Ik acht de kans aanwezig dat jij de komende dagen niet gaat vliegen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Terugvlucht vanuit Zurich is net geannuleerd. Ze bieden nu aan terug via Madrid, maar dat zie ik dan weer niet zo zitten
Pas maar op dat je straks niet opgesloten zit op Mallorcaquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Terugvlucht vanuit Zurich is net geannuleerd. Ze bieden nu aan terug via Madrid, maar dat zie ik dan weer niet zo zitten
dat niet maar denk er wel over om wat extra blikvoer aan te schaffen (voor) dit weekend voor het geval dat.quote:
Dat gaan saaie weekenden worden de komende weken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het voetbal niet alsnog afgelast wordt
Daar hoopte ik eigenlijk op, maar gok dat dit hele verhaal niet doorgaatquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je straks niet opgesloten zit op MallorcaAl zal dat vast beter zijn dan in Nederland
Blikvoer of verhongeren?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat niet maar denk er wel over om wat extra blikvoer aan te schaffen (voor) dit weekend voor het geval dat.
ik heb altijd wel wat vis in blik en tomaten in blik voor pasta, daar wat meer van, ingeblikte groente vind ik niet te vreten en ik vind het sowieso al moeilijk om te bedenken wat ik vanavond ga eten laat staan over 2 weken.quote:
Ah zo, ja ik begin daar ook niet aan. Enige wat uit blik prima is zijn kapucijners en bruine bonen. Dan kan je eventueel de hele maand Chili eten als de distributie stagneert.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb altijd wel wat vis in blik en tomaten in blik voor pasta, daar wat meer van, ingeblikte groente vind ik niet te vreten en ik vind het sowieso al moeilijk om te bedenken wat ik vanavond ga eten laat staan over 2 weken.
Hmmm. Zo ver ga ik nog niet. Misschien volgende week.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat niet maar denk er wel over om wat extra blikvoer aan te schaffen (voor) dit weekend voor het geval dat.
kaas is ook een mooi bewaarproduct, daar wat meer van ga ik ook wel doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah zo, ja ik begin daar ook niet aan. Enige wat uit blik prima is zijn kapucijners en bruine bonen. Dan kan je eventueel de hele maand Chili eten als de distributie stagneert.
Wat wel weer wat vervelende bijkomstigheden heeft als je je huis niet uit mag.
Nee, maar ik ben nu vrijwel dagelijks in de supermarkt te vinden. Dus dan zorgen dat ik nog maar 2x per week moet oid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:17 schreef Elan het volgende:
Al waren in crisisgebieden in Italië supermarkten gewoon open, weet niet of ik die zou gaan vermijden.
Nu heb ik zin in bruine bonen in tomatensaus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah zo, ja ik begin daar ook niet aan. Enige wat uit blik prima is zijn kapucijners en bruine bonen. Dan kan je eventueel de hele maand Chili eten als de distributie stagneert.
Wat wel weer wat vervelende bijkomstigheden heeft als je je huis niet uit mag.
En dan ook in de uren erna?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in bruine bonen in tomatensaus.
ze zullen wel open zijn maar hebben ze dan ook spullenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:17 schreef Elan het volgende:
Al waren in crisisgebieden in Italië supermarkten gewoon open, weet niet of ik die zou gaan vermijden.
MIETJEquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op z'n tijd is het wel prima. Moet alleen de rest van de avond wel m'n gassen kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bruine bonen zijn ontzettend smerig
Neem aan van wel. Anders waren er wel rellen uitgebroken inmiddels.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen wel open zijn maar hebben ze dan ook spullen
Jepquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
kaas is ook een mooi bewaarproduct, daar wat meer van ga ik ook wel doen
Dat duurde lang, makker. Maar het is je van harte gegund.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:13 schreef onlogisch het volgende:
De like is binnen.
IK HERHAAL DE LIKE IS BINNEN!!!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:13 schreef onlogisch het volgende:
De like is binnen.
IK HERHAAL DE LIKE IS BINNEN!!!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat duurde lang, makker. Maar het is je van harte gegund.
twitter:The_OJSimpson32 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:54:19Trying to stay away from that #COVID19 https://t.co/xlsEEpY49d reageer retweet
Dat is een fake accountquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:19 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:The_OJSimpson32 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:54:19Trying to stay away from that #COVID19 https://t.co/xlsEEpY49d reageer retweet
Ik mag daar weer komenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmmm. Zo ver ga ik nog niet. Misschien volgende week.
Ik vrees ook wel een beetje voor het voetbal, ja. Saaie weekenden. Dan maar meelezen in het COR topic.
Sorry @:PicoMMP
Nog een beetje vaag, ze hebben wel bezoek aan bejaardenhuizen verboden geloof ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Don.
Hoe hangt de vlag er in België voor m.b.t. COVID-19?
quote:De filmmaakster die met Queen & Slim haar lange speelfilmdebuut maakt haakt met haar film in op een reeks recente producties over onrecht tegen haar zwarte landgenoten. Zoals Just Mercy (over de advocaat Bryan Stevenson die een ten onrechte zwarte man van de elektrische stoel redt) en de Netflixserie When they see us (waarin vijf zwarte Newyorkers verdacht worden van verkrachting van een blanke vrouw).
Inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
Het is belangrijk om bij elke zwarte man kritisch af te vragen of het wel terecht is dat hij zwart is.
Waarom heb je @PicoMMP weer losgelaten in COR?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
Het is belangrijk om bij elke zwarte man kritisch af te vragen of het wel terecht is dat hij zwart is.
Hij smeekte bijna, was zo schattig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je @:PicoMMP weer losgelaten in COR?
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trouwens over de absurditeit in België:quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Proleet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu lachen ze nog, over een paar maanden komen we ze halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |