Kan je lekker doorwerken, zonder gestoord te worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef STING het volgende:
Het lijkt op straat en op kantoor wel of er schoolvakantie is
Aanstellers. Het is maar een griepje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef STING het volgende:
Het lijkt op straat en op kantoor wel of er schoolvakantie is
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:28 schreef gcjoel het volgende:
Laat ze eens opschieten met die thuiswerk tokens. Wil thuiswerken.
Wel netjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.
mooi woord voor scrabble.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.
Ja hier moet je als je uit Brabant komt, echter niemand durft als eerst te zeggen dat ze dat ook gaan doen. En vanuit de directie doen ze ook niks. Top die regels.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Coronavirusthuiswerkbeslisboomvoorzorgsmaatregel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi woord voor scrabble.
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hier moet je als je uit Brabant komt, echter niemand durft als eerst te zeggen dat ze dat ook gaan doen. En vanuit de directie doen ze ook niks. Top die regels.
Maar pas op hoor geen koffie voor elkaar halen ivm corona!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Coronavirusthuiswerkbeslisboomvoorzorgsmaatregel.
Ik vind dat ze het bij onze 3e concurrent wel wat beter aanpakken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:31 schreef STING het volgende:
[..]
Wel netjes
Hier is dat nog allemaal lekker vaag vooralsnog. We weten alleen dat het in de lucht hangt dat we binnenkort opgesplitst mogen gaan werken
Klein bedrijfje, dan kan datquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het bij onze 3e concurrent wel wat beter aanpakken.
Die geeft het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
rip.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delen
En over twee weken zit het hele bedrijf ziek thuis, allemaal tegelijk!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delen
Als ze geen klachten hebben dan prima tochquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hahaha ja lijkt me echt mooi.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
En over twee weken zit het hele bedrijf ziek thuis, allemaal tegelijk!Met je principes.
Uit nieuw onderzoek zou toch blijken dat mensen ook al besmettelijk zijn nog voor ze symptomen vertonen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ze geen klachten hebben dan prima toch
Zodra ze beginnen de kuchen wegsturen![]()
Bij ons geldt hetzelfde; maar gelukkig houden mensen zich daaraan
Ik denk niet dat er iemand is die ze dan weg zou sturen. Pas als iemand echt ziek is en het te laat is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ze geen klachten hebben dan prima toch
Zodra ze beginnen de kuchen wegsturen![]()
Bij ons geldt hetzelfde; maar gelukkig houden mensen zich daaraan
Maar niet thuiswerken want principes!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hahaha ja lijkt me echt mooi.![]()
1 collega bij mij op de kamer is nu ziek thuis. Even gerucht starten dat zij het heeft.
Ja maar ook echt minimaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uit nieuw onderzoek zou toch blijken dat mensen ook al besmettelijk zijn nog voor ze symptomen vertonen.
Jij?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die ze dan weg zou sturen. Pas als iemand echt ziek is en het te laat is.
We kunnen hier allemaal gewoon echt prima thuiswerken dus daarom hoeven ze het niet te laten.
Ga dan niet iedere dag mails sturen met nieuwe maatregelen.
Allemaal ziekquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
Zit er hier ook eentje zwaar te hoesten op metertje of 20 afstand.
Niemand luisterd naar mij, ik ben maar een pion.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ook echt minimaal.
[..]
Jij?
Zeg gewoon joh: klinkt niet gezond! Anders ga je niet even iedereen besmetten hier! Ga naar huis!
Neuh. Ik heb al een lijst met maatregelen die iig van kracht zijn t/m eind april. Want we zijn niet bezig met indammen, we zijn bezig met spreidenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week. Gaan we dan weer net doen alsof er niets aan de hand is.
Kies voor jezelf. En ga thuiswerken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niemand luisterd naar mij, ik ben maar een pion.![]()
Heb het al geprobeerd.
Je baas even erop aansprekenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niemand luisterd naar mij, ik ben maar een pion.![]()
Heb het al geprobeerd.
Ik bedoel meer bij mij op kantoor. Want deze week opeens hele week thuiswerken, maar volgende week heb ik alweer een paar overleggen gepland staan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb al een lijst met maatregelen die iig van kracht zijn t/m eind april. Want we zijn niet bezig met indammen, we zijn bezig met spreiden
Ik vind dat inmiddels zo aso als je flink moet hoesten en dan nog op het werk zitquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
Zit er hier ook eentje zwaar te hoesten op metertje of 20 afstand.
Kan dus nog niet want thuiswerk tokens zijn nog niet geregeld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kies voor jezelf. En ga thuiswerken.
Ah! O nee. Dat is raarquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer bij mij op kantoor. Want deze week opeens hele week thuiswerken, maar volgende week heb ik alweer een paar overleggen gepland staan.En cursus van gisteren is verplaatst naar volgende week.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan dus nog niet want thuiswerk tokens zijn nog niet geregeld.
Zeker als je thuis kan werken, waarom vind je jezelf dan zo belangrijk?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat inmiddels zo aso als je flink moet hoesten en dan nog op het werk zit
Ja, dat zijn betere maatregelen, maar hier volgen ze gewoon de richtlijnen van het RIVM. Dus ben benieuwd naar de maatregelen die zij aan gaan kondigen m.b.t. Brabant/Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! O nee. Dat is raar. Alles hier is opgeschort tot nadere orde
Helemaal gelijk heb je.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar goed. Ik wil vooral die token zo dat ik na de crisis deze lekker kan blijven gebruiken
Ja, maar wij hebben een iets andere functie als bedrijf zeg maarquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn betere maatregelen, maar hier volgen ze gewoon de richtlijnen van het RIVM. Dus ben benieuwd naar de maatregelen die zij aan gaan kondigen m.b.t. Brabant/Nederland.
Een stuk belangrijker inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben een iets andere functie als bedrijf zeg maar
Jup! Al ben ik daarin zelf totaal irrelevantquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een stuk belangrijker inderdaad.
Ik denk niet zo zeer zich belangrijk voelen, maar gewoon schijt hebben aan hun medemens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker als je thuis kan werken, waarom vind je jezelf dan zo belangrijk?
Ik ook en heb nog 10 meetings te gaan. Slecht geslapenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag eigenlijk.
allemaal afzeggen die meetings, veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook en heb nog 10 meetings te gaan. Slecht geslapen
Zijn er al een paar omgezet naar Skype inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
allemaal afzeggen die meetings, veel te gevaarlijk.
Goed bezig. Ik zag van de week ook een mail voorbij komen om skype in te stellen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er al een paar omgezet naar Skype inderdaad.
De rest is met direct collega's hier op de werkvloer, dus dan maakt het niet meer uit
Skype is bij ons ook al overbelast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er al een paar omgezet naar Skype inderdaad.
De rest is met directe collega's hier op de werkvloer, dus dan maakt het niet meer uit
Nee man, goede werkethiek! Lekker doorwerken!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat inmiddels zo aso als je flink moet hoesten en dan nog op het werk zit
tegen de tijd dat iedereen hier skype heeft ingesteld is die corona al lang wegquote:
Dat duurt nog wel een paar maanden hoor. In China wordt het alleen minder doordat ze extreem ingrijpende maatregelen hebben genomen. Wat we hier niet durven want ja de economie gaat voor alles.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat iedereen hier skype heeft ingesteld is die corona al lang weg
Precies. Steeds net even te laat actiequote:Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar maanden hoor. In China wordt het alleen minder doordat ze extreem ingrijpende maatregelen hebben genomen. Wat we hier niet durven want ja de economie gaat voor alles.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies. Steeds net even te laat actie![]()
Maar ik kan thuis werken, de token is actief![]()
Kom maar op met de maatregelen
Helaas heb ik ook een 4g kaart on de laptop, dus thuiswerken kan nog steeds.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:09 schreef aeque het volgende:
Je zult maar verplicht moeten thuiswerken en Ziggo hebben.
Extra dag vrij
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een tweet plaatsen hier maar ik faal
Wordt het echt minder of zeggen ze dat het minder wordt omdat daar ook de hele economie naar de tering gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar maanden hoor. In China wordt het alleen minder doordat ze extreem ingrijpende maatregelen hebben genomen. Wat we hier niet durven want ja de economie gaat voor alles.
jij onderschat hoe langzaam onze ict afdeling werkt..quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, dus ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij maakt er die allereerste tweet ever ofzo van. Lijkt wel geblockt.
Goeie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij onderschat hoe langzaam onze ict afdeling werkt..
Omg, dagtv kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef aeque het volgende:
Zonder internet wordt het leven van een kluizenaar wel moeilijk gemaakt. Geen Netflix.
Ligt er ook uit.quote:
Ik heb al allerlei series gedownload omdat ik er van uit ga dat Netflix, YouTube en Prime Video er uit gaan klappen als iedereen zometeen ziek thuis zit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef aeque het volgende:
Zonder internet wordt het leven van een kluizenaar wel moeilijk gemaakt. Geen Netflix.
Even een ommetje maken in de zonquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er ook uit.
Straks moet ik nog gaan schoonmaken omdat er niks anders te doen is.
Ik heb nog niet al m'n dvd's weggedaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al allerlei series gedownload omdat ik er van uit ga dat Netflix, YouTube en Prime Video er uit gaan klappen als iedereen zometeen ziek thuis zit.
dan kom je er pas achter hoe slecht discovery en national geographic geworden zijn en hoeveel versies van auction hunters er zijnquote:
kan altijd nog leren breien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef Californium het volgende:
En als Netflix eruit ligt is dat nogsteeds niet het einde van de wereld
Haha, grappenmaakster.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een ommetje maken in de zon
Alleen geen dvd speler meer?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog niet al m'n dvd's weggedaan
Dat denk jij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef Californium het volgende:
En als Netflix eruit ligt is dat nogsteeds niet het einde van de wereld
Omg ja zonquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een ommetje maken in de zon
Zal wel niet, dan is het natuurlijk aan het regenen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ja zon![]()
Hopelijk zo nog als ik pauze heb
Jij denkt dat geen Netflix wel het einde van de wereld is? Kleine wereld heb jij, hoe deed je dat dan voor het internet tijdperk?quote:
Dat niet denken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij denkt dat geen Netflix wel het einde van de wereld is? Kleine wereld heb jij, hoe deed je dat dan voor het internet tijdperk?
Doodongelukkig zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij denkt dat geen Netflix wel het einde van de wereld is? Kleine wereld heb jij, hoe deed je dat dan voor het internet tijdperk?
toen ging ik nog buiten spelen, maar ja, dat mag niet als je in quarantaine zit. Niemand wil dan met je spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel screenshots hier delen he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een mail gehad dat ze een groepsapp willen opzetten voor calamiteiten.
En nu straal je van geluk?quote:
Ik wel hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ging ik nog buiten spelen, maar ja, dat mag niet als je in quarantaine zit. Niemand wil dan met je spelen.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk voor mijn werk Oost-Europese dagtv, nog erger
zorg dat je besmet wordt!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
En nu straal je van geluk?
[..]
Ik wel hoormaar ik mag niet van mijn baas. Zoek een leuke besmette vrouw
Ja, echt wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
het is ook prachtig weer om buiten te spelen
Bewust met een besmet persoon omgaan kan me mijn baan kosten, of dan krijg ik iig geen betaling tijdens de quarantaine periode. Zullen we dat maar niet doenquote:
ach daar komen ze toch nooit achter dat het bewust wasquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Bewust met een besmet persoon omgaan kan me mijn baan kosten, of dan krijg ik iig geen betaling tijdens de quarantaine periode. Zullen we dat maar niet doen
Omdat ik iets aan het testen ben en ik nu naar een soort van Temptation Island kijken benquote:
Jaaaaa.... toch maar nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach daar komen ze toch nooit achter dat het bewust was
Toen had ik nog een leven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ik iets aan het testen ben en ik nu naar een soort van Temptation Island kijken ben![]()
Alleen zitten ze allemaal in een huis en ik heb geen idee wat het doel hiervan is.
Ik straal van de chocola.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
En nu straal je van geluk?
[..]
Ik wel hoormaar ik mag niet van mijn baas. Zoek een leuke besmette vrouw
Niks grappig aan hoor.quote:
Lijkt me best leukquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ik iets aan het testen ben en ik nu naar een soort van Temptation Island kijken ben![]()
Alleen zitten ze allemaal in een huis en ik heb geen idee wat het doel hiervan is.
Ex on the beach?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Wait what?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nijmegen is ook een no-go zone vanaf nu.
Kun je in ieder geval die date met cali eindelijk door laten gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt hij daarmee dus dat je pussy een no go zone is.quote:
Op neutraal terrein afspreken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval die date met cali eindelijk door laten gaan.
Zo kun je het ook zien idd!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval die date met cali eindelijk door laten gaan.
Daar... zit wat inquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt hij daarmee dus dat je pussy een no go zone is.
O my god. Zo lastig dit. Al deze hindernissenquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op neutraal terrein afspreken.
Check je DMquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
O my god. Zo lastig dit. Al deze hindernissen
Wat is neutraal? Utrecht? Ofzo?
Oehoe! Even kijkenquote:
Windkracht 9000!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
het is ook prachtig weer om buiten te spelen
ah, daar gaat de date met Cali.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Utrecht is toch ook redelijk besmet al. Friesland was toch nog veilig?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
O my god. Zo lastig dit. Al deze hindernissen
Wat is neutraal? Utrecht? Ofzo?
Ik geef niet zomaar mijn nr hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je dr telefoonnr nou nog niet? Soyboy van het jaar hier.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ah, daar gaat de date met Cali.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:15 schreef Californium het volgende:
Hoef ik niet meer te sporten en te scherenscheelt ook weer
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:15 schreef Californium het volgende:
Hoef ik niet meer te sporten en te scherenscheelt ook weer
Jij komt sowieso vrij weinig buiten dus jaquote:
Jij houdt niet van chubby harige vrouwen?quote:
Je was oke. Op zich.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Degene waar ik de komende week mee in een tent moet liggen moet vanmiddag naar de huisarts. Al een paar dagen koorts, hoesten en benauwdheid
Ja daarom is Ede veilig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij komt sowieso vrij weinig buiten dus ja
Heb je je vriendin toch overgehaald?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Degene waar ik de komende week mee in een tent moet liggen moet vanmiddag naar de huisarts. Al een paar dagen koorts, hoesten en benauwdheid
ligt er aan hoe harig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij houdt niet van chubby harige vrouwen?
Je mag dan toch nog wel buiten lopen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een strak blauwe lucht en mooie zon!
Je zou in Brabant zitten waarbij je 7 dagen lang sociale contacten moet mijden, waahaha!![]()
O, wacht.
Ik ben best harigquote:
Wat zijn de juiste plekKEN?quote:
Is juist goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag dan toch nog wel buiten lopen?
Zoiets jaquote:
Soort Russische roulette met wie je moet samenwerken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef rival het volgende:
Wij zijn met zijn 6en op deze afdeling en om de continuïteit te garanderen gaan we de komende weken gescheiden op 3 verschillende locaties werken.
Ik kreeg de kogelquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort Russische roulette met wie je moet samenwerken.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:46 schreef gcjoel het volgende:
Wij zojuist ook bericht. Gaan in 2 groepen thuis en op kantoor. Dan is maximaal 50% ziek
Maar niet met vrienden gezellig een terrasje pakkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag dan toch nog wel buiten lopen?
De rest is al lang aangestoken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:46 schreef gcjoel het volgende:
Wij zojuist ook bericht. Gaan in 2 groepen thuis en op kantoor. Dan is maximaal 50% ziek
Terrasje voor jezelfquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet met vrienden gezellig een terrasje pakken
als het doorgaat zal het een race buiten het kampioenschap zijn.quote:
Ja, dan hoef ik ook niet te kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het doorgaat zal het een race buiten het kampioenschap zijn.
Songfestival wordt ook gezellig.quote:
Superkut natuurlijk, dit zou echt een megajaar worden voor Nederland wat dat betreft. F1, ESF, EK.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Songfestival wordt ook gezellig.Iedereen filmpjes op YouTube plaatsen en filmpje met meeste likes wint.
EK is al een hele tijd dat het niks gaat worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Superkut natuurlijk, dit zou echt een megajaar worden voor Nederland wat dat betreft. F1, ESF, EK.
Geen idee, maar kan zijn dat ik het verkeerd heb verstaan en ze NOS zeidenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan zijn dat ik het verkeerd heb verstaan en ze NOS zeiden![]()
Die gebarentolk is geen verkeerd idee.
Dus eigenlijk heb je verstaan dat een bedrijf bepaalde maatregelen gaat nemen ivm corona, maar je hebt geen idee welk bedrijf en ook niet welke maatregelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan zijn dat ik het verkeerd heb verstaan en ze NOS zeiden![]()
Die gebarentolk is geen verkeerd idee.
heb je nu nog even om te trainen.quote:
Nee, om twee uur weer een persconferentie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je verstaan dat een bedrijf bepaalde maatregelen gaat nemen ivm corona, maar je hebt geen idee welk bedrijf en ook niet welke maatregelen.
ah, zo jammer. Al die tijd voor getraind...quote:
Ja, die had het wel goed voor elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:44 schreef Q. het volgende:
Zo'n kelder in Ruinerwold klinkt momenteel best aantrekkelijk.
Dat het pittig wordtquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat betekend?
Ik zou nu nog gaan als je wil. Straks wordt alles verboten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het pittig wordt
Kan ik vanavond nog naar de bios?
En dan 75 jaar na de bevrijding. Jezus dat valt ook helemaal in het water.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou nu nog gaan als je wil. Straks wordt alles verboten.
De bevrijding wordt teruggedraaid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan 75 jaar na de bevrijding. Jezus dat valt ook helemaal in het water.
Nein.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het pittig wordt
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand een liedje dat ik even kan draaien om weer gemotiveerd te worden?
En dan in de zaal gaan zitten hoesten en neus ophalen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het pittig wordt
Wel een bejaardenfilm dus misschien niet zo handig voor die andere mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan in de zaal gaan zitten hoesten en neus ophalen enzo
Dan moeten zij niet gaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een bejaardenfilm dus misschien niet zo handig voor die andere mensen.
Stralende zonquote:
Nee lijkt me ook niet echt een goed planquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat de finale van widm in het vondel cs wel door. Lijkt me ook niet echt een goed plan.
Ja, dat laatste sowieso inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet echt een goed plan
Cancellen wel. En vanwege corona, en vanwege t feit dat dat live in Vondel CS gewoon stom is en zendtijd afpakt van bv mol streken laten zien.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Thuiswerken is wel goed voor mijn huis.
Alle save-tijd vertraging via VPN wordt gebruikt om was op te vouwen en zo
Que?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:12 schreef aeque het volgende:
Bij de Lidl moet je contant geld in een bakje doen om te betalen.
Ja ik denk dat mijn huid echt mega netjes zou worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Thuiswerken is wel goed voor mijn huis.
Alle save-tijd vertraging via VPN wordt gebruikt om was op te vouwen en zo
Dan komen ze niet in contact met de mensen.quote:
Je huid is nu een rommeltje?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat mijn huid echt mega netjes zou worden.![]()
Maar zou wel alle koekjes opeten
daar wordt je niet direct netjes vanquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
thuiswerken is niet goed voor de eitjes.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad weinig effectiefquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan komen ze niet in contact met de mensen.
Dat je net 10 seconden geleden je geld hebt besprenkeld met je corona-hoestje maakt natuurlijk niet uit.
Alleen pin accepteren toch. Vies contant geld, bah.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan komen ze niet in contact met de mensen.
Dat je net 10 seconden geleden je geld hebt besprenkeld met je corona-hoestje maakt natuurlijk niet uit.
daar twijfel ik sowieso niet aan.quote:
3 weken thuis werken waarschijnlijk, voor zover ik dat kan. Al hebben we hier intern tot nu toe de instructie om de laptop wel mee naar huis te nemen en verdere instructies af te wachten of thuiswerken ook werkelijk verplicht wordt.quote:
Hier maandag weer gewoon naar kantoor want we hebben lang niet genoeg capaciteit om iedereen thuis te laten werken want dat kost teveel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 weken thuis werken waarschijnlijk, voor zover ik dat kan. Al hebben we hier intern tot nu toe de instructie om de laptop wel mee naar huis te nemen en verdere instructies af te wachten of thuiswerken ook werkelijk verplicht wordt.
Doktertje spelen faxie.gif.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]hele dag maskertjes op doen
Huis dus
Misschien heb je gewoon dom werk en ligt het niet aan de maatregelenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier maandag weer gewoon naar kantoor want we hebben lang niet genoeg capaciteit om iedereen thuis te laten werken want dat kost teveel.
Gezellig andermans vaste flexwerkplekjes in de kantoortuin besmettenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier maandag weer gewoon naar kantoor want we hebben lang niet genoeg capaciteit om iedereen thuis te laten werken want dat kost teveel.
Het probleem is dat heel veel bedrijven nog zo denken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon dom werk en ligt het niet aan de maatregelen
Ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon dom werk en ligt het niet aan de maatregelen
Gewoon thuis naarquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef STING het volgende:
Fijn, nu net dat ik zaterdag naar Star Trek II + William Shatner zou gaan
/geek
Ik kan geen stop aan vanuit huisquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thuiswerken is niet goed voor de eitjes.
Zolang het niet dicht is. Maar misschien laten ze maar 100 tegelijk binnenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef DrMarten het volgende:
Mijn Rijksmuseumidee gaat hem ook niet worden dus
Ze geven advies aan de regering en die veegt er vervolgens zijn reet mee af.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:09 schreef aeque het volgende:
RIVM is ook een mooie club. Hebben geen idee wat ze aan het doen zijn volgens mij.
ik ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan geen stop aan vanuit huis.
Lekker rustig dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zolang het niet dicht is. Maar misschien laten ze maar 100 tegelijk binnen
Dat is idd gewoon domquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het probleem is dat heel veel bedrijven nog zo denken.
Hier kan makkelijk iedereen thuis werken maar nee we doen alleen de helft.
Nu wordt extra duidelijk hoe vast iedereen zit in oude werkwijzen.
Welnee thuisblijven als je ziek bent is toch een fantastisch advies...quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze geven advies aan de regering en die veegt er vervolgens zijn reet mee af.
Want dat is het enige wat ze doen en zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee thuisblijven als je ziek bent is toch een fantastisch advies...
Maximaal twee weken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef Barbusse het volgende:
Ach, meerdere landen die er een zooitje van maken. Zo lang er nog geen sprake is van Italiaanse toestanden valt het mee.
Hallo meneer de ambtenaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Want dat is het enige wat ze doen en zeggen
Zoiets zou eigenlijk al standaard moeten zijn en niet eens benoemt hoeven te worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee thuisblijven als je ziek bent is toch een fantastisch advies...
Ik had wat concentratieproblemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
8,5 uur gewerkt vandaag. Vind het wel mooi geweest. Morgen weer verder.
Effectief was het waarschijnlijk geen 8,5, maar ja, dat heb je op kantoor ook niet.quote:
Sterker nog, ik werk nooit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij werkt niet eens. Je werkt altijd thuis
Das gewoon kutquote:
Mijn productiviteit ligt niet echt hoog met dit thuiswerkenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:19 schreef Faxie het volgende:
Heel weekend vol gepland met optredens, alles afgekapt
Probeer je een beetje buiten de deur te komen...
Ja fuck, had deze maand wel paar dingenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:19 schreef Faxie het volgende:
Heel weekend vol gepland met optredens, alles afgekapt
Probeer je een beetje buiten de deur te komen...
Ja nee dus, maar toch afgekaptquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]alsof naar jouw optredens meer dan 100 man komt?
Maar er zou wel 100 man of meer kunnen komen als ze uitverkopen?quote:
Geen idee. Ken die tenten nog niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar er zou wel 100 man of meer kunnen komen als ze uitverkopen?
Want dan is het daarom. Georganiseerd mag niet.
Morgen met een zekere kitechickquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om 1-op-1 af te spreken.
Dat wordt neukenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Van een schaal van 9 tot 10, hoe bezet is ze?
Tibet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je een club runde ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Maar thuiswerken is wel uitermate geschikt voor kalsarikännit
Dit:quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Ben naar bios geweest. Wat heb ik gemist?
quote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je een club runde ofzo.
Zit je een beetje saai kantoorwerk te doen.
9quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Whehehe...maar ik ben niet echt een nachtclub figuur. Als ik een eigen zaak zou hebben zou het een klein wijnbarretje zijn met een enorme selectie wijn en kaas. Of een platenzaak.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd aan het werk in warme landen, dan zou ik geen kantoorwerk doen.
Vind jou meer het Toppers typequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het raar dat ik zin heb om tickets te kopen voor montreax jazz festival?
Mooi aan de oever van het meer van Genève.
Eens met Faxiequote:
Deze past echt bij je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |