was. Die was waarschijnlijk wel een tandje erger, maar toch wel enigzins vergelijkbaar.
wtfquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
2 nieuwe besmettingen in Groningen (stad)
De Spaanse griep is vooral in Afrika een probleem geweest, en die zijn uit zichzelf al meer geïsoleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Spaanse griep uitgedoofd was. Die was waarschijnlijk wel een tandje erger, maar toch wel enigzins vergelijkbaar.
Hier ook de pushmelding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Straks gaat fok ook crashen.quote:
Gerucht dat eentje in mijn wijk isquote:
Straquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef KI1234 het volgende:
Stra
[..]
Straks gaat fok ook crashen.
NOGMAALS NIET MASSAAL EN TEGELIJK JE REACTIES DOORRAMMEN MENSEN. AUB.
alleen als het belangrijk is
geen dankquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:00 schreef superniger het volgende:
Wel mooi dit.
Alle FOK! legends in een topic. 😄
Welke wijk is dat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gerucht dat eentje in mijn wijk is
Ja, misschien iets om uit te bouwen na deze crisis. Geldt ook voor andere branches natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:06 schreef speknek het volgende:
Sluiten van universiteiten lijkt me terecht. De docenten proberen van thuis te werken, en de studenten vinden dat daarom een goed moment om lekker op tafel te gaan feesten. Heel veel studenten nemen het echt totaal niet serieus.
Okequote:Op donderdag 12 maart 2020 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is hier GEEN sc.
De sc is hier:
COR / [En Don SC #1] HATSJOE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |