Jep, is zijn eigen schuld. Omdat hij daar vroeger zo mee liep te strooien, neemt nu niemand hem meer serieus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat laatste zou me wel degelijk verbazen.
Dat Wilders een motie van wantrouwen indient is de orde van de dag.
Ik zou het denken aan de experts overlaten. Waarom zou je zelf gaan lopen speculeren over zoiets?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:58 schreef VersKers het volgende:
Zou er misschien niet 2 corona virussen zijn? Een met milde klachten en een met zwaardere klachten. En als je ze allebei hebt ga je dood?
Ik vertrouw toch liever op de honderden professionals dan jouw brain fartsquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:58 schreef VersKers het volgende:
Zou er misschien niet 2 corona virussen zijn? Een met milde klachten en een met zwaardere klachten. En als je ze allebei hebt ga je dood?
Welnee joh. In Den Haag lieten ze de CPC loop ook volkomen terecht gewoon doorgaan .quote:
Die selectie heeft het RIVM gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:53 schreef Leandra het volgende:
Hoe kunnen ziekenhuismedewerkers nou een afspiegeling zijn van de bevolking?
Gisteren was er nog een bericht uit Amsterdam dat heel de economie daar dreigde in te storten door het gebrek aan toeristen en nu gaan ze besluiten de economische impact te onderzoekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:57 schreef Tarado het volgende:
Live: zeven nieuwe besmettingen met corona in regio Amsterdam
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)-amsterdam~bacb69b4/
heel vreemd inderdaad dus Ajax - Twente gaat gewoon door met 30.000 mensen vanuit het hele land zo'n beetjequote:
Oke lichtelijk overdreven, maar de algehele tendens was wel dat het allemaal heel erg ging worden vanwege het falende RIVMquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet. Ik post hier vanaf deel 1, en het zal vast eens gepost zijn maar door enkelen, niet door velen.
Niet per se door het RIVM, maar wel dat het erg kán worden, en die zorg was terecht en nog steeds terecht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oke lichtelijk overdreven, maar de algehele tendens was wel dat het allemaal heel erg ging worden vanwege het falende RIVM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |