Of het heeft te maken met die reis beperkingen die voor Europa zijn ingesteld.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef skysherrif het volgende:
Trump om 0200 met een oval office adress
Heeft ie 1x eerder gedaan dus die zal ook wel harde crisismaatregelen aankondigen
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat de fantastische hitserie Costa!, dat vorige week op Netflix is verschenen, er alweer afging.
Maar zal wel weer over voetbal gaan hè
Ja dat kan ook, maar hoe groot is de kans daar nou helemaal op op een Songfestivalforum?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een heel verwijfd kereltje zijn hè, die mogelijkheid moet je niet uitsluiten.
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar hoe groot is de kans daar nou helemaal op op een Songfestivalforum?
sorryquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat de fantastische hitserie Costa!, dat vorige week op Netflix is verschenen, er alweer afging.
Maar zal wel weer over voetbal gaan hè
Ja las het net ook op Teletekst (quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat Italië alle bedrijven en winkels van het land sluit, behalve apotheken en winkels voor etenswaren
Gewoon op tv, NPO2.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het het hele land is.
[..]
Waar zie/hoor jij het? Ik op El Mundo maar alleen via een tweet.
Ik ben toch echt 26quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow, hieruit kunnen we de conclusie trekken dat @:Aoibhin een oude vrouw isAls je echt 26 was, had mensen van 45 echt wel oud gevonden hoor
Haha ja, typisch hèquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon op tv, NPO2.
Dat medium wat volgens zovelen alles onder het tapijt veegt.![]()
twitter:chicoharlan twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:53:36Italy now furthering tightening the terms of its shutdown: all commercial activity will stop, except for grocery stores, pharmacies, other essential activities. reageer retweet
Ja je hing zelfs laatst nog de was opquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een heel verwijfd kereltje zijn hè, die mogelijkheid moet je niet uitsluiten.
Daarom, welke ekte vent doet nou zoietsquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je hing zelfs laatst nog de was op
Op2meterafstand was ook geen optie?quote:
twitter:DonatelloPiras twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:59:46Premier Conte sluit alle commerciële activiteiten. Behalve supermarkten apotheken en essentiële activiteiten. Spreekt Italianen moed in maar zegt ook dat eerste resultaten paar weken gaan duren. Wrs eerst nog stijgende aantallen. #coronavirus https://t.co/csT6Cmvdpk reageer retweet
Zonder wasdroger moet je watquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, welke ekte vent doet nou zoiets
Ja... je kan het je amper voorstellen dat het hier gebeurt... lege straten, geen PostNL busjes... maar over 3 tot 5 weken kan het in theorie net zo ver zijn hier...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:19 schreef Dave het volgende:
twitter:DonatelloPiras twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:59:46Premier Conte sluit alle commerciële activiteiten. Behalve supermarkten apotheken en essentiële activiteiten. Spreekt Italianen moed in maar zegt ook dat eerste resultaten paar weken gaan duren. Wrs eerst nog stijgende aantallen. #coronavirus https://t.co/csT6Cmvdpk reageer retweet
Daar ben jij nog niet joh, pubertjequote:
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zonder wasdroger moet je wat![]()
Hier ook nog een ouderwets wasrekje (nee, geen wasbord...)
Nee, nog ruim 1 jaar en 1,5 maand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ben jij nog niet joh, pubertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |