abonnement Unibet Coolblue
pi_191970958


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..

Laatste 'boxen':

Loontjah



Helsinki


Frumzel

pi_191970990
Het is nu voor de derde keer dat ik bij dezelfde bakker langskom en ergens voel ik me toch een beetje beschaamd, omdat ik alleen maar kom voor de TGTG boxen. Er zijn drie bakkers dichterbij, dus haal ik er normaal nooit brood of gebak.

Magic Box van drie weken terug:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de magic box van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191989085
Hier heeft de jumbo nu een koelschap met 70% kortings producten die aan de datum zijn.

In de buurt doen er geen jumbo s meer mee met to good to go.
pi_191989286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef het-is-mij het volgende:
Hier heeft de jumbo nu een koelschap met 70% kortings producten die aan de datum zijn.

In de buurt doen er geen jumbo s meer mee met to good to go.
Hier ook, we aten van de week biefstuk voor 2.50 ipv 8 euro en van de week een hele maaltijd voor 2 euro. We hebben de vriezer al vol liggen met vlees en zoon had geluk met aardbeien voor 50 cent. Ideaal die bak!
pi_191990608
Dat zijn mooie koopjes.

Hier werd de bak vd week rond de middag geïntroduceerd en had net s ochtends uitgebreid boodschappen gedaan, beetje jammer ;)

Zag er wel op de foto dunkin donuts, chocomelk en aardappeltjes etc in liggen.

Goed initiatief.
Zo heeft iedereen er wat aan.

Nadeel van to good to go vind ik de ophaaltijd en hier in de buurt zijn er maar weinig deelnemende winkels waardoor je echt heel snel moet zijn met reserveren.
pi_191998283
Ophaaltijd vindt ik ook wel een dingetje. Hier zijn er 2 onwijs laat op de avond. Eén tussen 21.30-22.00 en één tussen 23.00-23.59. Zijn toch geen tijden meer.....
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:31:29 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191998448
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:18 schreef soapie het volgende:
Ophaaltijd vindt ik ook wel een dingetje. Hier zijn er 2 onwijs laat op de avond. Eén tussen 21.30-22.00 en één tussen 23.00-23.59. Zijn toch geen tijden meer.....
Restaurants zeker? Niet heel gek dat die laat zijn met hun openingstijden. Een supermarkt op dat tijdstip zou ik wel raar vinden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191998579
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Restaurants zeker? Niet heel gek dat die laat zijn met hun openingstijden. Een supermarkt op dat tijdstip zou ik wel raar vinden.
Ik wil zo graag een keer een pakket van de Spar City hier, maar dat is dus ook best vrij laat. Het is nog geen 10 minuten lopen maar in het donker en met wind en kou vind ik dat dus 10x niks. Gelukkig wordt het snel weer langer licht en dan kan dat mooi mijn laatste rondje van de dag worden met de hont :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191998595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:09 schreef Nazil het volgende:

[..]

Hier ook, we aten van de week biefstuk voor 2.50 ipv 8 euro en van de week een hele maaltijd voor 2 euro. We hebben de vriezer al vol liggen met vlees en zoon had geluk met aardbeien voor 50 cent. Ideaal die bak!
Wordt dat dan heel de dag bijgehouden? Of moet je juist vroeg zijn of tegen sluitingstijd?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191998603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Het is nu voor de derde keer dat ik bij dezelfde bakker langskom en ergens voel ik me toch een beetje beschaamd, omdat ik alleen maar kom voor de TGTG boxen. Er zijn drie bakkers dichterbij, dus haal ik er normaal nooit brood of gebak.

Magic Box van drie weken terug:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de magic box van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie pakketten hoor ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192020194
Gisteren weer een pakket bij Maison Blanc in Delft gehaald.

Gehaktbrood, kilo gehaktballetjes, mango yoghurt, kaasblokjes, 400 gram koekjes, camambert, smoothie, bakje olijven, 5 bakjes salade (krab, kipsate, dat soort smaken), een zak mosterdsaus, 2 muffins, 4 candybars en een bakje lasagne :Y)
Op de gehaktballetjes na is vrijwel alles nog goed tot april.

En vandaag bij Scoupy een box voor ¤ 6,99 besteld met producten ter waarde van ¤ 28. 20 Producten waarvan er eentje tot eind maart en de rest tot eind april goed is. Wordt gratis thuisbezorgd, ben benieuwd!
pi_192029245


Twee boxen, samen een tientje.
Diverse salades, bakje ballen in tomatensaus, bakje stamppot, bakje lunchwraps, bakje lasagne, bakje macaroni, bakje gegrillde groenten, pizza.
Ik hoef de komende dagen niet te hamsteren. :9

Op mijn vraag mededeling dat ik de app (na controle door de medewerker) zelf wel zou swipen werd ik vreemd aangekeken :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 14 maart 2020 @ 23:46:34 #13
370431 drakin
vurig typje
pi_192038882
Lang geen pakketje meer gehad en toen zag ik ineens house of taste, een winkel met zeer bijzondere producten, echt een taste winkel. Ik verwachte een klein pakket met bijzondere smaakjes aangezien een biologisch worstje er al te koop ligt voor 7 euro. (maar ook lemon curd die elders weer voordeliger is dus de prijzen zijn ook weer aangepast naar uiterlijk overkomen van een leuk winkeltje)

Maar mooi pakketje, echt superlekker brood!

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192053021
met het sluiten van horeca, zal er wel veel aanbiedingen komen
pi_192053514
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:38 schreef -Chakotay- het volgende:
met het sluiten van horeca, zal er wel veel aanbiedingen komen
:D / aasgier :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192054164
Ik vraag me af of alle horeca de TGTG app nu vullen? Of mag dat ook al niet meer?
(Als in; horeca op slot, de bende moet verkocht worden..)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192054175
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D / aasgier :@
moeten ze het weggooien dan?
beter dat ze er nog een beetje geld aan overhouden toch?
misschien eet ik morgen wel tournedote
pi_192054244
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

moeten ze het weggooien dan?
beter dat ze er nog een beetje geld aan overhouden toch?
misschien eet ik morgen wel tournedote
Ik had het over mezelf... heb net op de app gekeken :@
Terwijl mijn koelkast nog vol ligt en ik juist niet zonder reden nog de deur uit wil.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 maart 2020 @ 18:42:00 #19
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_192054603
Ik heb nog nooit zulke mooie jumbo pakketten als afgelopen dagen gehad :D
Veel gebak, vlees, appels en zuivel als yoghurt (dus gelijk cakejes ermee gemaakt :9 )
pi_192054818
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog nooit zulke mooie jumbo pakketten als afgelopen dagen gehad :D
Veel gebak, vlees, appels en zuivel als yoghurt (dus gelijk cakejes ermee gemaakt :9 )
Een wonder dat er nog wat overbleef! :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 15 maart 2020 @ 19:53:33 #21
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_192056183
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:51 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Een wonder dat er nog wat overbleef! :D
Het is hier sowieso niet zo erg als wat ik overal van anderen hoor en op tv zie.
pi_192111266
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

Op mijn vraag mededeling dat ik de app (na controle door de medewerker) zelf wel zou swipen werd ik vreemd aangekeken :7
Er staat nu in de app dat je inderdaad zelf moet swipen. Maar eigenlijk vind ik dat niet meer dan normaal. Ik vind het niet prettig als vreemden aan mijn telefoon zitten.
  Moderator / Miss SHO maandag 23 maart 2020 @ 17:55:21 #23
22592 crew  Ole
pi_192229903
Bij de ah to go 50 meter van mijn huis
- sandwich mozzarella tomaat (mijn favo)
- broodje filet americain ( Favo huisgenoot)
- salade met tonijn
- Wokgroente chinees
- 3 kleine flesjes frisdrank
- soja ijskoffie
- koek

Zeker niet slecht. Veel dingen die ik anders ook zou kopen! Moest er toch heen en zag dat er nog pakketje over was.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 29 maart 2020 @ 14:45:27 #24
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_192336917
Bij de bakker gisteren:


Bij de super gisteren:
Wakadoodle!
  zondag 29 maart 2020 @ 16:45:17 #25
370431 drakin
vurig typje
pi_192338645
Deze week 2 pakjes gehaald.

House of taste leeuwarden, 2 kleine afbakbroden en zakje broodjes. En dat zou ongeveer 15 euro waard zijn?

Die dus meteen uit mijn favorieten geschrapt en klacht ingediend, je maakt mij niet wijs dat mensen voor een klein brood 5 euro betalen.


Dan maar weer een supermarktpakket waar ik een paar dagen mee vooruit kan.
Gambas
Pangasfilet
Rijstafel
Sla
Roerbakgroente
Bamipakket
Uiensnippers
Kipfilet

Weer mooi pakketje :)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 april 2020 @ 17:43:51 #26
22592 crew  Ole
pi_192414527
Geweldig pakket weer bij mijn ah to go!

Grote smoothie
kleine smoothie
2 breakers
.5 l melk ( goed tot 10 april)
bakje yoghurt met muesli
couscous met falafel
2 bakjes fruit
komkommer
3 verse koeken ( brownie, stroopwafel en nog iets)
3 hartige broodjes ( oa kroketbroodje)

top weer! Nog voordeel: normaal pas na 21 uur ophalen. Nu al om 17.15. Gaan nu om 18 uur al dicht. :Y)

altijd goed gevarieerd en veel! we kunnen er met 2 mensen makkelijk 2 dagen mee doen.
vaak doen ze er ook nog paar flesjes frisdrank bij
Logisch deze keer niet. Echt véél!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192424476
Kennen jullie www.etenover.nl al?

Het zijn horecaleveranciers die nu met hun waren blijven zitten. Hetzelfde concept als tg2g denk ik, alleen dan in (zeer groot) grootverbruik. Het is een beetje een gare site (woonplaats invullen werkt niet altijd, als ik een plaats in de buurt in vult krijg ik weer andere leveranciers te zien) en het is voor mijn gezin te veel allemaal maar wel geinig :)
pi_192424585
Ik snap tgtg niet echt meer geloof ik. Voorheen had ik verschillende adresjes in de buurt (supermarkten), nu is de dichtsbijzijnde bekant 4 km verderop. Bovendien ben ik altijd te laat, maakt niet uit wanneer ik kijk.

Eventjes geen tgtg meer voor mij dus.
  vrijdag 3 april 2020 @ 07:31:47 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192424612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap tgtg niet echt meer geloof ik. Voorheen had ik verschillende adresjes in de buurt (supermarkten), nu is de dichtsbijzijnde bekant 4 km verderop. Bovendien ben ik altijd te laat, maakt niet uit wanneer ik kijk.

Eventjes geen tgtg meer voor mij dus.
Misschien gewoon vanwege de omstandigheden?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192424619
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 april 2020 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Misschien gewoon vanwege de omstandigheden?
Ik werk zelf in een supermarkt en wij hebben al dagen een shitload aan producten over. Bovendien ben ik hier de laatste tijd ook pakketten van supermarkten tegen gekomen :)
pi_192442822


De lokale bakker is weer een keer gelukt! Dit keer geen broden maar wel:

- eierkoeken
- een zoet brood
- krentenbollen
- 3 luxe koeken
- witte puntjes
- muesliebollen

^O^
  zaterdag 4 april 2020 @ 08:53:03 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192443138
Muesli-bollen zitten echt altijd in bakkerijpakketten. Die raken ze aan de straatstenen niet kwijt volgens mij :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192443149
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 april 2020 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Muesli-bollen zitten echt altijd in bakkerijpakketten. Die raken ze aan de straatstenen niet kwijt volgens mij :D
Oh, dat vind ik juist lekker :7 Maar eerlijk is eerlijk, ik koop ze zelden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192443830
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 april 2020 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Muesli-bollen zitten echt altijd in bakkerijpakketten. Die raken ze aan de straatstenen niet kwijt volgens mij :D
Echt nog nooit muesli-bollen in een pakket gehad :6

Maar ik koop ze wel af en toe. Lekker met boter en kaas (graskaas of een goede oude kaas :9~ )
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192445009
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 08:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]

De lokale bakker is weer een keer gelukt! Dit keer geen broden maar wel:

- eierkoeken
- een zoet brood
- krentenbollen
- 3 luxe koeken
- witte puntjes
- muesliebollen

^O^
Lekker pakket!
Zou ik fijn vinden, bij mij past er geen heel brood meer in mn vriezer.

Waarschijnlijk eenmalig maar gisteravond mn eerste box gereserveerd bij Hoogvliet. Vanavond tussen 19u en 20u ophalen dus ik wacht met avondeten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192445017
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 april 2020 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Muesli-bollen zitten echt altijd in bakkerijpakketten. Die raken ze aan de straatstenen niet kwijt volgens mij :D
Raar. Die zijn juist zo lekker van de bakker! Wel duur.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192445601
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Raar. Die zijn juist zo lekker van de bakker! Wel duur.
Misschien niet zo raar?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 april 2020 @ 17:56:32 #38
22592 crew  Ole
pi_192449805
ietsje minder dan de vorige pakketjes maar nog steeds prima.
2 vifit ontbijt
kleine smoothie kiwi banaan
frikandelbroodje
croissant
nog wat zoete dingetjes ( verse koeken)
sushi wrap :9~
halfje wit tijgerbrood


deze keer geen salade maar heb nog van gister. daar zat ook nog kaas bij en lekkere sandwich.
Gemiddeld nog steeds dikke prima. Voordeel is dat ik toch meestal daar nog wel moet zijn
Werken allemaal aardige studenten daar.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192449824
Hoe is het aanbod bij de HEMA? Ik was net aan het twijfelen om een box te kopen en toen ik klaar was met twijfelen waren ze alweer verkocht :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 april 2020 @ 18:06:03 #40
39237 crew  H_T
2733
pi_192449933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe is het aanbod bij de HEMA? Ik was net aan het twijfelen om een box te kopen en toen ik klaar was met twijfelen waren ze alweer verkocht :')
De keren dat ik er een pakket gehaald heb kreeg ik eigenlijk sowieso een stamppot, vaak een beker soep en een stuk kaas. Een keer zo'n pak met vier kaasbroodjes gehad, ook wel eens een pakje vleeswaren. De stamppot was vaak voor die dag of hooguit de dag erna, de rest langer houdbaar. Op de kaas stond wel een vrij korte datum, maar daarna ging het ook nog best
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_192450991
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De keren dat ik er een pakket gehaald heb kreeg ik eigenlijk sowieso een stamppot, vaak een beker soep en een stuk kaas. Een keer zo'n pak met vier kaasbroodjes gehad, ook wel eens een pakje vleeswaren. De stamppot was vaak voor die dag of hooguit de dag erna, de rest langer houdbaar. Op de kaas stond wel een vrij korte datum, maar daarna ging het ook nog best
Hmmm een stamppot voor in de magnetron? Dan ga ik denk ik passen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 april 2020 @ 19:31:55 #42
39237 crew  H_T
2733
pi_192451247
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hmmm een stamppot voor in de magnetron? Dan ga ik denk ik passen.
Yes, zo een. Er is natuurlijk geen garantie dat jij er ook een krijgt, maar de kans is aanwezig. Zeker met warmer weer
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 april 2020 @ 19:55:42 #43
22592 crew  Ole
pi_192451710
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hmmm een stamppot voor in de magnetron? Dan ga ik denk ik passen.
die kun je ook opbakken. Net iets beter
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192451723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:55 schreef Ole het volgende:

[..]

die kun je ook opbakken. Net iets beter
Hmm ja. De enige stamppot die ik een beetje te pruimen vind is boerenkool stamppot. De rest, meh.
pi_192452142
Bij Hoogvliet eerste tas opgehaald en ben blij dat er geen hele broden in zaten want geen ruimte in vriezer.

- 4 Frambozengebakjes :9
- 8 Mini donuts choco en suiker
- K&k maaltijd bami
- Sandwich spicy chicken
- Stuk komijnekaas
- Zak ijsbergsla

Laatste zat een gat in de zak. Toen kreeg ik een euro terug dus totaal 4 euro betaald ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:37:18 #46
370431 drakin
vurig typje
pi_192452298
Kokosmakronen
Thaise roerbakgroente
Verse pepermix
Pizzadeeg
Broodjes
Vrije uitloop eiersalade
Mosterdkaas
Krieltjes
Worteltjes
Vegetarische snitzels

Mooi weer dit :Y
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 april 2020 @ 23:18:04 #47
39237 crew  H_T
2733
pi_192455056
In mijn dorp is veel snel uitverkocht, behalve de Ekoplaza
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_192458013
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Misschien niet zo raar?
Wel want alles van de bakker vind ik duur dus naar jouw beredenering kijkend zou dan alles over moeten blijven.
Mueslibollen zijn niet duurder in verhouding dan een zakje gewone bollen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 8 april 2020 @ 13:10:00 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192513128
quote:
Too Good To Go launches initiative "We Care"

In fact, Too Good To Go is known for its commitment to reducing food waste. In the current circumstances, the company is expanding its strategy to give something back to its partners. From now on, restaurants and food retailers can also offer products from their regular range for take-away via the Too Good To Go platform. With this temporary initiative, the company is offering the opportunity to maintain business operations in the current challenging circumstances.
Small grocery stores and restaurants in particular are under extreme pressure in times of the corona crisis: they still have to cover running costs, but at the same time they generate little or no profit. The only way to survive is to offer a delivery or take-away service. Many of these small businesses today do not have sucha service and cannot get one up and running in a hurry. This is exactly where the "We Care" initiative comes in: it offers partner companies the opportunity to also offer products from the regular range for pick-up. Transaction and payment are handled as usual in the Too Good To Go app. Of course, food that would otherwise end up in the trash is still offered.

Too Good To Go is thus helping hundreds of restaurants and grocery stores to maintain their operations during the Corona crisis. The non-profit initiative will initially be launched in Belgium, Denmark, Germany, France and Portugal. The Netherlands, Norway, Great Britain, Switzerland and Poland will follow in the coming days. With this activity, around 22 million users of Too Good To Go will be able to access over thousands of products. This campaign therefore not only supports the catering and food industry, but also offers users of the app the opportunity to maintain the social distance that is necessary during the Corona crisis.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192521491
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe is het aanbod bij de HEMA? Ik was net aan het twijfelen om een box te kopen en toen ik klaar was met twijfelen waren ze alweer verkocht :')
Hier waren het heel veel smeersmels; filet American,humus etc. Ik vind het wel jammer dat de waarde relatief laag is, terwijl ze nog heel veel eeggooien (je hebt een klein koelkasten met kortingsproducten).

Ik denk dat het heel verschillend is per filiaal. Ik koop er niet meer, vaak lang wachten bij het ophalen.
pi_192523488
quote:
19s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doen ze nu al. Dichtstbijzijnde is25 km verderop dus voor mij voegt het weinig toe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192566048
Ik zie dat bij de HEMA's hier in de buurt paaspakketten op tg2g hebben gezet. En ook boeren, die 15 kg aardappelen aanbieden voor ¤5. Allebei niet nodig dus niet gekocht maar wel tof :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 april 2020 @ 13:30:20 #53
22592 crew  Ole
pi_192566878
Toch weer eentje gescoord vandaag ^)
Ze zijn echt populair bij mijn to go. Zijn ook goede pakketten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 april 2020 @ 13:33:30 #54
22592 crew  Ole
pi_192566928
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 13:30 schreef Ole het volgende:
Toch weer eentje gescoord vandaag ^)
Ze zijn echt populair bij mijn to go. Zijn ook goede pakketten
gister binnen minuut weg. Vanmorgen toch weer 2 beschikbaar *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192568066
Ik ben steeds te laat. Refresh, refresh refresh, ja: 5 boxen NU in de verkoop. Meteen kopen en nóg te laat. Hoe doen mensen dat in dit kleine k-dorp?

[ Bericht 0% gewijzigd door _Arual_ op 11-04-2020 15:04:21 ]
pi_192570505
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 14:54 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben steeds te laat. Refresh, refresh refresh, ja: 5 boxen NU in de verkoop. Meteen kopen en nóg te laat. Hoe doen mensen dat in dit kleine k-dorp?
Ik vraag het me ook weleens af... ik had gisteravond ook dat ik zag 2 beschikbaar maar nog geen reserveer knop en ze waren weg voor ik die zag.

Gelukkig is dat niet altijd zo en komt er tijdens de dag ook nog wel wat beschikbaar.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 april 2020 @ 18:22:11 #57
22592 crew  Ole
pi_192570508
Buit vandaag..
2 donuts (vers)
groentebroodje
2 salades
smoothie
2 bakjes vers fruit.
bakje kokos
kaasstengel
2 kleine stokbroden

vast nog iets vergeten. was vol tasje weer!

edit

En nog een bagel ( Niet belegd) en een stengel met noten

[ Bericht 7% gewijzigd door Ole op 11-04-2020 18:54:47 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192572119
Ik merk echt een enorm verschil met Pasen vorig jaar. Toen waren er op zaterdagmiddag nog een heleboel bakkerspakketten te koop. Nu was vrijdagavond alles al uitverkocht.
Ik had er twee, bij verschillende bakkers (ik vind overigens dat er een limiet van 1 pakket per transactie zou moeten zijn).

Bij de ene bakker had ik alleen paasbrood, croissants en zoetigheid, bij de ander alleen broden :D Dus dat was een mooie balans zo.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 april 2020 @ 20:46:14 #59
22592 crew  Ole
pi_192572688
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 20:05 schreef Granqvist het volgende:
Ik merk echt een enorm verschil met Pasen vorig jaar. Toen waren er op zaterdagmiddag nog een heleboel bakkerspakketten te koop. Nu was vrijdagavond alles al uitverkocht.
Ik had er twee, bij verschillende bakkers (ik vind overigens dat er een limiet van 1 pakket per transactie zou moeten zijn).

Bij de ene bakker had ik alleen paasbrood, croissants en zoetigheid, bij de ander alleen broden :D Dus dat was een mooie balans zo.
Ik kan gewoon meerdere paketten bestellen?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192582270
Stond vandaag voor een dichte bakker. Nog niet eerder meegemaakt zal volgende keer maar beter checke
pi_192582631
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 16:06 schreef Opoikno het volgende:
Stond vandaag voor een dichte bakker. Nog niet eerder meegemaakt zal volgende keer maar beter checke
Het is eerste Paasdag :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192618847


[ Bericht 55% gewijzigd door Opoikno op 16-04-2020 10:15:28 (Foto werkt niet) ]
pi_192620162
Vandaag:
- Unox verse linzensoep (naar buurvrouw)
- Slagroomsoesjes (naar buurvrouw)
- Bami (vanavond gegeten)
- Grillworst met kaas in bladerdeeg
- Kaasplankje (viking blue, abdijkaas en camembert)

Voor mezelf alleen om laatste 2 nov te eten vanavond/morgen beetje veel. Dus ik stop er hierna mee.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192629308
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag:
- Unox verse linzensoep (naar buurvrouw)
- Slagroomsoesjes (naar buurvrouw)
- Bami (vanavond gegeten)
- Grillworst met kaas in bladerdeeg
- Kaasplankje (viking blue, abdijkaas en camembert)

Voor mezelf alleen om laatste 2 nov te eten vanavond/morgen beetje veel. Dus ik stop er hierna mee.
Klinkt goed, waar heb je deze vandaan? Enne laatste zin snap ik niet, maar zal wel aan mij liggen (Moe)
pi_192629888
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:42 schreef soapie het volgende:

[..]

Klinkt goed, waar heb je deze vandaan? Enne laatste zin snap ik niet, maar zal wel aan mij liggen (Moe)
Nog bedoel ik ipv nov :D net geluncht met de grillworst dus die is op.
Hoogvliet had ik em vandaan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192630769
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nog bedoel ik ipv nov :D net geluncht met de grillworst dus die is op.
Hoogvliet had ik em vandaan.
Ah oke, mooi pakket hoor! Hoogvliet hier doet niet mee heaas.... Invriezen geen optie?
pi_192631962
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:19 schreef soapie het volgende:

[..]

Ah oke, mooi pakket hoor! Hoogvliet hier doet niet mee heaas.... Invriezen geen optie?
heb alleen mn kaasplankje nog. nooit kaas ingevoren eigenlijk, kan dat :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192632286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb alleen mn kaasplankje nog. nooit kaas ingevoren eigenlijk, kan dat :)
Geen idee eigenlijk, geraspte kaas wel in ieder geval, stukken weet ik niet!
pi_192649191
Ik zag net dat de Jumbo nog pakketten had en ik was al in de buurt, dus maar eens een pakketje besteld. Eerste keer voor mij bij Jumbo. Halve aardbeien vlaai, vega ceasar salade, zak boter sla, zakje paprika reepjes en een zalm wrap die al 2 dagen over datum was.. maar even een melding gemaakt daarvan, die ga ik niet meer eten.
Ik denk dat we vanavond maar wat salade extra eten en ik eet nu de ceasar. Vega kipstukjes zijn een beetje rubberig, maar niet vies. Leuk om zo een keer te proberen.
Wel jammer dat er geen paaseitjes bij zaten :+
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 april 2020 @ 17:37:06 #70
22592 crew  Ole
pi_192651567


grootste pakket ever!

5 verse koeken
2 wraps
maaltijdsalade
grote smoothie
kleine smoothie
2 bolletjes kaas
2 sandwiches
2 hartige broodjes
croissant
bakje humus

en nog wat dingetjes
Zat in plastic tas. niet in gebruikelijke papieren zak

[ Bericht 3% gewijzigd door Ole op 16-04-2020 17:47:14 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 april 2020 @ 17:39:33 #71
22592 crew  Ole
pi_192651598
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 16 april 2020 @ 18:15:24 #72
39237 crew  H_T
2733
pi_192652101
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb alleen mn kaasplankje nog. nooit kaas ingevoren eigenlijk, kan dat :)
Als je het anders toch weg gooit is dit de uitgelezen kans om daar achter te komen :)

Ik mag morgen een paaspakket ophalen bij de Hema
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 april 2020 @ 18:18:57 #73
22592 crew  Ole
pi_192652142
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb alleen mn kaasplankje nog. nooit kaas ingevoren eigenlijk, kan dat :)
Kan wel hoor. Gaat wel ietsje achteruit maar altijd beter dan weggooien!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192656583
Ik ben t al aan t eten. Iedere avond wat toastjes en/of 's middags op crackers of brood. Smaakt goed en geloof dat kaas nog wel langer mee kan dan datum die erop staat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192657432
Vandaag eindelijk 2 pakketten bij ‘t stoepje kunnen scoren. Kreeg onwijs veel mee. Komt mss ook wel omdat ik de verkoper ken en regelmatig op de markt bij ons in het dorp ook dingen koop bij hem. Ging met 4 volle tassen weg :o. Had daarvoor boodschappen gedaan en een aantal broden meegenomen. Liggen nu 12 broden in de vriezer :+.



[ Bericht 17% gewijzigd door Najieto op 17-04-2020 00:00:47 ]
pi_192659452
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 23:47 schreef Najieto het volgende:
Vandaag eindelijk 2 pakketten bij ‘t stoepje kunnen scoren. Kreeg onwijs veel mee. Komt mss ook wel omdat ik de verkoper ken en regelmatig op de markt bij ons in het dorp ook dingen koop bij hem. Ging met 4 volle tassen weg :o. Had daarvoor boodschappen gedaan en een aantal broden meegenomen. Liggen nu 12 broden in de vriezer :+. [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geweldige pakketten :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 17 april 2020 @ 10:47:28 #77
39237 crew  H_T
2733
pi_192662328
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben t al aan t eten. Iedere avond wat toastjes en/of 's middags op crackers of brood. Smaakt goed en geloof dat kaas nog wel langer mee kan dan datum die erop staat.
Kaas ligt vaak al maanden te rijpen op een plank voor je het kan kopen. Eén dagje extra is dan niet direct iets om je druk over te maken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 april 2020 @ 17:48:52 #78
22592 crew  Ole
pi_192669795
2 boerenyoghurt met muesli en fruit
pakje vifit
breaker
half tijgerwit
half volkoren
chocoladecroissant
kaascroissant
gewone croissant
klein bruin stokbrood
frikandelbroodje
wrap
2 donuts
muffin
Kip maaltijdsalade
verse ananas
kleine smoothie
sandwich

'iets ' meer dan 12 euro waard. Zeker voor een to go!
morgen maar even een ander de kans geven :+
vriezer is propvol
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 19 april 2020 @ 17:44:55 #79
22592 crew  Ole
pi_192701407
Oeh.. had sandwiches in vriezer gedaan. Na ontdooien even in de contactgrill :9
Haal wel volgende keer het blaadje sla :X er tussenuit.
Ik denk nog lekkerder zo uit de grill. Deze was met kip bacon en ei.
Morgen tomaat cheddar. Dat moet zeker lukken!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 19 april 2020 @ 17:55:50 #80
370431 drakin
vurig typje
pi_192701561
pakje makro

Hartstikke mooi pakket, lekkere kaasjes, kwarteleitjes etc, maar wat doe je met een liter eigeel?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 19 april 2020 @ 17:59:45 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192701637
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:55 schreef drakin het volgende:
pakje makro

Hartstikke mooi pakket, lekkere kaasjes, kwarteleitjes etc, maar wat doe je met een liter eigeel?
Het is toch de frigging Makro, dat weet je dan toch?

Daarnaast, vla, crema catalana, pasta carbonara, chocolademousse, mayonaise, hollandaisesaus, ijs, zoiets
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Miss SHO zondag 19 april 2020 @ 18:10:00 #82
22592 crew  Ole
pi_192701816
Dat eigeel wordt in de horeca vaak gebruikt om bijvoorbeeld saucijzenbroodjes mee in te smeren. Maar er zijn al suggesties gegeven. Had ook niet de indruk trouwens dat user zeurde hierover.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 19 april 2020 @ 18:25:00 #83
370431 drakin
vurig typje
pi_192702023
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 17:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is toch de frigging Makro, dat weet je dan toch?

Daarnaast, vla, crema catalana, pasta carbonara, chocolademousse, mayonaise, hollandaisesaus, ijs, zoiets
Jup, heerlijke winkel, net mijn verloren pas vervangen. ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 19 april 2020 @ 18:26:33 #84
370431 drakin
vurig typje
pi_192702050
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:10 schreef Ole het volgende:
Dat eigeel wordt in de horeca vaak gebruikt om bijvoorbeeld saucijzenbroodjes mee in te smeren. Maar er zijn al suggesties gegeven. Had ook niet de indruk trouwens dat user zeurde hierover.
Klopt blij mee, liever een liter eigeel dan een pak vla ofzo :D
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator / Miss SHO zondag 19 april 2020 @ 18:34:41 #85
22592 crew  Ole
pi_192702149
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:26 schreef drakin het volgende:

[..]

Klopt blij mee, liever een liter eigeel dan een pak vla ofzo :D
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192702832
Morgen voor het eerst wat bij de HEMA ophalen. Ben benieuwd.

Ben net geweest!

1 XL bakje eiersalade
1 XL bakje beenhamsalade met asperge
1 pak bio magere yoghurt
1 breekbrood in de vorm van een paasei
1 pak paaskoekjes
1 roomboter paaskuiken.

Volgens mij heeft de HEMA aardig wat kaasproducten over aangezien ze ook paaspakketten op gtg zetten.

Op zich aardig, maar geen 14,95 waard.

[ Bericht 43% gewijzigd door Sunshine1982 op 20-04-2020 18:36:09 ]
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:30:52 #87
370431 drakin
vurig typje
pi_192731135
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Morgen voor het eerst wat bij de HEMA ophalen. Ben benieuwd.

Ben net geweest!

1 XL bakje eiersalade
1 XL bakje beenhamsalade met asperge
1 pak bio magere yoghurt
1 breekbrood in de vorm van een paasei
1 pak paaskoekjes
1 roomboter paaskuiken.

Volgens mij heeft de HEMA aardig wat kaasproducten over aangezien ze ook paaspakketten op gtg zetten.

Op zich aardig, maar geen 14,95 waard.
Zoek de oorspronkelijke prijs van de producten op, kans dat je wel die 14,99 haalt dan hoor.

Ik had laatst 2 kleine broden en een zakje afbakbroodjes, dat was pas zuur, ik zou dan in die winkel 5 euro voor een brood ter grootte van een half brood moeten betalen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192731224


Hier een voorbeeld van het paaspakket van de Hema.
Ik had twee zakjes kleine paaseitjes, maar ik heb de extra puur geruild voor een tweede zak grotere melk eieren.

En opnieuw de Turkse bakker hierzo:

  dinsdag 21 april 2020 @ 12:51:14 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192731505
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:35 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Hier een voorbeeld van het paaspakket van de Hema.
Ik had twee zakjes kleine paaseitjes, maar ik heb de extra puur geruild voor een tweede zak grotere melk eieren.

En opnieuw de Turkse bakker hierzo:

[ afbeelding ]
Dat is een hoop brood en chocolade, wat ga je daarmee doen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192731711
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is een hoop brood en chocolade, wat ga je daarmee doen :D
Het brood gaat in de vriezer! De chocolade hoop ik met mate gewoon op te eten.. :9 Er zitten ook rozijntjes tussen :')
pi_192732094
De plaatselijke hema schijnt ook een paaspakket te hebben, maar er is nog steeds niks aangeboden. Jammer! Zo hebben we ook een bakker die echt nóóit iets in de app heeft staan.
pi_192733971
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:22 schreef _Arual_ het volgende:
De plaatselijke hema schijnt ook een paaspakket te hebben, maar er is nog steeds niks aangeboden. Jammer! Zo hebben we ook een bakker die echt nóóit iets in de app heeft staan.
Dat paaspakket een paar posts hierboven vind ik veel te ongezond :P Is ook wel te verwachten van een paaspakket.

Valt me ook op dat veel winkels nooit iets aanbieden :')
Moeten zij weten
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 april 2020 @ 18:03:50 #93
22592 crew  Ole
pi_192736537
Vandaag weer ' normaal' pakket. Nog steeds meer dan prima. Gewone broodjes, belegde broodjes, verse koeken , zuiveltoetje, grote fles frisdrank, wat hartige broodjes/wraps. Geen fruit vandaag maar wederom goede waarde voor 4 euro! oh en ook theedoek en handdoek. zit vlekje op maar daar heb ik wasmachine voor!
vriezer weer gevuld voor komende dagen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192736610
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 18:03 schreef Ole het volgende:
Vandaag weer ' normaal' pakket. Nog steeds meer dan prima. Gewone broodjes, belegde broodjes, verse koeken , zuiveltoetje, grote fles frisdrank, wat hartige broodjes/wraps. Geen fruit vandaag maar wederom goede waarde voor 4 euro! oh en ook theedoek en handdoek. zit vlekje op maar daar heb ik wasmachine voor!
vriezer weer gevuld voor komende dagen.
Klinkt goed, waar heb je die vandaan??
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 april 2020 @ 18:12:20 #95
22592 crew  Ole
pi_192736673
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 18:07 schreef soapie het volgende:

[..]

Klinkt goed, waar heb je die vandaan??
Ah to go. Moet zeggen dat die bij mij om de hoek wel heel gul is! Ook meestal direct uitverkocht. Andere to go's gaan veel minder hard! Ik vermoed dat er ook dingen ingaan van de 'gewone' AH 50 meyer verderop. Maar er zitten meestal ook nog dingen bij die helemaal niet op de datum zijn. Zoals bijvoorbeeld frisdrank. Ook keer pakje melk gehad die nog een week goed was!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 april 2020 @ 18:23:02 #96
22592 crew  Ole
pi_192754396
Hij wordt té populair :{
Moet echt bovenop zitten!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192755115
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:15 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Dat paaspakket een paar posts hierboven vind ik veel te ongezond :P Is ook wel te verwachten van een paaspakket.

Valt me ook op dat veel winkels nooit iets aanbieden :')
Ik zou het waarschijnlijk om diezelfde reden ook niet kopen, maar het viel me op. Omdat ik alle winkels uit dit dorp hier volg. En dan erger ik me er toch aan, op een gegeven moment.
pi_192755181
Bierpakket ophalen morgen bij Bier&Zo *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 april 2020 @ 19:58:42 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192755935
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bierpakket ophalen morgen bij Bier&Zo *O*
:o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 april 2020 @ 20:00:02 #100
22592 crew  Ole
pi_192755958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bierpakket ophalen morgen bij Bier&Zo *O*
:P w/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 april 2020 @ 17:32:16 #101
22592 crew  Ole
pi_192769699
Flesje water met verse munt
flesje ah energydrink /sportdrink
grote zak ah cruesli ( nog een jaar houdbaar!)
Stokbroodje
triangel
speltbolletje
chocoladecroissant
grote stroopwafel
grote maaltijdsalade kip
emmertje snoeptomaten
Bakje snoeptomaten wortels paprika
wrap
bakje rundvleessalade

waarde rond 25 euro

[ Bericht 4% gewijzigd door Ole op 23-04-2020 17:41:29 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 april 2020 @ 17:32:44 #102
22592 crew  Ole
pi_192769704
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bierpakket ophalen morgen bij Bier&Zo *O*
en?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192770156
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:32 schreef Ole het volgende:

[..]

en?
Twaalf biertjes. De meeste vlakbij de houdbaarheidsdatum. Goed pakket voor die prijs.

Er stonden er verder nog een stuk of 40 pakketten _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192802447
Nou, ik heb het ook maar eens geprobeerd, en vandaag m'n eerste pakket opgehaald bij de bakker.

Ik wist alleen niet dat je daar ter plekke moest swipen, en ik zag thuis "Swipe om op te halen" ofzo staan, dus ik had thuis al geswiped. :@ Maar dat maakte niet uit.

Ik kreeg 2 grote broden, een klein brood, 8 witte en 8 bruine bolletjes.

Stiekem hoopte ik op gebak, maar hier ben ik ook blij mee. *O*
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2020 @ 20:14:31 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_192863775

Voor de AH hier een lekker gevarieerd pakket, normaal krijg je vrij veel sla en aardappels, zuivel heb ik nog nooit gekregen. De roomboter is ondanks de 35% sticker gewoon nog tot en met juni houdbaar en de kefir is ook nog een maand houdbaar.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 29 april 2020 @ 21:08:33 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192864654
Die rode kool wel snel opeten, die wordt heeeeeeeeeeel vies als je die te lang laat liggen en nog denkt te kunnen gebruiken

Zoals mijn dochter van drie erover zei 'mama dat ruikt bijzonder vies!' :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2020 @ 23:45:52 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_192867389
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
Die rode kool wel snel opeten, die wordt heeeeeeeeeeel vies als je die te lang laat liggen en nog denkt te kunnen gebruiken

Zoals mijn dochter van drie erover zei 'mama dat ruikt bijzonder vies!' :')
Die is gelukkig nog t/m morgen houdbaar. De melk en de kwark is wel maar tot vandaag dus morgen even ruiken en proeven.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 april 2020 @ 18:05:17 #108
22592 crew  Ole
pi_192877199
Hij was weer goed!

2 grote pakken stroopwafels (10 per pak)( nog niet op datum.. maar ja geen toeristen) Huisgenoot blij

filet americain. Kopen we anders ook
gewoon hard broodje
bruin bolletje kaas
chocoladecroissant
croissant met ham en kaas
emmertje snackgroente
2 kleine bakjes skyr
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192894918
Ook weer voor de verleiding bezweken. En niet teleurgesteld bij de Spar voor 5 euro


Voor morgen twee pakketten kunnen bemachtigen bij mijn favoriete traiteur en dan denk ik dat ik het weekend wel doorkom. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 mei 2020 @ 18:15:56 #110
22592 crew  Ole
pi_192895152
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook weer voor de verleiding bezweken. En niet teleurgesteld bij de Spar voor 5 euro
[ afbeelding ]

Voor morgen twee pakketten kunnen bemachtigen bij mijn favoriete traiteur en dan denk ik dat ik het weekend wel doorkom. :9
ziet er goed uit!

Vandaag
2 croissants
brownie :9
3 salades
half brood
zakje paprika
luxe sandwich met zalm :9 (heerlijk uit de contactgrill)

4 euro.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192897462
Is dit er nog steeds?
Gino ♥
pi_192897477
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:28 schreef Tjacka het volgende:
Is dit er nog steeds?
Nee, is allemaal een hoax.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192897931
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, is allemaal een hoax.
Er is bij mij in de buurt niet zoveel :'(
Gino ♥
pi_192909683


Tientje (twee boxen). Gisteren al een liter sinaasappelsap, nu nog een keer. Normaal krijg ik zelden sapjes _O-
Witlofstamppot met spekjes is voor vanavond, de rest is nog houdbaar tot 4 of 5 mei ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2020 @ 18:06:23 #115
22592 crew  Ole
pi_192910084
Het was vandaag weer feest!
3 sandwiches wrap 5 koeken pretzel smoothie half brood groente..
plastic AH tas vol.
zeker 30 euro..

Vriezer propvol.. Maar ik ben soort van verslaafd aan de verrassing elke dag weer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2020 @ 18:10:29 #116
22592 crew  Ole
pi_192910155
oh wacht.. doos bessen, doos frambozen en 2 salades
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 2 mei 2020 @ 18:12:46 #117
370431 drakin
vurig typje
pi_192910199
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:06 schreef Ole het volgende:
Het was vandaag weer feest!
3 sandwiches wrap 5 koeken pretzel smoothie half brood groente..
plastic AH tas vol.
zeker 30 euro..

Vriezer propvol.. Maar ik ben soort van verslaafd aan de verrassing elke dag weer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via imgur
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2020 @ 18:13:01 #118
22592 crew  Ole
pi_192910203
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:12 schreef drakin het volgende:

[..]

Via imgur
geprobeerd
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 2 mei 2020 @ 18:24:13 #119
370431 drakin
vurig typje
pi_192910350
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:06 schreef Ole het volgende:
Het was vandaag weer feest!
3 sandwiches wrap 5 koeken pretzel smoothie half brood groente..
plastic AH tas vol.
zeker 30 euro..

Vriezer propvol.. Maar ik ben soort van verslaafd aan de verrassing elke dag weer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via imgur
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:13 schreef Ole het volgende:

[..]

geprobeerd
Kopieer links voor fora en die plak je hier
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192910436
Bij mij is ALTIJD alles uitverkocht
Moeten zij weten
pi_192910705
Als ik zo'n pakket haal, voel ik een soort schaamte. Hebben daar meer mensen last van?
  zaterdag 2 mei 2020 @ 18:58:19 #122
370431 drakin
vurig typje
pi_192910752
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:55 schreef potjecreme het volgende:
Als ik zo'n pakket haal, voel ik een soort schaamte. Hebben daar meer mensen last van?
totaal niet, normaal gooien ze het in de vuilnisbak en zo verdient zowel de app als de winkel nog een beetje
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2020 @ 19:05:10 #123
22592 crew  Ole
pi_192910870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:55 schreef potjecreme het volgende:
Als ik zo'n pakket haal, voel ik een soort schaamte. Hebben daar meer mensen last van?
Had ik in begin klein beetje. Maar als ik hem niet koopt gaat ie naar een ander.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:22:49 #124
370431 drakin
vurig typje
pi_192911173
Omgekeerde vraag, vind jij niet dat ze zich moeten schamen dat ze zoveel normaal weggooien?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192911347
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:22 schreef drakin het volgende:
Omgekeerde vraag, vind jij niet dat ze zich moeten schamen dat ze zoveel normaal weggooien?
Ik zou liever zien dat het naar dak/thuislozen of groepshuizen zou gaan.

Het is jammer dat er teveel wordt ingekocht/gemaakt zodat dit overblijft. Daar hoeft een winkel zich niet voor te schamen. Het is aan ons de consument dat we een winkel wel trouw blijven als deze een kleiner assortiment heeft.

De eerste keer had ik last van schaamte en toen ik bij mijn eigen bakker een tas kwam halen. Bij de anderen voelde ik mij wat ongemakkelijk.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2020 @ 19:37:01 #126
22592 crew  Ole
pi_192911417
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zou liever zien dat het naar dak/thuislozen of groepshuizen zou gaan.

Het is jammer dat er teveel wordt ingekocht/gemaakt zodat dit overblijft. Daar hoeft een winkel zich niet voor te schamen. Het is aan ons de consument dat we een winkel wel trouw blijven als deze een kleiner assortiment heeft.

De eerste keer had ik last van schaamte en toen ik bij mijn eigen bakker een tas kwam halen. Bij de anderen voelde ik mij wat ongemakkelijk.
dat mag niet want over datum. Klant wil tot vlak voor tijd keuze hebben ( of bedrijf wil dat bieden, formule enzo.. )
Ik heb veel in horeca/ food gewerkt. Er zijn er wrl tussen die echt niet kunnen plannen/ rekenen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192911425
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:55 schreef potjecreme het volgende:
Als ik zo'n pakket haal, voel ik een soort schaamte. Hebben daar meer mensen last van?
Het ligt eraan hoe er door het winkelpersoneel gereageerd wordt als je komt. Bij de HEMA had ik dat wel een beetje. Spullen werden op de toonbank gegooid en ik kon het nog net niet allemaal bij elkaar rapen.

Constant bij dezelfde winkel een pakket ophalen zou bij wel bij mij schaamte opwekken denk ik. Vandaar dat ik probeer elke keer een andere winkel te pakken.

Weggooien gebeurd bij ons niet echt trouwens. Een hoop wordt ingevroren en 2 x per week komt de voedselbank langs.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:38:15 #128
370431 drakin
vurig typje
pi_192911444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zou liever zien dat het naar dak/thuislozen of groepshuizen zou gaan.

Het is jammer dat er teveel wordt ingekocht/gemaakt zodat dit overblijft. Daar hoeft een winkel zich niet voor te schamen. Het is aan ons de consument dat we een winkel wel trouw blijven als deze een kleiner assortiment heeft.

De eerste keer had ik last van schaamte en toen ik bij mijn eigen bakker een tas kwam halen. Bij de anderen voelde ik mij wat ongemakkelijk.
Daar wordt al zat aan gegeven, maar daar moet het gewoon niet nodig hoeven zijn.

Dit is ook veel wat niet eens wordt aangenomen door hulpinstanties

Ik bedoel ook soms koopt een winkel teveel in terwijl ze gewoon weten dat ze over houden, dat is zonde.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192911452
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe er door het winkelpersoneel gereageerd wordt als je komt. Bij de HEMA had ik dat wel een beetje. Spullen werden op de toonbank gegooid en ik kon het nog net niet allemaal bij elkaar rapen.

Constant bij dezelfde winkel een pakket ophalen zou bij wel bij mij schaamte opwekken denk ik. Vandaar dat ik probeer elke keer een andere winkel te pakken.
Ja bij de HEMA voelde ik mij erg awkward.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2020 @ 19:39:10 #130
22592 crew  Ole
pi_192911460
Ik ben ook verantwoordelijk in een keuken ( dagbesteding) Te weinig hebben is balen, te veel ook. Over het algemeen gaat plannen mij prima af. En is te overzien wat overblijft
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2020 @ 19:40:48 #131
22592 crew  Ole
pi_192911485
Wellicht scheelt het in mijn geval dat ik ook vaste klant ben in zelfde winkel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192911500
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:38 schreef drakin het volgende:

[..]


Ik bedoel ook soms koopt een winkel teveel in terwijl ze gewoon weten dat ze over houden, dat is zonde.
Dat heeft ook te maken met gedrag van ons de consument. Dan kijk je bij een ander met grote kans dat je daar gaat ipv de "oude" de winkel.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:44:32 #133
370431 drakin
vurig typje
pi_192911552
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat heeft ook te maken met gedrag van ons de consument. Dan kijk je bij een ander met grote kans dat je daar gaat ipv de omgeving de winkel.
Veel kun je idd niet inschatten. Maar elke dag dezelfde hoeveelheid broodjes overhouden en ook welke soort moet toch iets zeggen bij de winkel? Is hier bij 1 zo, ze gaven me eens een tas vol mee, maar later zijn ze alles weg gaan gooien(nieuwe manager)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2020 @ 19:45:22 #134
22592 crew  Ole
pi_192911571
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat heeft ook te maken met gedrag van ons de consument. Dan kijk je bij een ander met grote kans dat je daar gaat ipv de omgeving de winkel.
heb ook weleens voor laplace opdracht gedaan. Daar is alles vers. Mensen zijn boos als er 10 minuten voor sluit niet alles meer is. Dan probeer je uit te leggen. Vers, no waste alles.. Maar nee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 2 mei 2020 @ 19:46:11 #135
370431 drakin
vurig typje
pi_192911595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 19:45 schreef Ole het volgende:

[..]

heb ook weleens voor laplace opdracht gedaan. Daar is alles vers. Mensen zijn boos als er 10 minuten voor sluit niet alles meer is. Dan probeer je uit te leggen. Vers, no waste alles.. Maar nee!
Die mensen zijn echt dom zeg, dat is toch simpele logica?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 10 mei 2020 @ 09:22:37 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193045247
Ik heb gisteren weer eens een pakket opgehaald bij een bakker en was toch iets teleurgesteld. Ik kreeg zes broden. Het komt zeker op, het is nuttig voedsel en de waarde van 15 euro wordt zo ook wel gehaald maar een beetje variatie was leuk geweest.
Spoilers!
pi_193068405
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een pakket opgehaald bij een bakker en was toch iets teleurgesteld. Ik kreeg zes broden. Het komt zeker op, het is nuttig voedsel en de waarde van 15 euro wordt zo ook wel gehaald maar een beetje variatie was leuk geweest.
Begin april heb ik ook een keer zes broden meegekregen. Heerlijk juist! 1 moest ik weggeven, maar de rest paste precies in de vriezer. Daar kan je dan tenminste een tijd mee vooruit. De laatste keer kreeg ik een veel gevarieerder pakket, maar zat er slechts een halfje volkoren bij. Daar doe je een paar dagen mee en dan zit de vriezer vol met allemaal bolletjes :P
pi_193068932
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een pakket opgehaald bij een bakker en was toch iets teleurgesteld. Ik kreeg zes broden. Het komt zeker op, het is nuttig voedsel en de waarde van 15 euro wordt zo ook wel gehaald maar een beetje variatie was leuk geweest.
Heb ik ook gehad. Een bakker gaf standaard een bananenbrood, twee broden, wat broodjes en iets lekkers mee. En toen opeens zes broden! Was op zich prima, maar ik was niet blij. Miste iets lekkers voor bij de koffie, geen lekkere broodjes voor bij het ontbijt en ik had niet genoeg ruimte in mijn vriezer.

