5x opzichtig niezen in de plooi van je elleboog als je manager in de buurt is en je kunt twee weken gamen op kosten van je werkgever.quote:
Haha, die manager werkt allang ergens anders joh. Directeur kwam net langsgewandeld dus ik hoopte al op "we gaan dicht" maar nee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
5x opzichtig niezen in de plooi van je elleboog als je manager in de buurt is en je kunt twee weken gamen op kosten van je werkgever.
Opzichtig niezen in de buurt van de directeur dan. Klein beetje oplossingsgericht te werk gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, die manager werkt allang ergens anders joh. Directeur kwam net langsgewandeld dus ik hoopte al op "we gaan dicht" maar nee.
Ik nies al de hele dag joh!quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opzichtig niezen in de buurt van de directeur dan. Klein beetje oplossingsgericht te werk gaan.
Pics van je monitor die onder de spetters zit....quote:
Ik nies toch niet overal overheen viezerikquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je monitor die onder de spetters zit....
Oh, ik dacht dat jij wel een viezerikje was.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik nies toch niet overal overheen viezerik.
Je moet niet alles smerig willen hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij wel een viezerikje was.![]()
Tussen de regels door lees ik dat ik deels gelijk heb.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet niet alles smerig willen hebben.
Waar komt dit ineens vandaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb Master of puppets opgezet om nog even de laaste loodjes door te komen.quote:
Blegh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Master of puppets opgezet om nog even de laaste loodjes door te komen.
The classicsquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Master of puppets opgezet om nog even de laaste loodjes door te komen.
Zo ver wil ik niet gaan hoor, maar dit is wel echt een klassieker, en ik was altijd wel fan, echt zo vaak live gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand met verstand van muziek.
Is het een date?quote:
Ja, in mijn eentje maak ik me er vaak makkelijk vanaf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:23 schreef Californium het volgende:
Heb zin om te koken, maar het leukste is dat voor anderen
Wil wel ja zeggen maar ik doe momenteel even niet aan daten.quote:
Je bent een FOK!ker hè. En dan heb ik het nog niet over je persoonlijkheid.quote:
Jaja, en over een week melden dat je een relatie hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil wel ja zeggen maar ik doe momenteel even niet aan daten.
Ik kan niet hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ik niemand haat op FOK! eigenlijk.
Nou als dat zo is ben ik gelukkigste persoon op deze aarde maar dat gaat niet zo zijn helaas.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, en over een week melden dat je een relatie hebt.
Ach, 1 op de 874646, I can deal with itquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een FOK!ker hè. En dan heb ik het nog niet over je persoonlijkheid.
Have you met Faxie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als dat zo is ben ik gelukkigste persoon op deze aarde maar dat gaat niet zo zijn helaas.
Gewoon lekker zelf gelukkig zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als dat zo is ben ik gelukkigste persoon op deze aarde maar dat gaat niet zo zijn helaas.
De kans op Corona is groter idd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, 1 op de 874646, I can deal with it.
Ja dat sowieso ook maar ik zeg het natuurlijk niet zomaar hehe.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon lekker zelf gelukkig zijn?
Ja dus?quote:
Nou ik en best gelukkig momenteelquote:
Warm aanbevolen bij deze.quote:
Ik vind het beste toch gewoon een neutraal gevoel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou ik en best gelukkig momenteeldas toch een stuk beter dan dat niet zijn
![]()
Is dit een retorische vraag?quote:
Neutraal, geen emoties tonenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het beste toch gewoon een neutraal gevoel.
Echt de hele dag op een wolk leven is vaak niet zonder chemische vriendjesquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom jij vindt dat ze in het echt moeten afsprekenquote:
En waarom neem jij aan dat Faxia Ama wel leuk zal vinden dan? Ken je dr?quote:
Neutraal is beter dan gewoon kut. Naar neutraal is zooo... hoe zeg ik dat... nietszeggend ofzo. Heb dan niet het gevoel dat ik leefquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed voor de intriges en het roddelcircuit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom jij vindt dat ze in het echt moeten afspreken?
Ik zie een overeenkomst in behoefte aan daten. Een mooi vertrekpunt om andere overeenkomsten te vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom neem jij aan dat Faxia Ama wel leuk zal vinden dan? Ken je dr?.
Ik gok dat Ama vooral behoefte had om met 1 specifiek persoon te daten, maar dat is een aannamequote:Op woensdag 11 maart 2020 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een overeenkomst in behoefte aan daten. Een mooi vertrekpunt om andere overeenkomsten te vinden.
Ja klopt wel haha.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat Ama vooral behoefte had om met 1 specifiek persoon te daten, maar dat is een aanname.
Ik accepteer liever dat ik niet altijd gelukkig hoef te zijn dan dat ik steeds dat gevoel moet najagen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Neutraal is beter dan gewoon kut. Naar neutraal is zooo... hoe zeg ik dat... nietszeggend ofzo. Heb dan niet het gevoel dat ik leef
Ik las het een beetje tussen de regels door, ik wou niet per se voor je sprekenquote:
Met wie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat Ama vooral behoefte had om met 1 specifiek persoon te daten, maar dat is een aanname.
Geen flauw idee, het is niet alsof Ama en ik elkaar regelmatig spreken ofzoquote:
Zover was ik nog niet qua informatie. Dat maakt het mogelijk lastiger. Al gun ik Faxie alle kans om haar te overtuigen van zijn kwaliteiten en daarmee een passend alternatief kan zijn voor die ene specifieke persoon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmm, true, true.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor de intriges en het roddelcircuit.
Ik hoef ook niet altijd gelukkig te zijn en ik jaag dat ook helemaal niet na. Ik heb mijn ups en downs geaccepteerd maar alleen maar neutraal en nooit daarboven of onder voelt doodsquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik accepteer liever dat ik niet altijd gelukkig hoef te zijn dan dat ik steeds dat gevoel moet najagen.
Vind dat maar een vermoeiend leven.
Een fokker dus?quote:
Ik denk dat het gewoon een SCer is. Je komt hier vaak binnen met hintsquote:
Sowieso wel dus anders zou je wel nee zeggen.quote:
De zoveelste hier die bezwijkt onder de charmes van CE?quote:
Die heeft ondertussen wel een wachtlijst van jaren of niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoveelste hier die bezwijkt onder de charmes van CE?
Waarom denk je dat ik een puppy neem? Daar scoor ik voorrangspunten mee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die heeft ondertussen wel een wachtlijst van jaren of niet?
Ja, als hij nooit bij nummer 1 begint wordt die lijst ook niet korterquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Snap ik snap ik. En je woont het dichtste bij. Voorbestemdquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een puppy neem? Daar scoor ik voorrangspunten mee.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoveelste hier die bezwijkt onder de charmes van CE?
Jij ook alquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Jij ook al
Vandaar dat ik nooit aan de beurt kom
Smoothquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een puppy neem? Daar scoor ik voorrangspunten mee.
Want?quote:
Stiekem is het HeatWave.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:45 schreef TaMieke het volgende:
Maar iemand uit deze SC dus ama?!Nice.
Wie is er nog vrij? Wie is verdacht?
Mijn ervaring is dat ik hem goed kan richten dus voor een kleine bijdrage wil ik m best weer eens jouw kant op sturen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:45 schreef Californium het volgende:
Vandaar dat ik nooit aan de beurt kom
Dat je niet zo moeilijk. TaMieke is kleinquote:
Nou, daarom dusquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat je niet zo moeilijk. TaMieke is klein
Op wie heb je m eerst gericht danquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik hem goed kan richten dus voor een kleine bijdrage wil ik m best weer eens jouw kant op sturen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wist het! Even een fancy laptop regelen enzo
Je mag zeggen wat je wil uiteraardquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh shit mocht ik het nog niet zeggen?
Discretie weerhoudt mij ervan hier verder over uit te weiden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Op wie heb je m eerst gericht dan
Aan jou kan ik nog wel een paar liter snake oil kwijt gok ik zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Het was verder ook niet obvious een paar posts terug.
Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:50 schreef Debsterr het volgende:
Het was verder ook niet obvious een paar posts terug.
Nee die heb ik net weer een jerrycan gekocht joh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan jou kan ik nog wel een paar liter snake oil kwijt gok ik zo.
Ow, wil je dan wat geruit garen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee die heb ik net weer een jerrycan gekocht joh.
Nee dank je, heb je nog wel een plintenladder?quote:
Ja, maar alleen in een combi-deal met een hamer voor linkshandigenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dank je, heb je nog wel een plintenladder?
Ik ben rechts, helaasquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar alleen in een combi-deal met een hamer voor linkshandigen.
Ow, die heb ik niet meer, sorryquote:
Moet je daar nog rekening mee houden met bijv plafondspijkers?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar alleen in een combi-deal met een hamer voor linkshandigen.
Alleen als je niet goed afgeretubeerd hebt, maar daar heb je een gefelrater voor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je daar nog rekening mee houden met bijv plafondspijkers?
Misschien heb je nu je probleem te pakken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk altijd van die rare alto/tattoo types
Dat zou zomaar eens kunnen. Wie weet ga ik ooit verstandig worden op dat vlak.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien heb je nu je probleem te pakken.
Welk type val jij op dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:07 schreef Faxie het volgende:
Het type vrouw waar ik op val, valt niet op mijn type
Prima, nu zijn vermogen nog verdelen over wat goeie doelen ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Harvey Weinstein voor 23 jaar de bak in. Doei!
Klinkt als mijn nichtje; maar die is pas 6 jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klein, slank, schattig, eigenzinnig, licht alternatief
Niet op die manierquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als mijn nichtje; maar die is pas 6 jaar.
Ja hoor, Yvie is een goed voorbeeldquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:13 schreef TaMieke het volgende:
Kun je schattig en eigenzinnig/eigenwijs zijn tegenlijk?
Hmmm oke.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, Yvie is een goed voorbeeld.
Kan iemand dat gifje plaatsen van Family Guy? Van die trap?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als mijn nichtje; maar die is pas 6 jaar.
Aha.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets blond met blauwe ogen.quote:
Net als Hitlerquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets blond met blauwe ogen.
Dat zou een goed plan zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, nu zijn vermogen nog verdelen over wat goeie doelen ofzo.
Sorry, dat was te makkelijk.quote:
Ja, zoiets idd, ik ben niet van het algemeen verdelen van rijkdom, maar bij dit soort zaken zou het standaard moeten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou een goed plan zijnZijn vermogen aan een stichting schenken die slachtoffers van mensenhandel en verkrachting bijstaat zou wel prachtige ironie zijn
Moet kunnen. Mja je gaat het nooit allemaal perfect vindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken zat vrouwen die helemaal mijn type zijn, maar dan moet het wel klikken en kunnenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet kunnen. Mja je gaat het nooit allemaal perfect vinden
Ik heb jou zien swipen tijdens een meet. Dat ging echt met de speed of lightquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken zat vrouwen die helemaal mijn type zijn, maar dan moet het wel klikken en kunnen.
Maar idd, over het algemeen ga ik geen lijstje af, of ik iemand knap vind ik snel beslist en als ik het daarna goed met dr kan vinden is het al snel een leuk iemand, zo moeilijk hoef je het jezelf ook weer niet te maken.
Ik weet gewoon wat ik wilquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb jou zien swipen tijdens een meet. Dat ging echt met de speed of light
Dit heb ik over het algemeen ook jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken zat vrouwen die helemaal mijn type zijn, maar dan moet het wel klikken en kunnen.
Maar idd, over het algemeen ga ik geen lijstje af, of ik iemand knap vind is snel beslist en als ik het daarna goed met dr kan vinden is het al snel een leuk iemand, zo moeilijk hoef je het jezelf ook weer niet te maken.
Dat was echt erg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb jou zien swipen tijdens een meet. Dat ging echt met de speed of light
Je hoeft toch ook niet meteen te trouwen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit heb ik over het algemeen ook ja
Ben jij op zoek dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb meerdere gozers zo zien tinderen en m'n ego liep echt een deuk op.
Ik vind kinderpostzegels altijd zo dubieus klinkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nieuwe postzegels bestellen. Welke afbeelding zal ik eens doen? Vragen des levens.
Jup. Maar een klik is voor mij al heel wat. Daar heb ik er 1 per jaar van ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet meteen te trouwen?. Give love (sex) a chance
.
Het is bij mij ook niet elke dag raak hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup. Maar een klik is voor mij al heel wat. Daar heb ik er 1 per jaar van ofzo
Ik doe gewoon niet aan tinder. Kan er helemaal niets mee. Er is een klik of niet en dat weet ik zodra ik iemand spreek. 1 keer een dag gehad en heel snel weer verwijderdquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef HeatWave het volgende:
Je moet tinder (bij mij dan) ook totaal niet serieus nemen, ik heb nog nooit ook maar 1 tinderdate gehad
Elke dagquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is bij mij ook niet elke dag raak hoor.
Laatste weken opeens weer een paar van die vage one night dingetjes, maar niets blijvends
Ik dus ook niet, iig niet serieusquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet aan tinder. Kan er helemaal niets mee. Er is een klik of niet en dat weet ik zodra ik iemand spreek. 1 keer een dag gehad en heel snel weer verwijderd
Ik dacht dat dat nu kon bij NS waarbij je de rekening achteraf krijgtquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat leuk die OV-chipkaart, ik ben naar Amsterdam en Rotterdam geweest met de trein, stukje met de tram, stukje met de bus, hooguit 42 euro, en er is 60 euro afgeschreven. Ik zou zo graag gewoon betalen voor wat ik op dat moment gebruikte.
Bij dat Flex-abonnement toch? Ik heb een anderquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nu kon bij NS waarbij je de rekening achteraf krijgt
Ja. Maar je kan overstappen toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dat Flex-abonnement toch? Ik heb een ander
Maar dan ben ik m'n korting in de spits kwijtquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. Maar je kan overstappen toch?
Ah! Jij hebt zo’n ouwequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben ik m'n korting in de spits kwijt
Snap ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]Die gaan ze volgend jaar ook aanpakken dus zal dan wel die Flex nemen.
Niet schrikken als opstarten wat langer duurt, schijnt een issue te zijn op sommige systemen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n pc aan het updaten. Even bidden.
Hij is er weerquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet schrikken als opstarten wat langer duurt, schijnt een issue te zijn op sommige systemen.
Je was okay.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n pc aan het updaten. Even bidden.
Maar die vallen niet op mij dusquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet kunnen. Mja je gaat het nooit allemaal perfect vinden
Ergens compromis sluiten dusquote:
Hoho, dat mag niet van Briequote:
Brie?quote:
Schijnbaar niet voldoendequote:
Goed punt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er vallen weinig compromissen te sluiten als er toch al niemand op je valt
Zo romantisch jijquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed punt.
Nou ja. Lekker handkarren de rest van je leven
Heb al blarenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed punt.
Nou ja. Lekker handkarren de rest van je leven
quote:
Ik ben niet klein, niet schattig en niet slankquote:
Niet slank?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet klein, niet schattig en niet slank
Alles is relatief natuurlijkquote:
Faxie, kan je niet lezen of zo?quote:
Wil wel compromis sluiten hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ik Ben gewoon normaalquote:
No thx! I’m goodquote:
Waar is die #fitgirl gebleven dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Goed bezigquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Administratie gedaan, eten op, was opgevouwen, keuken opgeruimd
Goed puntquote:
Ben ik nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is die #fitgirl gebleven dan?
Ik vind het wel meevallen. Ik vind mezelf gewoon goedquote:
Slank is ook gewoon goed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Ben ik nog niet
[..]
Ik vind het wel meevallen. Ik vind mezelf gewoon goed![]()
Teringbende opgeruimd waar ik al 1,5 week geen tijd voor had![]()
Nu out
Doei lui![]()
Ah okéquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Slank is ook gewoon goed.
Niet te dik en niet te dun.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
How's life fax? Ook nog niet aan de corona?
Waar hij woont komen geen mensen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn 'ik reis niet voor dates' beleid houdt m wel gezond.quote:
Precies, enige overlevende straksquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn 'ik reis niet voor dates' beleid houdt m wel gezond.
Prima, en nee, heb Vietnam en Hongkong overleefdquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Dates?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn 'ik reis niet voor dates' beleid houdt m wel gezond.
Je vriendin heeft geen föhn?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Man man 10kg ijs uit de koelkast gehakt. Vriendin had al een nieuwe besteld bijna.
Dan duurt het lang en is al het spul wat je er in had liggen kapot. Ik heb voor die klus dus gewoon een cheap-ass föhn gehaaldquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stekker eruit en een ventilator erop zetten is ook veel werk.
Ik vond dat nog best snel gaan. Maar ik heb twee vriezersquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan duurt het lang en is al het spul wat je er in had liggen kapot. Ik heb voor die klus dus gewoon een cheap-ass föhn gehaald
10 minuten werk en de vriezer is ontdooid
Ja, waar moet je anders die lijken laten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat nog best snel gaan. Maar ik heb twee vriezers
Nee joh. Gewoon laten ontdooien kost misschien een uurtje. Dan is echt niks van je eten kapot.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan duurt het lang en is al het spul wat je er in had liggen kapot. Ik heb voor die klus dus gewoon een cheap-ass föhn gehaald
10 minuten werk en de vriezer is ontdooid
Gewoon in de kast.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, waar moet je anders die lijken laten?
Inderdaad, ik heb geen tuin. Dat begint problematisch te worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, waar moet je anders die lijken laten?
Ik ben dikke lagen ijs gewendquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon laten ontdooien kost misschien een uurtje. Dan is echt niks van je eten kapot.
Dat ruik je toch best na een tijdjequote:
Kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ruik je toch best na een tijdje.
Fair enough, ik woon toch niet in de buurtquote:
Ja dit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Je hoeft niks te doen hè. Je zet het gewoon zo neer. Minder werk dan met de föhn.
Daarom heeft ze cavia's. Dat verbloemd de lijken lucht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ruik je toch best na een tijdje.
Clever girl!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarom heeft ze cavia's. Dat verbloemd de lijken lucht.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan kan hij niet eens de aarde opnieuw bevolken
Komop, een wereld vol faxies, daar zit zelfs jij niet op te wachtenquote:
Zou awesome zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, een wereld vol faxies, daar zit zelfs jij niet op te wachten.
Dit is beangstigender dan Soylent Greenquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, een wereld vol faxies, daar zit zelfs jij niet op te wachten.
Altijd toch?quote:
Alleen maar omdat we je lief vindenquote:
quote:
Ho hoquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen maar omdat we je lief vinden
OK, sorry, ik wou niet voor jou sprekenquote:
Geen idee of Faxie lief is, ik heb mijn bedenkingenquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, sorry, ik wou niet voor jou spreken.
Leuke gast IRL hoor, alleen hier is het een beetje "apart"quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee of Faxie lief is, ik heb mijn bedenkingen
Faxie nooit ontmoet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke gast IRL hoor, alleen hier is het een beetje "apart".
Is meestal supergezellig hoor, ondanks het gebitch hier soms, maar idd, tis een stukje vliegenquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Faxie nooit ontmoet.
Meeten is een beetje moeilijk voor me. Zou best met een aantal van jullie een drankje willen doen, mja...
Toen ik nog in NL woonde een paar keer een meet gehad, maar alleen met mensen die nu niet meer op Fok! zittenquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is meestal supergezellig hoor, ondanks het gebitch hier soms, maar idd, tis een stukje vliegen.
Ik heb echt tientallen meets gedaan, voornamelijk tussen 2000 en 2015 ofzo, daarna werd het minder en minder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen ik nog in NL woonde een paar keer een meet gehad, maar alleen met mensen die nu niet meer op Fok! zittenPlus bezoek gehad op Malta.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt tientallen meets gedaan, voornamelijk tussen 2000 en 2015 ofzo, daarna werd het minder en minder.
Maar ook nu, als het al voorkomt, is het zeker vermakelijk. Alleen niet meer elke keer gegarandeerd neuken.
Hier gaat iets mis.quote:
Ja, ik die niet komt op meetingsquote:
Als ze me ooit weer eens toelaten in Amsterdam eens een biertje doen dan zodat we kunnen klagen over niet komen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik die niet komt op meetings.
Sure, maar er zijn ook wel andere dingen te bespreken, zoals gc, cali en andere tjiksquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze me ooit weer eens toelaten in Amsterdam eens een biertje doen dan zodat we kunnen klagen over niet komen?
Ben ik helemaal voorquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, maar er zijn ook wel andere dingen te bespreken, zoals gc, cali en andere tjiks.
En uiteraard wat voor hertjes er in de tent waar we zijn rondhuppelenquote:
Het?quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke gast IRL hoor, alleen hier is het een beetje "apart".
Zoals je doet, ik noem je geen "het" je leek me gewoon een hetero manquote:
Hoezo zou die niet open zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En uiteraard wat voor hertjes er in de tent waar we zijn rondhuppelen.
Damn, als mijn stamkroeg morgen na het oppassen nog maar open mag.
We hebben een klein virus uitbraakje hier en dat kan van de ene op de andere dag op een lockdown overgaan, niet gegerandeerd, maar het is mogelijk.quote:
Ah zo. Hebben we hier ook. Daarom werk ik thuis nu. Een collega van me die nog deeltijd studeert is vandaag met andere studenten door politie een collegezaal uitgemarcheerd. Echt heel gezellig allemaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben een klein virus uitbraakje hier en dat kan van de ene op de andere dag op een lockdown overgaan, niet gegerandeerd, maar het is mogelijk.
ja, dat soort dingen dus, voorlopig is hier nog niets dicht, maar dat kan per dag anders worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah zo. Hebben we hier ook. Daarom werk ik thuis nu. Een collega van me die nog deeltijd studeert is vandaag met andere studenten door politie een collegezaal uitgemarcheerd. Echt heel gezellig allemaal.
Hmpfquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals je doet, ik noem je geen "het" je leek me gewoon een hetero man.
Yep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat soort dingen dus, voorlopig is hier nog niets dicht, maar dat kan per dag anders worden.
Ik ook hoor, maar aan sommige dingen ontkom ik niet, zoals koters ophalen morgen. Maar wel handgel en een UV-C lamp mee op batterijen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep.
Grote evenementen sowieso even vermijden. Gelukkig ben ik de laatste tijd een beetje een hermit.
Isse goed jij doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik wil weer terug mijn bed in krijgen.![]()
![]()
Harde woei, maakt me moe. Gelukkig nog steeds thuiswerken deze week, dus vandaag gewoon rustig aan doen.quote:
Thuiswerkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Harde woei, maakt me moe. Gelukkig nog steeds thuiswerken deze week, dus vandaag gewoon rustig aan doen.
Nee man, is heerlijk. Geen menselijk contact met mensen waar je toch niks mee hebt.quote:
What happenedquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bluh. Werd wakker na een stomme nachtmerrie. .
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bluh. Werd wakker na een stomme nachtmerrie. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |