Dat denk ik ook wel. Nieuwe crisis incomingquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
gaat nog wel een stukje verder naar beneden.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haags typte ja dus ik typte nee
Benzine is wel goedkoper, dat is dan wel een voordeel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Nieuwe crisis incoming
nou vooruit dan maar.quote:
Mwah dat denk ik dat het wel meevalt maar de komende maanden zal het nog wel zakken, daarna trekt het vanzelf weer recht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Nieuwe crisis incoming
Holleeeequote:Op donderdag 12 maart 2020 09:39 schreef noodgang het volgende:
De AEX noteert inmiddels een verlies van 7 procent, op 450 punten. De Amsterdamse beurs heeft alle koerswinst van de afgelopen 3,5 jaar weggevaagd.
Lekker joh, 3,5 jaar in een paar dagen weg
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Ik hoop het. Op zich was de economie toch al wel over de piek, dus een recessie zou niet heel onlogisch zijn, maar gelukkig ben ik geen econoomquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar.
Tegen haags in gaan steun ik altijd.
[..]
Mwah dat denk ik dat het wel meevalt maar de komende maanden zal het nog wel zakken, daarna trekt het vanzelf weer recht.
Economen gebruiken ook alleen maar een glazen bol. Ik vertrouw den ambetenaar meer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik hoop het. Op zich was de economie toch al wel over de piek, dus een recessie zou niet heel onlogisch zijn, maar gelukkig ben ik geen econoom
ik ook niet. We merken het wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik hoop het. Op zich was de economie toch al wel over de piek, dus een recessie zou niet heel onlogisch zijn, maar gelukkig ben ik geen econoom
in je mond?quote:
jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet. We merken het wel.
[..]
in je mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |