Tuurlijk niet, die zit lachend handen te schudden na een persconferentie over het niet schudden van handenquote:
Ik merk er anders niets vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat als zelfs het WHO zegt dat de situatie ernstig is er nog mensen zijn die het proberen te bagatelliseren. Het imploderen van de zorg is een ongekende mogelijkheid, niemand had dit vier maanden geleden aan zien komen, het is werkelijk verbijsterend om mee te maken... dat wel...
wow
Kozen we maar voor de economie. In China draait die weer gewoon, afgezien van Wuhan. Hier komt het over een tijdje helemaal stil te liggen voor langere tijd, omdat we het virus niet proberen in te dammen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:47 schreef Minimunt het volgende:
Wat we de komende weken mee gaan krijgen hier is de zoveelste keer dat men kiest voor de economie in plaats van natuur/mensenlevens.
Typisch ja. Welk ziekenhuis?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:52 schreef the_actraiser het volgende:
Waar ik werk (ziekenhuis) gaat het al een tijdje mis naar mijn idee..
Collega komt terug uit Milaan 2 weken geleden. (Begin corona crisis)
Mag doorwerken want geen klachten..
Moet vorige week toch naar huis want ander beleid..
Einde van de week toch weer aan het werk want weer ander beleid..
Afgelopen weekend ziek geworden(!) en doorgewerkt maandag en dinsdag met luchtwegklachten en hoesten..
Vandaag toch maar weer naar huis gestuurd (zonder te testen..)
Mijn broek zakt ervan af.
Ik zal nu dus niet weten of er besmettingsgevaar was en mogelijk is de hele afdeling nu al besmet. We zullen het meemaken de komende weken als we 1 voor 1 uitvallen. (hopelijk niet uiteraard)
van de aanwezigheid van de mogelijkheid?quote:
Volgens mij maar weinig mensen. Krijg je corona ben je paar dagen ziekquote:
Dat klopt, dat is nu wel bewezenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben, dat het virus niet seizoensgebonden is...
Morgen volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
wanneer komt de kamer weer bij elkaar?
Speculatie van mij maar die Chinezen gaan misschien niet zo vaak met vakantie naar Duitsland ivm Italië?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom ze daar met redelijk wat gevallen pas 3 doden hebben. Ook in vergelijking met Frankrijk en Spanje, met name.
Kun je je melden in het zorgverleners topic?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:52 schreef the_actraiser het volgende:
Afgelopen weekend ziek geworden(!) en doorgewerkt maandag en dinsdag met luchtwegklachten en hoesten..
Ik zal nu dus niet weten of er besmettingsgevaar was en mogelijk is de hele afdeling nu al besmet. We zullen het meemaken de komende weken als we 1 voor 1 uitvallen. (hopelijk niet uiteraard)
Ik wist niet dat je tijdens een seizoensgriep ook aan de beademing moest.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij maar weinig mensen. Krijg je corona ben je paar dagen ziek
Tenzij je hoogbejaard bent of iets anders onder de leden hebt. Maar dat is ook zo bij de seizoensgriep
....quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:52 schreef the_actraiser het volgende:
Sowieso morgen om 14:30:quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
wanneer komt de kamer weer bij elkaar?
Jawel, maar dat rechtvaardigt wel de maatregelen die getroffen worden:quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Tenzij je hoogbejaard bent of iets anders onder de leden hebt. Maar dat is ook zo bij de seizoensgriep
goed dat je ze er nog even op wijst. [ik hoop dat er iemand meeleest]quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef crystal_meth het volgende:
Hmm, voldoet Nederland nog aan de wettelijke verplichtingen wanneer vermoedelijke gevallen niet meer getest of geteld worden?
De WHO heeft een "Public Health Emergency of International Concern" uitgeroepen, dan zijn landen verplicht alle gevallen en doden te melden.
[..]
Hoeze bewezen? Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is nu wel bewezen
Er waren vorige week nog berichten dat men dacht dat het in de zomerperiode wel zou verdwijnen
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:00 schreef miss_sly het volgende:
Zijn er nog van die grafieken met de besmette gevallen van een aantal landen in één grafiek? Met de gekleurde lijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |