Voor twee weken dus. In eerste instantie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat Nederland betreft weet ik niet, wat ik wel weet is dat mijn vriendin haar uitwisseling met landen Polen, Denemarken, Turkije en Portugal is gecancelled en dat die scholen daar inmiddels al een week dicht zijn en ook voorlopig zullen blijven (verwachting is nog minstens 2 weken)
Je mag niet eens zelf meer bepalen of het overdreven is of niet?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:54 schreef Simmertje het volgende:
Collega: "ik vind het nog steeds overdreven en onnodig. Is het nou echt nodig om alles af te lasten" "mijn concert gaat nu niet door, ben daar echt boos over"
Mensen zijn zo ontzettend egoïstisch, daar kom je pas in dit soort tijden achter.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:57 schreef Richestorags het volgende:
In Noorwegen wordt alles afgesloten en het leger gemobiliseerd. Bron: Een vriend van mij uit Bergen.
Misschien dat we in Nederland de afstand tot 1,25 meter gaan verhogen tot elkaar.
Ja eens, maar ik vind dat ze het OV ook stil moeten leggen willen we er serieus werk van maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsnog, het gaat om het idee // de inconsequentie er van.
En maandagochtend waarschijnlijk 1,30 meter en twee keer je handen wassen i.p.v. één keer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:57 schreef Richestorags het volgende:
In Noorwegen wordt alles afgesloten en het leger gemobiliseerd. Bron: Een vriend van mij uit Bergen.
Misschien dat we in Nederland de afstand tot 1,25 meter gaan verhogen tot elkaar.
Wel een mooi gegeven dat we straks zo ongeveer het enige land in Europa zijn dat het voetbal dit weekend laat doorgaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsnog, het gaat om het idee // de inconsequentie er van.
Deze is ook wel toepasselijk:quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Als iedereen een lockdown instelt, zit Nederland vanzelf ook in een lockdown.
Wat moet je dan doen als ouder? Vrije dagen opnemen? Daar ben je zo doorheen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)scholen-sluiten.html
Als de scholen en universiteiten dicht gaan heb je sowieso veel minder mensen in de trein. En dat is dus ook waarom het een goede maatregel is. Tenzij al die kut scholieren denken oh ben lekker twee weken vrij ga morgen wel dagje amsterdam doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens, maar ik vind dat ze het OV ook stil moeten leggen willen we er serieus werk van maken.
Zo'n overvolle Sprinter voorzien van klimaatbeheersing is toch een broeinest van bacillen bij uitstek? En dan gaan we lopen zeiken over een handjevol uitsupporters uit Breda.
Er komt een verbod op hoesten. Stadstoezicht gaat het nauwlettend in de gaten houden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:57 schreef Richestorags het volgende:
Zou ook niet meer dan logisch zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor twee weken dus. In eerste instantie.
Dat gezegd hebbende; ik moet straks weer het OV inquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens, maar ik vind dat ze het OV ook stil moeten leggen willen we er serieus werk van maken.
Zo'n overvolle Sprinter voorzien van klimaatbeheersing is toch een broeinest van bacillen bij uitstek? En dan gaan we lopen zeiken over een handjevol uitsupporters uit Breda.
Plunderen van de MediaMarktquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Wie financiert je in quarantaine?
Is dat de staat?
Je hebt boodschapjes, werk, een opleiding eventueel, een bedrijf dat je moet runnen. Kinderen waar je voor moet zorgen.
Hoe gaat het westen hier mee om?
Voetbal mét publiek, bedoel je. Maar idd, behalve Broabant. Dat erkennen we niet haha. Of wel? Of niet? Of wel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een mooi gegeven dat we straks zo ongeveer het enige land in Europa zijn dat het voetbal dit weekend laat doorgaan
Figuur 4 is gebaseerd op figuur 5 meen ik.quote:
Als je wilt geef ik je de link naar alle beschikbare informatie, het is weken leeswerk nu, maar je kunt ook de stukken selecteren die je wilt lezen.quote:Jij had het over goed gedocumenteerde gevallen, maar er zullen ook gevallen geweest zijn die ze pas laattijdig of zelfs postmortem als civod-19 gevallen identificeerden. Dat lijkt ook de enige plausibele verklaring voor zo'n cijfer van 20% cijfer. Misschien waren de gevallen die jij gezien hebt de goede case studies, gevallen die van het begin opgevolgd werden.
Nou ja, misschien dat het geven van een elleboog aan elkaar ook wordt verboden. Ik was wat conservatief.quote:
Daarom OV schrappen, dan dwing je ze om lekker thuis te blijven. Met de auto loop je meer risico op een hartaanval als je je parkeergeld moet aftikken dan besmetting met Corona.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als de scholen en universiteiten dicht gaan heb je sowieso veel minder mensen in de trein. En dat is dus ook waarom het een goede maatregel is. Tenzij al die kut scholieren denken oh ben lekker twee weken vrij ga morgen wel dagje amsterdam doen.
Al die moeders hier in paniek, die willen gaan staken vanaf maandag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
In Portugal, Turkije, Denemarken, Polen waren deze al vanaf vorige week gesloten.
twitter:mmcintire twitterde op donderdag 12-03-2020 om 09:32:18Bedlam at U.S.-bound airlines at CDG in Paris early this a.m., as Americans pay as much as $20,000 for last-minute flights. https://t.co/kkbOAEFn4Y reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |