Twee dagen nadat ie uit was alweer afgekeken.quote:
Sow, daar wil ik hem ook wel even van buiten de zestien in schieten.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BREAKING teamgenoot de Ligt heeft Coronavirus.
Het is te laat @Zipportalquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor maatregelen er genomen gaan worden, gok ik zo.
Want?quote:
lolquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:11 schreef Mansjester het volgende:
Aids Atleti. Ik hoop dat ze allemaal corona krijgen
sowquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:11 schreef Mansjester het volgende:
wiequote:Op woensdag 11 maart 2020 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe gaat Pepijntje Lijnders dit omdraaien ?
Liverpool ook niet in beste doen laatste tijdquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
Prachtige stunt van Atlético in de maak. Slechtste, atypische Cholo-elftal in jááááren dat voetbalmachine Liverpool eruit lijkt te knikkeren. Zo'n beroerd seizoen, zesde in de Liga op het moment.
Ja en dan? Dan stond nog steeds Adrian in de goal.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:14 schreef VacaLoca het volgende:
Liverpool had net zo goed niet kunnen scoren, dan was atleti ook niet gaan voetballen en was 't penals geweest
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:11 schreef Mansjester het volgende:
Atlético heeft dit seizoen maar drie uitduels gewonnen in de Liga.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liverpool ook niet in beste doen laatste tijd
Qua spelbeeld zag niemand dit aankomen lolquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atlético heeft dit seizoen maar drie uitduels gewonnen in de Liga.
Ze hebben wel geld.quote:
HET KAN NU OOK AL NOGquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen als het 3-2 wordt iedereen HET KAN NOG roepen he
Sierd ging ook locotwitter:ZS_Voetbal twitterde op woensdag 11-03-2020 om 23:14:38Llorente schiet Atlético naast Liverpool en Sierd wordt gek!! 😱😱
De regerend Champions League-kampioen heeft nu twee doelpunten nodig om door te gaan 😳
#ZiggoSport #UCL #LIVATL https://t.co/vq9eBUIQqh reageer retweet
116' Iniestaquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen als het 3-2 wordt iedereen HET KAN NOG roepen he
cocolocoquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Sierd ging ook locotwitter:ZS_Voetbal twitterde op woensdag 11-03-2020 om 23:14:38Llorente schiet Atlético naast Liverpool en Sierd wordt gek!! 😱😱
De regerend Champions League-kampioen heeft nu twee doelpunten nodig om door te gaan 😳
#ZiggoSport #UCL #LIVATL https://t.co/vq9eBUIQqh reageer retweet
AUquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |