abonnement Unibet Coolblue
pi_191972266
EricHolthaus twitterde op donderdag 12-03-2020 om 01:26:35 Trump is proposing DEFUNDING Medicare during a pandemic health crisis — as a form of economic stimulus.

I didn’t expect to have to say this but, during a public health crisis you should INCREASE funding for health care, not decrease it.

This is… terrifying. https://t.co/jFpcHPoreJ reageer retweet
klootzak is het ook
  User die overal opduikt 2022 donderdag 12 maart 2020 @ 03:59:58 #102
186611 Haags
pi_191972978
Eyo
Zonder wrijving geen glans
pi_191973624
Goodmorning everyone
pi_191974136
Goedemorgen, zo heerlijk dat het om half 7 al licht is, want elke morgen in het donker door het park wandelen met de hond is ook niet zo fijn. Ik ben wel niet zo bang aangelegd maar het loopt wel wat prettiger nu het wat lichter is.
*O*
pi_191974211
< 0,1 mm neerslag vandaag zei de weerapp.

*Kijkt naar buiten.

Jawel hoor, het komt gewoon weer met bakken tegelijk uit de lucht. |:(
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191974887
Tom Hanks en vrouw blijkbaar positief getest op corona (in Australië)...

edit: net de toespraak van Trump gezien, die klinkt ook alsof hij corona heeft.
pi_191974984
quote:
Dat songfestival moet gewoon doorgaan hoor. Kijk, dat virus is klote en als ik het krijg, ga ik waarschijnlijk dood, maar zelfs dat weet je niet. Wij gaan gewoon uit eten met mijn verjaardag. Ik doe alles wat ik kan, ik was mijn handen vaker, ik gebruikte al papieren zakdoekjes, ik nies in mijn elleboog en doe die achterlijke elleboogboks, maar wat voor mij belangrijker is, is dat andere mensen zich daaraan houden. Ik ben kwetsbaar en ik denk graag dat gezonde mensen hun gezonde verstand gebruiken. En daarom ga ik gewoon uit eten. Als er iets is dat ik van mijn ellende heb geleerd, is dat zorgen maken over iets wat buiten je macht ligt zinloos is. Het Songfestival kan de nodige maatregelen treffen. Zo’n warmtescanner zoals we die weleens op het vliegveld zagen, al delen ze voor mij part handschoenen en mondkapjes in de kleuren van de deelnemende landen uit. Laat men handenwassen bij aankomst en vertrek. Zeg dat het bezoeken van het ESF op eigen risico is. (Kwetsbare) mensen die het toch griezelig vinden, hoeven dan niet te gaan, maar laat de keuze aan de mensen zelf. En vertrouw erop dat men zich ook zelf goed aan de maatregelen houdt. Ik heb twee kankers, een coma en een beroerte overleefd. Daar komt Corona echt niet tussen. Echt niet.
Aldus mijn moeder over Corona en het ESF.
pi_191975198
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:51 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Aldus mijn moeder over Corona en het ESF.
Kan me haar emotie voorstellen...

Tegelijk zie ik het ESF op dit moment even niet meer gebeuren dit jaar.
Hopelijk ziet het er begin mei wat rooskleuriger uit.
pi_191975233
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Kan me haar emotie voorstellen...

Tegelijk zie ik het ESF op dit moment even niet meer gebeuren dit jaar.
Hopelijk ziet het er begin mei wat rooskleuriger uit.
Het is afwachten, maar ik ga er gewoon vanuit dat het doorgaat en dat er dus strengere maatregelen aan vast zitten.

Ik vond haar reactie in ieder geval mooi. Zij loopt toch gevaar, terwijl wij het waarschijnlijk kunnen uitzieken.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:23:51 #110
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191975426
Ik wil ook mondkapjes met vlaggen er op! Laten we het maar leuk maken... :D
pi_191975949
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:51 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Aldus mijn moeder over Corona en het ESF.
Wat een sterke vrouw is je moeder! O+

Ik ga er ook gewoon van uit dat het ESF door gaat, ja ik weet het struisvogel enzo maar we hebben nog even dus misschien dammen we het virus in. Leuk idee trouwens van je moeder, mondkapjes in de kleur van de deelnemende landen *O*
pi_191975973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:23 schreef lashatumbai het volgende:
Ik wil ook mondkapjes met vlaggen er op! Laten we het maar leuk maken... :D
Precies. :)
pi_191975984
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:02 schreef summer52 het volgende:

[..]

Wat een sterke vrouw is je moeder! O+

Ik ga er ook gewoon van uit dat het ESF door gaat, ja ik weet het struisvogel enzo maar we hebben nog even dus misschien dammen we het virus in. Leuk idee trouwens van je moeder, mondkapjes in de kleur van de deelnemende landen *O*
Uit China in ieder geval ‘goede’ berichten.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191975996
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:02 schreef summer52 het volgende:

[..]

Wat een sterke vrouw is je moeder! O+

Ik ga er ook gewoon van uit dat het ESF door gaat, ja ik weet het struisvogel enzo maar we hebben nog even dus misschien dammen we het virus in. Leuk idee trouwens van je moeder, mondkapjes in de kleur van de deelnemende landen *O*
Jatog. *O*

Je kunt in het ergste geval best dit soort dingen invoeren en het toch door laten gaan, lijkt me.
pi_191976004
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:09 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Het is afwachten, maar ik ga er gewoon vanuit dat het doorgaat en dat er dus strengere maatregelen aan vast zitten.

Ik vond haar reactie in ieder geval mooi. Zij loopt toch gevaar, terwijl wij het waarschijnlijk kunnen uitzieken.
Een lieve reactie inderdaad, maar ja... zelfs als er geen enkel kwetsbaar mens heen gaat, kunnen die alsnog worden besmet via de mensen die er wél heen gaan. Dus dat risico zullen ze niet willen nemen. Hoewel, Rutte & co zijn nu nog aardig laks, en lijken economische belangen veel zwaarder te wegen dan volksgezondheid, dus wie weet.
pi_191976046
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:04 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Uit China in ieder geval ‘goede’ berichten.
Misschien even de risicogebieden van NL op slot doen, sorry Brabanders, tot mei? :X
pi_191976092
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een lieve reactie inderdaad, maar ja... zelfs als er geen enkel kwetsbaar mens heen gaat, kunnen die alsnog worden besmet via de mensen die er wél heen gaan. Dus dat risico zullen ze niet willen nemen. Hoewel, Rutte & co zijn nu nog aardig laks, en lijken economische belangen veel zwaarder te wegen dan volksgezondheid, dus wie weet.
Kwetsbare mensen zijn altijd kwetsbaar.
Wij kunnen alleen maar ons best doen om het niet door te geven voor het geval we het bij ons dragen, door de richtlijnen door het RIVM te volgen. Meer kun je niet doen.

Mijn moeder zou aan een gewone longontsteking ook kunnen overlijden, zeg maar.

Stel ze zeggen dat ESF af, dan nog kan ze besmet raken door mensen, want daar is ze kwetsbaar voor. Daar doet zo’n evenement cancelen niets aan.
pi_191976152
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:12 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Kwetsbare mensen zijn altijd kwetsbaar.
Wij kunnen alleen maar ons best doen om het niet door te geven voor het geval we het bij ons dragen, door de richtlijnen door het RIVM te volgen. Meer kun je niet doen.

Mijn moeder zou aan een gewone longontsteking ook kunnen overlijden, zeg maar.

Stel ze zeggen dat ESF af, dan nog kan ze besmet raken door mensen, want daar is ze kwetsbaar voor. Daar doet zo’n evenement cancelen niets aan.
Jawel, zo'n evenement cancel je namelijk om de verspreiding in te dammen. Natuurlijk kan het virus zich ook elders verspreiden, maar daar gaat het nu niet om.
pi_191976177
JAAAAAAAA ER IS EEN PETITIE WAARBIJ ZE MIJN SCHOOL WILLEN GAAN DICHTGOOIEN
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191976199
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Jawel, zo'n evenement cancel je namelijk om de verspreiding in te dammen. Natuurlijk kan het virus zich ook elders verspreiden, maar daar gaat het nu niet om.
Indammen?
Er zijn nu al meer dan 500 besmettingen in Nederland. Wereldwijd zijn het er zoveel meer.
Die indamfase zijn we allang voorbij.

Dan zie ik het ze nog eerder uitstellen. Maar helemaal afzeggen zie ik niet gebeuren.
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 10:43:21 #121
375570 crew  Cyan9
pi_191976493
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:51 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Aldus mijn moeder over Corona en het ESF.
Ik mag jouw moeder wel.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191976510
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:19 schreef Nexum het volgende:
JAAAAAAAA ER IS EEN PETITIE WAARBIJ ZE MIJN SCHOOL WILLEN GAAN DICHTGOOIEN
_O-
pi_191976580
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:20 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Indammen?
Er zijn nu al meer dan 500 besmettingen in Nederland. Wereldwijd zijn het er zoveel meer.
Die indamfase zijn we allang voorbij.
Hoe je het ook wil noemen. Je snapt toch wel waarom ze dit soort evenementen afgelasten?
pi_191976604
Laat de lente maar komen!! Er zit tenminste 1 iemand al lekker in het ☀️ O+

pi_191976625
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:51 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Aldus mijn moeder over Corona en het ESF.
Mondkapjes in kleuren van de landen _O_

Wat mooi gesproken van je moeder O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191976634
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef summer52 het volgende:
Laat de lente maar komen!! Er zit tenminste 1 iemand al lekker in het ☀️ O+

[ afbeelding ]
O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191976635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hoe je het ook wil noemen. Je snapt toch wel waarom ze dit soort evenementen afgelasten?
Tuurlijk.

Maar Maart is Mei niet. Dat zeg ik alleen. :)
pi_191976686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:53 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Maar Maart is Mei niet. Dat zeg ik alleen. :)
Ja maar je kunt bij zo’n groot evenement natuurlijk niet een week van te worden nog eens zeggen oké jongens we doen het toch niet :P
pi_191976741
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja maar je kunt bij zo’n groot evenement natuurlijk niet een week van te worden nog eens zeggen oké jongens we doen het toch niet :P
Dat snap ik. :P


Maar dat kun je ook niet half maart al doen.
In China is de piek voorbij. Na drie maanden.
Hier is het in februari ergens begonnen. Ik snap dat ze nog effe wachten.
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:10:10 #130
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191976904
@Mandy040986 leuk gesproken van je moeder :D

Ik hoop ook dat het ESF doorgaat, maar hou er stiekem al wel rekening mee dat het afgelast wordt. Dan is de teleurstelling hopelijk iets minder groot straks _O-

Mondkapjes in de kleuren van de landen, wat een topidee *O* .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:11:30 #131
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191976922
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja maar je kunt bij zo’n groot evenement natuurlijk niet een week van te worden nog eens zeggen oké jongens we doen het toch niet :P
Ik hoop wel dat ze zo lang mogelijk wachten, maar dat zal ook wel. Het lijkt me makkelijker iets last minute af te gelasten, dan het nu al af te blazen en dan in mei te bedenken, shiiittt, het had best door kunnen gaan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:12:27 #132
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191976942
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja maar je kunt bij zo’n groot evenement natuurlijk niet een week van te worden nog eens zeggen oké jongens we doen het toch niet :P
Och, als een kazerne afblazen nadat er al voor miljoenen aan infrastructuur is aangelegd geen probleem is, dan kunnen ze dit ook eerst nog wel wat langer aankijken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2020 @ 11:13:36 #133
368283 ato
pi_191976960
Of ze stellen het circa 2 maanden uit. Maar laten wij positief blijven

Kuch#kutcorona#kuch
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:17:13 #134
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191977017
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:13 schreef ato het volgende:
Of ze stellen het circa 2 maanden uit. Maar laten wij positief blijven

Kuch#kutcorona#kuch
Inreisverbod voor ato!
Hij mag het land niet meer in, tenzij hij vliegt over Londen, want dan is het volgens de Trump ineens wel veilig of zo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 maart 2020 @ 11:21:02 #135
163650 Greys
pi_191977068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:09 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Het is afwachten, maar ik ga er gewoon vanuit dat het doorgaat en dat er dus strengere maatregelen aan vast zitten.

Ik vond haar reactie in ieder geval mooi. Zij loopt toch gevaar, terwijl wij het waarschijnlijk kunnen uitzieken.
De instelling van je moeder is echt heel mooi, maar er zijn ook andere mensen die kwetsbaar zijn en die er niet zo over denken dat men het risico maar moet nemen. Al die bezoekers gaan ook weer naar huis, naar hun ouders, opa, oma etc. Komen tijdens hun reis naar huis weer vele anderen tegen in vliegtuigen die tegen die tijd misschien niet eens gaan. ;)

Ik vind het dubbel. Ik snap wat ze zegt en wat anderen hier zeggen, maar tegelijkertijd ben ik best bozig op alle grote dingen die op dit moment nu doorgaan. Dit weekend enzo. Je moet het aantal besmettingen iig proberen te vertragen om de ziekenhuizen niet te laten overspoelen. Anders heeft iedereen die een hartaanval of auto ongeluk krijgt straks ook een heel groot probleem.

Dus ja, ik wil knettergraag dat het esf doorgaat. Maar niet ten koste van alles. Dan desnoods maar drie maanden later ofzo als alles overal hopelijk een stuk rustiger is.

En een ESF waarbij een derde van de deelnemers niet meer meedoet is voor niemand leuk, toch? :@ Hoe moet Italië meedoen als het nog op slot zit? Israël? Etc?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:22:53 #136
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191977089
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

De instelling van je moeder is echt heel mooi, maar er zijn ook andere mensen die kwetsbaar zijn en die er niet zo over denken dat men het risico maar moet nemen. Al die bezoekers gaan ook weer naar huis, naar hun ouders, opa, oma etc. Komen tijdens hun reis naar huis weer vele anderen tegen in vliegtuigen die tegen die tijd misschien niet eens gaan. ;)

Ik vind het dubbel. Ik snap wat ze zegt en wat anderen hier zeggen, maar tegelijkertijd ben ik best bozig op alle grote dingen die op dit moment nu doorgaan. Dit weekend enzo. Je moet het aantal besmettingen iig proberen te vertragen om de ziekenhuizen niet te laten overspoelen. Anders heeft iedereen die een hartaanval of auto ongeluk krijgt straks ook een heel groot probleem.

Dus ja, ik wil knettergraag dat het esf doorgaat. Maar niet ten koste van alles. Dan desnoods maar drie maanden later ofzo als alles overal hopelijk een stuk rustiger is.

En een ESF waarbij een derde van de deelnemers niet meer meedoet is voor niemand leuk, toch? :@ Hoe moet Italië meedoen als het nog op slot zit? Israël? Etc?
Helemaal mee eens. Ik hoop het zooooo hard, dat het gewoon door kan gaan. Maar als het niet realistisch is, dan houdt het op.
Misschien kan Italië als hologram meedoen :@.
Nee, liever geen ESF dan een half ESF.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191977130
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

De instelling van je moeder is echt heel mooi, maar er zijn ook andere mensen die kwetsbaar zijn en die er niet zo over denken dat men het risico maar moet nemen. Al die bezoekers gaan ook weer naar huis, naar hun ouders, opa, oma etc. Komen tijdens hun reis naar huis weer vele anderen tegen in vliegtuigen die tegen die tijd misschien niet eens gaan. ;)

Ik vind het dubbel. Ik snap wat ze zegt en wat anderen hier zeggen, maar tegelijkertijd ben ik best bozig op alle grote dingen die op dit moment nu doorgaan. Dit weekend enzo. Je moet het aantal besmettingen iig proberen te vertragen om de ziekenhuizen niet te laten overspoelen. Anders heeft iedereen die een hartaanval of auto ongeluk krijgt straks ook een heel groot probleem.

Dus ja, ik wil knettergraag dat het esf doorgaat. Maar niet ten koste van alles. Dan desnoods maar drie maanden later ofzo als alles overal hopelijk een stuk rustiger is.

En een ESF waarbij een derde van de deelnemers niet meer meedoet is voor niemand leuk, toch? :@ Hoe moet Italië meedoen als het nog op slot zit? Israël? Etc?
Dat snapt zij ook, natuurlijk. Mijn moeder zal ook nu niet zomaar naar Brabant gaan bijvoorbeeld.En zij beweert ook helemaal niet om voor andere mensen te spreken of zo, maar zij is gewoon nuchter als ze zegt dat er ook maatregelen getroffen kunnen worden waardoor het ESF doorgaat. Of dat nou in mei of in juli of augustus is.

Uitstel zie ik namelijk best gebeuren. Het helemaal aflassen niet.
pi_191977132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:11 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat ze zo lang mogelijk wachten, maar dat zal ook wel. Het lijkt me makkelijker iets last minute af te gelasten, dan het nu al af te blazen en dan in mei te bedenken, shiiittt, het had best door kunnen gaan.
Nu hoeft ook nog niet, maar begin april toch zeker wel aangezien er ook veel hotels en vluchten geboekt zijn.
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:26:49 #139
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191977164
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

De instelling van je moeder is echt heel mooi, maar er zijn ook andere mensen die kwetsbaar zijn en die er niet zo over denken dat men het risico maar moet nemen. Al die bezoekers gaan ook weer naar huis, naar hun ouders, opa, oma etc. Komen tijdens hun reis naar huis weer vele anderen tegen in vliegtuigen die tegen die tijd misschien niet eens gaan. ;)

Ik vind het dubbel. Ik snap wat ze zegt en wat anderen hier zeggen, maar tegelijkertijd ben ik best bozig op alle grote dingen die op dit moment nu doorgaan. Dit weekend enzo. Je moet het aantal besmettingen iig proberen te vertragen om de ziekenhuizen niet te laten overspoelen. Anders heeft iedereen die een hartaanval of auto ongeluk krijgt straks ook een heel groot probleem.

Dus ja, ik wil knettergraag dat het esf doorgaat. Maar niet ten koste van alles. Dan desnoods maar drie maanden later ofzo als alles overal hopelijk een stuk rustiger is.

En een ESF waarbij een derde van de deelnemers niet meer meedoet is voor niemand leuk, toch? :@ Hoe moet Italië meedoen als het nog op slot zit? Israël? Etc?
Ik kan me hier wel in vinden. Het is een beetje als wanneer iemand gaat vliegen en zegt 'als het mijn tijd is, dan is dat maar zo'. En al die anderen op die vlucht dan? :+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 maart 2020 @ 11:28:05 #140
163650 Greys
pi_191977180
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Dat snapt zij ook, natuurlijk. En zij beweert ook helemaal niet om voor andere mensen te spreken of zo, maar zij is gewoon nuchter als ze zegt dat er ook maatregelen getroffen kunnen worden waardoor het ESF doorgaat. Of dat nou in mei of in juli of augustus is.
Ah dat had ik niet begrepen uit je/haar bericht, dat eventuele uitstellen. :) Want dan is denk ik iedereen het er gewoon mee eens (pas laten doorgaan als het risico er amper meer is, maar dan heb je wrs ook die mondkapjes in kleuren niet meer nodig?) Dus mijn reactie was omdat het klonk alsof ze het in mei gewoon wilde laten doorgaan. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191977189
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik kan me hier wel in vinden. Het is een beetje als wanneer iemand gaat vliegen en zegt 'als het mijn tijd is, dan is dat maar zo'. En al die anderen op die vlucht dan? :+
Voordat iemand denkt dat mijn moeder zomaar risico's neemt en dat de rest maar kan stikken omdat ze toch doodgaat, dat is dus niet zo en dat was haar bedoeling ook helemaal niet. :)
pi_191977202
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dat had ik niet begrepen uit je/haar bericht, dat eventuele uitstellen. :) Want dan is denk ik iedereen het er gewoon mee eens, maar het klonk alsof ze het in mei gewoon wilde laten doorgaan. :P
Ze heeft het nergens over mei gehad. :)

Zij had het over het helemaal cancelen van het evenement.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 maart 2020 @ 11:30:43 #143
163650 Greys
pi_191977230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Voordat iemand denkt dat mijn moeder zomaar risico's neemt en dat de rest maar kan stikken omdat ze toch doodgaat, dat is dus niet zo en dat was haar bedoeling ook helemaal niet. :)
Geloven we zeker. Denk dat de verwarring erin zat dat er niet in stond 'of in augustus ofzo' :D

Dat is altijd het verwarrende van wat letters op een scherm. Maar volgens mij zijn we het dan gewoon allemaal eens. *O*

Ik zou er zelf ook liever in augustus ofzo staan als het allemaal een stuk kalmer is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191977231
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dat had ik niet begrepen uit je/haar bericht, dat eventuele uitstellen. :) Want dan is denk ik iedereen het er gewoon mee eens (pas laten doorgaan als het risico er amper meer is, maar dan heb je wrs ook die mondkapjes in kleuren niet meer nodig?) Dus mijn reactie was omdat het klonk alsof ze het in mei gewoon wilde laten doorgaan. :P
Ok. :)
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:31:03 #145
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191977239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Voordat iemand denkt dat mijn moeder zomaar risico's neemt en dat de rest maar kan stikken omdat ze toch doodgaat, dat is dus niet zo en dat was haar bedoeling ook helemaal niet. :)
Die indruk had ik totaal niet :)
Gewoon een gepassioneerd persoon :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191977260
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Geloven we zeker. Denk dat de verwarring erin zat dat er niet in stond 'of in augustus ofzo' :D

Dat is altijd het verwarrende van wat letters op een scherm. Maar volgens mij zijn we het dan gewoon allemaal eens. *O*

Ik zou er zelf ook liever in augustus ofzo staan als het allemaal een stuk kalmer is.
Misschien had ik dat erbij moeten zetten. Ze had het echt over het helemaal cancelen van het ESF, dat dat niet perse hoeft. De mondkapjes vond ze zelf gewoon een leuk idee. :)
pi_191977270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Die indruk had ik totaal niet :)
Gewoon een gepassioneerd persoon :)
Je moet eens weten wat voor gevloek ik uit dat bericht heb gefilterd. _O-
  donderdag 12 maart 2020 @ 11:33:25 #148
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191977277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Voordat iemand denkt dat mijn moeder zomaar risico's neemt en dat de rest maar kan stikken omdat ze toch doodgaat, dat is dus niet zo en dat was haar bedoeling ook helemaal niet. :)
Nee hoor, snap ik. Maar het blijft moeilijk allemaal natuurlijk. Verder hou ik ook hoop dat het doorgaat hoor. En zoniet, dat ze het dan allemaal maar een jaar overslaan en dat Rotterdam het dan volgend jaar host met alle liedjes die nu al bekend zijn. Ik heb persoonlijk liever dat, dan een ESF zonder publiek.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191977284
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Geloven we zeker. Denk dat de verwarring erin zat dat er niet in stond 'of in augustus ofzo' :D

Dat is altijd het verwarrende van wat letters op een scherm. Maar volgens mij zijn we het dan gewoon allemaal eens. *O*

Ik zou er zelf ook liever in augustus ofzo staan als het allemaal een stuk kalmer is.
Als het half april nog steeds veel erger wordt, zie ik uitstel wel gebeuren, ja.

Ik hoop zelf dat het gewoon afzwakt allemaal. :)
pi_191977320
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee hoor, snap ik. Maar het blijft moeilijk allemaal natuurlijk. Verder hou ik ook hoop dat het doorgaat hoor. En zoniet, dat ze het dan allemaal maar een jaar overslaan en dat Rotterdam het dan volgend jaar host met alle liedjes die nu al bekend zijn. Ik heb persoonlijk liever dat, dan een ESF zonder publiek.
:Y

Ze zag op tv dat het misschien helemaal niet door zou gaan, dus vandaar haar relaas, haha.

Ik hou me gewoon aan de richtlijnen van het RIVM en hoop dat anderen dat ook doen. Meer kun je toch niet. En mijn moeder mijdt de risicogebieden in Nederland op dit moment.

Niemand heeft een glazen bol, dus wie weet hoe het volgende maand is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')