Ik voelde me een ondankbaar kreng.
pi_193069328

De laatste tijd word ik echt blij van de hema pakketjes. Gevarieerd, er is moeite voor gedaan om het leuk en gevarieerd te laten zijn. Iets lekkers, iets praktisch en iets net wat aparter/riskanter qua lusten. Nu geitenkaas, vorige keer humus en roggebrood. De geitenkaas is prima te eten trouwens, vind mijn zoon van 3 ook die al een hele plak geproefd heeft :+

De chocola is van halloween _O-
pi_193078197
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een pakket opgehaald bij een bakker en was toch iets teleurgesteld. Ik kreeg zes broden. Het komt zeker op, het is nuttig voedsel en de waarde van 15 euro wordt zo ook wel gehaald maar een beetje variatie was leuk geweest.
Zo’n pakket zou ik juist fantastisch vinden.
pi_193090168
Ik had gisteren eindelijk beet bij de HEMA in mijn woonplaats. De buit die ik vandaag voor ¤5 heb opgehaald:


De Limburgse boterhamworst had ik 2x
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_193090328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had gisteren eindelijk beet bij de HEMA in mijn woonplaats. De buit die ik vandaag voor ¤5 heb opgehaald:
[ afbeelding ]

De Limburgse boterhamworst had ik 2x
#viesdik pakket.

:P
pi_193120941
De Kinder chocolade verkoop loopt niet helemaal lekker zie ik
Moeten zij weten
  donderdag 14 mei 2020 @ 18:37:25 #144
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_193127677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had gisteren eindelijk beet bij de HEMA in mijn woonplaats. De buit die ik vandaag voor ¤5 heb opgehaald:
[ afbeelding ]

De Limburgse boterhamworst had ik 2x
Wij hadden voor 4 euro een tgtg gedaan bij een Hema in Amsterdam. Kregen een hutspot met gehaktbal :Y) en een hele Mokkataart :D


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_193127769
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:37 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Wij hadden voor 4 euro een tgtg gedaan bij een Hema in Amsterdam. Kregen een hutspot met gehaktbal :Y) en een hele Mokkataart :D


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor!!!
pi_193145029


Drie toetjes, drie keer ontbijtkoek, brood (al gaat dat met thuiswerken een stuk minder hard), avondeten, lunch en drinken. Dikke prima voor 5 euro.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO zondag 17 mei 2020 @ 19:41:42 #147
22592 crew  Ole
pi_193181463
Was weer prima vandaag. niet overdreven maar weer gevarieerd
- 3 sandwiches/ wraps
- proteine toetje
- 2 mueslirepen
- gesneden appel
- pastasalade
- zakje cashewnoten
4 euro
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 18 mei 2020 @ 13:15:34 #148
58711 soapie
Zeeperd
pi_193191402
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:41 schreef Ole het volgende:
Was weer prima vandaag. niet overdreven maar weer gevarieerd
- 3 sandwiches/ wraps
- proteine toetje
- 2 mueslirepen
- gesneden appel
- pastasalade
- zakje cashewnoten
4 euro
Waar?
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 13:34:41 #149
382129 crew  Donna
pi_193191605
Ik ga morgenochtend een box ophalen bij een chocolatier! 😍
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 14:52:57 #150
22592 crew  Ole
pi_193192413
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:15 schreef soapie het volgende:

[..]

Waar?
AH to go bij mij om de hoek.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 14:53:58 #151
22592 crew  Ole
pi_193192433
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik ga morgenochtend een box ophalen bij een chocolatier! 😍
Ben benieuwd!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193193636
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik ga morgenochtend een box ophalen bij een chocolatier! 😍
Ohhhh ben benieuwd!

@Ole via mupload.nl kun je gemakkelijk foto’s uploaden en hier posten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 16:48:21 #153
22592 crew  Ole
pi_193193649
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 16:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ohhhh ben benieuwd!

@:Ole via mupload.nl kun je gemakkelijk foto’s uploaden en hier posten.
Tnx! even proberen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 16:51:45 #154
22592 crew  Ole
pi_193193693


test
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193193694
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 16:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Tnx! even proberen
Zowel op de laptop als op de iPhone gaat het bij mij makkelijk.
Imgur lukte nl bij mij echt niet. Op iPhone heb ik FOK! openstaan via Google en mupload doe ik dan via Safari.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193193698
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 16:51 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]

test
:D O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 16:56:54 #157
22592 crew  Ole
pi_193193750


pakketje van tijdje geleden. ik maak straks foto van vandaag!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193193801
Wow! Daar zou ik geloof ik 4-5 dagen op kunnen leven :D

De Caesar-sandwich van de AH is trouwens mijn guilty-pleasure :@
Als ik in Delft op de trein stap dan koop ik er altijd wel eentje. Tenzij ik naar Eindhoven ga, dan pak ik de trein naar Den Haag om BK te scoren en als ik dan in Eindhoven ben haal ik daar nog een keer BK :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 17:22:33 #159
22592 crew  Ole
pi_193194053
Het is dat ik een grote eter in huis heb :D
Paar keer zo'n megapakket gehad. Laatste tijd is het niet zó veel maar nog steeds erg tevreden. vriezer vol en over paar dagen genomen ook lekker gevarieerd! Hoef nauwelijks boodschappen te doen voor eten verder.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 17:22:49 #160
382129 crew  Donna
pi_193194055
Jemig wat een enorme box @Ole wauw. Zo heb ik het nog niet getroffen.

Sowieso doen er hier maar heel weinig zaken mee. In mijn best wel grote dorp sinds kort 1, Hajé hotel. Daarvoor helemaal niks. De rest zit in omringende dorpen.
Denk dat ik het nog eens onder de aandacht ga brengen bij bepaalde tentjes en winkels hier. :Y)
pi_193194070
Een Starbucks hier in de buurt is aangesloten. Zal wel 1 muffin in zo'n pakket zitten, dan zit je al aan 15 euro waarde :P
Moeten zij weten
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 17:25:56 #162
382129 crew  Donna
pi_193194087
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2020 17:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een Starbucks hier in de buurt is aangesloten. Zal wel 1 muffin in zo'n pakket zitten, dan zit je al aan 15 euro waarde :P
Hahaha. Dat is dus idd ook het nadeel van de bakker in het mini dorp verderop. Die is zo luxe dat je met 2 croissants al richting een 10tje gaat (bij wijze van, niet letterlijk nemen).
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 17:27:30 #163
22592 crew  Ole
pi_193194103
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2020 17:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een Starbucks hier in de buurt is aangesloten. Zal wel 1 muffin in zo'n pakket zitten, dan zit je al aan 15 euro waarde :P
:D
misschien krijg je er nog wel een klein flesje ijskoffie bij! c_/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193194179
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2020 17:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een Starbucks hier in de buurt is aangesloten. Zal wel 1 muffin in zo'n pakket zitten, dan zit je al aan 15 euro waarde :P
Hier ook, zag ik van de week.
Oh wacht, volgens mij kom jij ook uit Delft? :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 18:36:14 #165
22592 crew  Ole
pi_193195036


meer dan dikke prima weer. Morgen maar even niet bestellen. Vriezer en koelkast propvol. Maar het is verslavend!
4 zoete koeken
3 hartig
sandwich
wrap is met zalm
2 zuivel
stokbrood
mango
salade
japanse zoutjes

:9

[ Bericht 22% gewijzigd door Ole op 18-05-2020 18:43:05 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 18:46:15 #166
22592 crew  Ole
pi_193195137
Trouwens vreemd. had al meerdere keren geprobeerd te uploaden via deze site. Misschien omdat ik nu geen ander formaat heb gekozen dat het nu wel lukt. Vorige keren kreeg ik namelijk een zwart plaatje @mascara-klodder
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193195662
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:34 schreef Donna het volgende:
Ik ga morgenochtend een box ophalen bij een chocolatier! 😍
:D :9

Stomtoevallig kwam ik net ook zo’n box tegen (ijssalon/bites/chocolatier). Morgenavond ophalen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193195875
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:46 schreef Ole het volgende:
Trouwens vreemd. had al meerdere keren geprobeerd te uploaden via deze site. Misschien omdat ik nu geen ander formaat heb gekozen dat het nu wel lukt. Vorige keren kreeg ik namelijk een zwart plaatje @:mascara-klodder
Heb serieus geen idee, ik gebruik nu mijn oude iPhone en foto’s posten werkt perfect.

Kan helaas soms niet alles zien maar dat komt omdat het een oude iPhone is, denk ik, hoop ik. Paar keer de pagina herladen en geduld hebben dan zijn de foto’s wel zichtbaar.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 19:46:46 #169
382129 crew  Donna
pi_193196086
Je krijgt een reminder van TGTG toch? Mijn pregnancy brain gaat het wss glad vergeten anders. 8)7
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 19:46:58 #170
382129 crew  Donna
pi_193196096
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D :9

Stomtoevallig kwam ik net ook zo’n box tegen (ijssalon/bites/chocolatier). Morgenavond ophalen *O*
*O* *O*
pi_193196171
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 19:46 schreef Donna het volgende:
Je krijgt een reminder van TGTG toch? Mijn pregnancy brain gaat het wss glad vergeten anders. 8)7
Jij ookal zwanger?! Gefeliciteerd :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193196331
Ik wil ook een box van een chocolatier :o :9~
  maandag 18 mei 2020 @ 20:00:28 #173
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_193196382
Omg er zit hier een goede vishandel die een tgtg box hebben zo nu en dan, maar ik grijp er steeds naast. EN NU STOND IE EEN KWARTIER VOOR DE GRIJP MAAR OPHALEN ONDER WERKTIJD.GRRRRRRRRRR :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Miss SHO maandag 18 mei 2020 @ 20:03:31 #174
22592 crew  Ole
pi_193196443
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Omg er zit hier een goede vishandel die een tgtg box hebben zo nu en dan, maar ik grijp er steeds naast. EN NU STOND IE EEN KWARTIER VOOR DE GRIJP MAAR OPHALEN ONDER WERKTIJD.GRRRRRRRRRR :(
Bij 'mijn' ah to go komen er vaak gedurende de dag weleens nog wat vrij. Of idd pas vlak voor ophaaltijd. Als ik straks weer buiten de deur werk wordt het weer lastiger :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 18 mei 2020 @ 20:15:17 #175
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_193196707
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 20:03 schreef Ole het volgende:

[..]

Bij 'mijn' ah to go komen er vaak gedurende de dag weleens nog wat vrij. Of idd pas vlak voor ophaaltijd. Als ik straks weer buiten de deur werk wordt het weer lastiger :{
Ja ik werk alweer buiten de deur en t ophalen was 9-12 dus no way dat t lukt hahahahaha

Hopen dat er morgen nog een komt :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 20:21:55 #176
382129 crew  Donna
pi_193196825
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 19:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Jij ookal zwanger?! Gefeliciteerd :*
Dankje! O+
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 11:38:01 #177
382129 crew  Donna
pi_193204183
Whohaaaa. Echt veel voor 5 euro.

Een stuk chocola in de vorm van een paspop/vrouw
Een groot/zwaar zakje met choco noten/zuidvruchten (veel zwaarder dan een zakje uit de winkel, zal eens wegen). (450gr)
Een zakje bonbons (160gr)
Een zakje gesuikerd fruit / marsepein (160gr)
Een zakje lakritz dropchoco kaneel. (250gr)

Whaaaaaa! O+



pi_193204228
Mwa alleen de pasvrouw is lekker. Deze zou ik waardeloos vinden.
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 11:43:15 #179
382129 crew  Donna
pi_193204251
Daar ben ik juist het minst fan van. :Y
pi_193204327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:43 schreef Donna het volgende:
Daar ben ik juist het minst fan van. :Y
Haha, maar inderdaad wel veel voor ¤5,-
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 11:56:29 #181
382129 crew  Donna
pi_193204387
Ik wist trouwens vooraf dat het een mix van chocola, bonbons, gesuikerd/chocola fruit en noten etc kon zijn. Niet dat ik dacht dat het enkel (massief) chocola was. Ik had hier wel op gehoopt, dus ben heel blij. c_/

Dit is trouwens de mini box. Zo nu en dan hebben ze ook medium en luxe.
pi_193204599
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:38 schreef Donna het volgende:
Whohaaaa. Echt veel voor 5 euro.

Een stuk chocola in de vorm van een paspop/vrouw
Een groot/zwaar zakje met choco noten/zuidvruchten (veel zwaarder dan een zakje uit de winkel, zal eens wegen). (450gr)
Een zakje bonbons (160gr)
Een zakje gesuikerd fruit / marsepein (160gr)
Een zakje lakritz dropchoco kaneel. (250gr)

Whaaaaaa! O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lekkerlekker! Nog vijf uur wachten voor ik de mijne mag ophalen :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193204699
Wat een geweldige box, Donna _O_
De paspop zou ik niet durven te eten trouwens, te mooi :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193204780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:56 schreef Donna het volgende:
Ik wist trouwens vooraf dat het een mix van chocola, bonbons, gesuikerd/chocola fruit en noten etc kon zijn. Niet dat ik dacht dat het enkel (massief) chocola was. Ik had hier wel op gehoopt, dus ben heel blij. c_/

Dit is trouwens de mini box. Zo nu en dan hebben ze ook medium en luxe.
Als dit een mini box is ben ik wel benieuwd naar de medium en de luxe _O_
pi_193205129
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:38 schreef Donna het volgende:
Whohaaaa. Echt veel voor 5 euro.

Een stuk chocola in de vorm van een paspop/vrouw
Een groot/zwaar zakje met choco noten/zuidvruchten (veel zwaarder dan een zakje uit de winkel, zal eens wegen). (450gr)
Een zakje bonbons (160gr)
Een zakje gesuikerd fruit / marsepein (160gr)
Een zakje lakritz dropchoco kaneel. (250gr)

Whaaaaaa! O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof!! Waar is deze winkel? Kan ik mijn vriendin heeeeel blij mee maken.
pi_193206248
Mooi pakket Donna! Daar zou ik heel vrolijk van worden :9~
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 mei 2020 @ 14:28:11 #187
22592 crew  Ole
pi_193206286
Komende dagen wat ik nu nog heb wegwerken! Anders moet ik alsnog weggooien en dat is niet de bedoeling.

Even op mijn handen zitten :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 16:29:12 #188
382129 crew  Donna
pi_193208042
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:53 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Tof!! Waar is deze winkel? Kan ik mijn vriendin heeeeel blij mee maken.
Sneek zit deze. Love in a box.
https://www.liabox.com
pi_193209758
Ik las al op FB dat er vaak veel chocolade bij zit. En dat klopte.

(Container is van mezelf, ik kreeg ze mee in een papieren zakje maar dat fotografeert niet handig)
Waarde klopt, bonbons zelf zijn wat eentonig met allemaal nougat vulling. Maar dat is natuurlijk het concept van TGTG en een magic box vol chocolade is lollig.

En, omdat ik er letterlijk langsreed op weg naar huis ook nog even bij een tankstation gestopt.
Voor 3,99 kreeg ik dit

Dikke prima, lunch voor morgen geregeld. En ontbijt. En tussendoortje :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2020 @ 18:31:02 #190
22592 crew  Ole
pi_193260520


prima weer voor 3,99

zoutjes en chocomel kennelijk uit assortiment. Zijn nig ver weg van tht. Repen gebroken. Rest is wel dagvers maar in vriezer. De zuivel kan nog wel paar dagen.

[ Bericht 39% gewijzigd door Ole op 22-05-2020 18:49:29 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193280378
Fijne pakketjes weer hoor :Y

Ik heb eindelijk een box bij de Spar City weten te bemachtigen. Op zondag ook een prettige ophaaltijd nl van 19.00-20.00uur. Andere dagen is het van 20.30-21.30uur en dat vind ik vrij laat.

Ben erg benieuwd.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193293655

_O_ totale waarde ruim ¤35

Gehaktballen, kip cordon bleu, appelpunten (komen bij een goede bakker in de buurt vandaan) per stuk verpakt de vriezer in.
Shoarma totaal 500gr in 3 porties de vriezer in. De rest, op de kersen carree en sandwich na, ook de vriezer in.

De ovengroenten zien er ook fantastisch lekker uit O+

Bij de Spar City dus en ¤4,99 voor betaald *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193294087
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ totale waarde ruim ¤35

Gehaktballen, kip cordon bleu, appelpunten (komen bij een goede bakker in de buurt vandaan) per stuk verpakt de vriezer in.
Shoarma totaal 500gr in 3 porties de vriezer in. De rest, op de kersen carree en sandwich na, ook de vriezer in.

De ovengroenten zien er ook fantastisch lekker uit O+

Bij de Spar City dus en ¤4,99 voor betaald *O*
Superpakket!
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 20:57:15 #194
382129 crew  Donna
pi_193294426
Woooowwww
pi_193295161
Jaaaa geweldig he :D Ging echt met een big smile de winkel uit.

Na maanden op mijn voorraden te hebben geleefd heb ik de afgelopen paar weken inmiddels alweer 3x boodschappen laten bezorgen. Met dit erbij in de vriezer kan ik weer een paar maanden vooruit.
Hoef ik alleen af en toe komkommer/tomaten/uien/knoflook te halen.

Vriezer vol, voorraadbussen weer vol en voorraadkast ook vol.
Lekker gevoel geeft dat O+

Oh die gehaktballen had ik eerder al eens bij de buurt-Spar meegekregen, prima als snack met een dot curry ofzo.
Die kip cordonbleu is niet mijn ding maar mooi als de rest aan het opraken is.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193295191
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ totale waarde ruim ¤35

Gehaktballen, kip cordon bleu, appelpunten (komen bij een goede bakker in de buurt vandaan) per stuk verpakt de vriezer in.
Shoarma totaal 500gr in 3 porties de vriezer in. De rest, op de kersen carree en sandwich na, ook de vriezer in.

De ovengroenten zien er ook fantastisch lekker uit O+

Bij de Spar City dus en ¤4,99 voor betaald *O*
Top! Ik heb ook eens een pakket bij de Spar gehaald wat ook gelijk en tankstation is. Ik had ook een fantastisch pakket O+
pi_193295235
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Top! Ik heb ook eens een pakket bij de Spar gehaald wat ook gelijk en tankstation is. Ik had ook een fantastisch pakket O+
Ja, @Ole heeft altijd van de AH to go, ook zulke fijne pakketjes.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193295654
Wowow en dat voor 5 euro :o _O_
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Miss SHO maandag 25 mei 2020 @ 07:51:32 #199
22592 crew  Ole
pi_193299532
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja, @:ole heeft altijd van de AH to go, ook zulke fijne pakketjes.
:Y
vanavond weer *O*

Stuk of 4 per week. Hoef nauwelijks boodschappen te doen. Voor één persoon zou ik aan 2 per week al heel eind komen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193303271
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ totale waarde ruim ¤35

Gehaktballen, kip cordon bleu, appelpunten (komen bij een goede bakker in de buurt vandaan) per stuk verpakt de vriezer in.
Shoarma totaal 500gr in 3 porties de vriezer in. De rest, op de kersen carree en sandwich na, ook de vriezer in.

De ovengroenten zien er ook fantastisch lekker uit O+

Bij de Spar City dus en ¤4,99 voor betaald *O*
De groenten zijn toch niet in te vriezen?
  maandag 25 mei 2020 @ 17:10:13 #201
151515 verita
Happy days
pi_193306615
Spannend. Haal zo mijn allereerste Magic Box op bij een bakker
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  Moderator / Miss SHO maandag 25 mei 2020 @ 17:14:43 #202
22592 crew  Ole
pi_193306664
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:52 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

De groenten zijn toch niet in te vriezen?
Ik vries voorgesneden groenten vaak in. Gaat prima. Alleen salade doe ik niet
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 25 mei 2020 @ 19:36:12 #203
22592 crew  Ole
pi_193308707

frisdrank, alpro en repen nog lang houdbaar ook!

[ Bericht 22% gewijzigd door Ole op 25-05-2020 19:50:13 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 25 mei 2020 @ 19:54:44 #204
22592 crew  Ole
pi_193309085
Ik weet nu wel dat ik quinoa echt niks vind :D
De yoghurt ga ik proberen. Ik kan niet veel lactose verdragen. Wel handig ook om zo dingen uit te proberen die ik anders niet snel zou kopen .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 25-05-2020 20:01:40 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193323463
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:52 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

De groenten zijn toch niet in te vriezen?
Ja hoor, je moet ze alleen dan niet rauw willen eten daarna ;)
Gewoon bevroren de bakplaat op in een voorverwarmde oven of bevroren in de hete wok/koekenpan.

Nasi/bami-groenten en macaroni/spaghetti-groenten gaan bij mij ook de vriezer in.
Aangezien ik geen nasi/bami/pasta eet gebruik de eerste voor in de soep en de pasta-groenten veelal in de chili con carne alleen de champignons pik ik eruit en gooi ik weg.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193323504
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:54 schreef Ole het volgende:
Ik weet nu wel dat ik quinoa echt niks vind :D
De yoghurt ga ik proberen. Ik kan niet veel lactose verdragen. Wel handig ook om zo dingen uit te proberen die ik anders niet snel zou kopen .
Oh ik heb door TGTG ook kennisgemaakt met quinoa en ik vond de salade juist erg lekker :D

Voor morgen een box gescoord bij Maison Le Blanc *O* Erg benieuwd.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193356863
Vandaag 4 kg bramen kunnen halen bij de Berkelse braam voor 20 euro. Gedeeld met een paar anderen. Heerlijk!
pi_193420742
Deli2go: broodje kip, volkoren broodje kip, broodje ei, koffiebroodje, chocolate cookie white chocolate en een pakje vifit drink aardbei
pi_193488582
6 pakketten van mijn favo bakker zie ik verschijnen. Ik zeg tegen mijn man: ‘Zal ik het doen?’ Tuurlijk!

Alle 6 al weg. Ik denk dat ze er 7 seconden gestaan hebben. :'(
  Redactie Frontpage vrijdag 5 juni 2020 @ 18:59:21 #210
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193492542
Ik was van de week bij de Hema, niet zo'n grote geloof ik, in ieder geval niet veel vers. Kwam daar aan om het pakket (van ¤4,-) op te halen zegt het meisje bij de kassa 'ik heb nog geen tijd gehad om het te verzamelen dus kies maar voor 12 euro uit het taartschap' _O-. Had een mokkaschnitte, appeltaart en een tompouce gekozen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193505705
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik was van de week bij de Hema, niet zo'n grote geloof ik, in ieder geval niet veel vers. Kwam daar aan om het pakket (van ¤4,-) op te halen zegt het meisje bij de kassa 'ik heb nog geen tijd gehad om het te verzamelen dus kies maar voor 12 euro uit het taartschap' _O-. Had een mokkaschnitte, appeltaart en een tompouce gekozen.
Lekker viesdik worden
Moeten zij weten
pi_193506014

Weer prima voor vijf euro :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193506926
2 stokbroden, een zak meergranen bollen, 2 croissants, een kaas uien brood en een bananen schnitt.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 juni 2020 @ 21:15:08 #214
22592 crew  Ole
pi_193510022
Geen foto's. Afgelopen 2 dagen volle tassen! Broodjes, Croissants, fruitsalades, salades. Krijg het idee dat ik soms extra krijg :D
Nu inhouden want vriezer is vol. O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193510616
Het lukt me de laatste tijd niet meer om magic boxen te bemachtigen. Te populair geworden denk ik 😕
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 juni 2020 @ 21:53:38 #216
22592 crew  Ole
pi_193510863
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:42 schreef EendjeTwee het volgende:
Het lukt me de laatste tijd niet meer om magic boxen te bemachtigen. Te populair geworden denk ik 😕
Bij mij komen gedurende dag pakketen vrij. Dat is wel fijn !
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193513268
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Bij mij komen gedurende dag pakketen vrij. Dat is wel fijn !
Je bent de hele dag aan het refreshen? Bij mij is alles altijd binnen seconden uitverkocht
Moeten zij weten
  zondag 7 juni 2020 @ 00:02:44 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_193514519
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Je bent de hele dag aan het refreshen? Bij mij is alles altijd binnen seconden uitverkocht
Same here.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 7 juni 2020 @ 12:17:29 #219
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193520260
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:42 schreef EendjeTwee het volgende:
Het lukt me de laatste tijd niet meer om magic boxen te bemachtigen. Te populair geworden denk ik 😕
Hier ook niet :N
De Jumbo is ermee gestopt (en in hun eigen afprijsbak liggen de laatste tijd alleen Tony paasrepen :') ) en bij de (goede!) bakker die meedoet grijp ik altijd mis.
Het jammere is dat de pakketten die ik wel zou kunnen bemachtigen in de stad waar ik werk, op onmogelijke tijden op te halen zijn. De AH to go on half 12 ofzo 8)7
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator / Miss SHO zondag 7 juni 2020 @ 13:42:47 #220
22592 crew  Ole
pi_193521357
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Je bent de hele dag aan het refreshen? Bij mij is alles altijd binnen seconden uitverkocht
Heb er nu even tijd voor :P

Ik weet nu dat er om 21.15 een paar vrijkomen, en een paar rond 14 uur meestal. Nu staat er 'uitverkocht om 21.15" Dan weet ik dat er gister geen of weinig op hebben gestaan, en dan komen er zo nog een paar. Maar vandaag even niet.Mijn vriezer zit propvol! Laatste dagen echt veel gehad !
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 7 juni 2020 @ 17:42:30 #221
22592 crew  Ole
pi_193524044
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:17 schreef Muck het volgende:

[..]

Hier ook niet :N
De Jumbo is ermee gestopt (en in hun eigen afprijsbak liggen de laatste tijd alleen Tony paasrepen :') ) en bij de (goede!) bakker die meedoet grijp ik altijd mis.
Het jammere is dat de pakketten die ik wel zou kunnen bemachtigen in de stad waar ik werk, op onmogelijke tijden op te halen zijn. De AH to go on half 12 ofzo 8)7
Tijdens de lockdown kon je bij mijn Ah to go al om 17.15 ophalen. Snel uitverkocht. Nu pas om 20.15. Staat nog één pakket al tijdje nu.
* Toch maar halen dan :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 7 juni 2020 @ 17:46:28 #222
22592 crew  Ole
pi_193524094
Kon het niet laten. :9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 7 juni 2020 @ 18:24:04 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193524638
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:46 schreef Ole het volgende:
Kon het niet laten. :9
:D
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO zondag 7 juni 2020 @ 18:28:04 #224
22592 crew  Ole
pi_193524679
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D
Anders geef ik aan mijn buurman. Kost toch geen drol :P :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 8 juni 2020 @ 22:35:08 #225
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_193544514
Ik heb ook maar weer een bakkerspakket gehaald.

1 wit brood, 1 (bruin) zadenbrood, 6 witte puntjes, 2 kaasbroodjes en 3 haverkoeken ( O+ ).

Jammer dat er geen bakker in de buurt is met pakketten met enkel brood, maar toch wel een prima pakketje. :P
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2020 @ 23:09:42 #226
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193545121
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:35 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik heb ook maar weer een bakkerspakket gehaald.

1 wit brood, 1 (bruin) zadenbrood, 6 witte puntjes, 2 kaasbroodjes en 3 haverkoeken ( O+ ).

Jammer dat er geen bakker in de buurt is met pakketten met enkel brood, maar toch wel een prima pakketje. :P
Denk dat het er ook een beetje aan ligt wat de bakker die dag over heeft. Heb hier bij de bakker wel eens een pakket gehad met gewoon 6 hele broden (en een snack erbij voor het idee) maar ook wel eens met een zak worstenbroodjes, een paar stokbroden en wat taart.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193548482
Ik heb net een box voor de eerste keer gereserveerd!
Bij de Jan Linders in de buurt.
pi_193555994
Hoe zat het met de data?
Ik heb drie dingen die de datum van gister hebben? Mag dat? Bakje watermeloen is niet meer te eten helaas...
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2020 @ 19:22:08 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193556145
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:15 schreef Koningin het volgende:
Hoe zat het met de data?
Ik heb drie dingen die de datum van gister hebben? Mag dat? Bakje watermeloen is niet meer te eten helaas...
Die mogen ze niet mee geven, zeker niet als het een TGT datum is. Je kunt daar een formulier voor invullen bij Too Good To Go.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193556765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Die mogen ze niet mee geven, zeker niet als het een TGT datum is. Je kunt daar een formulier voor invullen bij Too Good To Go.
Oke danke. Ga ik dat doen. Waren meer verse dingen met tht datum van gister.
pi_193556800
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:59 schreef Koningin het volgende:

[..]

Oke danke. Ga ik dat doen. Waren meer verse dingen met tht datum van gister.
Slecht en zeker mee teruggaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193558815
Ik heb het gemeld en ik krijg mijn geld terug!
Goed geregeld.
Producten van over de datum mogen echt niet!
pi_193558847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:48 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gemeld en ik krijg mijn geld terug!
Goed geregeld.
Producten van over de datum mogen echt niet!
^O^
Ik heb ook ooit gehad en dat wordt snel opgepakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:07:19 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193559189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:48 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gemeld en ik krijg mijn geld terug!
Goed geregeld.
Producten van over de datum mogen echt niet!
Fijne eerste ervaring voor je :o Wel fijn dat het snel opgelost is.
Spoilers!
pi_193559367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:48 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gemeld en ik krijg mijn geld terug!
Goed geregeld.
Producten van over de datum mogen echt niet!
^O^
pi_193588259
Nu heb ik met tg2g toch al wat ups en downs meegemaakt, maar vandaag een geweldige up _O_
Voor ¤ 4,50 per box kreeg ik een bak met nasi, hete kip, groenten, rauwkost, knoflooksaus (best een grote bak, niet op foto) en een grote bak patat/aardappeltjes. Ik had er 2 gekocht, dacht dat ik kip en nasi zou krijgen. Dit had ik in willen vriezen. Maar dit werd dus gewoon vers klaar gemaakt en ik kreeg het warm mee. Het was zo veel, dat we dit met 3 volwassenen niet op kregen :Y)



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2020 18:51:00 ]
pi_193588459
Wow wat veel :o
Veel kip ook :9~
Dat is echt voordelig lekker eten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193609275
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:48 schreef Granqvist het volgende:
Nu heb ik met tg2g toch al wat ups en downs meegemaakt, maar vandaag een geweldige up _O_
Voor ¤ 4,50 per box kreeg ik een bak met nasi, hete kip, groenten, rauwkost, knoflooksaus (best een grote bak, niet op foto) en een grote bak patat/aardappeltjes. Ik had er 2 gekocht, dacht dat ik kip en nasi zou krijgen. Dit had ik in willen vriezen. Maar dit werd dus gewoon vers klaar gemaakt en ik kreeg het warm mee. Het was zo veel, dat we dit met 3 volwassenen niet op kregen :Y)

[ afbeelding ]
Waar? Ziet er goed uit.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193611482
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Waar? Ziet er goed uit.
In Den Haag, bij L'ocean Atlantique. Je moet het wel tussen half 3 en 3 uur ophalen.. Dat is dus wel eigenlijk geen 'etenstijd', ik heb het dan ook later weer opgewarmd.

Ik had gisteren 2 boxen bij Maison le blanc. Ik moest toch ff naar kantoor dus gelijk doorgereden.
Geen foto want warme auto en het moest snel in de vriezer c.q. koelkast.

Box 1: 6 radler, grote fles bier, 1 kilo tilapiafilet, 10 kipcorns, 5 mexicano, 500 gram gehaktballetjes en bak kipsaté.
Box 2: grote fles bier, 4 flesjes WKD, 6 brownies, 6 mexicano, bbq worstjes, 4 enorme gehaktballen, 1 kilo kaas, een bak zalm/roomkaas salade en ei/peppadew salade.

En ik zie nu dat mijn favoriete bakker er extra boxen op gezet heeft (is normaliter bijzonder snel uitverkocht) maar m'n vriezer zit vol :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2020 09:33:21 ]
pi_193612458
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:32 schreef Granqvist het volgende:

[..]

In Den Haag, bij L'ocean Atlantique. Je moet het wel tussen half 3 en 3 uur ophalen.. Dat is dus wel eigenlijk geen 'etenstijd', ik heb het dan ook later weer opgewarmd.

Ik had gisteren 2 boxen bij Maison le blanc. Ik moest toch ff naar kantoor dus gelijk doorgereden.
Geen foto want warme auto en het moest snel in de vriezer c.q. koelkast.

Box 1: 6 radler, grote fles bier, 1 kilo tilapiafilet, 10 kipcorns, 5 mexicano, 500 gram gehaktballetjes en bak kipsaté.
Box 2: grote fles bier, 4 flesjes WKD, 6 brownies, 6 mexicano, bbq worstjes, 4 enorme gehaktballen, 1 kilo kaas, een bak zalm/roomkaas salade en ei/peppadew salade.

En ik zie nu dat mijn favoriete bakker er extra boxen op gezet heeft (is normaliter bijzonder snel uitverkocht) maar m'n vriezer zit vol :')
^O^ l'ocean ook opgeslagen, eens proberen!
pi_193612748
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:32 schreef Granqvist het volgende:

[..]

In Den Haag, bij L'ocean Atlantique. Je moet het wel tussen half 3 en 3 uur ophalen.. Dat is dus wel eigenlijk geen 'etenstijd', ik heb het dan ook later weer opgewarmd.

Ik had gisteren 2 boxen bij Maison le blanc. Ik moest toch ff naar kantoor dus gelijk doorgereden.
Geen foto want warme auto en het moest snel in de vriezer c.q. koelkast.

Box 1: 6 radler, grote fles bier, 1 kilo tilapiafilet, 10 kipcorns, 5 mexicano, 500 gram gehaktballetjes en bak kipsaté.
Box 2: grote fles bier, 4 flesjes WKD, 6 brownies, 6 mexicano, bbq worstjes, 4 enorme gehaktballen, 1 kilo kaas, een bak zalm/roomkaas salade en ei/peppadew salade.

En ik zie nu dat mijn favoriete bakker er extra boxen op gezet heeft (is normaliter bijzonder snel uitverkocht) maar m'n vriezer zit vol :')
Niet gek dat je vriezer vol zit :D

L’ocean zit in een stuk DH waar ik echt nooit kom helaas.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193690520
Doos (24st) Desperados voor een tientje opgehaald :)
Moeten zij weten
pi_193710944
Straks een hema box, ben benieuwd :)
pi_193713194
Ik hoopte op wat dingen om het avondeten omheen te bouwen, maar.. :')

pi_193713352
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:08 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik hoopte op wat dingen om het avondeten omheen te bouwen, maar.. :')

[ afbeelding ]
Ik zat net te twijfelen of ik morgen eens bij een HEMA zou proberen, maar als ik dit zo zie, sla ik over. :D
pi_193713404
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:24 schreef Myraela het volgende:

Ik zat net te twijfelen of ik morgen eens bij een HEMA zou proberen, maar als ik dit zo zie, sla ik over. :D
Ik zou daar ook best ongelukkig van worden, zo'n tas :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193713457
Als je op avondeten rekent valt het inderdaad tegen. Maar ik zou prima iets met zo’n tas kunnen. Zeker omdat de meeste zaken langer houdbaar zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193713592
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als je op avondeten rekent valt het inderdaad tegen. Maar ik zou prima iets met zo’n tas kunnen. Zeker omdat de meeste zaken langer houdbaar zijn.
Ik vind het allemaal wat meh _O- Nou vooruit, ik zou een tompouce eten en kaas op dat broodje links onder doen. De rest hoef ik niet en ik ben een snoeperd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193713593
Ik ga ook proberen dingen weg te geven :')

Sommige dingen zijn nog een paar maanden goed. Vreemd, maar het gaat gewoon de kast in.
pi_193713625
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zat net te twijfelen of ik morgen eens bij een HEMA zou proberen, maar als ik dit zo zie, sla ik over. :D
Nee, zou ik ook niet doen als je gezond wil eten :+ Ze hebben denk ik enorme restanten van koningsdag waar ze van af willen.
pi_193713635
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:47 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik ga ook proberen dingen weg te geven :')

Sommige dingen zijn nog een paar maanden goed. Vreemd, maar het gaat gewoon de kast in.
Ik had ook een hema-pakket, maar alles die dag op de datum. Doe ik niet meer. Ook echt dingen die je niet kunt invriezen of langer bewaren.
pi_193713756
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:52 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik had ook een hema-pakket, maar alles die dag op de datum. Doe ik niet meer. Ook echt dingen die je niet kunt invriezen of langer bewaren.
Ik was ook niet echt kapot van de HEMA, maar ook niet hoe ik behandeld werd. Hoe je het ook bekijkt, ik ben toch een klant. Spullen werden op de toonbank gegooid en ik kon zo'n beetje bij elkaar rapen :')

HEMA doe ik ook niet meer.
pi_193714177
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:52 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik had ook een hema-pakket, maar alles die dag op de datum. Doe ik niet meer. Ook echt dingen die je niet kunt invriezen of langer bewaren.
Dat is dus waar Tg2g omdraait. Het zijn spullen die op de datum zijn en anders gegooid moeten worden. Je komt nu een beetje ondankbaar over.
pi_193714388
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:49 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dat is dus waar Tg2g omdraait. Het zijn spullen die op de datum zijn en anders gegooid moeten worden. Je komt nu een beetje ondankbaar over.
Dit
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 19:20:15 #255
382129 crew  Donna
pi_193714456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:08 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik hoopte op wat dingen om het avondeten omheen te bouwen, maar.. :')

[ afbeelding ]
Haha avondeten zit er niet in, maar hier zou ik wel heel blij van worden! Mjam.
pi_193714677
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:49 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dat is dus waar Tg2g omdraait. Het zijn spullen die op de datum zijn en anders gegooid moeten worden. Je komt nu een beetje ondankbaar over.
Ik heb al van dertig+ pakketten dankbaar gebruikgemaakt, en alleen hierbij voelde ik me een kliko. (Wat ook kwam door de manier waarop ik werd benaderd, overigens.) Ik kom er gewoon niet meer.
pi_193714853
Ik word hier altijd wel blij van de hema. Je wordt goed behandeld, altijd een mooie variatie van gebak/vleeswaren/koeken/brood/avondeten. Niet altijd alles, maar wel een mooie variatie waardoor je niet 6 pakken vleeswaren hebt.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 juni 2020 @ 20:12:57 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193714915
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:06 schreef Nazil het volgende:
Ik word hier altijd wel blij van de hema. Je wordt goed behandeld, altijd een mooie variatie van gebak/vleeswaren/koeken/brood/avondeten. Niet altijd alles, maar wel een mooie variatie waardoor je niet 6 pakken vleeswaren hebt.
Ligt ook een beetje aan de soort Hema waar je bent, waar ik een paar weken geleden was moest ik gewoon voor 12 euro taart uitzoeken (had ik hier geloof ik al gepost). Leuk voor een keertje, maar zal ik ook niet vaak doen :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193715042
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:47 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heb al van dertig+ pakketten dankbaar gebruikgemaakt, en alleen hierbij voelde ik me een kliko. (Wat ook kwam door de manier waarop ik werd benaderd, overigens.) Ik kom er gewoon niet meer.
Was het toevallig Rotterdam Keizerswaard?
pi_193716526
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Was het toevallig Rotterdam Keizerswaard?
Nee. Ook zo’n ervaring gehad?
pi_193717440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:01 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Nee. Ook zo’n ervaring gehad?
Yes, was daar. Op zich wel een redelijk pakket, maar ik werd daar nogal minderwaardig behandeld. Ik moest eerst aardig lang wachten voordat er iemand kwam, terwijl de cassiere iemand omgeroepen had en vervolgens pleurde ze nog net niet alle spullen neer. Geen vriendelijk woord, niks. Normaal ben ik altijd wel fan van de Hema (kinderkleding O+) maar zo'n pakket zal ik niet snel meer ophalen.
pi_193730251
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Yes, was daar. Op zich wel een redelijk pakket, maar ik werd daar nogal minderwaardig behandeld. Ik moest eerst aardig lang wachten voordat er iemand kwam, terwijl de cassiere iemand omgeroepen had en vervolgens pleurde ze nog net niet alle spullen neer. Geen vriendelijk woord, niks. Normaal ben ik altijd wel fan van de Hema (kinderkleding O+) maar zo'n pakket zal ik niet snel meer ophalen.
Bij mij werd er gewoon met een klap zo’n krat voor mijn neus neer gemikt. Bam. Ik kom er normaal ook graag!
  vrijdag 26 juni 2020 @ 10:40:16 #263
370431 drakin
vurig typje
pi_193797497
Morgen kunnen we weer bergen beklimmen!!!

Aardappelbergen in heel NL via de toogoodtogo app.

Bestellen = zoveel aardappels ophalen als je wil.

https://www.aardappelberg.nl/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 26 juni 2020 @ 10:52:43 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193797635
Ik check net even de app, en ik kan niet meer op een landkaart kijken wat er allemaal zit in de buurt? De kaart is alleen om een locatie te kiezen? Wat een vreselijke update zeg.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193797811
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik check net even de app, en ik kan niet meer op een landkaart kijken wat er allemaal zit in de buurt? De kaart is alleen om een locatie te kiezen? Wat een vreselijke update zeg.
Ja, echt heel onhandig en irritant. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193797864
Jawel toch? Bij bladeren (onderaan) en dan kun je bovenaan kiezen voor lijst of kaart.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:14:51 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193797898
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:12 schreef Mazou het volgende:
Jawel toch? Bij bladeren (onderaan) en dan kun je bovenaan kiezen voor lijst of kaart.
Ah ja. Maar dat kon ik dus niet vinden.

Heb het idee dat ze nu wel teveel opties hebben in de app.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193798567
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:12 schreef Mazou het volgende:
Jawel toch? Bij bladeren (onderaan) en dan kun je bovenaan kiezen voor lijst of kaart.
Even gechecked: nu zijn de bolletjes aanklikbaar. Dat was een paar dagen geleden nog niet en dan kon je dus echt niks met die kaart.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 juni 2020 @ 14:06:09 #269
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193800627
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:40 schreef drakin het volgende:
Morgen kunnen we weer bergen beklimmen!!!

Aardappelbergen in heel NL via de toogoodtogo app.

Bestellen = zoveel aardappels ophalen als je wil.

https://www.aardappelberg.nl/
Bedankt voor de tip. Morgen maar een tas vol aardappels scoren :Y)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 26 juni 2020 @ 17:23:38 #270
22592 crew  Ole
pi_193803701
Dit kreeg ik laatst O+
Andere keer kreeg ik ook nog tegoedbon van 4 euro!!! :+


[ Bericht 25% gewijzigd door Ole op 26-06-2020 17:37:41 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193804992
Ik kreeg ineens een melding eind vd middag dat de bakker die ik als favoriet had nog een aantal pakketten had?

Nooit eerder gehad.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 26 juni 2020 @ 18:53:06 #272
22592 crew  Ole
pi_193805121
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 18:42 schreef het-is-mij het volgende:
Ik kreeg ineens een melding eind vd middag dat de bakker die ik als favoriet had nog een aantal pakketten had?

Nooit eerder gehad.
Kan hoor. Tijdens de lockdown was ophalen al vanaf 17,15 uur. Voor veel mensen aantrekkelijker dan pas om 21,15.
Ik weet nu van mijn favoriet dat er gedurende de dag, en zeker het laatste uur nog wel extra kan loskomen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 27 juni 2020 @ 02:36:57 #273
370431 drakin
vurig typje
pi_193810689
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 14:06 schreef Vork het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Morgen maar een tas vol aardappels scoren :Y)
Ik neem meerdere tassen mee en bergklimschoenen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 27 juni 2020 @ 16:07:40 #274
370431 drakin
vurig typje
pi_193815969
Ben blij dat ik intensief sport het laatste half jaar want dit was een hele pittige workout!

2 fietstassen bijna vol en 2 boodschappentassen halfvol waren al de nodige kilo's, en ook nog ver weg, dus lopend ermee naar huis.

Wil iemand een aardappel? Ik heb even genoeg!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193815982
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:07 schreef drakin het volgende:
Ben blij dat ik intensief sport het laatste half jaar want dit was een hele pittige workout!

2 fietstassen bijna vol en 2 boodschappentassen halfvol waren al de nodige kilo's, en ook nog ver weg, dus lopend ermee naar huis.

Wil iemand een aardappel? Ik heb even genoeg!
Was het druk?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 16:14:42 #276
370431 drakin
vurig typje
pi_193816055
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Was het druk?
best een lange rij, maar met 1,5 meter gaat het toch snel.

Ik had mijn bergschoenen aan :+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 27 juni 2020 @ 17:07:22 #277
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_193816842
Vandaag een sushipakket uit Utrecht.. vlak voor het moment supreme van ophalen kreeg ik het bericht dat er niks te geven was en het geld komt terug mijn kant op.

Wat moet ik nou eten vanavond? :D :'(
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 27 juni 2020 @ 18:18:09 #278
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193817859
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:08 schreef potjecreme het volgende:

Was het druk?
In Amsterdam was het niet nog zo druk toen ik er was (begin van de middag). Wel een aantal cameraploegjes en vlogfamilies.

Ik heb een paar tassen volgeduwd en teruggesjouwd. Een paar kilo heb ik al bij de buren kunnen dumpen en de komende tijd maar veel aardappelgerechten eten. Vanavond moussaka :9
pi_193818307
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 18:18 schreef Vork het volgende:

[..]

In Amsterdam was het niet nog zo druk toen ik er was (begin van de middag). Wel een aantal cameraploegjes en vlogfamilies.

Ik heb een paar tassen volgeduwd en teruggesjouwd. Een paar kilo heb ik al bij de buren kunnen dumpen en de komende tijd maar veel aardappelgerechten eten. Vanavond moussaka :9
Waar woon je? :@

[ Bericht 5% gewijzigd door potjecreme op 27-06-2020 19:52:44 ]
  zaterdag 27 juni 2020 @ 19:31:25 #280
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_193818943
Bij ons op het plein zit een viszaak die zich sinds kort heeft aangemeld bij 2GTG.



Het bakje links zit vol met sla, tonijn, komkommer, tomaat, een mega lekkere saus en quinoa.

Prima vangst voor ¤4,99 :)
Alles is zelfs nog houdbaar tot aanstaande dinsdag :o

Verder kom ik graag bij de bakker op het plein met 2GTG. Mega royale pakketten altijd :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_193819071
Ziet er goed uit zeg! Waar is dit plein?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:00:02 #282
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193819277
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 18:49 schreef potjecreme het volgende:

Waar woon je? :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 18:18 schreef Vork het volgende:
In Amsterdam
Hoezo? :? :Y)
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:02:18 #283
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_193819321
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:44 schreef soapie het volgende:
Ziet er goed uit zeg! Waar is dit plein?
Rotterdam ;)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_193819461
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:00 schreef Vork het volgende:

[..]

[..]

Hoezo? :? :Y)
Ik ook en ik had wel trek in moussaka. :P
pi_193819511
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Rotterdam ;)
Hesseplaats?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:13:42 #286
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_193819543
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:11 schreef soapie het volgende:

[..]

Hesseplaats?
Yups :)
Woon je zelf in de omgeving? Mag ook via DM..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_193819568
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Yups :)
Woon je zelf in de omgeving? Mag ook via DM..
Berkel
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:16:40 #288
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_193819590
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:15 schreef soapie het volgende:

[..]

Berkel
:)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:24:47 #289
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193819738
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:09 schreef potjecreme het volgende:

Ik ook en ik had wel trek in moussaka. :P
O, sorry, dat is natuurlijk al op :P Hou je van aardappels? Dat is wat hier de komende weken op het menu staat :').
  zondag 28 juni 2020 @ 00:45:36 #290
370431 drakin
vurig typje
pi_193824967
Hier het komende half jaar, was een pittige workout. *O*

Aardappels zijn best zwaar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 00:56:49 #291
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193825026
2x van de bakker

4 verschillende hele bruine broden
2 halfjes, ook bruin
1 bananensoes
1 chocoladebol gebak iets
2 donuts
1 chocomuffin
2 kaasstengels
2 zakken harde broodjes
2 panini's met kipfilet en een soort chilisaus
1 boterkoek punt
zak met 10 witte puntjes

:D :9
  zondag 28 juni 2020 @ 12:38:14 #292
370431 drakin
vurig typje
pi_193828558
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 17:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
Vandaag een sushipakket uit Utrecht.. vlak voor het moment supreme van ophalen kreeg ik het bericht dat er niks te geven was en het geld komt terug mijn kant op.

Wat moet ik nou eten vanavond? :D :'(
Aardappels natuurlijk ;)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828775
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:24 schreef Vork het volgende:

[..]

O, sorry, dat is natuurlijk al op :P Hou je van aardappels? Dat is wat hier de komende weken op het menu staat :').
Een aardappel gaat hier goed in.
pi_193830108
Vanmiddag voor het eerst twee pakketten ophalen bij AH. Ben benieuwd :)
  Moderator / Miss SHO zondag 28 juni 2020 @ 21:51:07 #295
22592 crew  Ole
pi_193835939
*O*
gezonde toer vandaag.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193850151
Pakket van backwerk gehaald: baguette tonijn, baguette tomaat mozzarella, broodje ham, broodje kaas, pretzel,chocobroodje, koffiebroodje, saucijzenbroodje en ragoutbroodje
  Moderator / Miss SHO maandag 29 juni 2020 @ 21:56:24 #297
22592 crew  Ole
pi_193850827
Grote zak M&M's vandaag erbij! :o
En donuts, croissantje, half brood, zalmwrap, half witbrood, 2 smoothies, hartig broodje, yoghurt met fruit, bakje frambozen :9 weer allemaal!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 29 juni 2020 @ 21:56:47 #298
22592 crew  Ole
pi_193850833
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:19 schreef gelestipjes het volgende:
Pakket van backwerk gehaald: baguette tonijn, baguette tomaat mozzarella, broodje ham, broodje kaas, pretzel,chocobroodje, koffiebroodje, saucijzenbroodje en ragoutbroodje
Klinkt goed!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193854655
Een vriend van me had laatst een supermarktpakket opgehaald, wat 11,99 euro zou moeten zijn. Veel dingen waren met 35% afgeprijsd, en met de prijzen inclusief korting kwam hij op 9,nogwat euro uit.

Na een melding bij TGTG zeggen zij dat de prijzen exclusief korting leidend zijn. :? Nou, dan koop ik liever zelf die 35%-korting producten, dan kun je tenminste nog kiezen wat je koopt.
pi_193855369
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:28 schreef Waterdrinker het volgende:
Een vriend van me had laatst een supermarktpakket opgehaald, wat 11,99 euro zou moeten zijn. Veel dingen waren met 35% afgeprijsd, en met de prijzen inclusief korting kwam hij op 9,nogwat euro uit.

Na een melding bij TGTG zeggen zij dat de prijzen exclusief korting leidend zijn. :? Nou, dan koop ik liever zelf die 35%-korting producten, dan kun je tenminste nog kiezen wat je koopt.
Misschien had die vriend de voorwaarden eens moeten lezen. Dan had hij geweten wat het concept van TGTG inhoudt :)

Ik had laatst een pakket voor ¤4,99 met een totale waarde van ruim ¤35
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 juli 2020 @ 22:19:42 #301
22592 crew  Ole
pi_193880742


Die Maaslander extra vette kaas is heerlijk! Ook weer veel dingen vóór de datum. Alleen wrap smoothie salade op de datum. Maar morgen prima te eten!

O+

[ Bericht 37% gewijzigd door Ole op 01-07-2020 22:39:34 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')