Kleutergedrag. Zo kennen we de EU weer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:35 schreef KI1234 het volgende:
Dus de EU gaat retalieren tegen de VS:
https://www.volkskrant.nl(...)tensluiten~b799c0c0/
Klinkt een beetje hetzelfde als die marathon in Philadelphia tijdens de Spaanse Griepquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:35 schreef Tarado het volgende:
twitter:sinead_toomey twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:27:1770 out of 175 people who attended a conference in Boston have now been infected with #COVID19 and yet 60000 people a day are at Cheltenham. The decision to go ahead with Cheltenham this year will more than likely end up being one of the worst public health decisions of our time https://t.co/lIPFuk4wbq reageer retweet
Ja, lekker op de EU jammeren terwijl dit continu in de politiek gebeurt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Kleutergedrag. Zo kennen we de EU weer.
Is dat alles?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja, laffe Brabantse maatregelen gelden nu ook voor Friesland.
Verder gaat alles gewoon door
Nu maar hopen dat ze ook geen COR heeft ingeslagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:37 schreef Greenpeas het volgende:
Nou, mijn vrouw heeft net voor ¤210,- voorraad ingeslagen. Geeft me toch een wat geruster gevoel. En mocht het met een sisser aflopen dan heb ik in ieder geval een voorraadje.
twitter:lewis_goodall twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:28:53The Danish Parliament has passed a series of emergency laws to deal with Covid. They include:
-authorities able to enter infected person's home without court order.
-prohibition of large gatherings
-possibility of mandatory vaccination
-power to ration food/supplies reageer retweet
Ik heb ook zakken met rijst, pasta, houdbare melk, frisdrank etc hier thuis..quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:37 schreef Greenpeas het volgende:
Nou, mijn vrouw heeft net voor ¤210,- voorraad ingeslagen. Geeft me toch een wat geruster gevoel. En mocht het met een sisser aflopen dan heb ik in ieder geval een voorraadje.
Ik gebruik niet voor niets de term "(vooralsnog)" in mijn grafiek. Ik tel "bron onbekend" en "nog in onderzoek" bij elkaar op. Dat heb ik vanaf het begin op dezelfde manier gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Voor 123 gevallen is de bron onbekend, dat zijn er 33 meer dan gisteren.
Die andere die jij benoemd is nog van in onderzoek dus kan je niet zeggen dat die al geclassificeerd zijn
Wat is de stream link?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Ryan3 het volgende:
Welke zender is die pers co straks om 15.00u? NPO1?
Het uitroepen van een noodtoestand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Onder welke wetgeving? voorwaarden?
Bronquote:EU-president Charles Michel maakte in de ochtend bekend dat de lidstaten zich donderdag zullen buigen over het Amerikaanse inreisverbod. Nog niet eerder werd de EU getroffen door zo’n vergaande reismaatregel. ‘Economische ontregeling moet worden voorkomen’, aldus Michel op Twitter. Hij benadrukte dat Europa ‘alle noodzakelijke maatregelen neemt om de verspreiding van het coronavirus in te dammen en het aantal besmettingen te beperken.’
502 op Ziggoquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Ryan3 het volgende:
Hetzelfde schrift als Russisch maar nee dit is Bulgaars.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Pumpalov het volgende:
Hier in het stadje rijden nu tweemaal daags een tiental van deze busjes rond op de straten te ontsmetten. Openbaar vervoer wordt om de drie uur gereinigd en redelijk veel bedrijven verplichten hun werknemers van thuis te werken.
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet, kijk nu op mijn lap naar de NPO-tvgids, en daar staat alleen 15.00u journaal.quote:
Holy shitballs, dát zijn me nog eens maatregelen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
twitter:lewis_goodall twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:28:53The Danish Parliament has passed a series of emergency laws to deal with Covid. They include:
-authorities able to enter infected person's home without court order.
-prohibition of large gatherings
-possibility of mandatory vaccination
-power to ration food/supplies reageer retweet
Prima maatregelen van een modern landquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Pumpalov het volgende:
Hier in het stadje rijden nu tweemaal daags een tiental van deze busjes rond op de straten te ontsmetten. Openbaar vervoer wordt om de drie uur gereinigd en redelijk veel bedrijven verplichten hun werknemers van thuis te werken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat is bij de meeste studenten het geval tegenwoordig hoor.
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Ryan3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |