abonnementen ibood.com bol.com
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:53:41 #126
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191976634
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
Laat de lente maar komen!! Er zit tenminste 1 iemand al lekker in het ☀️ O+

[ afbeelding ]
O+
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_191976635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hoe je het ook wil noemen. Je snapt toch wel waarom ze dit soort evenementen afgelasten?
Tuurlijk.

Maar Maart is Mei niet. Dat zeg ik alleen. :)
pi_191976686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:53 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Maar Maart is Mei niet. Dat zeg ik alleen. :)
Ja maar je kunt bij zo’n groot evenement natuurlijk niet een week van te worden nog eens zeggen okť jongens we doen het toch niet :P
pi_191976741
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja maar je kunt bij zo’n groot evenement natuurlijk niet een week van te worden nog eens zeggen okť jongens we doen het toch niet :P
Dat snap ik. :P

Maar dat kun je ook niet half maart al doen.
In China is de piek voorbij. Na drie maanden.
Hier is het in februari ergens begonnen. Ik snap dat ze nog effe wachten.
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:10:10 #130
115121 Arizona
#neverforget
pi_191976904
@Mandy040986 leuk gesproken van je moeder :D

Ik hoop ook dat het ESF doorgaat, maar hou er stiekem al wel rekening mee dat het afgelast wordt. Dan is de teleurstelling hopelijk iets minder groot straks _O-

Mondkapjes in de kleuren van de landen, wat een topidee *O* .
Twente O+
The sun always shines on TV
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:11:30 #131
115121 Arizona
#neverforget
pi_191976922
quote:

[..]

Ik hoop wel dat ze zo lang mogelijk wachten, maar dat zal ook wel. Het lijkt me makkelijker iets last minute af te gelasten, dan het nu al af te blazen en dan in mei te bedenken, shiiittt, het had best door kunnen gaan.
Twente O+
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:12:27 #132
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191976942
quote:

[..]

Och, als een kazerne afblazen nadat er al voor miljoenen aan infrastructuur is aangelegd geen probleem is, dan kunnen ze dit ook eerst nog wel wat langer aankijken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191976960
Of ze stellen het circa 2 maanden uit. Maar laten wij positief blijven

Kuch#kutcorona#kuch
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:17:13 #134
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191977017
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:13 schreef ato het volgende:
Of ze stellen het circa 2 maanden uit. Maar laten wij positief blijven

Kuch#kutcorona#kuch
Inreisverbod voor ato!
Hij mag het land niet meer in, tenzij hij vliegt over Londen, want dan is het volgens de Trump ineens wel veilig of zo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 11:21:02 #135
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191977068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:09 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Het is afwachten, maar ik ga er gewoon vanuit dat het doorgaat en dat er dus strengere maatregelen aan vast zitten.

Ik vond haar reactie in ieder geval mooi. Zij loopt toch gevaar, terwijl wij het waarschijnlijk kunnen uitzieken.
De instelling van je moeder is echt heel mooi, maar er zijn ook andere mensen die kwetsbaar zijn en die er niet zo over denken dat men het risico maar moet nemen. Al die bezoekers gaan ook weer naar huis, naar hun ouders, opa, oma etc. Komen tijdens hun reis naar huis weer vele anderen tegen in vliegtuigen die tegen die tijd misschien niet eens gaan. ;)

Ik vind het dubbel. Ik snap wat ze zegt en wat anderen hier zeggen, maar tegelijkertijd ben ik best bozig op alle grote dingen die op dit moment nu doorgaan. Dit weekend enzo. Je moet het aantal besmettingen iig proberen te vertragen om de ziekenhuizen niet te laten overspoelen. Anders heeft iedereen die een hartaanval of auto ongeluk krijgt straks ook een heel groot probleem.

Dus ja, ik wil knettergraag dat het esf doorgaat. Maar niet ten koste van alles. Dan desnoods maar drie maanden later ofzo als alles overal hopelijk een stuk rustiger is.

En een ESF waarbij een derde van de deelnemers niet meer meedoet is voor niemand leuk, toch? :@ Hoe moet ItaliŽ meedoen als het nog op slot zit? IsraŽl? Etc?
Koutist in opleiding.
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:22:53 #136
115121 Arizona
#neverforget
pi_191977089
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

De instelling van je moeder is echt heel mooi, maar er zijn ook andere mensen die kwetsbaar zijn en die er niet zo over denken dat men het risico maar moet nemen. Al die bezoekers gaan ook weer naar huis, naar hun ouders, opa, oma etc. Komen tijdens hun reis naar huis weer vele anderen tegen in vliegtuigen die tegen die tijd misschien niet eens gaan. ;)

Ik vind het dubbel. Ik snap wat ze zegt en wat anderen hier zeggen, maar tegelijkertijd ben ik best bozig op alle grote dingen die op dit moment nu doorgaan. Dit weekend enzo. Je moet het aantal besmettingen iig proberen te vertragen om de ziekenhuizen niet te laten overspoelen. Anders heeft iedereen die een hartaanval of auto ongeluk krijgt straks ook een heel groot probleem.

Dus ja, ik wil knettergraag dat het esf doorgaat. Maar niet ten koste van alles. Dan desnoods maar drie maanden later ofzo als alles overal hopelijk een stuk rustiger is.

En een ESF waarbij een derde van de deelnemers niet meer meedoet is voor niemand leuk, toch? :@ Hoe moet ItaliŽ meedoen als het nog op slot zit? IsraŽl? Etc?
Helemaal mee eens. Ik hoop het zooooo hard, dat het gewoon door kan gaan. Maar als het niet realistisch is, dan houdt het op.
Misschien kan ItaliŽ als hologram meedoen :@.
Nee, liever geen ESF dan een half ESF.
Twente O+
pi_191977130
quote:

[..]

Dat snapt zij ook, natuurlijk. Mijn moeder zal ook nu niet zomaar naar Brabant gaan bijvoorbeeld.En zij beweert ook helemaal niet om voor andere mensen te spreken of zo, maar zij is gewoon nuchter als ze zegt dat er ook maatregelen getroffen kunnen worden waardoor het ESF doorgaat. Of dat nou in mei of in juli of augustus is.

Uitstel zie ik namelijk best gebeuren. Het helemaal aflassen niet.
pi_191977132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:11 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat ze zo lang mogelijk wachten, maar dat zal ook wel. Het lijkt me makkelijker iets last minute af te gelasten, dan het nu al af te blazen en dan in mei te bedenken, shiiittt, het had best door kunnen gaan.
Nu hoeft ook nog niet, maar begin april toch zeker wel aangezien er ook veel hotels en vluchten geboekt zijn.
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:26:49 #139
181667 Strani
De enige echte Iberogast
pi_191977164
quote:

[..]

Ik kan me hier wel in vinden. Het is een beetje als wanneer iemand gaat vliegen en zegt 'als het mijn tijd is, dan is dat maar zo'. En al die anderen op die vlucht dan? :+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 11:28:05 #140
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191977180
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Dat snapt zij ook, natuurlijk. En zij beweert ook helemaal niet om voor andere mensen te spreken of zo, maar zij is gewoon nuchter als ze zegt dat er ook maatregelen getroffen kunnen worden waardoor het ESF doorgaat. Of dat nou in mei of in juli of augustus is.
Ah dat had ik niet begrepen uit je/haar bericht, dat eventuele uitstellen. :) Want dan is denk ik iedereen het er gewoon mee eens (pas laten doorgaan als het risico er amper meer is, maar dan heb je wrs ook die mondkapjes in kleuren niet meer nodig?) Dus mijn reactie was omdat het klonk alsof ze het in mei gewoon wilde laten doorgaan. :P
Koutist in opleiding.
pi_191977189
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik kan me hier wel in vinden. Het is een beetje als wanneer iemand gaat vliegen en zegt 'als het mijn tijd is, dan is dat maar zo'. En al die anderen op die vlucht dan? :+
Voordat iemand denkt dat mijn moeder zomaar risico's neemt en dat de rest maar kan stikken omdat ze toch doodgaat, dat is dus niet zo en dat was haar bedoeling ook helemaal niet. :)
pi_191977202
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dat had ik niet begrepen uit je/haar bericht, dat eventuele uitstellen. :) Want dan is denk ik iedereen het er gewoon mee eens, maar het klonk alsof ze het in mei gewoon wilde laten doorgaan. :P
Ze heeft het nergens over mei gehad. :)

Zij had het over het helemaal cancelen van het evenement.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 11:30:43 #143
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191977230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Voordat iemand denkt dat mijn moeder zomaar risico's neemt en dat de rest maar kan stikken omdat ze toch doodgaat, dat is dus niet zo en dat was haar bedoeling ook helemaal niet. :)
Geloven we zeker. Denk dat de verwarring erin zat dat er niet in stond 'of in augustus ofzo' :D

Dat is altijd het verwarrende van wat letters op een scherm. Maar volgens mij zijn we het dan gewoon allemaal eens. *O*

Ik zou er zelf ook liever in augustus ofzo staan als het allemaal een stuk kalmer is.
Koutist in opleiding.
pi_191977231
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dat had ik niet begrepen uit je/haar bericht, dat eventuele uitstellen. :) Want dan is denk ik iedereen het er gewoon mee eens (pas laten doorgaan als het risico er amper meer is, maar dan heb je wrs ook die mondkapjes in kleuren niet meer nodig?) Dus mijn reactie was omdat het klonk alsof ze het in mei gewoon wilde laten doorgaan. :P
Ok. :)
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:31:03 #145
115121 Arizona
#neverforget
pi_191977239
quote:

[..]

Die indruk had ik totaal niet :)
Gewoon een gepassioneerd persoon :)
Twente O+
pi_191977260
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Geloven we zeker. Denk dat de verwarring erin zat dat er niet in stond 'of in augustus ofzo' :D

Dat is altijd het verwarrende van wat letters op een scherm. Maar volgens mij zijn we het dan gewoon allemaal eens. *O*

Ik zou er zelf ook liever in augustus ofzo staan als het allemaal een stuk kalmer is.
Misschien had ik dat erbij moeten zetten. Ze had het echt over het helemaal cancelen van het ESF, dat dat niet perse hoeft. De mondkapjes vond ze zelf gewoon een leuk idee. :)
pi_191977270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Die indruk had ik totaal niet :)
Gewoon een gepassioneerd persoon :)
Je moet eens weten wat voor gevloek ik uit dat bericht heb gefilterd. _O-
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:33:25 #148
181667 Strani
De enige echte Iberogast
pi_191977277
quote:

[..]

Nee hoor, snap ik. Maar het blijft moeilijk allemaal natuurlijk. Verder hou ik ook hoop dat het doorgaat hoor. En zoniet, dat ze het dan allemaal maar een jaar overslaan en dat Rotterdam het dan volgend jaar host met alle liedjes die nu al bekend zijn. Ik heb persoonlijk liever dat, dan een ESF zonder publiek.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
pi_191977284
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het half april nog steeds veel erger wordt, zie ik uitstel wel gebeuren, ja.

Ik hoop zelf dat het gewoon afzwakt allemaal. :)
pi_191977320
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee hoor, snap ik. Maar het blijft moeilijk allemaal natuurlijk. Verder hou ik ook hoop dat het doorgaat hoor. En zoniet, dat ze het dan allemaal maar een jaar overslaan en dat Rotterdam het dan volgend jaar host met alle liedjes die nu al bekend zijn. Ik heb persoonlijk liever dat, dan een ESF zonder publiek.
:Y

Ze zag op tv dat het misschien helemaal niet door zou gaan, dus vandaar haar relaas, haha.

Ik hou me gewoon aan de richtlijnen van het RIVM en hoop dat anderen dat ook doen. Meer kun je toch niet. En mijn moeder mijdt de risicogebieden in Nederland op dit moment.

Niemand heeft een glazen bol, dus wie weet hoe het volgende maand is.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')