Kan je lekker doorwerken, zonder gestoord te worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef STING het volgende:
Het lijkt op straat en op kantoor wel of er schoolvakantie is
Aanstellers. Het is maar een griepje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef STING het volgende:
Het lijkt op straat en op kantoor wel of er schoolvakantie is
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:28 schreef gcjoel het volgende:
Laat ze eens opschieten met die thuiswerk tokens. Wil thuiswerken.
Wel netjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.
mooi woord voor scrabble.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben een hele thuiswerkbeslisboom, staat in wanneer je thuis mag/moet werken.
Ja hier moet je als je uit Brabant komt, echter niemand durft als eerst te zeggen dat ze dat ook gaan doen. En vanuit de directie doen ze ook niks. Top die regels.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Coronavirusthuiswerkbeslisboomvoorzorgsmaatregel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi woord voor scrabble.
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hier moet je als je uit Brabant komt, echter niemand durft als eerst te zeggen dat ze dat ook gaan doen. En vanuit de directie doen ze ook niks. Top die regels.
Maar pas op hoor geen koffie voor elkaar halen ivm corona!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Coronavirusthuiswerkbeslisboomvoorzorgsmaatregel.
Ik vind dat ze het bij onze 3e concurrent wel wat beter aanpakken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:31 schreef STING het volgende:
[..]
Wel netjes
Hier is dat nog allemaal lekker vaag vooralsnog. We weten alleen dat het in de lucht hangt dat we binnenkort opgesplitst mogen gaan werken
Klein bedrijfje, dan kan datquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het bij onze 3e concurrent wel wat beter aanpakken.
Die geeft het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle Brabanders werken hier thuis behalve mijn manager uit Tilburg want die is natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig hebben ze in Tilburg nergens last van.
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
rip.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delen
En over twee weken zit het hele bedrijf ziek thuis, allemaal tegelijk!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier dus niemand. Terwijl echt minstens 30% Brabander is. Maar men werkt normaal nooit thuis dus niemand durft de stap te zetten. En doordat hogerhand ook niet doorpakt zitten we hier nu gewoon corona te delen
Als ze geen klachten hebben dan prima tochquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hahaha ja lijkt me echt mooi.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
En over twee weken zit het hele bedrijf ziek thuis, allemaal tegelijk!Met je principes.
Uit nieuw onderzoek zou toch blijken dat mensen ook al besmettelijk zijn nog voor ze symptomen vertonen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ze geen klachten hebben dan prima toch
Zodra ze beginnen de kuchen wegsturen![]()
Bij ons geldt hetzelfde; maar gelukkig houden mensen zich daaraan
Ik denk niet dat er iemand is die ze dan weg zou sturen. Pas als iemand echt ziek is en het te laat is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ze geen klachten hebben dan prima toch
Zodra ze beginnen de kuchen wegsturen![]()
Bij ons geldt hetzelfde; maar gelukkig houden mensen zich daaraan
Maar niet thuiswerken want principes!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hahaha ja lijkt me echt mooi.![]()
1 collega bij mij op de kamer is nu ziek thuis. Even gerucht starten dat zij het heeft.
Ja maar ook echt minimaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uit nieuw onderzoek zou toch blijken dat mensen ook al besmettelijk zijn nog voor ze symptomen vertonen.
Jij?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die ze dan weg zou sturen. Pas als iemand echt ziek is en het te laat is.
We kunnen hier allemaal gewoon echt prima thuiswerken dus daarom hoeven ze het niet te laten.
Ga dan niet iedere dag mails sturen met nieuwe maatregelen.
Allemaal ziekquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
Zit er hier ook eentje zwaar te hoesten op metertje of 20 afstand.
Niemand luisterd naar mij, ik ben maar een pion.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ook echt minimaal.
[..]
Jij?
Zeg gewoon joh: klinkt niet gezond! Anders ga je niet even iedereen besmetten hier! Ga naar huis!
Neuh. Ik heb al een lijst met maatregelen die iig van kracht zijn t/m eind april. Want we zijn niet bezig met indammen, we zijn bezig met spreidenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week. Gaan we dan weer net doen alsof er niets aan de hand is.
Kies voor jezelf. En ga thuiswerken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niemand luisterd naar mij, ik ben maar een pion.![]()
Heb het al geprobeerd.
Je baas even erop aansprekenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niemand luisterd naar mij, ik ben maar een pion.![]()
Heb het al geprobeerd.
Ik bedoel meer bij mij op kantoor. Want deze week opeens hele week thuiswerken, maar volgende week heb ik alweer een paar overleggen gepland staan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb al een lijst met maatregelen die iig van kracht zijn t/m eind april. Want we zijn niet bezig met indammen, we zijn bezig met spreiden
Ik vind dat inmiddels zo aso als je flink moet hoesten en dan nog op het werk zitquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
Zit er hier ook eentje zwaar te hoesten op metertje of 20 afstand.
Kan dus nog niet want thuiswerk tokens zijn nog niet geregeld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kies voor jezelf. En ga thuiswerken.
Ah! O nee. Dat is raarquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer bij mij op kantoor. Want deze week opeens hele week thuiswerken, maar volgende week heb ik alweer een paar overleggen gepland staan.En cursus van gisteren is verplaatst naar volgende week.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan dus nog niet want thuiswerk tokens zijn nog niet geregeld.
Zeker als je thuis kan werken, waarom vind je jezelf dan zo belangrijk?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat inmiddels zo aso als je flink moet hoesten en dan nog op het werk zit
Ja, dat zijn betere maatregelen, maar hier volgen ze gewoon de richtlijnen van het RIVM. Dus ben benieuwd naar de maatregelen die zij aan gaan kondigen m.b.t. Brabant/Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! O nee. Dat is raar. Alles hier is opgeschort tot nadere orde
Helemaal gelijk heb je.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar goed. Ik wil vooral die token zo dat ik na de crisis deze lekker kan blijven gebruiken
Ja, maar wij hebben een iets andere functie als bedrijf zeg maarquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn betere maatregelen, maar hier volgen ze gewoon de richtlijnen van het RIVM. Dus ben benieuwd naar de maatregelen die zij aan gaan kondigen m.b.t. Brabant/Nederland.
Een stuk belangrijker inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben een iets andere functie als bedrijf zeg maar
Jup! Al ben ik daarin zelf totaal irrelevantquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een stuk belangrijker inderdaad.
Ik denk niet zo zeer zich belangrijk voelen, maar gewoon schijt hebben aan hun medemens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker als je thuis kan werken, waarom vind je jezelf dan zo belangrijk?
Ik ook en heb nog 10 meetings te gaan. Slecht geslapenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag eigenlijk.
allemaal afzeggen die meetings, veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook en heb nog 10 meetings te gaan. Slecht geslapen
Zijn er al een paar omgezet naar Skype inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
allemaal afzeggen die meetings, veel te gevaarlijk.
Goed bezig. Ik zag van de week ook een mail voorbij komen om skype in te stellen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er al een paar omgezet naar Skype inderdaad.
De rest is met direct collega's hier op de werkvloer, dus dan maakt het niet meer uit
Skype is bij ons ook al overbelast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn er al een paar omgezet naar Skype inderdaad.
De rest is met directe collega's hier op de werkvloer, dus dan maakt het niet meer uit
Nee man, goede werkethiek! Lekker doorwerken!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat inmiddels zo aso als je flink moet hoesten en dan nog op het werk zit
tegen de tijd dat iedereen hier skype heeft ingesteld is die corona al lang wegquote:
Dat duurt nog wel een paar maanden hoor. In China wordt het alleen minder doordat ze extreem ingrijpende maatregelen hebben genomen. Wat we hier niet durven want ja de economie gaat voor alles.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat iedereen hier skype heeft ingesteld is die corona al lang weg
Precies. Steeds net even te laat actiequote:Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar maanden hoor. In China wordt het alleen minder doordat ze extreem ingrijpende maatregelen hebben genomen. Wat we hier niet durven want ja de economie gaat voor alles.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies. Steeds net even te laat actie![]()
Maar ik kan thuis werken, de token is actief![]()
Kom maar op met de maatregelen
Helaas heb ik ook een 4g kaart on de laptop, dus thuiswerken kan nog steeds.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:09 schreef aeque het volgende:
Je zult maar verplicht moeten thuiswerken en Ziggo hebben.
Extra dag vrij
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een tweet plaatsen hier maar ik faal
Wordt het echt minder of zeggen ze dat het minder wordt omdat daar ook de hele economie naar de tering gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar maanden hoor. In China wordt het alleen minder doordat ze extreem ingrijpende maatregelen hebben genomen. Wat we hier niet durven want ja de economie gaat voor alles.
jij onderschat hoe langzaam onze ict afdeling werkt..quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet, dus ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij maakt er die allereerste tweet ever ofzo van. Lijkt wel geblockt.
Goeie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij onderschat hoe langzaam onze ict afdeling werkt..
Omg, dagtv kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef aeque het volgende:
Zonder internet wordt het leven van een kluizenaar wel moeilijk gemaakt. Geen Netflix.
Ligt er ook uit.quote:
Ik heb al allerlei series gedownload omdat ik er van uit ga dat Netflix, YouTube en Prime Video er uit gaan klappen als iedereen zometeen ziek thuis zit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef aeque het volgende:
Zonder internet wordt het leven van een kluizenaar wel moeilijk gemaakt. Geen Netflix.
Even een ommetje maken in de zonquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er ook uit.
Straks moet ik nog gaan schoonmaken omdat er niks anders te doen is.
Ik heb nog niet al m'n dvd's weggedaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al allerlei series gedownload omdat ik er van uit ga dat Netflix, YouTube en Prime Video er uit gaan klappen als iedereen zometeen ziek thuis zit.
dan kom je er pas achter hoe slecht discovery en national geographic geworden zijn en hoeveel versies van auction hunters er zijnquote:
kan altijd nog leren breien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef Californium het volgende:
En als Netflix eruit ligt is dat nogsteeds niet het einde van de wereld
Haha, grappenmaakster.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een ommetje maken in de zon
Alleen geen dvd speler meer?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog niet al m'n dvd's weggedaan
Dat denk jij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef Californium het volgende:
En als Netflix eruit ligt is dat nogsteeds niet het einde van de wereld
Omg ja zonquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een ommetje maken in de zon
Zal wel niet, dan is het natuurlijk aan het regenen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ja zon![]()
Hopelijk zo nog als ik pauze heb
Jij denkt dat geen Netflix wel het einde van de wereld is? Kleine wereld heb jij, hoe deed je dat dan voor het internet tijdperk?quote:
Dat niet denken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij denkt dat geen Netflix wel het einde van de wereld is? Kleine wereld heb jij, hoe deed je dat dan voor het internet tijdperk?
Doodongelukkig zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij denkt dat geen Netflix wel het einde van de wereld is? Kleine wereld heb jij, hoe deed je dat dan voor het internet tijdperk?
toen ging ik nog buiten spelen, maar ja, dat mag niet als je in quarantaine zit. Niemand wil dan met je spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel screenshots hier delen he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een mail gehad dat ze een groepsapp willen opzetten voor calamiteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |